Gjest Lin11 Skrevet 5. april 2021 #39141 Skrevet 5. april 2021 tantesofie skrev (1 time siden): Her er jeg faktisk, utrolig nok, ganske enig med CBE og LKE. Å endre løpesteget til forfot var en hype, som har avtatt litt igjen. Grunnen til at det er jo at det er fort gjort å løpe på seg en betennelse i akillesen når du endrer steget til forfot. Hæl er belastende for kne, forfot er belastende for akilles. Så hva som er best kommer an på hvordan ditt naturlige steg er og om du sliter med noen skader (mitt inntrykk er at CBE overvurdere seg selv og har vært mye syk, men ikke mye skadet. Linken noen la ut over her var, tja 10 år gammel?). Men det skal sies at veldig få løper sååå mye hæl som CBE. De fleste, når de blir sterkere og bedre løpere, vil naturlig begynne å løper mer midtfot. Mange proffe mellomdistanse og langdistanseløpere er midtfotsløpere. (men har inntrykk av at de fleste sprintere er forfot). https://www.loplabbet.no/hvert-skritt-teller--fa-bedre-lopeteknikk Man pådrar seg ikke skader hvis man bruker tid. Man må være tålmodig. At det ikke gir bedre økonomi er feil, men man må prioritere endringen over tid.
NewStart87 Skrevet 5. april 2021 #39142 Skrevet 5. april 2021 Surikatt skrev (21 minutter siden): Da var hun i gang igjen med stirring på seg selv i mobil og speil og selvfølgelig bare i BH. Fokuset er som vanlig se på meg, meg, meg! Ikke at jeg blir inspirert av en narsissist, da. De færreste gjør vel det og derfor blir Netfit ingen suksess. Feil fokus. Og med teksten «deilig å være igang igjen». Dette gjør hun dag ut og inn. Dette er hva hun gjør for å brødfø familien. Smile forelsket til speilet med filter mens hun suger inn magen og har rumpe innlegg stappet ned i trusa. Må jo miste totalt kobling til virkeligheten når det går i den tralten der. Før syntes jeg Caroline virket søt, bare se på henne i episoden «typen til», men det virker som livet hun lever har gjort noe negativt med henne. Det sier seg selv at det ikke kan være sunt å leve det livet der. Angående selfier så er det faktisk tegn på psykisk sykdom når man tar mye bilder av seg selv, dette er ikke synsing, men fakta. 43
Skrottefar Skrevet 5. april 2021 #39143 Skrevet 5. april 2021 Surikatt skrev (26 minutter siden): Da var hun i gang igjen med stirring på seg selv i mobil og speil og selvfølgelig bare i BH. Fokuset er som vanlig se på meg, meg, meg! Ikke at jeg blir inspirert av en narsissist, da. De færreste gjør vel det og derfor blir Netfit ingen suksess. Feil fokus. Lurer på hvor mange bilder hun tar før hun blir fornøyd med posituren og om magen er nok inntrukket, tar sikkert en time eller 2 😜 21
NewStart87 Skrevet 5. april 2021 #39144 Skrevet 5. april 2021 Angående det siste jeg skrev, her er en link. Google det gjerne selv også, det kommer opp mye om tema. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/dXzXX/naar-selfies-blir-sykelig-eksperter-hevder-selfies-kan-vaere-tegn-paa-lidelse 16
Skrottefar Skrevet 5. april 2021 #39145 Skrevet 5. april 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Angående det siste jeg skrev, her er en link. Google det gjerne selv også, det kommer opp mye om tema. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/dXzXX/naar-selfies-blir-sykelig-eksperter-hevder-selfies-kan-vaere-tegn-paa-lidelse At man får en lidelse av å være i den selvsentrerte bobla der over såpass mange år er jeg helt sikker på, og det gjelder både herr og fru 🤪 21
NewStart87 Skrevet 5. april 2021 #39146 Skrevet 5. april 2021 Denne var veldig passende: https://www.klikk.no/underholdning/ny-forskning-de-som-tar-treningsselfier-har-narsissistiske-trekk-4523098 25
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 5. april 2021 Populært innlegg #39147 Skrevet 5. april 2021 (endret) NewStart87 skrev (1 time siden): Og der vokste rumpa igjen. Vidvinkellinse. Alt som er nærmest kamera forstørres, alt som er unna forlenges og fortynnes/forminskes. Bloggerfot størrelse større enn fjeset. Bloggerposisjon med tyngde på det bakre benet. Arm opp og albue nærmere kamera. Hofteknekk, og fremre hofte vendt fremover. Spenn opp mage, slipp ut luft, ikke pust. Dytt tungen godt opp mot fortennene for å magre hals og kjevelinje. Hårtopp på linje for å forlenge kroppen. 34 år-gammel tobarnsmamma nettopp returnert fra påskeferie med ivaretakelse av alle smitteverntiltak og -anbefalinger med ekstra aktivitet og ekstra kalorier i form av alkohol der man vanligvis nyter unntak for kosens skyld. Hvit Suntoo-klokkereim assosiert til forveksling lik medisinsk armbånd. Endret 5. april 2021 av Revenge o'Cavatina leif 74
Gjest Lin11 Skrevet 5. april 2021 #39148 Skrevet 5. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden): Vidvinkellinse. Alt som er nærmest kamera forstørres, alt som er unna forlenges og fortynnes. Bloggerfot størrelse diger, bloggerposisjon med tyngde på det bakre benet. Arm opp og albue nærmere kamera. Hofteknekk fremover. Spenn opp mage, slipp ut luft, ikke pust. Dytt tungen godt opp mot fortennene. Hårtopp på linje for å forlenge kroppen. 34 år-gammel tobarnsmamma nettopp returnert fra påskeferie med ekstra aktivitet og ekstra kalorier der man vanligvis nyter unntak for kosens skyld. Hvit Suntoo-klokkereim assosiert til forveksling lik medisinsk armbånd. Alltid lurt på hvorfor føtter og hender ser så unaturlig lange ut. Helt til denne dama fortalte om bruk av linse for å forlenge kroppsdeler.
loffen Skrevet 5. april 2021 #39149 Skrevet 5. april 2021 Jeg trodde faktisk det var sykehusarmbånd hun hadde på. Hva er greia med det teite filteret hele tiden? Ser man ekstra tynn ut med det, i tillegg til den anstrengte poseringen? Synes kroppen får så rare proporsjoner. 32
Camillalilla Skrevet 5. april 2021 #39150 Skrevet 5. april 2021 2 hours ago, Surikatt said: Da var hun i gang igjen med stirring på seg selv i mobil og speil og selvfølgelig bare i BH. Fokuset er som vanlig se på meg, meg, meg! Ikke at jeg blir inspirert av en narsissist, da. De færreste gjør vel det og derfor blir Netfit ingen suksess. Feil fokus. Her kjenner jeg at jeg plutselig ble meget nysgjerrig på hvorfor treningstøyet fra BA Lion er byttet ut med noe helt annet☺️ 31
Solfridmedhatten Skrevet 6. april 2021 #39151 Skrevet 6. april 2021 Det å posere og ikke være naturlig er ikke OK. Med tanke på at hun har barn så er hun også et forbilde for de. Jeg synes Caroline er en flott jente, og av og til så synes jeg hun får altfor mye pepper. Hun er naturlig pen, og oppnår suksess i det hun gjør, noe jeg virkelig unner henne. Hun har en flott kropp, Jeg skjønner at hun vil vise den frem. Men hun kan hvertfall vise den frem slik det faktisk er og ikke posere på en måte som for kroppen til å se annerledes ut. 6
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #39152 Skrevet 6. april 2021 Folk snakker om at Sophie Elise er et farlig forbilde, men jeg mener at CBE er da mye værre. Selv om Sophie viser mye kropp, og har hatt operasjoner, så føler jeg alikvel at det er mere ekte. Hun la jo nettopp ut et bilde av rompa hvor hun viste hva det har å si å posere. I tillegg har hun jo andre sider ved seg som feks bokklubb og at hun engasjerer seg i ting. CBE er værre fordi når hun legger ut bilder av seg selv, med filter og poseringer, så skal hun ha oss til å tro at det er slik hun virkelig ser ut. Jeg tror jeg aldri har sett et bilde hvor hun er avslappa og ikke tilgjort. På ski så er det bloggerfot, og i bilen så er det å løfte opp lårene slik at de skal se tynnere ut. Da gjelder trening så er det å holde inn magen, og prøve å stå i stillinger slik at rompa blir størst mulig. Aldri noe ekte treningsglede. Cbe fronter jo heller ikke noe annet enn fokus på kropp. Det virker som om det er det eneste hun bryr seg og, seg selv og kroppen. 55
Surikatt Skrevet 6. april 2021 #39153 Skrevet 6. april 2021 NewStart87 skrev (8 timer siden): Denne var veldig passende: https://www.klikk.no/underholdning/ny-forskning-de-som-tar-treningsselfier-har-narsissistiske-trekk-4523098 Ny forskning. Dette er nok noe for Lars Kristian Eriksen og hans linking til forskningsrapporter. 34
Klaraku78 Skrevet 6. april 2021 #39154 Skrevet 6. april 2021 Angående løping, så forklarer denne videoen det ganske enkelt: https://www.instagram.com/p/CM_O9R_p1tx/ 4
BellaSwan Skrevet 6. april 2021 #39155 Skrevet 6. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): Vidvinkellinse. Alt som er nærmest kamera forstørres, alt som er unna forlenges og fortynnes/forminskes. Bloggerfot størrelse større enn fjeset. Bloggerposisjon med tyngde på det bakre benet. Arm opp og albue nærmere kamera. Hofteknekk, og fremre hofte vendt fremover. Spenn opp mage, slipp ut luft, ikke pust. Dytt tungen godt opp mot fortennene for å magre hals og kjevelinje. Hårtopp på linje for å forlenge kroppen. 34 år-gammel tobarnsmamma nettopp returnert fra påskeferie med ivaretakelse av alle smitteverntiltak og -anbefalinger med ekstra aktivitet og ekstra kalorier i form av alkohol der man vanligvis nyter unntak for kosens skyld. Hvit Suntoo-klokkereim assosiert til forveksling lik medisinsk armbånd. Nå skjønner jeg grunnen til at sprayflasken med vann står i kjelleren. Det tar jo så lang tid med poseringer, rett vinkel, innsug, holde pusten etc. at det hun eventuelt har produsert av svette er jo tørket inn for lenge siden før hun får tatt det perfekte bilde og trykket på publiser-knappen. 23
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #39156 Skrevet 6. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): Vidvinkellinse. Alt som er nærmest kamera forstørres, alt som er unna forlenges og fortynnes/forminskes. Bloggerfot størrelse større enn fjeset. Bloggerposisjon med tyngde på det bakre benet. Arm opp og albue nærmere kamera. Hofteknekk, og fremre hofte vendt fremover. Spenn opp mage, slipp ut luft, ikke pust. Dytt tungen godt opp mot fortennene for å magre hals og kjevelinje. Hårtopp på linje for å forlenge kroppen. 34 år-gammel tobarnsmamma nettopp returnert fra påskeferie med ivaretakelse av alle smitteverntiltak og -anbefalinger med ekstra aktivitet og ekstra kalorier i form av alkohol der man vanligvis nyter unntak for kosens skyld. Hvit Suntoo-klokkereim assosiert til forveksling lik medisinsk armbånd. Jeg ble sliten bare av å lese dette her, jeg ser jo at noe er rart med posituren hennes, men detaljene du beskriver er faktisk skremmende. Så langt vil noen gå for å få det til å fremstå at "se på meg, jeg står bare her og lener meg, og ser sånn ut naturlig". Dette er sterkt med på å sliter i stykker selvbildet på folk som allerede har et skralt er. Danaemercer kontoen er gull verdt for å vise at det er bare juks og fanteri alt samma, skapt for å være bedre enn deg. Det er sykt at en mor i 30årene er med på å fremme et så farlig fokus på kropp og utseende, hun som selv har to små jenter som skal vokse opp med dette i samfunnet. 58
Populært innlegg Surikatt Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #39157 Skrevet 6. april 2021 Nå holder det for min del. All denne poseringen er helt syk. Og ikke nok med det. Filter og redigering av kropp. Hun har et stort problem med narsissisme og kroppsbilde. Heldigvis, så tror jeg at den oppvoksende generasjon vil ha et annet forhold til slike bilder. Har barn som er eldre enn jentene hennes og de ler av slike bilder. De kunne aldri postet noe slikt på nettet og hadde jeg gjort det, hadde jeg vært død. Synd at de to jentene skal vokse opp med dette kroppshysteriet. Og for de som kaller dette mobbing, nei det er det ikke. Det er viktig at noen sier i fra om juks og løgner fra noen som kaller seg influencer. De to bruker sosiale medier for å skape en illusjon av hva de skulle ønske de var men ikke er. En slags iscenesatt parodi. Patetisk, egentlig. Jeg anbefaler å benytte seg av Treningskompis på nrk. Så noen fine øvelser med Birgit Skarstein jeg vil ta i bruk, blant annet. 52
lenebu Skrevet 6. april 2021 #39158 Skrevet 6. april 2021 11 hours ago, NewStart87 said: Og der vokste rumpa igjen. Skjønner ikke helt hva en blanding av vekter og netfit.no betyr i denne konteksten. En blanding av vekter og det å se på en villkårlig av de mange små snuttene på Netfit sin Instagram hvor hun selv trener styrke? Føler det er litt som om Funkygine skulle skrevet at hun hadde trent en blanding av vekter og funkygine.no. Er det egentlig bare en måte å tagge Instagram-kontoen i innlegget på, slik at den holdes relevant tre år ut i utviklingen av appen, eller har jeg gått glipp av noe? 45
Rev. Revenge Skrevet 6. april 2021 #39159 Skrevet 6. april 2021 Det er merket som reklame for netfit.no. Virkemidlene brukt i bildet gjør det hele bare enda merkeligere, og passer ikke til teksten. 28
123Frustrert Skrevet 6. april 2021 #39160 Skrevet 6. april 2021 Jeg lurer mer og mer på hva fruen forsøker å formidle. Hva er det hun egentlig vil inspirer til og hva vil hun oppnå. Har hun mistet seg selv helt på veien? Har bloggen utviklet seg uten at cbe ikke har klart å stoppe ( eller har sett) dyrkelsen av eget ego. Den som blir inspirert av noe på denne bloggen må rope ut. Jeg skjønner faktisk ingenting. bildet er fra Instagram/story.https://imgur.com/a/K7xOAOi I dag har hun trent. Ja vel. Hva skal allikevel bilde fortelle? Jeg skjønner ikke annet enn at det er en ren og skjer dyrkelse av eget ego. Over her er det kommentert ang narsissisme. Og jeg kan ikke annet en å skjønne at det er rett. Om du ikke har troa på at du selv er bedre og viktigere en alle andre, hvordan kan du da opptre sånn? ikke bare alle selfiene av seg selv, men også nå troen på at de ikke trenger å forholde seg til smittevern. Er det faan meg helt skrudd? 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå