Orly Skrevet 13. mars 2021 #37401 Del Skrevet 13. mars 2021 Marioposa skrev (2 timer siden): Kanskje CBE hadde 2 løpeturer denne aktuelle dagen? Først en løpeøkt hvor hun hadde på seg Balion tights, slik som vist på video. Så tok hun seg en enda lengre løpetur ute senere på dagen, som er udokumentert, hvor hun fikk gnagesår? Strava viser kun 1økt, men hvem vet... 😆 Er vel det som kommer som forklaring 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. mars 2021 #37402 Del Skrevet 13. mars 2021 Marioposa skrev (3 timer siden): Kanskje CBE hadde 2 løpeturer denne aktuelle dagen? Først en løpeøkt hvor hun hadde på seg Balion tights, slik som vist på video. Så tok hun seg en enda lengre løpetur ute senere på dagen, som er udokumentert, hvor hun fikk gnagesår? Strava viser kun 1økt, men hvem vet... 😆 Orly skrev (13 minutter siden): Er vel det som kommer som forklaring Det dreier seg sannsynligvis om to løpeturer med ulikt tøy på to ulike dager. Aberet er at bloggeieren ikke selv innser at kommunikasjonen og troverdigheten hennes rundt brannsår/gnagsår slår uheldig ut for samarbeidspartneren. Det er heller ikke alltid lett å følge med når forhåndsinnspilte filmer og bilder publiseres som i sanntid. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 13. mars 2021 #37403 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Orly skrev (2 timer siden): Er vel det som kommer som forklaring Litt uriktig forklaring at det var så ekstra kaldt lørdag 6.mars i forhold til tidligere den uken.. Enkelt å søke i yr.no historikk, og søket viser at det ikke var 7-8 grader kaldere den lørdagen slik CBE kommenterer på Balion sin IG. Endret 13. mars 2021 av Marioposa 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 13. mars 2021 #37404 Del Skrevet 13. mars 2021 Skrottefar skrev (41 minutter siden): Skulle gjerne visst om Balion valgte CBE, eller omvendt, og om Balion gikk inn i dette samarbeidet blendet av at det var "selveste" CBE og at hun ble forespeilet direkte markedsføring mot den perfekte målgruppen via Netfit......og Netfit er jo et kapittel for seg selv, der skjer det jo lite, selv om hele prosjektet burde vært oppe og gått 100% for lengst. Det er jo selvfølgelig ikke CBE & Co sin skyld, neida 🤣 Finnes allerede en norsk app som heter Abel, som har samme konseptet som Netfit, så de er litt sent ute med sitt treningsunivers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13. mars 2021 #37405 Del Skrevet 13. mars 2021 Ellevira skrev (1 time siden): Er det ikke dårlig gjort av følgere ( "venninner") å sladre til CBE om hva det skrives om på KG når hun (CBE) absolutt ikke bryr seg om /vil vite hva som diskuteres der? Du kan så si! Det må jo oppfattes som spam når hun helt tydelig har gitt uttrykk for at hun ikke er interessert i å vite hva som skjer her inne. Kanskje noen er litt vel ivrige etter å bli venninne😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 13. mars 2021 #37406 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Jeg er ikke veldig imponert over CBEs innsats for Balion i kommentarfeltet på IG, med samme copy-paste svar til alle kritiske spørsmål. Endret 13. mars 2021 av Bettys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. mars 2021 #37407 Del Skrevet 13. mars 2021 Felis skrev (2 timer siden): Nå er det NESTEN så jeg føler med Therese. Her har familien spyttet inn sparepengene, satt sin gamle mor i arbeid og far driver trappevask på si for å få det til å gå rundt. Likevel har bedriften blodrøde tall, 4 år etter oppstart. Jeg vet ikke hvor mange penger de brukte på samarbeidet med CBE, men jeg tror vi kan si at de pengene betalte for bedriftens undergang. For mens Therese har blitt sjarmert til å tro at Caroline er en venninne som vil henne vel, er Therese bare en inntektskilde for Caroline. Hun driter i både Therese og firmaet hennes, noe hun tydelig har vist de siste dagene. Caroline viser seg med store brannsår under BH strikk og midje. Allerede der svikter hun Balion. Så tillater hun kommentarer på sine kommersielle kanaler, som bruker psykisk sykdom som skjellsord. Det er i utgangspunktet veldig ugreit, men i en tid hvor det er enormt fokus på psykisk helse og åpenhet er det enda verre. Deretter innrømmer hun at gnagsåret skyldes treningstøyets passform, fordi hun ikke kan la en anledning gå fra seg til å skryte av kroppen sin. Det hun derimot ikke gjør, er å informere samarbeidspartneren sin om utviklingen. Noe som fører samarbeidspartneren ut på ville veier. Først angrep på potensielle kunder på Kvinneguiden. Ikke alle leser KG, så det kunne hun kommet unna med. Men så drar hun dritten over i eget kommentarfelt. Hun har bortforklaringer som ikke samsvarer med Carolines. Hun anklager kontoer for å være falske. Og når Carolines svik endelig innhenter henne, så kommer hun på at det er en bedrift hun leder, ikke mean girls i skolegården, og svarer profesjonelt at Caroline skal få tilsendt riktig størrelse. En størrelse som ikke finnes, da Caroline allerede har den minste. Firmaet som skryter av å lage treningsklær for alle kropper, har valgt DEN ENE kroppen som ikke passer, til å fronte klærne. I mellomtiden ler CBE og mannen hele veien til banken. De mangler både lesertall og engasjement, og de siste dagenes kontroverser har ført til akkurat det. Disse tallene bruker de når de selger seg inn til seg neste samarbeidspartner. For ny samarbeidspartner må de ha, Balion har akkurat begått profesjonelt selvmord. De er som gresshopper, de to. Det jeg har uthevet der ble jeg sittende og tenke på da jeg oppdaterte meg på tråden nå. Det er svært naivt hvis B A Lion "avfeier" KG som et anonymt mobbeforum, og det er beklagelig å få sin merkevare innblandet i å kalle KG-brukere for "psyke". På KG er det alle slags mennesker, og mange er treningsglade. Mange potensielle kunder mao. Hva CBE.no tillater i sitt kommentarfelt overgår det som får stå her på KG. Deler man ut slike karakteristikker her, så modereres det vekk tvert. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 13. mars 2021 #37408 Del Skrevet 13. mars 2021 Surikatt skrev (14 timer siden): Vi er mange som er ute i terrenget på løpeturer i flere timer. Har aldri hørt om brannsår på ryggen etter klær før. Caroline Berg Eriksen og mannen fremstår som ekstremt selvopptatte og oppmerksomhetsyke. Det er nok derfor mange ikke liker dem. Det er ikke personlighetstrekk som man forbinder med noe positivt. De har ingenting å bidra med og fremstår som tanketomme. Når man er blitt voksen og hovedgeskjeften er å beundre seg selv i mobilen og speilet. Det finnes andre kontroversielle influencere. SE blir noen ganger trukket frem her. Men hun er i det minste ærlig og hun tør å si hva hun mener. Det gjør ikke Caroline Berg Eriksen. Hun klarer ikke å gjennomføre et selvstendig intervju uten at mannen må ta over. Selv han fremstår spak sammenlignet med det han klarer å spy ut av angrep i kommentarfeltet på bloggen deres. Ja, for Caroline Berg Eriksen er to personer. For alt du vet, er det Lars Kristian som svarer «tusen takk, snille du». Men har det noe å si? Lettere å tenke ut hva man skal si når man vet spørsmålene på forhånd, vet du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 13. mars 2021 Populært innlegg #37409 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Jeg blir krenket på vegne av barn som får barndommen solgt. Jeg blir krenka på vegne av alle kvinner, som gjennom bilder og tekst blir fortalt at de ikke er gode nok. Jeg blir krenka på vegne av det norske samfunn, som blir utsatt for fare fordi Caroline Berg Eriksen ikke mestrer smittevern Jeg blir krenka på vegne av alle de menneskene som har en sykdom som Caroline definerer som et skjellsord (for hun har et ansvar i form av sin rolle som redaktør) Jeg blir krenka på vegne av hele det norske folk, som påvirkes til å ta lett på sikkerhet til vanns og til lands Jeg blir krenka på vegne av alle som lar seg påvirke av bedriftens usunne alkoholkonsum Jeg blir krenka på vegne av hele menneskeheten for bedriftens ansvarsfraskrivelse når det kommer til natur og miljø. Jeg blir krenka når bedriftseier jakter kritikere i kommentarfeltet Jeg blir krenka når bedriftseier bruker kvinnenedsettende uttrykk idet han mangle argumenter. Jeg er littegranne krenka på vegne av alle bedrifter Treasures har kasta under bussen de siste årene. Særlig servitøren som kom litt for sent med kaffen, hvis jeg skal trekke ut noen. Jeg kan sikkert komme på mer, men poenget er at jeg gladelig innrømmer at jeg er krenka. Også by proxy. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 13. mars 2021 av Måne Rampelyset 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 13. mars 2021 #37410 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Smoothie skrev (På 13.3.2021 den 11.05): CBE svarer nå i kommentarfeltet til Balion at hun brukte en annen tights på løpeturen hun fikk gnagsårene på. Veldig interessant at det ble delt en løpevideo fra den turen, hvor man tydelig ser at det er Balion-tights. Balion og CBE snakker ned egen merkevare. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. mars 2021 #37411 Del Skrevet 13. mars 2021 Felis skrev (30 minutter siden): Jeg blir krenket på vegne av barn som får barndommen solgt. Jeg blir krenka på vegne av alle kvinner, som gjennom bilder og tekst blir fortalt at de ikke er gode nok. Jeg blir krenka på vegne av det norske samfunn, som blir utsatt for fare fordi Caroline Berg Eriksen ikke mestrer smittevern Jeg blir krenka på vegne av alle de menneskene som har en sykdom som Caroline definerer som et skjellsord (for hun har et ansvar i form av sin rolle som redaktør) Jeg blir krenka på vegne av hele det norske folk, som påvirkes til å ta lett på sikkerhet til vanns og til lands Jeg blir krenka på vegne av alle som lar seg påvirke av bedriftens usunne alkoholkonsum Jeg blir krenka på vegne av hele menneskeheten for bedriftens ansvarsfraskrivelse når det kommer til natur og miljø. Jeg blir krenka når bedriftseier jakter kritikere i kommentarfeltet Jeg blir krenka når bedriftseier bruker kvinnenedsettende uttrykk idet han mangle argumenter. Jeg er littegranne krenka på vegne av alle bedrifter Treasures har kasta under bussen de siste årene. Særlig servitøren som kom litt for sent med kaffen, hvis jeg skal trekke ut noen. Jeg kan sikkert komme på mer, men poenget er at jeg gladelig innrømmer at jeg er krenka. Også by proxy. Bra svar. Det er mange grunner til å være krenka by proxy på vegne av alle "likene" Treasures etterlater seg i sin hensynsløse kamp om penger, likes og skryt. Stygt å se hvordan noen forsvarer slik backstabbing eierne av CBE.no stadig benytter seg av. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. mars 2021 #37412 Del Skrevet 13. mars 2021 Selvdigging med filter igjen idag. Så «normalt» atte. Caroline sier vi er flinke til å løse verdensproblemer, det syntes jeg hun er også! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. mars 2021 #37413 Del Skrevet 13. mars 2021 Kollontaj skrev (10 minutter siden): Treasures AS/ CBE.no er avslørt for bløffing flere ganger og er det noen som i alle år har vist at de benytter seg av «fripass til å oppføre seg som man vil anonymt på nett» er det jo akkurat de to eierne. Ja ikke sant 😂. Er det noen med svin på anonym-bruker-skogen så er det CBE.no selv. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 13. mars 2021 #37414 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Felis skrev (51 minutter siden): Jeg blir krenket på vegne av barn som får barndommen solgt. Jeg blir krenka på vegne av alle kvinner, som gjennom bilder og tekst blir fortalt at de ikke er gode nok. Jeg blir krenka på vegne av det norske samfunn, som blir utsatt for fare fordi Caroline Berg Eriksen ikke mestrer smittevern Jeg blir krenka på vegne av alle de menneskene som har en sykdom som Caroline definerer som et skjellsord (for hun har et ansvar i form av sin rolle som redaktør) Jeg blir krenka på vegne av hele det norske folk, som påvirkes til å ta lett på sikkerhet til vanns og til lands Jeg blir krenka på vegne av alle som lar seg påvirke av bedriftens usunne alkoholkonsum Jeg blir krenka på vegne av hele menneskeheten for bedriftens ansvarsfraskrivelse når det kommer til natur og miljø. Jeg blir krenka når bedriftseier jakter kritikere i kommentarfeltet Jeg blir krenka når bedriftseier bruker kvinnenedsettende uttrykk idet han mangle argumenter. Jeg er littegranne krenka på vegne av alle bedrifter Treasures har kasta under bussen de siste årene. Særlig servitøren som kom litt for sent med kaffen, hvis jeg skal trekke ut noen. Jeg kan sikkert komme på mer, men poenget er at jeg gladelig innrømmer at jeg er krenka. Også by proxy. Dette oppsummerer definitivt hva som er problemet til Treasures AS, hvis man holder sin sti rein så slipper man disse tilbakemeldingene. Mange bedrifter i Norge som ikke har søkelyset på seg, fordi de klarer å oppføre seg slik man forventer av en bedrift. Å gjemme seg bak at man er en «skarve rosablogger» jmfr Luvinesta gir de ikke fripass til å ikke få like forventninger som andre millioninntekts bedrifter. Endret 13. mars 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nijole Skrevet 13. mars 2021 #37415 Del Skrevet 13. mars 2021 Marioposa skrev (5 timer siden): Kanskje CBE hadde 2 løpeturer denne aktuelle dagen? Først en løpeøkt hvor hun hadde på seg Balion tights, slik som vist på video. Så tok hun seg en enda lengre løpetur ute senere på dagen, som er udokumentert, hvor hun fikk gnagesår? Strava viser kun 1økt, men hvem vet... 😆 Hvordan vet du at det er denne dagen hun fikk gnagsår? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. mars 2021 #37416 Del Skrevet 13. mars 2021 Nijole skrev (4 minutter siden): Hvordan vet du at det er denne dagen hun fikk gnagsår? Nei si det. Når har det jo på kort tid vært såpass mange bortforklaringer fra CBE, Balion og kommentarfelt-støttespillere det blir vanskelig å holde styr på hva som er "sannheten" akkurat i dette øyeblikk 🤣 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. mars 2021 #37417 Del Skrevet 13. mars 2021 Skal vi se. Brannsår/gnagsår kommer av en annen bukse enn Balion.no sin. Denne buksen sitter som den skal, unntatt i livet der elastikken er for stor. Hva er da forklaringen på de tilsvarende brannsårene/gnagsårene ved elastikk-linningen på bh'en? Var det også brukt en annen bh enn Balion.no sin som var for stor i elastikken? Dobbelt sett med horisontale sår, på begge sider av ryggen. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nijole Skrevet 13. mars 2021 #37418 Del Skrevet 13. mars 2021 Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden): Skal vi se. Brannsår/gnagsår kommer av en annen bukse enn Balion.no sin. Denne buksen sitter som den skal, unntatt i livet der elastikken er for stor. Hva er da forklaringen på de tilsvarende brannsårene/gnagsårene ved elastikk-linningen på bh'en? Var det også brukt en annen bh enn Balion.no sin som var for stor i elastikken? Dobbelt sett med horisontale sår, på begge sider av ryggen. Har hun skrevet at balion sin er løs i livet? Finner bare i kommentarfeltet at gnagsåret kom fra EN tights som var løs i livet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mars 2021 #37419 Del Skrevet 13. mars 2021 Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden): Skal vi se. Brannsår/gnagsår kommer av en annen bukse enn Balion.no sin. Denne buksen sitter som den skal, unntatt i livet der elastikken er for stor. Hva er da forklaringen på de tilsvarende brannsårene/gnagsårene ved elastikk-linningen på bh'en? Var det også brukt en annen bh enn Balion.no sin som var for stor i elastikken? Dobbelt sett med horisontale sår, på begge sider av ryggen. For ordens skyld, Har hun vist bilder/film av seg den aktuelle dagen sårene oppsto med Balionklær på seg? Eller skrevet at det var de klærne så det faktisk er bevist at det er bortforklaringer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 13. mars 2021 #37420 Del Skrevet 13. mars 2021 Nijole skrev (6 minutter siden): Har hun skrevet at balion sin er løs i livet? Finner bare i kommentarfeltet at gnagsåret kom fra EN tights som var løs i livet.. Gnagsårene på ryggen kommer fra en tights som er for løs i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå