Pust Skrevet 13. mars 2021 #37381 Skrevet 13. mars 2021 Lin11 skrev (9 timer siden): Det er stigmatiserende og krenkende å bruke slike begreper. Å ha psykisk sykdom er ikke/bør ikke være et skjellsord. Her burde bedriften som lar slike kommentarer stå, gå i seg selv. De bygger opp under det dårlige inntrykket man har av de. Og ikke minst at bedriften åpenbart mangler en grunnleggende respekt for folk som har utfordringer. Helt enig. Det er derfor ekstra beklagelig at CBE velger å publisere kommentarer av den typen. Hun er journalistutdannet (sier hun selv i egenbeskrivelsen på bloggen) og burde vite hva hun gjør. 28
Populært innlegg Inocybe Skrevet 13. mars 2021 Populært innlegg #37382 Skrevet 13. mars 2021 pøbelsara skrev (56 minutter siden): Jeg er ikke så imponert over profesjonaliteten til BAlion. Her er et gratis tips til @herese: Ikke tillat nedsnakking av hverken forum eller folk i kommentarfeltet, verken den ene eller den andre veien. Svar på spørsmål fra forbrukerne. Og hvis cbe har på seg dine produkter på den dokumenterte løpeturen hvor hun fikk gnagsårene, snakk med henne om avtalen dere har. Synes du det er innafor at hun poster bilde av gnagsår hun har fått med ditt treningstøy? Hva slags avtale har dere? Kanskje du burde snakke med henne om å legge ut negativ info i kanalene sine istedet for å disse et forum som påpeker at hun gjør det? Jeg tenker at du @herese ikke har noe som helst å tjene på å hive deg ut i en krangel om dette, og mye å tjene på å ikke bli med, ikke la det eskallere og i hvert fall ikke tillate nedrakking av dine egne potensielle kunder. Be the bigger person, så kanskje du unngår total katastrofe. Snakk om å skyte budbringeren. Det er ikke Kg som har postet bilder av gnagsår elles sagt at tightsene dine ikke sitter godt. Det har hun du betaler for å promotere produktene dine gjort. Dette @herese . Dette bør du lese og ta til deg. Du må fortest mulig rydde i kommentarfeltene. Jeg blir ikke provosert av å bli kaldt psyk eller lignede, men at psykisk sykdom brukes som skjellsord er ikke greit. Det er stigmatiserende nok for dem som har det og du som bedriftsleder burde holde deg for god til å bidra til å trykke ned en gruppe som allerede har det vanskelig. Ta en prat med Treasures om hva du forventer av samarbeidspartneren din. Det er ikke greit de kaster deg og bedriften du kjemper så hardt for under bussen for noe så uvesentlig som selvskryt av en treningsøkt. Det du har vært utsatt fra er på ingen måte første gang. Tresures ofrer gjerne alt og alle så lenge de fortsatt kan få framstå som perfekte. Dette er helt i tråd med hvordan Treasures opererer. Hun har flere lesere enn deg så på SoMe er det hun som får bestemme hva som er "sannheten" her. Du må stå på at det er CBE som dreit seg ut og at det er hun som må ta støyten alene ved å fortelle sannheten. At hun nå påstår hun brukte en annen tights enn det som er på bildene er typisk patetisk forsøk på å vri på sannheten fra Treasures. Det er ikke troverdig, og hva hjelper det reklameverdien at hun nå forteller at hun likevel ikke bruker merket ditt når hun faktisk trener? 64
Hallepalle2 Skrevet 13. mars 2021 #37383 Skrevet 13. mars 2021 @herese Det er litt spesielt at du hevder at merkene er vannmerker (hva nå det vil si) fra pulsbelte (rundt livet?) når cbe selv forklarer merkene med brennmerker? 42
Aquarius04 Skrevet 13. mars 2021 #37384 Skrevet 13. mars 2021 Smoothie skrev (54 minutter siden): CBE svarer nå i kommentarfeltet til Balion at hun brukte en annen tights på løpeturen hun fikk gnagsårene på. Veldig interessant at det ble delt en løpevideo fra den turen, hvor man tydelig ser at det er Balion-tights. Hun bruker også copy/paste-versjonen på kommentarene hun skriver. Dette er kanskje ofte det som skjer når en blogger skal gjøre et samarbeid med et merke: ingen av dem klarer å opptre profesjonelt fordi venninne-aspektet er for sterkt og den ene må ut og forsvare den andre i SoMe. Resultatet blir en suppe av uprofesjonalitet, løgner og flauser. 38
Populært innlegg Inocybe Skrevet 13. mars 2021 Populært innlegg #37385 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): @herese Det er litt spesielt at du hevder at merkene er vannmerker (hva nå det vil si) fra pulsbelte (rundt livet?) når cbe selv forklarer merkene med brennmerker? Ikke sant. Først er det tidenes brannsår for hun er så barsk og trener på seg slik. Så forklares det fra en ivrig forsvarer med det er pulsbelte. CBE retter det til at kroppsformen hennes ikke passer Balion tights (hun har alt for perfekt og attråverdig timeglassform sic.), men retter det etterpå til at det var en annen tights så reklamene hun legger ut med disse fabelaktige Balion tights egentlig er løgn fordi de fungerer ikke til seriøs trening. For en lang smøre med bullshit. Endret 13. mars 2021 av Inocybe 64
FotbaIlflua Skrevet 13. mars 2021 #37386 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (41 minutter siden): Så, hvilken størrelse mener BALion.no @herese skal sendes til carolinebergeriksenno sammen med salven for gnagsår? Særlig nå som carolinebergeriksenno spammer alle kommentarfeltene hos BALion.no med at hun brukte en annen bukse fra et ikke-navngitt merke som forårsaket sårene, siden hun ikke brukte BALion fordi det var for kaldt ute. https://www.instagram.com/p/CL8_h2-hpvS/?igshid=i2cjldzl9c40 Tilføyelse: Uansett hva som er sant eller ikke, det blir ingen handel fra BALion.no grunnet hårreisende uprofesjonalitet, samt bruk av uprofesjonell reklamepartner med thinspo, barneeksponering og utallige uredeligheter i historikken. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har en stor samling av tights for utebruk, men de 3 jeg har (fra 3 ulike merker) er på ingen måte stive nok til å gi gnagsår. En gang har jeg fått gnagsår av tights, da var det på innsiden av lårene pga at tightsen hadde blitt feilsydd med uelastisk tråd istedenfor elastisk. Endret 13. mars 2021 av FotbaIlflua 17
Gjest22 Skrevet 13. mars 2021 #37387 Skrevet 13. mars 2021 Den turen hvor hun finn brannsår var en tur på 16 km forrige lørdag og da løp hun alene og filmet det i svarte klær. Det er ikke samme løpevideo som det refereres til tidligere i tråden. Hun hdde f.eks en svart vest osv. Så ikke hvilken tights det var. Så kan godt stemme det hun sier er sant. 5
Kollontaj Skrevet 13. mars 2021 #37388 Skrevet 13. mars 2021 Balion-gate. CBE reklamer for merket, går alltid i merkets klær, men altså ikke da hun fikk brannsår. Skaden er uansett gjort. Balion vil forbindes med brannsår. 47
Aricia Skrevet 13. mars 2021 #37389 Skrevet 13. mars 2021 Lavande skrev (53 minutter siden): Jeg mener å huske en instastory i helgen, der CBE løp alene i svarte (?) klær, der viste ingen logo. Det var ikke samme løpevideo som ligger på cbe.no sin instagram. Det kan derfor være sant det CBE skriver, men siden hun har løyet før, dokumentasjon her https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/, så er det vanskelig å vite om det hun påstår er sant eller kun et forsøk på skadebegrensning. Takk for denne opplysningen @Lavande, jeg hadde ikke fått med meg denne andre storyen. Det var en vesentlig opplysning. Samtidig må jeg si at Balion sin insistering på at det er KG som har skapt dette problemet heller ikke er riktig akkurat. For CBE satte selv de famøse brannsårene i fokus i en IG-story der hun nettopp har på seg Balion-klær, stemmer ikke det? Her, allerede delt flere ganger i tråden, fra IG-story: Dermed bidrar hun sterkt selv til å assosiere brannsårene med nettopp disse klærne, så lenge hun ikke presiserer noe annet. Hva poenget med å legge dette ut skulle være er virkelig ikke lett å forstå - man skulle tro at hun var mer opptatt av å ivareta interessene til oppdragsgiverne sine bedre enn dette. Det er ikke bare helt nærliggende, men nærmest uunngåelig for leseren å knytte merkene hun stolt (?) viser fram til noe annet enn gnaging fra treningsklærne hun har på i bildet, der bukselinning og nedre kant på toppen går i linje med brannsårene hun har fått på treningstur. For én gangs skyld kunne hun faktisk veldig enkelt og raskt photoshoppet vekk sårene på ryggen fra dette bildet, slik at all forvirring om hva bildet egentlig kommuniserer ble ryddet av banen - hvis det nå faktisk er sånn at merkene er laget av samme type treningstøy, bare av et annet merke. 49
Populært innlegg Felis Skrevet 13. mars 2021 Populært innlegg #37390 Skrevet 13. mars 2021 herese skrev (På 10.3.2021 den 12.19): Hei! Og takk for oppsummering av Balion:) At vi er tre ansatte er riktig, det er meg (Therese) min mann (Marius) og så har vi av og til hatt min 70år gamle mor inne for å hjelpe oss i travle perioder:) Så du kan si at det er en skikkelig familiebedrift:) Min mann driver også et vaskefirma i tillegg så derfor er han knyttet til BergenTrappevask. Tidligere drev jeg en klinikk sammen med en venninne som het Bodyshapes, dette firma "overførte" jeg til venninnen som også har startet sitt eget treningsmerke. Så jeg er ikke knyttet til Bodyshapes lenger:) Det stemmer at vi er et nyoppstartet firma- lanserte vår første kolleksjon i 2017. Det har vært en tung og spennende reise. Og ja, vi har nok negative tall nå de første årene. Vi har spyttet alle sparepengene, ferie pengene etc inn i Balion for vi har virkelig tro på at vi skal få dette til å funke:) Det er SUPERTØFT men også veldig kjekt- spesielt når vi får så mange gode tilbakemeldinger på treningsklærne. Vennlig hilsen Therese Balion Nå er det NESTEN så jeg føler med Therese. Her har familien spyttet inn sparepengene, satt sin gamle mor i arbeid og far driver trappevask på si for å få det til å gå rundt. Likevel har bedriften blodrøde tall, 4 år etter oppstart. Jeg vet ikke hvor mange penger de brukte på samarbeidet med CBE, men jeg tror vi kan si at de pengene betalte for bedriftens undergang. For mens Therese har blitt sjarmert til å tro at Caroline er en venninne som vil henne vel, er Therese bare en inntektskilde for Caroline. Hun driter i både Therese og firmaet hennes, noe hun tydelig har vist de siste dagene. Caroline viser seg med store brannsår under BH strikk og midje. Allerede der svikter hun Balion. Så tillater hun kommentarer på sine kommersielle kanaler, som bruker psykisk sykdom som skjellsord. Det er i utgangspunktet veldig ugreit, men i en tid hvor det er enormt fokus på psykisk helse og åpenhet er det enda verre. Deretter innrømmer hun at gnagsåret skyldes treningstøyets passform, fordi hun ikke kan la en anledning gå fra seg til å skryte av kroppen sin. Det hun derimot ikke gjør, er å informere samarbeidspartneren sin om utviklingen. Noe som fører samarbeidspartneren ut på ville veier. Først angrep på potensielle kunder på Kvinneguiden. Ikke alle leser KG, så det kunne hun kommet unna med. Men så drar hun dritten over i eget kommentarfelt. Hun har bortforklaringer som ikke samsvarer med Carolines. Hun anklager kontoer for å være falske. Og når Carolines svik endelig innhenter henne, så kommer hun på at det er en bedrift hun leder, ikke mean girls i skolegården, og svarer profesjonelt at Caroline skal få tilsendt riktig størrelse. En størrelse som ikke finnes, da Caroline allerede har den minste. Firmaet som skryter av å lage treningsklær for alle kropper, har valgt DEN ENE kroppen som ikke passer, til å fronte klærne. I mellomtiden ler CBE og mannen hele veien til banken. De mangler både lesertall og engasjement, og de siste dagenes kontroverser har ført til akkurat det. Disse tallene bruker de når de selger seg inn til seg neste samarbeidspartner. For ny samarbeidspartner må de ha, Balion har akkurat begått profesjonelt selvmord. De er som gresshopper, de to. 102
BellaSwan Skrevet 13. mars 2021 #37391 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Aricia skrev (På 13.3.2021 den 12.33): Takk for denne opplysningen @Lavande, jeg hadde ikke fått med meg denne andre storyen. Det var en vesentlig opplysning. Samtidig må jeg si at Balion sin insistering på at det er KG som har skapt dette problemet heller ikke er riktig akkurat. For CBE satte selv de famøse brannsårene i fokus i en IG-story der hun nettopp har på seg Balion-klær, stemmer ikke det? Her, allerede delt flere ganger i tråden, fra IG-story: Dermed bidrar hun sterkt selv til å assosiere brannsårene med nettopp disse klærne, så lenge hun ikke presiserer noe annet. Hva poenget med å legge dette ut skulle være er virkelig ikke lett å forstå - man skulle tro at hun var mer opptatt av å ivareta interessene til oppdragsgiverne sine bedre enn dette. Det er ikke bare helt nærliggende, men nærmest uunngåelig for leseren å knytte merkene hun stolt (?) viser fram til noe annet enn gnaging fra treningsklærne hun har på i bildet, der bukselinning og nedre kant på toppen går i linje med brannsårene hun har fått på treningstur. For én gangs skyld kunne hun faktisk veldig enkelt og raskt photoshoppet vekk sårene på ryggen fra dette bildet, slik at all forvirring om hva bildet egentlig kommuniserer ble ryddet av banen - hvis det nå faktisk er sånn at merkene er laget av samme type treningstøy, bare av et annet merke. Jepp, dette kunne enkelt og greit vært airbrushet/photoshoppet bort. For redigering/retusjering, det kan denne bedriften. Meen, så har du jo dette med selvskryt da.....Nå fikk hun faktisk delt med følgerne sine at hun trener så hardt at hun får brannsår. Å kunne dele akkurat dette trumfet tydeligvis alt annet. #thinspo Endret 11. april 2021 av Mädchen 29
Rev. Revenge Skrevet 13. mars 2021 #37392 Skrevet 13. mars 2021 Felis skrev (7 minutter siden): Nå er det NESTEN så jeg føler med Therese. Her har familien spyttet inn sparepengene, satt sin gamle mor i arbeid og far driver trappevask på si for å få det til å gå rundt. Likevel har bedriften blodrøde tall, 4 år etter oppstart. Jeg vet ikke hvor mange penger de brukte på samarbeidet med CBE, men jeg tror vi kan si at de pengene betalte for bedriftens undergang. For mens Therese har blitt sjarmert til å tro at Caroline er en venninne som vil henne vel, er Therese bare en inntektskilde for Caroline. Hun driter i både Therese og firmaet hennes, noe hun tydelig har vist de siste dagene. Caroline viser seg med store brannsår under BH strikk og midje. Allerede der svikter hun Balion. Så tillater hun kommentarer på sine kommersielle kanaler, som bruker psykisk sykdom som skjellsord. Det er i utgangspunktet veldig ugreit, men i en tid hvor det er enormt fokus på psykisk helse og åpenhet er det enda verre. Deretter innrømmer hun at gnagsåret skyldes treningstøyets passform, fordi hun ikke kan la en anledning gå fra seg til å skryte av kroppen sin. Det hun derimot ikke gjør, er å informere samarbeidspartneren sin om utviklingen. Noe som fører samarbeidspartneren ut på ville veier. Først angrep på potensielle kunder på Kvinneguiden. Ikke alle leser KG, så det kunne hun kommet unna med. Men så drar hun dritten over i eget kommentarfelt. Hun har bortforklaringer som ikke samsvarer med Carolines. Hun anklager kontoer for å være falske. Og når Carolines svik endelig innhenter henne, så kommer hun på at det er en bedrift hun leder, ikke mean girls i skolegården, og svarer profesjonelt at Caroline skal få tilsendt riktig størrelse. En størrelse som ikke finnes, da Caroline allerede har den minste. Firmaet som skryter av å lage treningsklær for alle kropper, har valgt DEN ENE kroppen som ikke passer, til å fronte klærne. I mellomtiden ler CBE og mannen hele veien til banken. De mangler både lesertall og engasjement, og de siste dagenes kontroverser har ført til akkurat det. Disse tallene bruker de når de selger seg inn til seg neste samarbeidspartner. For ny samarbeidspartner må de ha, Balion har akkurat begått profesjonelt selvmord. De er som gresshopper, de to. Just presis. Flott oppsummert👏 31
Gjest Lin11 Skrevet 13. mars 2021 #37393 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Felis skrev (11 minutter siden): Nå er det NESTEN så jeg føler med Therese. Her har familien spyttet inn sparepengene, satt sin gamle mor i arbeid og far driver trappevask på si for å få det til å gå rundt. Likevel har bedriften blodrøde tall, 4 år etter oppstart. Jeg vet ikke hvor mange penger de brukte på samarbeidet med CBE, men jeg tror vi kan si at de pengene betalte for bedriftens undergang. For mens Therese har blitt sjarmert til å tro at Caroline er en venninne som vil henne vel, er Therese bare en inntektskilde for Caroline. Hun driter i både Therese og firmaet hennes, noe hun tydelig har vist de siste dagene. Caroline viser seg med store brannsår under BH strikk og midje. Allerede der svikter hun Balion. Så tillater hun kommentarer på sine kommersielle kanaler, som bruker psykisk sykdom som skjellsord. Det er i utgangspunktet veldig ugreit, men i en tid hvor det er enormt fokus på psykisk helse og åpenhet er det enda verre. Deretter innrømmer hun at gnagsåret skyldes treningstøyets passform, fordi hun ikke kan la en anledning gå fra seg til å skryte av kroppen sin. Det hun derimot ikke gjør, er å informere samarbeidspartneren sin om utviklingen. Noe som fører samarbeidspartneren ut på ville veier. Først angrep på potensielle kunder på Kvinneguiden. Ikke alle leser KG, så det kunne hun kommet unna med. Men så drar hun dritten over i eget kommentarfelt. Hun har bortforklaringer som ikke samsvarer med Carolines. Hun anklager kontoer for å være falske. Og når Carolines svik endelig innhenter henne, så kommer hun på at det er en bedrift hun leder, ikke mean girls i skolegården, og svarer profesjonelt at Caroline skal få tilsendt riktig størrelse. En størrelse som ikke finnes, da Caroline allerede har den minste. Firmaet som skryter av å lage treningsklær for alle kropper, har valgt DEN ENE kroppen som ikke passer, til å fronte klærne. I mellomtiden ler CBE og mannen hele veien til banken. De mangler både lesertall og engasjement, og de siste dagenes kontroverser har ført til akkurat det. Disse tallene bruker de når de selger seg inn til seg neste samarbeidspartner. For ny samarbeidspartner må de ha, Balion har akkurat begått profesjonelt selvmord. De er som gresshopper, de to. Dette 👏🏻👏🏻 Når annonsørene går i «venninnefellen» og ikke skjønner at de har å gjøre med en av Norges mest kyniske bedrifter. Som kun skal inspirere seg selv og selge sine varer( NetFit, coach Eriksen, og narrative om familieidyll som er kjøpt og betalt i alle sammenhenger på bloggen). Endret 13. mars 2021 av Lin11
Karianne30 Skrevet 13. mars 2021 #37394 Skrevet 13. mars 2021 Hvor er managementet til Treasures AS? Har ikke de noe å si her? Eller er penger i kassa viktigst? 4
Gjest Lavande Skrevet 13. mars 2021 #37395 Skrevet 13. mars 2021 Aricia skrev (20 minutter siden): Takk for denne opplysningen @Lavande, jeg hadde ikke fått med meg denne andre storyen. Det var en vesentlig opplysning. Samtidig må jeg si at Balion sin insistering på at det er KG som har skapt dette problemet heller ikke er riktig akkurat. For CBE satte selv de famøse brannsårene i fokus i en IG-story der hun nettopp har på seg Balion-klær, stemmer ikke det? Her, allerede delt flere ganger i tråden, fra IG-story: Dermed bidrar hun sterkt selv til å assosiere brannsårene med nettopp disse klærne, så lenge hun ikke presiserer noe annet. Hva poenget med å legge dette ut skulle være er virkelig ikke lett å forstå - man skulle tro at hun var mer opptatt av å ivareta interessene til oppdragsgiverne sine bedre enn dette. Det er ikke bare helt nærliggende, men nærmest uunngåelig for leseren å knytte merkene hun stolt (?) viser fram til noe annet enn gnaging fra treningsklærne hun har på i bildet, der bukselinning og nedre kant på toppen går i linje med brannsårene hun har fått på treningstur. For én gangs skyld kunne hun faktisk veldig enkelt og raskt photoshoppet vekk sårene på ryggen fra dette bildet, slik at all forvirring om hva bildet egentlig kommuniserer ble ryddet av banen - hvis det nå faktisk er sånn at merkene er laget av samme type treningstøy, bare av et annet merke. Enig med deg. 👍 @herese håper du får med deg dette.
Skrottefar Skrevet 13. mars 2021 #37396 Skrevet 13. mars 2021 Karianne30 skrev (3 minutter siden): Hvor er managementet til Treasures AS? Har ikke de noe å si her? Eller er penger i kassa viktigst? Managementet har vel ikke brydd seg tidligere heller, så det er nok penga som rår, pluss at CBE/Treasures AS gjør som de sjøl vil alltid og tror de vet best uansett 🤣 10
Skrottefar Skrevet 13. mars 2021 #37397 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Lavande skrev (4 minutter siden): Enig med deg. 👍 @herese håper du får med deg dette. Hun har ikke vært pålogget siden onsdag, men mulig hun er inne her anonymt, og om hun får det med seg og, sist, men ikke minst, tar til seg det som er skrevet her inne siden onsdag er nok en annen sak 😜 Endret 13. mars 2021 av Skrottefar 8
Populært innlegg Inocybe Skrevet 13. mars 2021 Populært innlegg #37398 Skrevet 13. mars 2021 Skrottefar skrev (10 minutter siden): Hun har ikke vært pålogget siden onsdag, men mulig hun er inne her anonymt, og om hun får det med seg og, sist, men ikke minst, tar til seg det som er skrevet her inne siden onsdag er nok en annen sak 😜 Det håper jeg veldig. Jeg heier på kvinnelige gründere som @herese og denne bedriften virker til å ville bra med ønske om resirkulerte materialer, mangfoldige modeller og klær til alle. Noe bomtur kunne jeg ha oversett som at modellene er langt unna mangfoldige og tekstene er pinlig gammeldags med fokus på å se bra ut på trening i stedet for å være gode i bruk. Avsmak får jeg når de velger CBE.no som reklamekanal. Det er en bedrift jeg fra før kjenner godt som thinspo-promotør, løgn, uredelig oppførelse, brudd på barns basale rettigheter, brudd på lovverk og smittevern. Men jeg vet også at det er noe jeg er mer observant på enn gjennomsnittskunden så dette kunne Balion ha kommet unna med. Men når Balion tillater slik oppførelse i kommentarfeltet fra de som støtter CBE-narrativet om at alt på KG er hets og hat fra psykisk syke, tror jeg mange står av. Det ser ikke pent eller profesjonelt ut. Det har i tillegg tatt veldig lang tid for CBE å dementere at det er Balion-tightsen hun fikk brannsår av etter _hun_selv_ laget koplingen mellom Balion-tights og brannsår. Et minimum å forvente av en som får betalt for en jobb er da virkelig at denne (CBE) ikke aktivt konstruerer historier som ødelegger for produktet. Trist for Balion at de valgte en samarbeidspartner som konsekvent skyver alle andre under bussen så lenge de selv kan slippe å ta ansvar for egne handlinger. 60
Ellevira Skrevet 13. mars 2021 #37399 Skrevet 13. mars 2021 Er det ikke dårlig gjort av følgere ( "venninner") å sladre til CBE om hva det skrives om på KG når hun (CBE) absolutt ikke bryr seg om /vil vite hva som diskuteres der? 15
Skrottefar Skrevet 13. mars 2021 #37400 Skrevet 13. mars 2021 Inocybe skrev (17 minutter siden): Trist for Balion at de valgte en samarbeidspartner som konsekvent skyver alle andre under bussen så lenge de selv kan slippe å ta ansvar for egne handlinger. Skulle gjerne visst om Balion valgte CBE, eller omvendt, og om Balion gikk inn i dette samarbeidet blendet av at det var "selveste" CBE og at hun ble forespeilet direkte markedsføring mot den perfekte målgruppen via Netfit......og Netfit er jo et kapittel for seg selv, der skjer det jo lite, selv om hele prosjektet burde vært oppe og gått 100% for lengst. Det er jo selvfølgelig ikke CBE & Co sin skyld, neida 🤣 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå