123Frustrert Skrevet 12. mars 2021 #37341 Skrevet 12. mars 2021 NewStart87 skrev (14 minutter siden): Og Balion svarer at da er størrelsen for liten. Caroline bruker jo alltid XS, så hva er dette for noe tull? Balion har så klart feil, kan ikke skjønne annet. 21
Gjest Lavande Skrevet 12. mars 2021 #37342 Skrevet 12. mars 2021 Ubesvart spørsmål under reklame for Twentyfour - https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/08/sondagstur-med-ozo/#comment-1243752 Er det pga cbe.no kun har fått betalt for selve reklameinnlegget, og ikke for å svare potensielle kunder av Twentyfour?
Kollontaj Skrevet 12. mars 2021 #37343 Skrevet 12. mars 2021 Lavande skrev (14 minutter siden): Ubesvart spørsmål under reklame for Twentyfour - https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/08/sondagstur-med-ozo/#comment-1243752 Er det pga cbe.no kun har fått betalt for selve reklameinnlegget, og ikke for å svare potensielle kunder av Twentyfour? Samme har jeg tenkt. Mulig TF må fikse det selv ved å kommentere? 10
Pust Skrevet 12. mars 2021 #37344 Skrevet 12. mars 2021 CBE som er journalistutdannet, burde vite at hun har redaktøransvar for egne kommentarfelt. 37
Angeleye Skrevet 12. mars 2021 #37345 Skrevet 12. mars 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Under et innlegg på balion sin Instagram er det noen som har spurt om gnagsår. Hmm.. det har de vist aldri hørt om.. https://imgur.com/a/STxqyxH Jeg finner ikke kommentaren lenger - er den slettet? 🤔 6
Populært innlegg neon_sun Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37346 Skrevet 12. mars 2021 Jeg håper alle, både på bloggen og her, kan slutte å spre ut ordet psyk i vilden sky. Det er stigmatiserende der og det er stigmatiserende der. Jeg la inn en kommentar i kg diskusjonen på bloggen, der jeg saklig presenterte meg som en av KG brukerene, og oppga hvorfor dette engasjerer meg. Det kom ikke med, kun brann til heksebrenningen kom med. Og så må jeg bare si, nok en gang, at denne thinspoen skjærer meg langt inn i hjertet. Som psykiatrisk sykepleier har jeg sett unge, smarte, ressurssterke mennesker gå til grunne av påvirkningen fra samfunnet vi lever i. Ja, jeg har til og med fulgt et par av de til graven. Den siste tiden har thinspoen eksplodert i denne kanalen og å stikke hodet i sanden og velge å ikke ha ansvar gjør meg skikkelig forbanna! (nei, jeg legger ikke skyld på CBE her, det er bare så sykt, i mangel på bedre ord, dust å holde på sånn i en alder av 30+ og med to små jenter man skal være rollemodell for). Jeg håper denne bedriften snart dør ut, fordi jeg er så drittlei av all provokasjon de driver med på alle plan. Jeg skal ikke engang begynne på koronaen igjen 🙄 97
Gjest Lin11 Skrevet 12. mars 2021 #37347 Skrevet 12. mars 2021 Pust skrev (6 minutter siden): CBE som er journalistutdannet, burde vite at hun har redaktøransvar for egne kommentarfelt. Så CBE godkjenner kommentarer om at en gruppe mennesker er psyke? Det er faktisk krenkende innhold, på en bedriftskanal. Og dette fordi folk bruker forbrukermakten sin? Jeg viser til redaktøransvaret for blogg ;» Så på samme måte som avisredaktøren er ansvarlig for sin avis, er du ansvarlig for alt du legger ut på nettet. Hvis du har en blogg eller en profil på et nettsamfunn, er du redaktør for det som publiseres av bilder og tekst. Som redaktør har du et ansvar. Ansvar både for hva du har lov til å legge ut av informasjon om andre, men også ansvar for hva du bør og ikke bør publisere. Det som er greit for deg, kan oppleves som ugreit av andre. Du har også et visst ansvar for å følge med på, og eventuelt slette, det andre skriver i kommentarfeltet på din blogg eller ditt nettsted dersom det som skrives krenker noen.» sitat slutt.
Kollontaj Skrevet 12. mars 2021 #37348 Skrevet 12. mars 2021 Jeg er ikke krenket. 😅 De kommentarene der har jo ingen insinuerende kraft, innholdsmessig er det bare vas og tullball. 41
Gjest Bettys Skrevet 12. mars 2021 #37349 Skrevet 12. mars 2021 Angeleye skrev (20 minutter siden): Jeg finner ikke kommentaren lenger - er den slettet? 🤔 Ser sånn ut ja. Det var en som kommenterte at CBE skrev at hun hadde fått brannsår av klærne også.
Surikatt Skrevet 12. mars 2021 #37350 Skrevet 12. mars 2021 Vi er mange som er ute i terrenget på løpeturer i flere timer. Har aldri hørt om brannsår på ryggen etter klær før. Caroline Berg Eriksen og mannen fremstår som ekstremt selvopptatte og oppmerksomhetsyke. Det er nok derfor mange ikke liker dem. Det er ikke personlighetstrekk som man forbinder med noe positivt. De har ingenting å bidra med og fremstår som tanketomme. Når man er blitt voksen og hovedgeskjeften er å beundre seg selv i mobilen og speilet. Det finnes andre kontroversielle influencere. SE blir noen ganger trukket frem her. Men hun er i det minste ærlig og hun tør å si hva hun mener. Det gjør ikke Caroline Berg Eriksen. Hun klarer ikke å gjennomføre et selvstendig intervju uten at mannen må ta over. Selv han fremstår spak sammenlignet med det han klarer å spy ut av angrep i kommentarfeltet på bloggen deres. Ja, for Caroline Berg Eriksen er to personer. For alt du vet, er det Lars Kristian som svarer «tusen takk, snille du». Men har det noe å si? 38
Populært innlegg Pust Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37351 Skrevet 12. mars 2021 Jeg føler meg slett ikke krenker over vaset i kommentarfeltet, tvert om 🙃 Likevel, det å godkjenne kommentarer som beskriver brukerne i et debattforum som «psyke» fordi de retter kritikk mot en reklameaktørs omskrivinger av sannheter, eksponering av mindreårige, thinspo, manglende/dårlig merking av annonser, kraftig retusjering og redigering, m.m., vitner om dårlig dømmekraft. Jeg håper alle vet at ingen kommentarer blir lagt ut på bloggen uten at CBE trykker «publiser». Det er altså en aktiv handling og derfor hennes fulle ansvar. 53
Gjest Lin11 Skrevet 13. mars 2021 #37352 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Pust skrev (51 minutter siden): Jeg føler meg slett ikke krenker over vaset i kommentarfeltet, tvert om 🙃 Likevel, det å godkjenne kommentarer som beskriver brukerne i et debattforum som «psyke» fordi de retter kritikk mot en reklameaktørs omskrivinger av sannheter, eksponering av mindreårige, thinspo, manglende/dårlig merking av annonser, kraftig retusjering og redigering, m.m., vitner om dårlig dømmekraft. Jeg håper alle vet at ingen kommentarer blir lagt ut på bloggen uten at CBE trykker «publiser». Det er altså en aktiv handling og derfor hennes fulle ansvar. Det er stigmatiserende og krenkende å bruke slike begreper. Å ha psykisk sykdom er ikke/bør ikke være et skjellsord. Her burde bedriften som lar slike kommentarer stå, gå i seg selv. De bygger opp under det dårlige inntrykket man har av de. Og ikke minst at bedriften åpenbart mangler en grunnleggende respekt for folk som har utfordringer. Endret 13. mars 2021 av Lin11
Populært innlegg Crash Skrevet 13. mars 2021 Populært innlegg #37353 Skrevet 13. mars 2021 123Frustrert skrev (4 timer siden): Under et innlegg på balion sin Instagram er det noen som har spurt om gnagsår. Hmm.. det har de vist aldri hørt om.. https://imgur.com/a/STxqyxH Tenker at de burde bestemme seg for hva som skal være forklaringen.. Balion skriver at "noen personer i et visst anonymt forum" har funnet opp at det er brannsår, men at det egentlig er vannmerke etter pulsbelte. CBE på sin side har skrevet at det er gnagsår fra en tights fordi hun er så smal i livet. 🙃 59
Nijole Skrevet 13. mars 2021 #37354 Skrevet 13. mars 2021 Vær så snill bruk ordet psyke/psyk riktig. Noen er ikke psyk. Men man kan være psykisk syk og har en psyke. 22
Lopploella Skrevet 13. mars 2021 #37355 Skrevet 13. mars 2021 NewStart87 skrev (9 timer siden): Og Balion svarer at da er størrelsen for liten. Caroline bruker jo alltid XS, så hva er dette for noe tull? Hun skriver selv at hun har fått gnagsår fordi hun er så smal i livet at tightsen er for STOR. 21
Jobbermedbarn Skrevet 13. mars 2021 #37356 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Crash skrev (5 timer siden): Tenker at de burde bestemme seg for hva som skal være forklaringen.. Balion skriver at "noen personer i et visst anonymt forum" har funnet opp at det er brannsår, men at det egentlig er vannmerke etter pulsbelte. CBE på sin side har skrevet at det er gnagsår fra en tights fordi hun er så smal i livet. 🙃 Enig. Samarbeidspartneren har samme forklaring som en bruker her inne, men heller ingen forklaring på hvilket pulsbelte man har ved bukselinningen. Forøvrig er jeg veldig enig ang å bruke psyk som et skjellsord, absolutt lavmål . Endret 13. mars 2021 av Jobbermedbarn 25
Kollontaj Skrevet 13. mars 2021 #37357 Skrevet 13. mars 2021 Tydelig at annonsør og reklameblogg-eier ikke snakker sammen. De kunne i det minste ha samordnet en forklaring. 37
Frk.Fjas Skrevet 13. mars 2021 #37358 Skrevet 13. mars 2021 NewStart87 skrev (16 timer siden): Det skrives at vi har store problemer.. Hva med to personer som redigerer en allerede slank kropp enda slankere og ikke lenger klarer å poste bilder uten skjønnhetsfilter? Syntes dette virker som problemer, men hva sier fansen? Godt skrevet! Kan noen please kommentere det på bloggen?! 😬 14
Hallepalle2 Skrevet 13. mars 2021 #37359 Skrevet 13. mars 2021 Kommentarfeltet på IG til B a lion! Kundebehandlingen står i stil med samarbeidspartneren, får man si. Hun hadde jo tjent så mye på å svare ordentlig på ett kritisk spørsmål blant alle ❤️❤️❤️ 42
Ikkenoledig Skrevet 13. mars 2021 #37360 Skrevet 13. mars 2021 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Enig. Samarbeidspartneren har samme forklaring som en bruker her inne, men heller ingen forklaring på hvilket pulsbelte man har ved bukselinningen. Forøvrig er jeg veldig enig ang å bruke psyk som et skjellsord, absolutt lavmål . At det øverste kan være etter pulsbelte tror jeg absolutt på. Noen her inne påstår at hun ikke bruker det. Har sett flere bilder hvir pulsbelte er tydelig. Men det nederste er nok etter tøyet. Ikke noe unormalt i det heller. Selv får jeg ofte sår på innsiden av overarmen når jeg løper lange turer. Problemet er at bedriften setter en betalt kunde i dårlig lys. Både i form av dårlig reklame, og ved å sette dem i en posisjon hvor de føler at de må forsvare seg på diverse medier. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå