Gjest Lin11 Skrevet 24. oktober 2020 #30141 Skrevet 24. oktober 2020 Moder organisasjonen er godt i gang, de fikk sendetid på NRK så jeg.
Gjest Tannbein Skrevet 24. oktober 2020 #30142 Skrevet 24. oktober 2020 4 minutter siden, Inocybe skrev: Men det som i denne sammenhengen er trumfkortet til CBE.no er at de har stor følgerskare som de kan engasjere i det veldedige arbeidet. Så hvorfor bruker de ikke det? Hvorfor er det helt stille om dette ellers så gode initiativet? Tiden før jul går fort og skal leserne rekke å engasjeres og bli med må de sette i gang. CBE ga vel også nettopp ut noen flere undertøysserier med mymuse uten å ha reklamert for det først. Det er kanskje bare netfit de faktisk har forhåndsreklamert for, det har de imidlertid gjort i tre år uten at det har blitt lansert.
Gjest Tannbein Skrevet 24. oktober 2020 #30143 Skrevet 24. oktober 2020 3 minutter siden, Lin11 skrev: Moder organisasjonen er godt i gang, de fikk sendetid på NRK så jeg. Synd at ikke grunnleggeren i Østfold ble med på tv-innlegget da.
Gjest tranedatter Skrevet 24. oktober 2020 #30144 Skrevet 24. oktober 2020 Siste jeg tittet, var det helt dødt på hjemmesiden til Omvendt julenisse Østfold (døde lenker fra ifjor er ikke fikset på). Den originale siden har vært i gang hele året, også på facebook.
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 24. oktober 2020 #30145 Skrevet 24. oktober 2020 Bloggerne filmer jo ikke i år, så da er det kanskje ikke like interresant å styre med...
Gjest Twistdott Skrevet 24. oktober 2020 #30146 Skrevet 24. oktober 2020 2 timer siden, Tannbein skrev: Svære, krøllete duker på Halloweenbordet til barna, inspirert av Villa Paprika? Hun brukte åpenbart mye mer tid på hår, sminke og antrekk (hello boobies!) til seg selv enn på bordet til barna hvert fall, uten at det nødvendigvis er noe galt med det. Et sånt "halloween"bord klarer nok de fleste å raske sammen på 5 minutter, men CBE er forhåpentligvis for opptatt med Omvendt Julenisse til å pøse ut interiørinnlegg 🤞 Man kan kritisere bloggeren for mye, men hva i himmelens navn gjør det om dukene er krøllete. Verken barn eller vokse tar da skade av det.
Sursøtsaus Skrevet 24. oktober 2020 #30147 Skrevet 24. oktober 2020 3 timer siden, Lin11 skrev: Er omvendt julenisse igang? De kan forvente seg et stort trøkk i år pga Covid-19. 3 timer siden, Inocybe skrev: Tror det bare er @Levina som har sett at CBE.no er i full gang med omvendt julenisse? Jeg har ikke fått med meg noe selv om det bare er 2 måneder til juleaften og det burde være full rulle i alle kanaler. Jeg mener også å ha lest at hun har svart at de skal utføre det i et kommentarfelt på bloggen, men nå har jeg brukt rundt 40 min på å prøve å finne det igjen, og har lett for gjeves. Eneste jeg ser nå er at folk har spurt men spørsmålene er ubesvart så enten er jeg sykt dårlig til å lete (ikke helt usansynlig det, assa) eller så har hun sletta svaret sitt men det blir bare spekulasjoner 6
MarianneE Skrevet 24. oktober 2020 #30148 Skrevet 24. oktober 2020 Omvendt Julenisse (originalen) har vært i aktivitet gjennom hele året kan man se på Facebook, særlig har aktiviteten økt i oktober. Tviler på at OJØstfold jobber like mye for å hjelpe for å si det sånn 12
Halle-Palle Skrevet 24. oktober 2020 #30149 Skrevet 24. oktober 2020 Altså, når man må få sponset bil fordi man ikke vil slite på sin egen, da syns jeg spørsmål om hvor genuin man er i sitt ønske om å hjelpe er på sin plass! Jeg er også stygt redd for at fjorårets veldedighet ikke hadde skjedd uten Bloggerene på slep. 33
MiniMjau Skrevet 24. oktober 2020 #30150 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Må gi de litt slækk med den OJ-greiene. De er jo faktisk midt i den kjempeviktige halloween sesongen nå! Gresskarputer, glitterhodeskaller, skumle måltider og spesialbakte donuts. Kjempetravelt! Endret 24. oktober 2020 av MiniMjau 42
Aidensfield Skrevet 24. oktober 2020 #30151 Skrevet 24. oktober 2020 4 timer siden, Inocybe skrev: Tror det bare er @Levina som har sett at CBE.no er i full gang med omvendt julenisse? Jeg har ikke fått med meg noe selv om det bare er 2 måneder til juleaften og det burde være full rulle i alle kanaler. Hun skrev ett sted at de hadde startet og jobbe med det
Aidensfield Skrevet 24. oktober 2020 #30152 Skrevet 24. oktober 2020 5 timer siden, Tannbein skrev: Svære, krøllete duker på Halloweenbordet til barna, inspirert av Villa Paprika? Hun brukte åpenbart mye mer tid på hår, sminke og antrekk (hello boobies!) til seg selv enn på bordet til barna hvert fall, uten at det nødvendigvis er noe galt med det. Et sånt "halloween"bord klarer nok de fleste å raske sammen på 5 minutter, men CBE er forhåpentligvis for opptatt med Omvendt Julenisse til å pøse ut interiørinnlegg 🤞 Jeg må bare få spørre men hvor på de bildene av halloweenbordet ser du at dukene er så enormt krøllete? Skal ikke duker se slik ut på ett bord pyntet til halloween Fo barn som er8 år eller er det meg som er rar? Trodde ikke mann la på nystrøkede Georg Jensen duker til slik anledning 4
Gjest Tannbein Skrevet 24. oktober 2020 #30153 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) 3 timer siden, Twistdott skrev: Man kan kritisere bloggeren for mye, men hva i himmelens navn gjør det om dukene er krøllete. Verken barn eller vokse tar da skade av det. Skjønner bare ikke hvorfor hun mente at dette bordet var verdig et blogginnlegg. To duker som er krøllet sammen midt på bordet. Det ser mer ut som gårsdagens halloweenbord egentlig ☺ Enig med deg i at ingen tar skade av sammenkrøllete duker, men jeg ser bare ikke hvorfor hun mente dette skulle deles utenfor fire vegger. 22 minutter siden, Aidensfield skrev: Jeg må bare få spørre men hvor på de bildene av halloweenbordet ser du at dukene er så enormt krøllete? Skal ikke duker se slik ut på ett bord pyntet til halloween Fo barn som er8 år eller er det meg som er rar? Trodde ikke mann la på nystrøkede Georg Jensen duker til slik anledning Krøllete. Hentet fra: https://www.bloglovin.com/blogs/caroline-berg-eriksen-12918177/barnas-halloweenbord-7716701255 Endret 24. oktober 2020 av Tannbein
MiniMjau Skrevet 24. oktober 2020 #30154 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) . Endret 24. oktober 2020 av MiniMjau
Aidensfield Skrevet 24. oktober 2020 #30155 Skrevet 24. oktober 2020 3 minutter siden, Tannbein skrev: Skjønner bare ikke hvorfor hun mente at dette bordet var verdig et blogginnlegg. To duker som er krøllet sammen midt på bordet. Det ser mer ut som gårsdagens halloweenbord egentlig ☺ Enig med deg i at ingen tar skade av sammenkrøllete duker, men jeg ser bare ikke hvorfor hun mente dette skulle deles utenfor fire vegger. Krøllete. Men i alle dager.. Er det ikke slik man gjør på ett halloweenbord? Jeg fatter ikke at dette er noe å kritisere bedriften Eriksen for. Helt greit og sette spørsmålstegn ved all eksponering av barn og manglende merking av innlegg men en krøllete duk? 35
Gjest Twistdott Skrevet 24. oktober 2020 #30156 Skrevet 24. oktober 2020 Det dukstoffet heter nervøs fløyel, det skal være sånn - og jeg kan ikke med min beste vilje se at det er galt. Det sagt, jeg hadde ikke giddet å dekke et sånt bord fordi om min 6-7 årige jente skulle ha liggebesøk av venninner. Det skal bestandig være så svære greier...... små unger bryr seg lite om sånt.
Gjest Lavande Skrevet 24. oktober 2020 #30157 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, Sursøtsaus skrev: Jeg mener også å ha lest at hun har svart at de skal utføre det i et kommentarfelt på bloggen, men nå har jeg brukt rundt 40 min på å prøve å finne det igjen, og har lett for gjeves. Eneste jeg ser nå er at folk har spurt men spørsmålene er ubesvart så enten er jeg sykt dårlig til å lete (ikke helt usansynlig det, assa) eller så har hun sletta svaret sitt men det blir bare spekulasjoner Jeg googlet "Carolinebergeriksen.no omvendt julenisse", og begrenset søket til siste måneden. Fikk da opp med en gang at CBE svarte i kommentarfeltet for 2 uker siden at de har startet planleggingen Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2020/10/10/pa-tur-med-hugo-hostfargene/#comment-1189668
Hut Skrevet 24. oktober 2020 #30158 Skrevet 24. oktober 2020 24 minutter siden, Aidensfield skrev: Men i alle dager.. Er det ikke slik man gjør på ett halloweenbord? Jeg fatter ikke at dette er noe å kritisere bedriften Eriksen for. Helt greit og sette spørsmålstegn ved all eksponering av barn og manglende merking av innlegg men en krøllete duk? De blir kritisert for det meste inkludert krøllete duk. Synes bordet var utrolig kult. Fikk skikkelig Halloween inspirasjon. 5
Gjest Lin11 Skrevet 24. oktober 2020 #30159 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Er blogginnlegget merket som reklame for Nille?? De tallerknene hos CBE er nemlig fra Nille! Krøllete duk eller ei. Endret 24. oktober 2020 av Lin11
Surikatt Skrevet 24. oktober 2020 #30160 Skrevet 24. oktober 2020 Barnas Halloween bord med pupper i fokus. Nice. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå