Snødronninga Skrevet i går, 13:06 #103341 Del Skrevet i går, 13:06 Kollontaj skrev (1 time siden): Selv om han har rett, kunne han skrevet på en litt hyggeligere måte, siden han skriver i kraft av å være «fagperson» eller utgir seg for å være det. Virker veldig nedlatende nå. Jeg blir helt paff. Det er nettopp formuleringen som skriker "rødt flagg". Det var en som lurte på om han prøvde å skaffe seg PT-kunder. Er han så desperat etter kunder? Send meg en DM så skal jeg gi deg en innføring uten forstyrrende meldinger i denne gruppen. Den arrogante og bedrevitende tonen (det er vel ikke bare en tone, men personligheten) hadde fått meg til å utelukke han som PT ganske så kjapt. 33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet i går, 13:11 #103342 Del Skrevet i går, 13:11 Snødronninga skrev (2 minutter siden): Jeg blir helt paff. Det er nettopp formuleringen som skriker "rødt flagg". Det var en som lurte på om han prøvde å skaffe seg PT-kunder. Er han så desperat etter kunder? Send meg en DM så skal jeg gi deg en innføring uten forstyrrende meldinger i denne gruppen. Den arrogante og bedrevitende tonen (det er vel ikke bare en tone, men personligheten) hadde fått meg til å utelukke han som PT ganske så kjapt. Ja. Klart vi som «kjenner til han» sikkert leser med andre briller enn andre, men jeg vil uansett tolke «forstyrrende meldinger» som negativt ladet fra hans side. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 13:13 #103343 Del Skrevet i går, 13:13 Frisk Frosk skrev (11 timer siden): Nå var vel ikke CBE på Vixen i år, om jeg har forstått det rett. Synes likevel det er aktuelt å legge dette her. Psykolog Maria Abrahamsen, som også er mor - og influenser - skrev dette under "Unge meninger": https://www.vg.no/nyheter/i/eMReJa/maria-abrahamsen-har-vi-vaert-for-hard-med-influencere (Man kan virkelig lure på hvorfor VG velger å legge dette under "Unge meninger", all den tid Abrahamsen er 32 år. Unge meninger burde være for de som er flere år yngre enn Abrahamsen. Unge meninger er sponset av stiftelsen Tinius, men finner ikke noe om det der.) Abrahamsen, som altså selv er influenser, bruker hele innlegget sitt til å skryte av influenserne som var tilstede på Vixen og influensere mer generelt. Alt var visst så mye verre før, etter hennes mening. Og hun fremhever, også i en post på sin IG-konto psyktdeg at influensere har en viktig samfunnsoppgave. Men skulle virkelig ikke tro at en som har den utdannelsen MA har kan være så blind for hva som foregår i egen bransje! Joda, det er bra med mer mangfold. Men så total blind at dagens influensere generelt liksom er gode rollemodeller, det blir for naivt. Å skryte av seg selv og andre ved en slik anledning er vel ganske vanlig. Men som fagperson er dette skremmende naivt, når man ser at influensere som Caroline Berg Eriksen blir verre og verre, også hva barneeksponering angår, Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise er ekstrem både når det gjelder barneeksponering og selvskading med unødvendige og risikable kosmetiske operasjoner og injeksjoner. Og det er mange, mange slike influensere i Norge i dag. Det nevner ikke psykolog Abrahamsen noe som helst om, men mener altså at influenserne har en "viktig samfunnsoppgave" og at hun ikke er noe bekymret for hvordan de vil påvirke hennes egne barn fremover... Det er bare så se i denne eller mange av de andre influensertrådene på forumet og se hva så altfor mange influensere driver med når det kommer til å utnytte egne barn, presentere helseskadelig innhold, bryte norsk lov osv. osv. Du burde svart denne kronikken med akkurat dette. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet i går, 13:16 #103344 Del Skrevet i går, 13:16 Frisk Frosk skrev (På 7.2.2025 den 15.32): Fra din link: https://www.bladet.no/nyheter/i/PyG2QR/leste-fotballfrue-ble-syk "Jeg har et stort fokus på trening, men slanking, shaker og et lavt inntak av mat er noe jeg ALDRI har oppfordret til, sier Eriksen som peker på at lesere som Nina Marie har et ansvar for seg selv. Samtidig erkjenner hun at det å ha mange lesere på en blogg også er et ansvar. – Så lenge man ikke oppfordrer til ukritisk slanking og ekstreme dietter eller treningsmetoder, ser jeg ikke problemet med at de Nina Marie sikter til, blogger som de gjør, sier Caroline Berg Eriksen." I 2013 fikk altså Caroline Berg Eriksen vite at det HUN gjør påvirker andre til å få svært alvorlige spiseforstyrrelser. I 2023 ( @Felis eller andre, link?) sa CBE i podkasten at hele livet har hun vært slik at hvis hun blir kritisert for noe, så svarer hun med å bare gjøre enda mer av det hun ble kritisert for. I 2025 ser vi at Caroline Berg Eriksen (som nå også kaller seg for pt_carolineberg etter to korte kurs hun selv har vist hun har lært uforsvarlig lite på) siden 2013 virkelig har gjort det hun sa i 2023. Blir hun kritisert for noe, så gjør hun bare mer av det. I podkasten i 2023 så virket det også som om hun faktisk var stolt av akkurat dette. Hun fikk altså vite at hun i 2013 (minner om at hun 2-3 år etter dette ble avslørt for massiv og årevis med bildejuks for å redigere henne mye tynnere enn hun var, ofte ble redigert sykelig tynn, samtidig som mannen, Lars-Kristian Eriksen gikk ut og kritiserte normalvektige kvinner...) fikk vite at det bedriftsinnholdet hun valgte å produsere helt spesifikt førte andre kvinner rett ut i svært alvorlig spiseforstyrrelse - på grunn av Caroline Berg Eriksens bevisste påvirkning. Spol frem til januar 2016, og CBE lot som om hun var en angrende synder etter å ha blitt avslørt i dette massive bildejuksen, og hun lovet dyrt og hellig at hun er til å stole på og at hun lovet at hun aldri mer ville jukse og endre eget utseende. Denne lovnaden krydret hun med krokodilletårer om at hun ikke ville at hennes barn skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å endre eget utseende. I 2025 vet vi at disse "lovnadene" bare var strategiske løgner og narrativ fra CBEs side, i et forsøk på å redde eget omdømme. I 2025 vet vi at Caroline Berg Eriksen / pt_carolineberg har vært verre enn noen gang de siste årene. Ikke bare har hun utført diverste kosmetiske inngrep/injeksjoner for å endre sitt utseende, men hun har blitt mer og mer ekstrem i sine poseringer for å se tynnere ut, og ikke minst de evinnelige filtrene hun bruker for å oppnå det hun selv tydeligvis mener er et bedre utseende, filter som også er med på å fremstille henne som tynnere enn hun er, endrer hele benbygningen hennes slik at hun fremstiller seg som skremmende levende reklamefigurer for tidvis både thinspo og proana. Dette totalt uforsvarlige og rent farlige innholdet er altså bedriftsstrategien til Treasures AS, eid av Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen (aka coach_eriksen som så endret navn til athlete_excel), står for. Caroline Berg Eriksen fyller sine bedriftskanaler videre med mengder av pulver"mat" (CBE anno 2013: "...slanking, shaker og et lavt inntak av mat er noe jeg ALDRI har oppfordret til..."), bittesmå måltidsporsjoner sett ut fra det aktivitetsnivået hun selv har og oppfordrer andre å ha. Hun har som forretningsmodell at hun - som ikke har noen som helst utdanning innen kosthold og ernæring (bortsett fra noen ytterst få timer på et kort pt-kurs) - skal lære folk å slanke seg, lære folk om kosthold. Og en stor del av det hun der viser er pulverdrikker, pulver"mat" - som hun også i stor grad driver umerket reklame for. Det Caroline Berg Eriksen har vist på sine bedriftskanaler de siste årene må kalles ekstremt forhold til både trening, kosthold og minimale måltider med lite næring i. Dette er så paret med et enda mer ekstremt utseende- og kroppsfokus for å fremstille henne tynnest mulig. Gå opp og se på den siste setningen jeg siterte av det CBE sa i 2013: "Så lenge man ikke oppfordrer til ukritisk slanking og ekstreme dietter eller treningsmetoder, ser jeg ikke problemet med at de Nina Marie sikter til, blogger som de gjør, sier Caroline Berg Eriksen." (understrekning og forstørring gjort av meg) Ved å bruke "de" på denne måten så distanserte CBE seg fra "de" som blir kritisert - selv om hele artikkelen faktisk handlet om at det var helt spesifikt CBE selv som ble kritisert for at hun hadde "inspirert" så mye at en person som fulgte CBEs opplegg ble svært alvorlig syk. I 2025 kan vi fastslå to ting: Caroline Berg Eriksen tok ikke ansvar for egne feil i 2013, og gjør det fremdeles ikke i 2025. (Den lovnaden Caroline Berg Eriksen i januar 2016 kom med på sin blogg, om å aldri mer endre på eget utseende, ikke minst for sine barns skyld, det er blitt linket til flere ganger i denne tråden, også lagt ut skjermdump eller sitat fra. Etter at de endret "bloggen" for noen måneder siden og slo denne sammen med pt-carolineberg på hjemmesiden carolinebergeriksen.no, så virker det som om de har slettet resten av bloggen og muligheten til å søke etter den. Siden de endret hjemmesiden for noen måneder siden så ligger det kun ute tre gamle innlegg fra 2022. Siste innlegg er fra 28.03.2022. Så har de lagt inn luftslottet pt_carolineberg i tillegg som en egen avdeling på hjemmesiden. Med andre ord, hjemmesiden har også blitt en reklameplakat som synes å kun ha som hensikt å lure potensielle annonsører til å betale dyrt for annonser. Det er ikke innhold, det er ikke troverdighet. Og det jobbes tydelig mye fra eierne av Treasures AS med å slette alt det som CBE har fått legitim kritikk for gjennom årene. Det hjelper dem lite når det innholdet som fremdeles legges ut er minst like kritikkverdig, om ikke mer kritikkverdig, for nå forsøker de å gjemme seg bak kunnskap de ikke har, seksualisering av CBE og overeksponering av barn på 12. året... ) Caroline Berg Eriksen er blitt enda mer ekstrem og farlig i sitt uforsvarlige forhold til trening, utseendefokus, kosthold, tynnhet. Bare en liten presisering: Det at LKE kritiserte normalvektige kvinner skjedde tilbake i 2009, noen år før dette, og han beklaget uttalelsene kort tid etterpå. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Qornaq/lsk-spiller-beklager-rumpeuttalelse 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet i går, 13:20 #103345 Del Skrevet i går, 13:20 Danseskjørt skrev (3 timer siden): LK er ute og sprer feilinformasjon igjen. Tolkning: "Alt du har lært er feil, kun jeg har fasiten etter årelang selvstudium i pub.med på et språk jeg ikke mestrer. Send meg en DM så skal jeg gi deg opplæring i fasiten uten at andre i gruppen kan ta meg på den feilinformasjonen jeg over tid har vist at jeg besitter. Jeg pleier å ha 10% rett, og det er alt du trenger". 32 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet i går, 13:26 #103346 Del Skrevet i går, 13:26 Shopgirl2014 skrev (5 minutter siden): Bare en liten presisering: Det at LKE kritiserte normalvektige kvinner skjedde tilbake i 2009, noen år før dette, og han beklaget uttalelsene kort tid etterpå. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Qornaq/lsk-spiller-beklager-rumpeuttalelse Man har vel for vane å beklage seg, når man blir "tatt" for noe. Akkurat som da de ble tatt for å manipulere bilder av Caroline. Da "må" man nesten beklage seg, ellers kommer man veldig dårlig ut av det. Om beklagelsen er ekte eller ikke, er en annen sak. Det er litt komisk hvor kjapt du kommer på banen for å rette på ett eller annet for å forsvare paret, eller for å ubetydeliggjøre kritikkverdige uttalelser. 15 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet i går, 13:28 #103347 Del Skrevet i går, 13:28 Snødronninga skrev (2 minutter siden): Man har vel for vane å beklage seg, når man blir "tatt" for noe. Akkurat som da de ble tatt for å manipulere bilder av Caroline. Da "må" man nesten beklage seg, ellers kommer man veldig dårlig ut av det. Om beklagelsen er ekte eller ikke, er en annen sak. Det er litt komisk hvor kjapt du kommer på banen for å rette på ett eller annet for å forsvare paret, eller for å ubetydeliggjøre kritikkverdige uttalelser. Jeg har ikke noe behov for å forsvare noen, jeg ville bare korrigere en tidslinje for å holde diskusjonen faktabasert. Hvordan man tolker en beklagelse er selvfølgelig opp til den enkelte, men det er jo relevant å nevne at den faktisk kom. Jeg synes det er viktig at kritikk bygger på riktige opplysninger, uansett hvem det gjelder. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet i går, 15:08 #103348 Del Skrevet i går, 15:08 (endret) Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Bare en liten presisering: Det at LKE kritiserte normalvektige kvinner skjedde tilbake i 2009, noen år før dette, og han beklaget uttalelsene kort tid etterpå. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Qornaq/lsk-spiller-beklager-rumpeuttalelse Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Jeg har ikke noe behov for å forsvare noen, jeg ville bare korrigere en tidslinje for å holde diskusjonen faktabasert. Hvordan man tolker en beklagelse er selvfølgelig opp til den enkelte, men det er jo relevant å nevne at den faktisk kom. Jeg synes det er viktig at kritikk bygger på riktige opplysninger, uansett hvem det gjelder. Takk for at du får frem mitt poeng enda bedre! Helt tilbake til 2009, altså. det er over 15 år siden LKE kom med denne uttalelsen. Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen eier Treasures AS sammen, på samme måte som de også eier Netfit AS sammen. Lars-Kristian Eriksen har vært involvert i CBEs drift i veldig mange år. Han har i veldig mange år i stor grad vært fotograf for firmaet. 2009, altså - LKE "beklaget" uttalelsen om at normalvektige kvinner er altfor store. "Beklaget" i hermetegn, for det han, sammen med CBE, har vist i alle år etter 2009, er at hverken han eller hun egentlig beklager noe, ref. @Snødronningas siste svar. I 2013 - fire år etter 2009 - fikk altså Caroline Berg Eriksen viste at innholdet som hun valgte å presentere for å påvirke andre med gjennom sin influenserkanal - dvs. sin påvirkerkanal! - skadet andre mennesker i så stor grad at de ble svært alvorlig syke. Men i 2013 beklaget CBE absolutt ingenting, tvert imot fraskrev hun seg ethvert ansvar for hvordan bedriftsinnholdet skadet andre. Januar 2016, Caroline Berg Eriksen, gikk ut på egen blogg og "beklaget" at hun (og dermed også Lars-Kristian Eriksen) hadde drevet et omfattende bildejuks for å fremstille CBE som langt tynnere enn hun faktisk er. CBE "beklaget" fordi de var blitt avslørt og det var blitt bevist at hun og han drev med dette bildejukset. Det å fortsette å jukse med bilder for å fremstille CBE veldig mye tynnere enn hun er, det valgte Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen å fortsette med etter 2013, til tross for at de hadde fått helt klar tilbakemelding om at nettopp slikt innhold var med på å påvirke andre mennesker slik at de utvikler alvorlig sykdom. Men i den "beklagelsen" Caroline Berg Eriksen kom med i 2016, samme "beklagelse" hvor hun påstod å være en ærlig person, en som aldri lyver, og hvor hun lovet dyrt og hellig at hun aldri mer skulle gjøre slikt, både av respekt for sine følgere og ikke minst fordi hun påstod at hun ikke ville at hennes barn skulle vokse opp med å ha en mor som har behov for å endre eget utseende til noe det ikke er. Det var altså i januar 2016 hun "lovet" å aldri gjøre slikt igjen. I de 9 årene som har gått etter januar 2016 har Lars-Kristian Eriksen vært veldig involvert som fotograf for firmaet/-ene. Bilder, videoer, reklamer. Og i disse siste 9 årene har både Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen vist at både hans og hennes tidligere "beklagelser" og "lovnader" var reinspikka løgn fra deres side. Om de mente det akkurat i de øyeblikkene de i realiteten ikke hadde andre valg enn å "beklage" og "love", det vet jeg ingenting om. Men det vi alle vet, det er at hverken CBE eller LKE har i disse siste 9 årene vist noe som helst som viser annet enn at de faktisk er blitt svært mye verre enn de var før. I den første podkastserien CBE hadde for et par år siden, den som også floppet, så fortalte hun noe som - basert på hennes egne handlinger og firmaenes innhold siden 2016 - jeg faktisk tror henne på. Akkurat det tror jeg, fordi hun/de viser det gang på gang på gang gjennom sine bedriftskanaler. CBE fortalte for et par år siden i podkasten at hun hele livet har vært slik at hvis hun får kritikk for noe, så velger hun å bare gjøre mer av det. Og akkurat det er (dessverre) noe Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen har vist gjennom sine måter å drive sine ulike firmaer på (basert på innholdet de selv publiserer), vist veldig tydelig - får de kritikk så velger de å bare gjøre mer av akkurat det samme. I 2009, kritikk for å kalle normalvektige kvinner for feite. CBE og LKEs løsning - å fremstille CBE tynnere og tynnere, på grensen til anorektisk på altfor mange bilder. Dette var altså et bevisst valg fra deres side etter kritikk. Etter å ha blitt kritisert i 2013 og fått vite at innholdet de lager skader andre, så valgte de å fortsette som de hadde gjort etter 2009, altså gjøre mer av det de ble kritisert for, å fremstille et falskt bilde av CBE om at hun var veldig mye tynnere enn hun faktisk var. Og i disse årene etter 2013 viste hun også at ingenting er hellig. Gravidmagen var visst for stor, måtte redigeres mindre (hvor sykt er ikke det når man vet at det man gjør gjør andre syke?). Bilder etter fødsel måtte også redigeres, thigh gap måtte skapes via redigering av bilder og ekstreme poseringer, for iflg. LKE så er det jo maskulint å ikke ha thigh gap. Etter avsløringene om alt dette groteske bildejukset, så gikk altså CBE ut i 2016 og "beklaget", påstod hun var ærlig og ville aldri, aldri gjøre noe slikt igjen. Og etter januar 2016, så har utviklingen gått i samme retning som før, bare forverret seg mange ganger. For nå er utseendet endret med kosmetiske operasjoner og injeksjoner, matinntaket som vises frem er som tatt fra lærebøker om spiseforstyrrelser, poseringene er blitt mer og mer ekstreme, spente og stivnede, bilderedigering og filterbruk blir brukt i enda større grad enn før for å fremstille CBE tynnere og for å fremstille henne med et utseende som hun ikke har. Alle triks i boken er tatt i bruk for å fremstille henne som svært tynn, ofte har det bikket over i det som dessverre ikke kan kalles for annet enn pro-ana. Og i disse årene har altså Lars-Kristian Eriksen fotografert og filmet enorme mengder av alle bilder og videoer som de via sine ulike bedriftskanaler har lagt ut. Men det er like ille uansett hvem av dem som filmer og tar bilder, så det er tydelig at dette er et image de er enige om å skape. Å ramse opp alle episodene de siste ni årene kan sikkert andre gjøre bedre enn meg. Men de har gått fra ene skandalen til den neste, og har dermed over de siste 15 årene vist at de "beklagelsene" de har kommet med bare er noe de har måttet si for å fortsette business as usual. Gjennom handlinger har de vist at de ikke beklager noe som helst, de vil bare ikke kritiseres for det de gjør som er helt legitimt å kritisere. Å ikke kritisere så gjennomført uansvarlige bedriftseiere er uforsvarlig, fordi slike som Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, som driver så uprofesjonelt og uforsvarlig som de gjør, de må stoppes. Enda mer aktuelt er det nå som de forsøker å etablere en ny vri på sine influenserkarrierer, med å fremstille seg selv som "eksperter" som har "spesialisert" seg på både det ene og andre de strengt tatt ikke har mer kunnskap om enn det korte kurs har gitt dem. At de er veldig bevisste på hva de gjør, det er det ingen tvil om. Selv LKE har på sine kanaler hatt en rekke bilder av seg selv hvor han til og med innrømmer å bruke det han kalte for "anabolsk lys" (fritt etter hukommelsen), for å fremstille seg selv som langt mer muskuløs enn han faktisk er. Men det at han hadde brukt mange slike triks også for å fremstille det som om han har en annen kropp enn han faktisk har, det hadde vært veldig tydelig for enhver som så bildene som LKE hadde tatt av seg selv. Tilsynelatende samme oppskrift som de bruker for å endre CBEs utseende på bilder/videoer, poseringer, redigeringer, "lys og skygge". Lars-Kristian Eriksen er like mye influenser som det Caroline Berg Eriksen er. Sammen har de vist både gjennom Treasures AS ulike some-kanaler og Netfit AS' kanaler m.fl. at de er useriøse. At Lars-Kristian Eriksen nå da går ut og kritiserer influensere, det blir jo bare komisk, men det går rett inn i samme useriøse bedriftspraksis som de har drevet i alle år. Så takk, @Shopgirl2014, jeg er helt enig i at det er viktig at kritikk baserer seg på fakta, og du ga meg en fin anledning til å vise frem fakta om den egentlige tidslinjen til CBE og LKEs forretningsdrift når det kommer til akkurat dette. Andre i tråden må mer enn gjerne supplere med flere fakta som støtter opp under hvordan parets praksis rundt dette har vært etter 2016. Endret i går, 15:11 av Frisk Frosk La til to siste setninger. 18 2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet i går, 16:41 #103349 Del Skrevet i går, 16:41 Kkkkaru skrev (4 timer siden): Typisk influensere å feilinformere 😂 Geir for president! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet i går, 17:57 #103350 Del Skrevet i går, 17:57 Xmasclovn skrev (1 time siden): Geir for president! Geir og jeg har mange felles interesser sammenlignet med hva Lasse og jeg har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet i går, 18:12 #103351 Del Skrevet i går, 18:12 Kkkkaru skrev (6 timer siden): Typisk influensere å feilinformere 😂 Finner ikke disse kommentarene igjen. Er de slettet? 😅🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet i går, 19:22 #103352 Del Skrevet i går, 19:22 Angeleye skrev (1 time siden): Finner ikke disse kommentarene igjen. Er de slettet? 😅🙈 Ja ble borte når de ble postet her🥸 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 23 timer siden #103353 Del Skrevet 23 timer siden Kkkkaru skrev (23 minutter siden): Ja ble borte når de ble postet her🥸 Seriøst? Den tråden eller det LKE har skrevet? Det er ikke bare litt merkelig... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet 23 timer siden #103354 Del Skrevet 23 timer siden Kkkkaru skrev (30 minutter siden): Ja ble borte når de ble postet her🥸 Er det sant? Jaja der kom beviset 👀 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #103355 Del Skrevet 23 timer siden Rev. Revenge skrev (1 time siden): Geir og jeg har mange felles interesser sammenlignet med hva Lasse og jeg har. Aner ikke hvem Geir er, men tør vedde på at jeg sikkert har flere felles interesser med ham jeg også, enn jeg har med LK. LK har vel bare 2-3 stk uansett. Være bedreviter på nett, stalke kvinner og ripe biler, samt holde fruens vekt under kontroll. Jeg har ingen av de interessene der… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet 23 timer siden #103356 Del Skrevet 23 timer siden Snødronninga skrev (24 minutter siden): Seriøst? Den tråden eller det LKE har skrevet? Det er ikke bare litt merkelig... Tråden er der, hans kommentarer er borte 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21 timer siden #103357 Del Skrevet 21 timer siden Kkkkaru skrev (2 timer siden): Tråden er der, hans kommentarer er borte 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20 timer siden #103358 Del Skrevet 20 timer siden Så flaut! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 20 timer siden #103359 Del Skrevet 20 timer siden loffen skrev (1 minutt siden): Så flaut! Tror kanskje ikke det ordet eksisterer i Villa Kulås i Særp gitt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet 19 timer siden #103360 Del Skrevet 19 timer siden Litta rant av Kim K og et artig quote fikk han også publisert i dag🥰 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå