blåbærpai Skrevet 28. oktober 2024 #101121 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Jojo345 skrev (1 time siden): Sjekk ut siste post på pt-kontoen. Teknikken på stående roing er faktisk det verste jeg har sett av teknikk på lenge 🤣 Teknikken er helt rævva. At hun tør å legge det ut🫣🫣🫣 er det dette hun reklamerer for? Endret 28. oktober 2024 av blåbærpai 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. oktober 2024 #101122 Del Skrevet 28. oktober 2024 blåbærpai skrev (4 minutter siden): Teknikken er helt rævva. At hun tør å legge det ut🫣🫣🫣 er det dette hun reklamerer for? Rævva er i fokus..det er dessverre det eneste hun vil formidle. 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 28. oktober 2024 #101123 Del Skrevet 28. oktober 2024 Isola2 skrev (18 minutter siden): Rævva er i fokus..det er dessverre det eneste hun vil formidle. At hun bestod en pt-eksamen er jo et under 🤣 Hvem kjøper fra en pt som har så latterlig dårlig teknikk? Ikke veldig bra salgsargument 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 28. oktober 2024 #101124 Del Skrevet 28. oktober 2024 Og DER er alle anmeldelsene fjerna og nullstilt på Apple podcast! Ligger fortsatt ute med 2,4 i rating på Spotify, men der får jeg ikke lest anmeldelsene slik jeg kunne på Apple podcast. 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 28. oktober 2024 #101125 Del Skrevet 28. oktober 2024 Den fettfobiske retorikken fortsetter, og det blir tydeligere og tydeligere hvilken agenda hun har som "PT". 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 28. oktober 2024 #101126 Del Skrevet 28. oktober 2024 Stjertmeis skrev (17 minutter siden): Og DER er alle anmeldelsene fjerna og nullstilt på Apple podcast! Ligger fortsatt ute med 2,4 i rating på Spotify, men der får jeg ikke lest anmeldelsene slik jeg kunne på Apple podcast. Er det mulig? Enda mer juks og bedrag fra cbe 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 28. oktober 2024 #101127 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jojo345 skrev (1 minutt siden): Er det mulig? Enda mer juks og bedrag fra cbe Kan man fjerne anmeldelser? Burde vært som trustpilot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 28. oktober 2024 #101128 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Spade skrev (23 minutter siden): Kan man fjerne anmeldelser? Burde vært som trustpilot Edit: som @CityCityBangBang lenker til nedenfor ligger anmeldelsene fortsatt ute. Aner ikke hvorfor de ikke synes når jeg går inn. ‐---------- Kan tydeligvis det 🤷🏼♀️ Men om det er Batong Media som har gjort det, eller om det er Apple podcast som har gjort det (etter anmodning fra Batong eller CBE/Guri) er ikke godt å si. Tviler på at CBE kunne fjernet anmeldelsene selv. Men usikker på om jeg misforstod @Kollontaj her, men var det seriøst en anmeldelse som oppga at KG har avtalt å gi dårlig karakter? Kollontaj skrev (1 time siden): Oi. Kvinneguiden har faktisk avtalt å gi dårlig karakter, skriver en helt uhildet person. 🤭 I så fall tenker jeg at det må være en falsk anmeldelse (skrevet av CBE/LKE selv), og brukte som dokumentasjon på at anmeldelsene er hets og at de derfor må slettes. Blir bare spekulasjon fra min side, men OM det var en anmeldelse der det stod at dårlige anmeldelser var avtalt spill her inne, er det for meg helt opplagt at anmeldelsen ikke er skrevet av noen herfra. Endret 28. oktober 2024 av Stjertmeis Rettelse 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 28. oktober 2024 #101129 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Stjertmeis skrev (42 minutter siden): Og DER er alle anmeldelsene fjerna og nullstilt på Apple podcast! Ligger fortsatt ute med 2,4 i rating på Spotify, men der får jeg ikke lest anmeldelsene slik jeg kunne på Apple podcast. Ligger fortsatt mange anmeldelser her: https://podcasts.apple.com/no/podcast/det-må-vi-snakke-om/id1774302108 Linket til av @Kollontaj på (det som nå er) side 5050. Endret 28. oktober 2024 av CityCityBangBang skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 28. oktober 2024 #101130 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) CityCityBangBang skrev (4 minutter siden): Ligger fortsatt mange anmeldelser her: https://podcasts.apple.com/no/podcast/det-må-vi-snakke-om/id1774302108 Linket til av @Kollontaj på det (som nå er) side 5050. Ah! Takk! Så rart at jeg ikke får opp noe når jeg går inn via lenken på instagrammen til Guri (Cbe har nemlig fjernet sin). Men da har jeg utløst en falsk alarm 🙈 Endret 28. oktober 2024 av Stjertmeis 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. oktober 2024 #101131 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Denne (med ho, slik noen sier) Endret 28. oktober 2024 av Kollontaj 14 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 28. oktober 2024 #101132 Del Skrevet 28. oktober 2024 CityCityBangBang skrev (7 minutter siden): Ligger fortsatt mange anmeldelser her: https://podcasts.apple.com/no/podcast/det-må-vi-snakke-om/id1774302108 Linket til av @Kollontaj på (det som nå er) side 5050. Med 1,8 stjerner. Er vel et par fans som har gitt toppscore, men ellers er det stort sett en stjerne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. oktober 2024 #101133 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Er ukritisk hylling fra bekjente bedre enn påstått trolling fra kvinneguiden? 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. oktober 2024 #101134 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Saklig, jeg sliter stort med å tro noen som ikke er i CBEs indre krets har skrevet dette, særlig når man tenker på deres historie. For det første var den forrige podcasten elendig, og ingen andre steder ser man spor etter så dedikerte fans av CBE lenger. Og så til det språklige: "ho" i overskriften, åpenbart for å gi et dialektisk inntrykk, men obs, det har man glemt i selve anmeldelsen, hvor det brukes "hun", og det generelt ikke skrives på dialekt. Alle jeg kjenner som skriver på dialekt, er veldig klar over det og bytter ikke sånn. 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 28. oktober 2024 #101135 Del Skrevet 28. oktober 2024 «Savnet podcasten helt ekstremt» faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 28. oktober 2024 #101136 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Jeg elsker ironien i hvordan jeg fant kvinneguiden, det var på bloggen til Caroline for lenge siden, der hun klagde over kg og tråden om seg selv, gikk inn her, det var mye mer interessant😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 28. oktober 2024 #101137 Del Skrevet 28. oktober 2024 Spade skrev (5 minutter siden): Jeg elsker ironien i hvordan jeg fant kvinneguiden, det var på bloggen til Caroline for lenge siden, der hun klagde over kg og tråden om seg selv, gikk inn her, det var mye mer interessant😅 Samme her. 😅 Og det er jeg faktisk veldig glad for, for her har jeg lært mye om mangt. 😉 28 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 28. oktober 2024 #101138 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kollontaj skrev (14 minutter siden): Denne (med ho, slik noen sier) Og foresten… hvor i landet sier de «trolla» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. oktober 2024 #101139 Del Skrevet 28. oktober 2024 Isola2 skrev (29 minutter siden): Er ukritisk hylling fra bekjente bedre enn påstått trolling fra kvinneguiden? De har jo samarbeidet mye. Alle kakene til bursdager osv er fra Frøken Holm. 22 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 28. oktober 2024 #101140 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) lenebu skrev (5 timer siden): Hvilket PT-kurs hos AFPT er det egentlig hun har, er det dette? https://afpt.no/studietilbud/personlig-trener (nettsidene til AFPT er helt grusomme å navigere). Grunnen til at jeg spør er at hvis PT-"utdannelsen" hun innehar koster rett over tusenlappen per måned, og varer i ca. to måneder, er det jo faktisk mye billigere for kundene å bli sertifiserte PTer selv enn å ta CBE-kurset som varer i fem måneder (minimum 4 måneder for å "se om det fungerer" + det koster tilsynelatende det firedoble i månedspris). Forskjellen i så fall er jo ca. 2200,- for å bli sertifisert PT vs. ca. 20.000,- for å delta på et kurs som avholdes av en PT som kun har førstnevnte kurs til en verdi av 2200,-. Men mulig jeg misforstår AFPT sine nettsider, de er som sagt grusomme å navigere og jeg ser de prater om at verdien er over 50.000,- (CBE har vel uansett fått det sponset, men jeg synes allikevel det er relevant at en PT som kun har tatt et to måneder langt kurs til en verdi av ca. 2000,- for å få en serifisering plutselig skal arrangere et kurs til femdobbel pris som går over fem måneder uten at kundene skal få noen form for setifisering). Endret 28. oktober 2024 av lenebu 15 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå