Populært innlegg Isola2 Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100981 Del Skrevet 26. oktober 2024 Å ikke like en podcast = hat fra kjerringene på kvinneguiden, hjelpes hun er virkelig tett. 50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dolce Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100982 Del Skrevet 26. oktober 2024 Nå er ikke matematikk min sterkeste side, men jeg synes det er merkelig at CBE mener at det er KG-brukere som gir dårlig kritikk. Altså derfor er det få stjerner, pga av KG. Nå har jeg hengt rundt i denne tråden (og andre tråder om CBE) i noen år, og observert at det maks er et par hundre sjeler som engasjerer seg her. Et par hundre. CBE har 300.000. Så finner det en smule merkelig at de par hundre sjelene på KG (og blant dem har ikke mange vært inne og gitt stjerne) gir mer uttelling på ratingen enn de 300.000? Men som sagt: Matematikk er ikke min greie 68 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 26. oktober 2024 #100983 Del Skrevet 26. oktober 2024 …og alle som er så himla positive, hvorfor gir ikke de stjerner da? Eller er det bare random ros, sånn som man også gir små barn som danser såååå søtt på avslutningen og er såååå flinke. Men med den måten og ordlegge seg på er jo det aldersmessig nær sammenligning forøvrig også. 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 26. oktober 2024 #100984 Del Skrevet 26. oktober 2024 Og podcasten er i kategorien Komedie?? Er det vanlig kategorisering? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. oktober 2024 #100985 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hører forøvrig veldig mye på podcaster. Og rater alt mellom topp og bunn. Ingen av de jeg rater lavt beskylder de som rater for hat. Veldig umoden oppførsel. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. oktober 2024 #100986 Del Skrevet 26. oktober 2024 Spanky skrev (22 minutter siden): Og podcasten er i kategorien Komedie?? Er det vanlig kategorisering? Jeg lo ikke. Men skal det være komedie, bommer de nok kraftig. Det blir ikke komedie bare fordi de to damene flirer og gapskratter, altså. Tror heller ikke jeg er så vanskelig å more. ☺️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 26. oktober 2024 #100987 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Glem denne. Jeg tok fei!!! 🙉 Fremmedspråk er ikke lett altså..... Men i dag så har man jo uante muligheter til å sjekke stavemåter på nettet? Men klart - har man nok selvtillit så dropper man jo det... 😃 https://www.instagram.com/coach_eriksen/ https://storynavigation.com/user-profile/coach_eriksen Endret 26. oktober 2024 av CityCityBangBang link 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. oktober 2024 #100988 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kollontaj skrev (15 minutter siden): Jeg lo ikke. Men skal det være komedie, bommer de nok kraftig. Det blir ikke komedie bare fordi de to damene flirer og gapskratter, altså. Tror heller ikke jeg er så vanskelig å more. ☺️ De hadde blant annet et ønske om at lytterne skulle lære noe. Jeg hoppet i stolen straks cbe åpnet festen, registrerte gjennomgående stotring og mangel på ordforråd, og lærte ingenting. Derav kun 1 stjerne på Spotify. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 26. oktober 2024 #100989 Del Skrevet 26. oktober 2024 Rev. Revenge skrev (23 minutter siden): De hadde blant annet et ønske om at lytterne skulle lære noe. Jeg hoppet i stolen straks cbe åpnet festen, registrerte gjennomgående stotring og mangel på ordforråd, og lærte ingenting. Derav kun 1 stjerne på Spotify. Jeg ga også en stjerne, dels fordi jeg ikke gadd høre mer enn 1/3 av podcasten. Ja,var kanskje litt forutinntatt i meningene mine før jeg startet å lytte. Men for et fjas, bare pjatt. Mange ord, men lite innhold. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 26. oktober 2024 #100990 Del Skrevet 26. oktober 2024 CityCityBangBang skrev (48 minutter siden): Fremmedspråk er ikke lett altså..... Men i dag så har man jo uante muligheter til å sjekke stavemåter på nettet? Men klart - har man nok selvtillit så dropper man jo det... 😃 https://www.instagram.com/coach_eriksen/ https://storynavigation.com/user-profile/coach_eriksen Ser ikke helt hva som er galt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 26. oktober 2024 #100991 Del Skrevet 26. oktober 2024 Gogglebox skrev (2 minutter siden): Ser ikke helt hva som er galt her? Du har rett. Var nok jeg som skulle sjekket nettet. 😲 Aldri hørt det ordet før, og var sikker på at han mente freaking.... 🙈 Unnskyld LK. 🤷♂️ My bad..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. oktober 2024 #100992 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg måtte pause podden etter intromelodien🥹 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 26. oktober 2024 #100993 Del Skrevet 26. oktober 2024 Søstera støtter ukritisk CBE og kaller Kvinneguiden patetiske nett-troll 🥱 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. oktober 2024 #100994 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ellie77 skrev (14 minutter siden): Søstera støtter ukritisk CBE og kaller Kvinneguiden patetiske nett-troll 🥱 Det må hun få lov til, familie er familie og de har jo sine egne virkelige nett-troll i familien. Kanskje lære seg å skrive rakke også, for rake gjør man bare i hagen. 🧐 Når man først skal drive seriøs kritikk av kritikken, iallfall. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. oktober 2024 #100995 Del Skrevet 26. oktober 2024 Gøy at de, både cbe og søsteren, er så opphengt i kg. Med 300.000 trofaste følgere i some, burde vi være en bitteliten dråpe i havet. Kanskje lurt å publisere noe for de 300.000 i stedet for å fokusere på oss ca 23 kritikere? 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. oktober 2024 #100996 Del Skrevet 26. oktober 2024 pøbelsara skrev (10 minutter siden): Gøy at de, både cbe og søsteren, er så opphengt i kg. Med 300.000 trofaste følgere i some, burde vi være en bitteliten dråpe i havet. Kanskje lurt å publisere noe for de 300.000 i stedet for å fokusere på oss ca 23 kritikere? Å, du drar på med 23. 😆 Tviler på at det er så mange, egentlig. Denne tråden er jo den kjedeligste man kan tenke seg, får ikke håpe hun får MBH-folka etter seg, for da blir det vei i vellinga. 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. oktober 2024 #100997 Del Skrevet 26. oktober 2024 Snødronninga skrev (8 timer siden): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til Hun har ingen evne til selvkritikk. Det har hun vist mange ganger. alltid såååå fornøyd med egen innsats enten har vært i sksl vi danse, halvmaraton, veldedighet etc etc.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 26. oktober 2024 #100998 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ellie77 skrev (42 minutter siden): Søstera støtter ukritisk CBE og kaller Kvinneguiden patetiske nett-troll 🥱 Kvinner som rakker ned på andre kvinner, skriver hun. Nei, men en gjeng kvinner (og menn?) som stiller seg kritisk til måten Caroline er som influencer. Det er nemlig mer enn nok å ta av der. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 26. oktober 2024 #100999 Del Skrevet 26. oktober 2024 Haha, om hun tror jeg gidder å bruke tid på å rangere podcasten hennes kun fordi jeg har en guilty pleasure som innebærer å lese denne tråden, så tar hun grundig feil 😄 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 26. oktober 2024 #101000 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Ellie77 skrev (1 time siden): Endret 26. oktober 2024 av Hallepalle2 Ble feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå