kaiturid Skrevet 3. juni 2024 #96761 Skrevet 3. juni 2024 Isild skrev (13 timer siden): Utrolig barskt å være så forfengelig at man redigerer seg barskere! Herregud,jeg blir flau på dems vegne🙈 9
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2024 #96762 Skrevet 3. juni 2024 Så vil jeg til slutt legge til at tross den komplette galskap det er å jukse seg til noe man ikke er, så hadde jeg ikke likt bildet bedre om han faktisk så slik ut. Alt handler om hensikten som ligger til grunn. Han ble åpenbart så blendet av egne biceps på originalbildet at han ville blåse det opp, og han skryter av bicepsene til Adrian Paul i kommentarfeltet. Med eller uten juks, er det maskuline utseende fokuset i hans formidling og det samme har han overfor fruen og kvinner motsatt. 21
hippyskippy Skrevet 4. juni 2024 #96763 Skrevet 4. juni 2024 Spanky skrev (10 timer siden): Hvem er det som tramper på min bro.. Nå kommer jeg og tar deg! 😱 Hahahahahah! 7
Laia Skrevet 4. juni 2024 #96764 Skrevet 4. juni 2024 Snødronninga skrev (12 timer siden): Røde tall som vitner om at Caroline konstant mister følgere. Har ikke kommet til flere, selv om frua briljerer (gjør hun ikke det, i alt hun gjør?) på tv skjermen. Likevel fortsetter CBE i samme spor med trutmunn, magetopp, overredigerte reels, proteinshake, dokumentering av hver eneste treningsøkt, vise frem barna, og vidvinkel for å få et forvrengt resultat av kroppen. Kunne sikkert laget en lengre liste, men alle vet at det går i det samme gamle. Er det virkelig ikke rom for nytenking? https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno Bikker snart under 297k nå. Jeg er faktisk overrasket over at det ikke er kjøpt følgere for å få tallet over 300k igjen denne gangen. På den annen side, så vet de nok at de er fersket i å gjøre det. Mulig har bedriften slått fra seg IG og satser mer på SC nå? 17
Gjest Doktorgraden Skrevet 4. juni 2024 #96765 Skrevet 4. juni 2024 Laia skrev (2 timer siden): Bikker snart under 297k nå. Jeg er faktisk overrasket over at det ikke er kjøpt følgere for å få tallet over 300k igjen denne gangen. På den annen side, så vet de nok at de er fersket i å gjøre det. Mulig har bedriften slått fra seg IG og satser mer på SC nå? Tok en kvikk sveip og mange av denne type følgere; Mulig Åge er ute med lommeboka?
K_mb Skrevet 4. juni 2024 #96766 Skrevet 4. juni 2024 Luksusbia skrev (10 timer siden): Tror det ligger i nordvestlige gener. Økonomisk vinning er viktigere enn moral i Møre og Romsdal. Og når den type nordmann velger ei enkel dame fra Sarpsborg hvis eneste mål og mening i livet er å fremstå slank/ pen/ ung/ sporty så er det allerede grunnlag for katastrofe. Manglende grunnlag/ utdanning og moral gjør at de de vil late som de er ikke finnes i virkeligheten. Er bekymret fordi de nå ikke bare lever for hverandre, men kynisk og uten skam fremstår som rollemodeller for to små jenter i vekst, for ikke å snakke om flere 1000 unge norske barn som daglig får ett stempel som tapere hvis de ikke lever opp til deres narrativ av lykke. Vet ikke om de er noe særlig verre enn andre influencere, men det å ikke ta ansvar, men faktisk skyve det til Norges foreldre/ lærere og samfunnet de selv er en del av Som nordvestlending bosatt i Oslo (dog IKKE sunnmøring som LKE) vil jeg ha meg frabedt den type påstander! LKE sin væremåte har da ingenting med hvilket fylke han er fra! 32 17
Laia Skrevet 4. juni 2024 #96767 Skrevet 4. juni 2024 Doktorgraden skrev (1 time siden): Tok en kvikk sveip og mange av denne type følgere; Mulig Åge er ute med lommeboka? Nettsiden modash.io gir et anslag på ca. 28% fake followers av følgermassen. Om dette nettstedet faktisk gir et troverdig tall vet jeg ikke. Det finnes sikkert flere lignende sider. 10 1
Aricia Skrevet 4. juni 2024 #96768 Skrevet 4. juni 2024 (endret) K_mb skrev (12 minutter siden): Som nordvestlending bosatt i Oslo (dog IKKE sunnmøring som LKE) vil jeg ha meg frabedt den type påstander! LKE sin væremåte har da ingenting med hvilket fylke han er fra! Enig. Verre essensialistisk og stereotypisk resonnement har jeg sjelden lest - en type avsporing av diskusjonen i denne tråden som jeg virkelig ikke så komme. Endret 4. juni 2024 av Aricia 14 6
loffen Skrevet 4. juni 2024 #96769 Skrevet 4. juni 2024 Jeg ser på Camp kulinaris nå, og lurer litt på det der med konturing.. contouring? Og om det er et hun prøver på? Synes det ser veldig rart ut å sminke på to mørke, skinnende felt på hver side av panna så det lyser opp og ser flekkete ut. Jeg har jo sett på sminkevideoer av henne før, og her, min hverdagssminke f.eks ser det mye bedre ut. (Her gjemmer hun heller ikke halve ansiktet som hun holder på med på TV hele tiden. Kan ikke unngå å legge merke til det. Ser ut som det er det eneste hun tenker på, å vri hodet til ene siden og tippe håret frem over den andre.) Men jeg er jo en gammel dame som ikke skjønner dette med contouring og slikt, man har jo den ansiktsformen man har? 25
Klink Skrevet 4. juni 2024 #96770 Skrevet 4. juni 2024 (endret) ~ Ada ~ skrev (13 timer siden): @Klink, du misforstår begrepsbruken. Dette handler ikke om "har autisme Vs. er autist/man er mer enn sin diagnose" ol.problemstillinger. En bedrift er en død ting om det ikke var for menneskelig aktivitet i bedriften og kan følgelig ikke gjøre noe som helst uten menneskene. I dette tilfellet - altså i denne tråden, er "han" og "hun" synonymt med bedriftseierne, dvs.levende subjekter som står ansvarlig for alt innholdet som publiseres i deres kanaler og det er dette innholdet som diskuteres her. Det var ikke jeg som da at man er summen av sine handlinger. Men det er jeg som sier at å kalle en bedriftseier tragisk og sammenligne med det som verre er, er en uting og dårlig måte å kritisere noen/noe på. Endret 4. juni 2024 av Klink 1
Pusern3 Skrevet 4. juni 2024 #96771 Skrevet 4. juni 2024 loffen skrev (1 time siden): Jeg ser på Camp kulinaris nå, og lurer litt på det der med konturing.. contouring? Og om det er et hun prøver på? Synes det ser veldig rart ut å sminke på to mørke, skinnende felt på hver side av panna så det lyser opp og ser flekkete ut. Jeg har jo sett på sminkevideoer av henne før, og her, min hverdagssminke f.eks ser det mye bedre ut. (Her gjemmer hun heller ikke halve ansiktet som hun holder på med på TV hele tiden. Kan ikke unngå å legge merke til det. Ser ut som det er det eneste hun tenker på, å vri hodet til ene siden og tippe håret frem over den andre.) Men jeg er jo en gammel dame som ikke skjønner dette med contouring og slikt, man har jo den ansiktsformen man har? Den vridningen hun gjør ser jo bare helt tåpelig ut. Og det gjør at hun hele tiden virker ukonsentrert og lite påkoplet. Det ser åpenbart produksjonen også da de ikke bruker henne mye til å kommentere. Og de krøllene da… helt urealistisk og teit med tanke på hva de holder på med; jobbe på et kjøkken i timesvis. Ingen av de andre er sånn opptatt av utseende. 22
hvalstad45 Skrevet 4. juni 2024 #96772 Skrevet 4. juni 2024 15 minutter siden, Pusern3 said: Den vridningen hun gjør ser jo bare helt tåpelig ut. Og det gjør at hun hele tiden virker ukonsentrert og lite påkoplet. Det ser åpenbart produksjonen også da de ikke bruker henne mye til å kommentere. Og de krøllene da… helt urealistisk og teit med tanke på hva de holder på med; jobbe på et kjøkken i timesvis. Ingen av de andre er sånn opptatt av utseende. Utrolig hvordan hennes oppheng i eget utseende får henne til å virke langt mindre pen og sjarmerende enn hun sikkert ellers ville ha virket. Hun ødelegger sine egne muligheter med å være så stiv og kunstig. En blogger med de enorme tallene hun hadde, kunne vært tv-kjendis nå, men der har CBE null talent pga selvopptattheten. 32 9
Gjest Doktorgraden Skrevet 4. juni 2024 #96773 Skrevet 4. juni 2024 hvalstad45 skrev (2 minutter siden): Utrolig hvordan hennes oppheng i eget utseende får henne til å virke langt mindre pen og sjarmerende enn hun sikkert ellers ville ha virket. Hun ødelegger sine egne muligheter med å være så stiv og kunstig. En blogger med de enorme tallene hun hadde, kunne vært tv-kjendis nå, men der har CBE null talent pga selvopptattheten. Det er nettopp det jeg tror virker særlig provoserende på folk. Slutte å gjøre seg til, slutte å lyge og drive med falskhet. Vi gjennomskuer alt tullet de driver med. På en måte trist at de ikke har venner som legger inn et sannhetens ord, men på samme tid så vet vi alle at de har nok blitt blokkert på sekundet. Tenk å ødelegge noe som kunne vært bra, både for de og som rollemodeller til de grader?! Tror dessverre ikke det er håp lenger, iallefall ikke om de holder sammen. Det er som å se Titanic, vi vet det krasjer…Ganske snart.
Pusern3 Skrevet 4. juni 2024 #96774 Skrevet 4. juni 2024 hvalstad45 skrev (59 minutter siden): Utrolig hvordan hennes oppheng i eget utseende får henne til å virke langt mindre pen og sjarmerende enn hun sikkert ellers ville ha virket. Hun ødelegger sine egne muligheter med å være så stiv og kunstig. En blogger med de enorme tallene hun hadde, kunne vært tv-kjendis nå, men der har CBE null talent pga selvopptattheten. Ja sånn er det. Vi så nøyaktig det samme når hin deltok i skal vi danse for noen år siden. Totalt usjarmerende og ganske så stiv både i kropp og mimikk. Og på toppen dårlig taper/jeg gjør ikke feil 17
Rev. Revenge Skrevet 4. juni 2024 #96775 Skrevet 4. juni 2024 Fra å arrogant uttale at kritikken som mottas bare trigger til å gjøre mer av det de kritiseres for til å fremstå så ubekvem og selvbevisst i en realityserie, fremstår det heller som at cbe har svelget en kamel for mye enn å være så trygg i seg selv som hun påstår å være. Adferden viser alltid noe annet i intervjuer, opptredener og podcasts. Hyperselvbevisst, nervøs latter, stiv i blikk og fremtoning og alltid i forsvar. Jeg glemmer ikke redigering- og kommentarfeltgate der daglig leder og gründer for eget foretak måtte ha sufflør ved et telefonintervju med Dagbladet der spørsmål som blant annet hva hun hadde lært av å bli tatt med buksa nede måtte avbrytes flere ganger for å rådføre seg om svar. Der hun over tid tilsynelatende ikke har lært noe. https://www.dagbladet.no/kjendis/hvor-flatt-kan-man-legge-seg-for-det-er-flatt-nok-for-dere/66683566 27 8
Surikatt Skrevet 4. juni 2024 #96776 Skrevet 4. juni 2024 Pusern3 skrev (1 time siden): Den vridningen hun gjør ser jo bare helt tåpelig ut. Og det gjør at hun hele tiden virker ukonsentrert og lite påkoplet. Det ser åpenbart produksjonen også da de ikke bruker henne mye til å kommentere. Og de krøllene da… helt urealistisk og teit med tanke på hva de holder på med; jobbe på et kjøkken i timesvis. Ingen av de andre er sånn opptatt av utseende. Det er en enorm forskjell på henne og Samuel. Han bare kommer igjennom tv -en. For en karisma. Hun har ingenting å komme med i det virkelige liv. Hun føler seg nok best når hun kan gjøre seg til foran kameraet hjemme eller ta en do selfie alt med ekstreme filtre. 26 5
Kollontaj Skrevet 4. juni 2024 #96777 Skrevet 4. juni 2024 Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden): Fra å arrogant uttale at kritikken som mottas bare trigger til å gjøre mer av det de kritiseres for til å fremstå så ubekvem og selvbevisst i en realityserie, fremstår det heller som at cbe har svelget en kamel for mye enn å være så trygg i seg selv som hun påstår å være. Adferden viser alltid noe annet i intervjuer, opptredener og podcasts. Hyperselvbevisst, nervøs latter, stiv i blikk og fremtoning og alltid i forsvar. Jeg glemmer ikke redigering- og kommentarfeltgate der daglig leder og gründer for eget foretak måtte ha sufflør ved et telefonintervju med Dagbladet der spørsmål som blant annet hva hun hadde lært av å bli tatt med buksa nede måtte avbrytes flere ganger for å rådføre seg om svar. Der hun over tid tilsynelatende ikke har lært noe. https://www.dagbladet.no/kjendis/hvor-flatt-kan-man-legge-seg-for-det-er-flatt-nok-for-dere/66683566 Fra intervjuet: - Hvorfor stoppet du ham ikke? - Jeg vet ikke. Jeg skjønte nok ikke alvoret og tillitsbruddet det representerte overfor leserne mine. Dette benektet hun senere, blant annet i Senkveld. Bløffedronninga🙄 31 4
cerruti Skrevet 4. juni 2024 #96778 Skrevet 4. juni 2024 hvalstad45 skrev (2 timer siden): kunne vært tv-kjendis nå, Det tviler jeg på- hun var vel ikke akkurat nådd ut gjennom tv-ruta. 11
Orly Skrevet 4. juni 2024 #96779 Skrevet 4. juni 2024 K_mb skrev (7 timer siden): Som nordvestlending bosatt i Oslo (dog IKKE sunnmøring som LKE) vil jeg ha meg frabedt den type påstander! LKE sin væremåte har da ingenting med hvilket fylke han er fra! Så enig ! 9 1
Skrottefar Skrevet 4. juni 2024 #96780 Skrevet 4. juni 2024 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Fra å arrogant uttale at kritikken som mottas bare trigger til å gjøre mer av det de kritiseres for til å fremstå så ubekvem og selvbevisst i en realityserie, fremstår det heller som at cbe har svelget en kamel for mye enn å være så trygg i seg selv som hun påstår å være. Adferden viser alltid noe annet i intervjuer, opptredener og podcasts. Hyperselvbevisst, nervøs latter, stiv i blikk og fremtoning og alltid i forsvar. Jeg glemmer ikke redigering- og kommentarfeltgate der daglig leder og gründer for eget foretak måtte ha sufflør ved et telefonintervju med Dagbladet der spørsmål som blant annet hva hun hadde lært av å bli tatt med buksa nede måtte avbrytes flere ganger for å rådføre seg om svar. Der hun over tid tilsynelatende ikke har lært noe. https://www.dagbladet.no/kjendis/hvor-flatt-kan-man-legge-seg-for-det-er-flatt-nok-for-dere/66683566 Og dette fra artikkelen: Sitat - Hvorfor retusjerte du bildene dine? - Det har vært unntaket og ikke regelen. Det har hendt i perioder, som jeg også har fortalt på bloggen min. Der skriver hun blant annet «når jeg har hatt perioder hvor jeg har følt meg elendig, jeg har hatt dårlige dager og bilder som jeg har følt har sett helt feil ut, og da har det dessverre kjentes helt ok å endre litt på størrelsen på en arm, bein eller andre ting.» Så konklusjonen er at det som var unntaket og ikke regelen er nå motsatt siden alt, absolutt alt, må redigeres/retusjeres. Så skal man følge logikken til CBE så tilsier det nå at hun føler seg elendig og har dårlige dager hver dag siden det ikke går en eneste dag uten at det redigers/retusjeres. 17 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå