Frisk Frosk Skrevet 8. mai #95961 Del Skrevet 8. mai Skrottefar skrev (1 time siden): Er vel det man ender opp å bli når livet består av å se seg selv i speil, ta bilder og generelt bedrive selvdigging i den tro at det vil føre til likes og hjerter og koz og klemz fra de som ikke ser det åpenbare Og mens CBEs fem minutter i rampelyset ruller på tv, så skal det selvfølgelig utnyttes maksimalt. Ny annonsør, innholdet er langt mer nakenhet av kvinnekroppen enn hva som er nødvendig for å vise produktet. CBEs utseende, både ansikt og kropp er filtrert (men selvfølgelig helt umerket for retusjert person), hudfargen hennes endres med redigering for å tilpasse ulike klesfarger. Og hun velger å smette inn nesten-nakenhet i et glimt i reklamefilmen. Med andre ord - nok en annonsør som viser seg totalt uprofesjonell i valg av samarbeidsparter, en annonsør som synes det er helt greit å reklamere for egne produkter ved å bryte norsk lov i samarbeid med Caroline Berg Eriksen og Treasurses AS. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Glimtet her er knapt synlig - men det er helt bevisst valgt å klippe det inn. Det blir bare mindre og mindre "klasse" over det disse bedriftseierne velger å gjøre og måten de fremstiller seg selv. 42 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 9. mai #95962 Del Skrevet 9. mai Noen som la merke til at hun sa «jeg har ikke gjort noen ting feil» da røren til sjokoladefondanten skilte seg? 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. mai #95963 Del Skrevet 9. mai Salamandria skrev (1 minutt siden): Noen som la merke til at hun sa «jeg har ikke gjort noen ting feil» da røren til sjokoladefondanten skilte seg? Ja, jeg så det. Hun prøvde ikke en gang å redde den, der var det AnneMa (?) som gjorde. AnneMa fortalte etterpå at Caroline hadde hatt feil temperatur på ingrediensene. Selv om det var AnneMa som ordnet opp, så sa Caroline at «vi» fikk reddet fondanten. De andre som gjorde feil tok i det minste ansvaret selv. 36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. mai #95964 Del Skrevet 9. mai Røren hennes skilte seg ikke, den "kilte" seg (på Carolinespråk). Forøvrig enig i at det ikke var hun som fikk reddet den. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 9. mai #95965 Del Skrevet 9. mai Hulderen skrev (2 timer siden): Ja, jeg så det. Hun prøvde ikke en gang å redde den, der var det AnneMa (?) som gjorde. AnneMa fortalte etterpå at Caroline hadde hatt feil temperatur på ingrediensene. Selv om det var AnneMa som ordnet opp, så sa Caroline at «vi» fikk reddet fondanten. De andre som gjorde feil tok i det minste ansvaret selv. Konsekvensen ble jo også at hun brukte mer egg enn hun skulle, slik at andre ikke fikk laget sine retter ordentlig. Menysmakingen gikk dårlig , (flere sin feil) , straffen ble å lage en tilleggsrett til 30 personer. Anne Ma ba CBE begynne på den, men svaret ble : «Jeg kjenner jeg ikke orker det. Det er jo føkkings 30 oppskrifter i en» Sjarmerende. 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hulderen Skrevet 9. mai Populært innlegg #95966 Del Skrevet 9. mai Zenhouse skrev (19 minutter siden): Konsekvensen ble jo også at hun brukte mer egg enn hun skulle, slik at andre ikke fikk laget sine retter ordentlig. Menysmakingen gikk dårlig , (flere sin feil) , straffen ble å lage en tilleggsrett til 30 personer. Anne Ma ba CBE begynne på den, men svaret ble : «Jeg kjenner jeg ikke orker det. Det er jo føkkings 30 oppskrifter i en» Sjarmerende. Veldig tydelig at Caroline ikke har vært ute i arbeidslivet. Hvilken arbeider sier «jeg kjenner at jeg ikke orker det» når sjefen gir en oppgave? 52 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 9. mai #95967 Del Skrevet 9. mai (endret) . Endret 3. september av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 9. mai #95968 Del Skrevet 9. mai Diosa skrev (1 time siden): Takk. Tror den er tatt ned, finner den ikke. Ja, ser sånn ut! Ble vel for mange bedrevitere i kommentarfeltet 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. mai #95969 Del Skrevet 9. mai Hulderen skrev (2 timer siden): Veldig tydelig at Caroline ikke har vært ute i arbeidslivet. Hvilken arbeider sier «jeg kjenner at jeg ikke orker det» når sjefen gir en oppgave? Det kan sikkert skje, men ikke når du som influencer skal fremme deg selv i et Tv-program. Antakelig ikke heldig å «ikke orke» å lage mat, det er vel hele konseptet. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. mai #95970 Del Skrevet 9. mai Kollontaj skrev (3 timer siden): Det kan sikkert skje, men ikke når du som influencer skal fremme deg selv i et Tv-program. Antakelig ikke heldig å «ikke orke» å lage mat, det er vel hele konseptet. På dag 2 og første oppgave. Noe sier meg at enkelte kan ha godt av å jobbe litt.. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. mai #95971 Del Skrevet 9. mai ~ Ada ~ skrev (46 minutter siden): På dag 2 og første oppgave. Noe sier meg at enkelte kan ha godt av å jobbe litt.. Ikke uenig, er vel ikke like lett å bli fortalt hva du skal gjøre, noen liker jo å gjøre det motsatte. 😆 Kan bli rart på et kjøkken. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. mai #95972 Del Skrevet 9. mai Frisk Frosk skrev (19 timer siden): Og mens CBEs fem minutter i rampelyset ruller på tv, så skal det selvfølgelig utnyttes maksimalt. Ny annonsør, innholdet er langt mer nakenhet av kvinnekroppen enn hva som er nødvendig for å vise produktet. CBEs utseende, både ansikt og kropp er filtrert (men selvfølgelig helt umerket for retusjert person), hudfargen hennes endres med redigering for å tilpasse ulike klesfarger. Og hun velger å smette inn nesten-nakenhet i et glimt i reklamefilmen. Med andre ord - nok en annonsør som viser seg totalt uprofesjonell i valg av samarbeidsparter, en annonsør som synes det er helt greit å reklamere for egne produkter ved å bryte norsk lov i samarbeid med Caroline Berg Eriksen og Treasurses AS. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Glimtet her er knapt synlig - men det er helt bevisst valgt å klippe det inn. Det blir bare mindre og mindre "klasse" over det disse bedriftseierne velger å gjøre og måten de fremstiller seg selv. Her lyser silikonpupper, noe hun benekter å ha. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. mai #95973 Del Skrevet 9. mai Kan ikke huske at hun har benektet det? Ikke bekreftet, heller, men det er jo åpenlyst. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 9. mai #95974 Del Skrevet 9. mai FruRosa skrev (11 timer siden): Røren hennes skilte seg ikke, den "kilte" seg (på Carolinespråk). Forøvrig enig i at det ikke var hun som fikk reddet den. Det var ene og alene AnneMa som reddet den gjennom å bruke andre sine ingredienser. Forstod ikke helt hvorfor Carolines rett på liv og død skulle reddes, mens andres ble ofret. Heldigvis fikk Samuel tak i nye egg til sin rett. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. mai #95975 Del Skrevet 9. mai Frisk Frosk skrev (20 timer siden): Og mens CBEs fem minutter i rampelyset ruller på tv, så skal det selvfølgelig utnyttes maksimalt. Ny annonsør, innholdet er langt mer nakenhet av kvinnekroppen enn hva som er nødvendig for å vise produktet. CBEs utseende, både ansikt og kropp er filtrert (men selvfølgelig helt umerket for retusjert person), hudfargen hennes endres med redigering for å tilpasse ulike klesfarger. Og hun velger å smette inn nesten-nakenhet i et glimt i reklamefilmen. Med andre ord - nok en annonsør som viser seg totalt uprofesjonell i valg av samarbeidsparter, en annonsør som synes det er helt greit å reklamere for egne produkter ved å bryte norsk lov i samarbeid med Caroline Berg Eriksen og Treasurses AS. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Glimtet her er knapt synlig - men det er helt bevisst valgt å klippe det inn. Det blir bare mindre og mindre "klasse" over det disse bedriftseierne velger å gjøre og måten de fremstiller seg selv. Mest mulig hud og minst mulig klær er det hun satser på allerede, så hvorfor ikke bare opprette en OF profil? De trenger sikkert pengene og Caroline elsker å vise kropp. En win-win situasjon. Da får hun kanskje den bekreftelsen hun trenger også, for det er sikkert ikke nok med "fina", "så nydelig du er", fersken og hjerteemojis i kommentarfeltet. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. mai #95976 Del Skrevet 9. mai Ikke mange som liker det innlegget, nei. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 9. mai #95977 Del Skrevet 9. mai Kollontaj skrev (1 time siden): Kan ikke huske at hun har benektet det? Ikke bekreftet, heller, men det er jo åpenlyst. Jeg husker når spekulasjonene kom, særlig når det var tydelig at hun hadde den klassiske støtte-BH-en på under lette klær. Noe som hun aldri har vist seg i senere😏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 9. mai #95978 Del Skrevet 9. mai 33 minutter siden, Kollontaj said: Ikke mange som liker det innlegget, nei. Det blir jo ikke særlig troverdig reklame når det kommer fra denne kanten: Kilde: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=762144358604591&id=100044271002165&set=a.273235457495486 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 9. mai #95979 Del Skrevet 9. mai Glufseguri skrev (35 minutter siden): Jeg husker når spekulasjonene kom, særlig når det var tydelig at hun hadde den klassiske støtte-BH-en på under lette klær. Noe som hun aldri har vist seg i senere😏 Hun benektet det ikke da heller. Aldri kommentert, aldri benektet, aldri bekreftet. Som igjen vil si 100 % bekreftet. Og alle som ikke er blinde ser det også, trenger ingen bekreftelse på det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 9. mai #95980 Del Skrevet 9. mai Kollontaj skrev (1 time siden): Ikke mange som liker det innlegget, nei. Trist å se at barna er brukt i reklamen. Tonedøvt av oppdragsgiver også (om de var klar over det). Pga det, er min umiddelbare reaksjon at jeg aldri kommer til å handle noe der. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå