Populært innlegg Laia Skrevet 18. april 2024 Populært innlegg #95381 Skrevet 18. april 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): Tok mot til meg og sendte en mld til Caroline på Netfit, med utgangspunkt i hvordan hun poserer. Hun skal ha for at hun ikke legger skjul på at hun drar opp toppen bevisst. Dette visste vi, men likevel. Hun er ikke ærlig på knekken i hoften, for jo, det har hun. Alltid. Jada, vi vet hun har thigh gap fordi hun er tynn, men så stort er ikke gap’et om hun står vanlig. «Da står jeg selvsagt på en måte som fremhever meg på en god måte.» Man er selvsagt ikke fin om man ikke bruker x-antall triks i boka for å se ut på en viss måte. For meg er dette helt forskrudd. Det har blitt vanlig men det er ikke mindre forskrudd av den grunn. Dette var svaret fra en profesjonell bedrift som tar seg betalt for PT-tjenester? Bare det her burde få varselsklokkene til å ringe. Sånne svar som dette her er alt annet en det jeg forbinder med profesjonalisme, og burde få enhver til å styre langt unna denne bedriften. 36 14
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 18. april 2024 Populært innlegg #95382 Skrevet 18. april 2024 Ikke engang Jennifer Lopez bryr seg om thigh gap og rare poseringer. Ser både sunnere og friskere ut, og ikke minst naturlig. Det der er en kropp jeg kan misunne. ☺️ https://www.instagram.com/p/C47EsZBLIsp/?igsh=MXIzYnV0d2hjajBsNg== 42 6 12
CityCityBangBang Skrevet 18. april 2024 #95383 Skrevet 18. april 2024 12 minutter siden, Snødronninga said: Ikke engang Jennifer Lopez bryr seg om thigh gap og rare poseringer. Ser både sunnere og friskere ut, og ikke minst naturlig. Det der er en kropp jeg kan misunne. ☺️ https://www.instagram.com/p/C47EsZBLIsp/?igsh=MXIzYnV0d2hjajBsNg== Ingen grunn til å misunne - du er helt sikkert fin som du er. 😊 1 20
Snødronninga Skrevet 18. april 2024 #95384 Skrevet 18. april 2024 (endret) CityCityBangBang skrev (47 minutter siden): Ingen grunn til å misunne - du er helt sikkert fin som du er. 😊 Det er egentlig et ord jeg ikke liker, og mente bare at jeg beundrer kroppen til JLo mye (!!!) mer enn CBEs kropp. For å si det på den måten. Men lever fint i min egen kropp. 😃 Endret 18. april 2024 av Snødronninga 19 2
Xstrella Skrevet 18. april 2024 #95385 Skrevet 18. april 2024 Pusern3 skrev (3 timer siden): Hun står jo som en kråke - puppene skytes frem, magen suges inn og stumpen presses bakover. Zero naturlig dette her Som et barn ja. Er så lei slike syke poseringer. Hvorfor gjør hun det med to døtre i hus? 11 7
Vitulina Skrevet 19. april 2024 #95386 Skrevet 19. april 2024 Snødronninga skrev (9 timer siden): Tok mot til meg og sendte en mld til Caroline på Netfit, med utgangspunkt i hvordan hun poserer. Hun skal ha for at hun ikke legger skjul på at hun drar opp toppen bevisst. Dette visste vi, men likevel. Hun er ikke ærlig på knekken i hoften, for jo, det har hun. Alltid. Jada, vi vet hun har thigh gap fordi hun er tynn, men så stort er ikke gap’et om hun står vanlig. «Da står jeg selvsagt på en måte som fremhever meg på en god måte.» Man er selvsagt ikke fin om man ikke bruker x-antall triks i boka for å se ut på en viss måte. For meg er dette helt forskrudd. Det har blitt vanlig men det er ikke mindre forskrudd av den grunn. Hun fortjener faktisk å ende opp med en mann som LK 🙈🙈🙈 Gud bedre 21 4
neon_sun Skrevet 19. april 2024 #95387 Skrevet 19. april 2024 Laia skrev (7 timer siden): Dette var svaret fra en profesjonell bedrift som tar seg betalt for PT-tjenester? Bare det her burde få varselsklokkene til å ringe. Sånne svar som dette her er alt annet en det jeg forbinder med profesjonalisme, og burde få enhver til å styre langt unna denne bedriften. DETTE! Jeg er oppriktig bekymret for om de har kunder. 18 3
Laia Skrevet 19. april 2024 #95388 Skrevet 19. april 2024 (endret) neon_sun skrev (33 minutter siden): DETTE! Jeg er oppriktig bekymret for om de har kunder. Jeg kan ikke la være å undre meg over hvor det har gått galt langs veien for at det har kunnet bli så ille som dette her. Svaret representanten fra Netfit her gir høres, i mine ører, mest ut som det skulle vært formulert av en umoden, selvsentrert, ja nesten hevngjerrig tenåringsdiva. Blir faktisk ganske sjokkert (og fascinert, ikke på en positiv måte) at en kvinne på hennes alder kan forfatte en slik tekst som svar på en henvendelse. Jeg tror det må gjøre noe med en, å ha tilbragt så mange år uten å ha kontakt med et reelt arbeidsliv utenfor hjemmet. Det er en lære- og modningsprosess i seg selv, en kompetanse som ikke kan oppnås uten den erfaringen. Endret 19. april 2024 av Laia 32 7
Sinccis Skrevet 19. april 2024 #95389 Skrevet 19. april 2024 neon_sun skrev (28 minutter siden): DETTE! Jeg er oppriktig bekymret for om de har kunder. Enig, men tror nok ikke at hun har kunder på Netfit. Caroline deler stolt en melding fra en følger som gir henne skryt over at hun har tid til å stelle seg, men har ikke en eneste gang delt tilbakemelding fra en fornøyd kunde som gir henne skryt for coachingen. Bortsett fra folk hun kjenner da, som hun med skjønnhetssalongen, som har skrytet av Netfit-appen og C har delt det på storyen si , men dem teller jeg ikke som kunder. 16 4
neon_sun Skrevet 19. april 2024 #95390 Skrevet 19. april 2024 Laia skrev (12 minutter siden): Jeg kan ikke la være å undre meg over hvor det har gått galt langs veien for at det har kunnet bli så ille som dette her. Svaret representanten fra Netfit her gir høres, i mine ører, mest ut som det skulle vært formulert av en umoden, selvsentrert, ja nesten hevngjerrig tenåringsdiva. Blir faktisk ganske sjokkert (og fascinert, ikke på en positiv måte) at en kvinne på hennes alder kan forfatte en slik tekst som svar på en henvendelse. Jeg tror det må gjøre noe med en, å ha tilbragt så mange år uten å ha kontakt med et reelt arbeidsliv utenfor hjemmet. Det er en lære- og modningsprosess i seg selv, en kompetanse som ikke kan oppnås uten den erfaringen. Jeg har tro på at resonnementet ditt stemmer. Jeg har en barndomsvenninne som har gått hjemme siden ungdomskolen mer eller mindre. Hun har fått noen barn, ellers sitter hun hjemme hver eneste dag. Vi har nå omtrent ikke kontakt, fordi vi har omtrent ingenting å snakke om. Men hun er veldig påståelig i diskusjoner, selv der hun er helt på viddene har hun alltid rett. Det er veldig usunt å gå å surre rundt sin egen akse store deler av livet. Sinccis skrev (12 minutter siden): Enig, men tror nok ikke at hun har kunder på Netfit. Caroline deler stolt en melding fra en følger som gir henne skryt over at hun har tid til å stelle seg, men har ikke en eneste gang delt tilbakemelding fra en fornøyd kunde som gir henne skryt for coachingen. Bortsett fra folk hun kjenner da, som hun med skjønnhetssalongen, som har skrytet av Netfit-appen og C har delt det på storyen si , men dem teller jeg ikke som kunder. Tipper du heldigvis har rett. De repostet jo også tilbakemeldingene fra folk som deltok under løpet. Veldig fascinerende dette luftslottet. 15 2
~ Ada ~ Skrevet 19. april 2024 #95391 Skrevet 19. april 2024 Snødronninga skrev (10 timer siden): Tok mot til meg og sendte en mld til Caroline på Netfit, med utgangspunkt i hvordan hun poserer. Hun skal ha for at hun ikke legger skjul på at hun drar opp toppen bevisst. Dette visste vi, men likevel. Hun er ikke ærlig på knekken i hoften, for jo, det har hun. Alltid. Jada, vi vet hun har thigh gap fordi hun er tynn, men så stort er ikke gap’et om hun står vanlig. «Da står jeg selvsagt på en måte som fremhever meg på en god måte.» Man er selvsagt ikke fin om man ikke bruker x-antall triks i boka for å se ut på en viss måte. For meg er dette helt forskrudd. Det har blitt vanlig men det er ikke mindre forskrudd av den grunn. Tenk at dette er noens liv, der det også generaliseres og henvises til andres tilsvarende liv...🤭 8
Stargaze Skrevet 19. april 2024 #95392 Skrevet 19. april 2024 Snødronninga skrev (8 timer siden): Ikke engang Jennifer Lopez bryr seg om thigh gap og rare poseringer. Ser både sunnere og friskere ut, og ikke minst naturlig. Det der er en kropp jeg kan misunne. ☺️ https://www.instagram.com/p/C47EsZBLIsp/?igsh=MXIzYnV0d2hjajBsNg== En flott kvinnnekropp. CBE bryr seg ikke en deitt om hun er i god form eller ikke. Det ser vi av fremgangen rundt løp. Og seriøsiteten. Kommer for sent, feil pulje. Hun bryr seg kun om å trene for å bli tynnest mulig og skinne seg i lyset av seg selv. Hun tror nok selv at tynn er fint, men det er utfordringen til de fleste med et vrangforhold til mat/trening. Hun har absolutt INGENting som PT å gjøre. Det hun driver er galskap og mest sannsynlig farlig i lengden. Gudskjelov har vi mange flotte, sterke, sunne kvinnelige forbilder. Så her er det bare å se en annen vei. Slett ikke rart de ikke har kunder. Det er ikke sånn folk vil trene seg til. 20 6
Klink Skrevet 19. april 2024 #95393 Skrevet 19. april 2024 neon_sun skrev (2 timer siden): DETTE! Jeg er oppriktig bekymret for om de har kunder. Hva er galt med svaret egentlig? Hun står på en måte som gjør at hun selv syns hun ser fin ut og er ærlig om at genseren holdes oppe fordi hun vil vise fram magen sin som hun er fornøyd med? Hva ville vært et bedre svar som du/dere ville vært fornøyde med? 3
Laia Skrevet 19. april 2024 #95394 Skrevet 19. april 2024 Klink skrev (14 minutter siden): Hva er galt med svaret egentlig? Hun står på en måte som gjør at hun selv syns hun ser fin ut og er ærlig om at genseren holdes oppe fordi hun vil vise fram magen sin som hun er fornøyd med? Hva ville vært et bedre svar som du/dere ville vært fornøyde med? F.eks: noe ala «Takk for din tilbakemelding. Jeg setter pris på alle innspill som gjør at jeg kan forbedre contentet i mine kanaler. Jeg ser i ettertid at bildet jeg la ut kan fremstå uheldig mhp måten det poseres på og bruk av filter . Jeg tar dette til etterretning og vil strebe etter å heretter poste bilder med mer naturlige poseringer. Takk igjen og jeg ønsker deg en flott dag» …..hadde vært mer lignende et svar jeg hadde forventet av en kommersiell aktør som er profesjonell på kundebehandling. 28 16
Ellie77 Skrevet 19. april 2024 #95395 Skrevet 19. april 2024 Klink skrev (23 minutter siden): Hva er galt med svaret egentlig? Hun står på en måte som gjør at hun selv syns hun ser fin ut og er ærlig om at genseren holdes oppe fordi hun vil vise fram magen sin som hun er fornøyd med? Hva ville vært et bedre svar som du/dere ville vært fornøyde med? Det er vel ikke svaret i seg som er problematisk. Mer verdiene og holdningene hun forfekter i svaret? Du mener vel ikke at dette er sunn framtoning eller fokus? 29 5
Stargaze Skrevet 19. april 2024 #95396 Skrevet 19. april 2024 Klink skrev (59 minutter siden): Hva er galt med svaret egentlig? Hun står på en måte som gjør at hun selv syns hun ser fin ut og er ærlig om at genseren holdes oppe fordi hun vil vise fram magen sin som hun er fornøyd med? Hva ville vært et bedre svar som du/dere ville vært fornøyde med? Svaret tilhører ikke en seriøs bedriftseier som har gjort det til jobben sin å formidle trening. Det er et svært uproffesjonelt svar. Slik en tenåring som kun er opptatt av seg selv og sin egen kropp ville svart. En som seriøst bygger et firma basert på trening (sterk og atletisk feks) ville ikke ha svart sånn. Hvem er det hun vil rekke ut til egentlig? Hvem er målgruppen? 26 6
Klink Skrevet 19. april 2024 #95397 Skrevet 19. april 2024 Ellie77 skrev (34 minutter siden): Det er vel ikke svaret i seg som er problematisk. Mer verdiene og holdningene hun forfekter i svaret? Du mener vel ikke at dette er sunn framtoning eller fokus? Altså det er et ærlig svar. Og du og jeg legger vel ikke ut bilder av oss selv der vi syns vi kom uheldig ut av det? Hun er stolt av magen sin og vil vise den? 1
Laia Skrevet 19. april 2024 #95398 Skrevet 19. april 2024 Stargaze skrev (8 minutter siden): Svaret tilhører ikke en seriøs bedriftseier som har gjort det til jobben sin å formidle trening. Det er et svært uproffesjonelt svar. Slik en tenåring som kun er opptatt av seg selv og sin egen kropp ville svart. En som seriøst bygger et firma basert på trening (sterk og atletisk feks) ville ikke ha svart sånn. Hvem er det hun vil rekke ut til egentlig? Hvem er målgruppen? Så enig! Man forventer ikke fraser som «shoot me» eller «thigh gap har jeg uansett» fra en PT-bedrift. Blir ganske paff over at de velger en slik strategi. 26 12
Ellie77 Skrevet 19. april 2024 #95399 Skrevet 19. april 2024 Klink skrev (4 minutter siden): Altså det er et ærlig svar. Og du og jeg legger vel ikke ut bilder av oss selv der vi syns vi kom uheldig ut av det? Hun er stolt av magen sin og vil vise den? Det var ikke det jeg spurte deg om. Jeg spurte deg: mener du at svaret hennes indikerer fornuftige holdninger eller fokus som man bør fremme overfor følgere? Vennligst svar på det du blir spurt om dersom du ønsker å bli oppfattet som en seriøs debattant. 24 2
Xmasclovn Skrevet 19. april 2024 #95400 Skrevet 19. april 2024 Laia skrev (50 minutter siden): F.eks: noe ala «Takk for din tilbakemelding. Jeg setter pris på alle innspill som gjør at jeg kan forbedre contentet i mine kanaler. Jeg ser i ettertid at bildet jeg la ut kan fremstå uheldig mhp måten det poseres på og bruk av filter . Jeg tar dette til etterretning og vil strebe etter å heretter poste bilder med mer naturlige poseringer. Takk igjen og jeg ønsker deg en flott dag» …..hadde vært mer lignende et svar jeg hadde forventet av en kommersiell aktør som er profesjonell på kundebehandling. Her forventer du altfor mye, da det er tross alt CBE😅 13 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå