Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (10 minutter siden):

Som om jeg skulle tatt med meg barna på jobb, hylt  og skreket over morsom de var, og vist den frem til kunder og kollegaer. 

Det er nemlig akkurat det hun gjør. 

Av en eller annen grunn, rant karakteren Siv Anita meg i hu. 

https://m.facebook.com/story.php/?id=100044463008229&story_fbid=2766251046760960

Endret av FruJohansen
Skrivefeil
  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruJohansen skrev (5 timer siden):

Endret av ~ Ada ~
Slettet
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER dette for et bilde å legge ut?

"Fikser bare lys og skygge"...  så det er derfor bena hennes er spaghettitynne, og føttene store som robåter?

Og bare for å si det: det er IKKE utseendet hennes jeg kommenterer, men hvordan hun selv  velger å fremstille seg!

Screenshot_20240402-003722_Instagram.jpg

• Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (17 timer siden):

Så Lars Kristian Eriksen sitter på X og planlegger sine forretninger? Litt av et møterom.

Blir jo aldri noa av disse planene.

Endret av Margit777
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

"Fikser bare lys og skygge"...  så det er derfor bena hennes er spaghettitynne, og føttene store som robåter?

Og bare for å si det: det er IKKE utseendet hennes jeg kommenterer, men hvordan hun selv  velger å fremstille seg!

Vidvinkel.

Legg til jakten på den tynnest mulige skyggen, noen tynnest mulige ankler i et par tøfler i størrelse "ekstra diger" og et tynnest mulig innhult ansikt med halsen i spenn. Der har du den ønskede effekten av vidvinkel brukt på en egentlig normalvektig kropp. Den veloverveide bruken av linjer på parkeringsplassen forsterker inntrykket ytterligere.

Samtidig har de giddet å bruke litt tid på kjevelinjen, og forlenge en normal hals.

Veldig Instagram, absolutt ikke sunt.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 21
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (3 timer siden):

Vært på Svenskehandel uten å ha prøvd klæra?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venkman skrev (12 timer siden):

Når man så veldig gjerne vil være Norges «Posh and Becks», men i stedet sliter med å matche engasjementet til Snefrid og Erik.

Jeg tissa nesten på meg 🤣🤣

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 timer siden):

Tenk å legge ut noe slik og tro at andre vil falle for at det er slik hun ser ut i virkeligheten😂 Ja, vi tror helt klart på at du har tannpirkere iført tights til bein Carro. Sorry for å skuffe deg, men du minner mer om figuren i «Dame tu cosita». 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (13 timer siden):

Men HVA skjer med hakepartiet her??

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (14 timer siden):

Som lke som skryter på ig at han allerede nå har nådd styrkemålene han skulle nå i juni. 

Det er helt ok å være stolt over egen prestasjon, så akkurat det synes jeg ikke er så ille. Er det unikt og imponerende? Njæ. Det er ikke uvanlig at nybegynnere opplever rask fremgang når de starter styrketrening. "Newbie gains" er en reell greie, og han får nyte det mens han kan.

Han viser i det minste til fremgang på treninga i motsetning til CBE som tross mange år med fysisk aktivitet ikke viser noe fremgang i det hele tatt. Og det er greit hvis hele hennes narrativ var å vise treningsglede og daglig aktivitet, men hun skaper et narrativ om at hun har trent beinhardt for å få en kropp man bare kan drømme om, og er i tillegg talspersonen for "Sterk og atletisk", og jeg ser verken særlig imponerende styrketrening eller gymnastikk fra den kanten der. Da hadde jeg heller sett på folk som f.eks Kristin Holte som i tillegg til å drive eget treningsunivers har kommet på 2. Plass i Crossfit games, og vært med i Crossfit games flere ganger. Å være tynn er ikke det samme som å være verken sterk eller atletisk. Det er en kombinasjon av heldig genetikk (heldig dersom ønsket er å være tynn), og kaloriunderskudd. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER dette sykelige behovet med å vise fram hver gang man spiser is (og også det at hun tar den ut av fryseren er behørig dokumentert)! Hvem bryr seg vel om det? Er få ting som skriker spiseforstyrrelser mer enn å tro at det der er content…🤦‍♀️

Endret av Ellie77
  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Robinson skrev (10 minutter siden):

Dette er vel ikke mindre greit enn kommentaren om Rupert Grint?

Jeg går ut fra at de ikke er ti år og at mora deres heller ikke skryter av kommentaren deres til sine 300 000 følgere?

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Jeg går ut fra at de ikke er ti år og at mora deres heller ikke skryter av kommentaren deres til sine 300 000 følgere?

Sannsynligvis ikke, men de er jaggu moralens voktere som uttrykker seg ganske sterkt om mangelen på normal folkeskikk og utseendefokus hos cbe.

Da kan en kanskje begynne med å feie egen dør først...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (10 minutter siden):

Enig i at det er en viss forskjell, men jeg synes begge kommentarene er omtrent like usjarmerende. Det er sikkert ikke 300 000 følgere av denne tråden her, men det er fortsatt ufine kommentarer om en persons utseende som ligger åpent på internett, tilgjengelig for alle. 

For øvrig synes jeg ikke det er nødvendig å oppgi alderen på barna inne i dette nettforumet. ja, det står offentlig på foreldrenes kommersielle kanaler, men det behøves ikke å spres videre her, på samme måte som man ikke trenger å nevne barnas navn eller bilder av ansiktene deres her. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mrs Robinson skrev (51 minutter siden):

Sannsynligvis ikke, men de er jaggu moralens voktere som uttrykker seg ganske sterkt om mangelen på normal folkeskikk og utseendefokus hos cbe.

Da kan en kanskje begynne med å feie egen dør først...

Buhu, krenket by proxy. 

Det er jo ikke hennes egen hake en gang, derav min kommentar. Hun filtrerer og redigerer seg selv til en karikatur. Hadde dette vært hennes naturlige hake, hadde jeg selvfølgelig ikke kommentert det. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens instapost hos Niklas Baarli viser den ufiltrerte og mer «tidsriktige»versjonen av CBE vil jeg anta. Og jeg skjønner ikke dette behovet for å fordreie realitetene, for hun er i virkeligheten en veldig pen, voksen dame. Det må være fryktelig belastende mentalt å ha denne frykten for å vise seg som den du faktisk er.

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 timer siden):

Herregud det er en meme! 

Herregud, det er i kontekst med resten av hennes egosentriske og barnslige personlighet. Det er så mange bra memes der ute, og hun poster sjeldent memes.. men akkurat DEN var så morsom at den var verdt å legges ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (23 timer siden):

Tragisk og trist, hun er helt uspiselig. Men det er akkurat sånn lke holder på. Bare se inne på X. De føler seg tydeligvis mye bedre enn alle andre.

Men de har rævva verdier.

.
Stor kred til ham som gikk på premiere og våget å være seg selv. I motsetning til redigerte, fake cbe.

For en kjerring. Rett og slett.

Enig 🌹

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...