Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kjempen skrev (11 timer siden):

I motsetning til alle sure og kristiske damer her; Hun er flott dame, men så er jo jeg man da. Og da er jeg vel diskvlifiser til å mene noe

Jeg er egentlig uenig med deg. Men det er fordi at for meg er en flott dame en som aksepterer hvordan hun ser ut, som ikke må redigere/endre/operere/suge inn mage, en som viser utstråling, ser andre, møter blikket, ikke gjør seg til noe annet enn hun faktisk er og er et godt forbilde for andre kvinner.

I mine øyne er cbe ingenting av dette.  Pen ja, og penest uredigert.

Men ekte skjønnhet kommer innenfra. Det mangler hun helt.

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest issoras
3 hours ago, Lopploella said:

Ser ut som både nesa og inntektene har blitt mindre siden dette bildet ble tatt.

https://www.dn.no/etterbors/caroline-berg-eriksen/blogg/influensere/caroline-berg-eriksen-nesten-doblet-overskuddet/2-1-830765?zephr_sso_ott=1J5KmG

Den knøttlille nesa hun har på mange bilder nå er nødt til å være svært filtrert, evt også operert.  Ikke mulig at sminke kan endre SÅ mye.

https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454

Lys, vinkel og sminke kan endre SÅ mye jo. Syns ikke den nesa har endret seg så veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (1 time siden):

Godt hun ser utover sjøen, for hadde det sittet noen foran hadde de sett rett på dette: en kvinne skrevende på grensen av det anatomien tillater, med stumpen i været på samme tid - alt for å gi inntrykk av de «rette» kurvene. 
Det er så gjennomskuelig….og nitrist. Vi andre har gått videre i livet, og igjen sitter CBE og tror at kroppen hennes er det mest verdifulle hun besitter. Til slutt tror alle andre det også; at dette er alt hun er. For hun viser oss ingenting som kunne tydet på annet.🫠

Hele bildet viser at hun er ukomfortabel, spenner alt hun kan, selv armene. Ikke så rart, kanskje, for bildet viser en kvinne som tilsynelatende er helt alene, ingen flere plasser å rømme fra stalkeren som står over henne og tar bilde av henne.

Dette er et bilde som gir inntrykk av å ha blitt tatt av og for menn som kun tenker med det lille hodet som ikke har hjerne... menn som ser på kvinner som sexobjekt og lite annet.

At lettkledde små jenter, også i bikini blandes inn i dette narrativet til bedriftseierne er skremmende!

• Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en merkelig positur💩 Sorry altså, men herre, de er jo helt sveiseblinde på hva de selv legge ut i egne kanaler. 

• Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE skal på marked med sin mor og antrekket er bikinitopp og et skjørt. Mulig jeg er sær, men går man kledd sånn?  Kafeer og restauranter i Spania har ofte krav om at man er litt mer påkledd, men de skal kanskje ikke sette seg ned noe sted.

Nå er det jo ikke sommer på Gran Canaria, så de som bor der er sikker mer påkledd.

Jeg lurer faktisk genuint på hvorfor man velger å gå kledd på den måten når man skal noe annet enn å være på stranden.

Det kan  selvfølgelig hende at det er fordi jeg ikke har forståelse for at magen alltid må vises frem.

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (14 minutter siden):

For en merkelig positur💩 Sorry altså, men herre, de er jo helt sveiseblinde på hva de selv legge ut i egne kanaler. 

Koser seg de gamle grisene nå 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline kom opp på "utforsk" på Snap med dette bildet. Jeg åpnet ikke (hun skal ikke tjene penger på meg på Snap), men tok skjermdump av oversikten på "utforsk" og beskar bildet så bare Caroline sitt vises.

Det er nok antrekket til turen på marked som @allie henviser til som vises frem her.

Screenshot_20240223-141216_Snapchat.jpg

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (23 minutter siden):

Caroline kom opp på "utforsk" på Snap med dette bildet. Jeg åpnet ikke (hun skal ikke tjene penger på meg på Snap), men tok skjermdump av oversikten på "utforsk" og beskar bildet så bare Caroline sitt vises.

Det er nok antrekket til turen på marked som @allie henviser til som vises frem her.

Screenshot_20240223-141216_Snapchat.jpg

Reinspikka proana!

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig å gå kledd med bikinitopp, spesielt i Mogán, der kan man såvidt jeg har lest få 3 000 Euro i bot. En del av regelverket de har vedtatt for å få mer klasse, men frua fra Særp bryr seg visst ikke og hun er vel heller ikke spesielt classy. 😳

Det er heller ikke spesielt hensynsfullt ovenfor innbyggerne i landet hun besøker. 

Endret av Chrisssi
La til en setning
  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Chrisssi skrev (26 minutter siden):

Merkelig å gå kledd med bikinitopp, spesielt i Mogán, der kan man såvidt jeg har lest få 3 000 Euro i bot. En del av regelverket de har vedtatt for å få mer klasse, men frua fra Særp bryr seg visst ikke og hun er vel heller ikke spesielt classy. 😳

Det er heller ikke spesielt hensynsfullt ovenfor innbyggerne i landet hun besøker. 

https://www.canariajournalen.no/nyheter/2022/11/mogan-innforer-forbud-i-fleng-snart-kan-du-ikke-torke-klaer-pa-balkongen

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ligger også på Instagram @FruRosa .

Som dere allerede har skrevet, så er det slik hun har kledd seg for å gå på marked. Er enig i at det er en smule upassende men også veldig rart når hun ikke er helt frisk og en frossenpinne. Det er nok varmt der, men langt i fra så varmt som det blir fremover. 

Ikke rart man får inntrykk av at hun vil vise seg med minst mulig klær, for å flashe kroppen hun er så inni hampen stolt av. I tillegg blir jeg fristet til å si, hvem er dette egentlig? Ansiktet er som vanlig annerledes. 🙄 Ingenting nytt med andre ord…

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

IMG_6116.jpeg

Endret av Snødronninga
Mer tekst
  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseptet influencer. 

Å være en påvirker. Å ha som jobb å påvirke andre der altså. 

Mange influencere har en nisje. Gjenbruk. Mat. Psykisk helse. Mote. Friluftsliv. Trening. 

De beste inspirerer. De påvirker på en god måte. Med verdier. Gode tips. Innhold folk flest kan kjenne seg igjen i. Finner inspirasjon i. Noe å strekke seg etter. Bruke som motivasjon. 

CBE derimot. Hun er muligens influenser "per definisjon". Men hva er det egentlig hun inspirerer til? Hva er det vi blir tipset om? Inspirert til? Hva gjør og viser hun som får den tilfeldige følger til å tenke, "shit, jeg OG!" 

Absolutt ingen verden ting. Ingen nisje. Ingen substans. Alt er bare fisking etter selvforherligende feedback. Kritikk, NEI, det blir blokkert på sekundet. If you don't love me, go awaaaaaay.. 😩

Burde blitt satt opp som et teaterstykke eller skrevet et avhandlingsoppgave innen psykologi om. Faen meg pussig opplegg. 

• Liker 27
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...