Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (20 timer siden):

Det er langt i fra noen overraskelse at Caroline deler bikinibilder med innsugd mage, det var forventet. Det gjør det ikke mindre trist. Det bare viser gang på gang at hun aldri legger ut noe som ikke er posert. Hun har da vel smal nok midje fra før. 

Når Caroline har uttalt at hun poserer for å se best mulig ut, er det tydelig at for henne er en innsugd mage er flottere enn en avslappet en. Tror hun ikke at døtrene får dette med seg eller ønsker hun å lære dem det samme? 

IMG_6040.jpeg

https://www.picuki.com/media/3307616844434788126

Bildet er bare psykt. Blir sint på denne damen som skaper seg slik. Blir rik på fake verden. 🤮🤬

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (22 timer siden):

Det er langt i fra noen overraskelse at Caroline deler bikinibilder med innsugd mage, det var forventet. Det gjør det ikke mindre trist. Det bare viser gang på gang at hun aldri legger ut noe som ikke er posert. Hun har da vel smal nok midje fra før. 

Når Caroline har uttalt at hun poserer for å se best mulig ut, er det tydelig at for henne er en innsugd mage er flottere enn en avslappet en. Tror hun ikke at døtrene får dette med seg eller ønsker hun å lære dem det samme? 

IMG_6040.jpeg

Sykdomsoppdatering for sympati og bikinibilder med innsugd mage for komplimenter. Da er alt som det skal være, og regner med kontent er storfornøyd med sin "briljante" influencer 🙌

Endret av K_mb
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE løp i dag, nesten 20 min etter vinneren, men ser ut til at han er best i sin klasse (over 40). Det er jo bra. 
(han skriver det selv, altså det med nr 1). 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (22 timer siden):

IMG_6040.jpeg

I motsetning til alle sure og kristiske damer her; Hun er flott dame, men så er jo jeg man da. Og da er jeg vel diskvlifiser til å mene noe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kjempen said:

I motsetning til alle sure og kristiske damer her; Hun er flott dame, men så er jo jeg man da. Og da er jeg vel diskvlifiser til å mene noe

Ingen som har sagt hun ikke er flott - hun er jo det!

Problemet er at modellen aldri fremstilles uten kraftig posering for å se tynnere ut, filter og redigering som endrer utseendet i tråd med et forskrudd og uoppnåelig  "ideal", som påvirkerne hevder man kan oppnå ved å leve, spise og trene som dem.

• Liker 24
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladidag skrev (3 timer siden):

Apropos den filmsnutten😅at ikke noen har parodiert den😂 noe av d ( ufrivillig) morsomste fra den kanten på lenge. Har rett og slett måtte se den flere ganger, og 🤦🏽‍♀️ hver gang. 🤣 

Måtte inn å sjekke…er vi sikre på at hun ikke parodierer seg selv…? Veive rundt med tom kaffekopp og martiniglass…?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempen skrev (14 minutter siden):

Visst er hun en flott dame, og det er hun uten å fremstille seg selv med vinkling og posering for å tilfredsstille sitt eget forskrudde kroppssyn som er å se så tynn ut som mulig, filterbruk og hinsides retusjering fra topp til tå.  Og du? Den "sure damer" begynner å bli noe oppbrukt! 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempen skrev (35 minutter siden):

Ingen som mener hun ikke er flott som hun er. Det er jo det som blant annet adresseres; at hun er flott nok uten filter og redigeringer som endrer hud og kropp. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempen skrev (39 minutter siden):

Synsk intuisjon her gitt. Ja, vi alle her er den rake motsetningen til Caroline. Feite kvisete slasker som sitter med den ene hånda nedi chipsposen, mens vi med den andre smadrer tastauret med pølsefingrene og hakker på fruen. How did you know??🤡

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempen skrev (1 time siden):

Du har tydeligvis ikke lest eller skjønt hva som blir kritisert. Ikke overrasket!

Endret av Snødronninga
Skrivefeil som vanlig, heh...
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (9 timer siden):

Dette filteret gjør jo at det ser ut som om hun har parykk. Filteret gir henne i tillegg en oval ansiktsform, tykke lepper og supersmal nese a la Michael Jackson.

... men så har hun lurt oss alle med filterbruken likevel? Den nesa er da vitterlig smalere enn før ...

(bildekilde: seher.no)

caroline seher.no.png

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AynR skrev (16 minutter siden):

... men så har hun lurt oss alle med filterbruken likevel? Den nesa er da vitterlig smalere enn før ...

caroline seher.no.png

Filter eller operasjon. Noe annet kan det vel ikke være. Eller er det virkelig mulig å sminke nesa så smal og annerledes?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Filter eller operasjon. Noe annet kan det vel ikke være. Eller er det virkelig mulig å sminke nesa så smal og annerledes?

Ja, det er mulig. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Kan ikke være filter når bildet er fra Se og Hør. Det er mye man kan gjøre med sminke, men hvem vet om nesen er fikset på eller ikke. Jeg skjønner ikke greia med å gjøre nesa smalest mulig, ingen tvil om at nesen på det gamleste bildet både ser finere og mer naturlig ut. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AynR skrev (2 timer siden):

caroline seher.no.png

Alle får jo dobbelt så brei nese når de smiler vs når de slapper av i ansiktet

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (På 21.2.2024 den 21.23):

IMG_6040.jpeg

Godt å se at den medfødte, ekstraordinære svaien endelig er korrigert.

Forøvrig ville bildet sett litt mer ekte ut om Berg Eriksen hadde sittet på begge skinkene, ikke bare balansert akrobatisk med en utåndet mage på den som er lengst borte fra kameraet. 

https://www.instagram.com/p/CCyJT8YJL-R/?igsh=cGkwdmc4NTVsanVr

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (4 timer siden):

Henrik Troy tar ting på kornet igjen. 😄

image.thumb.png.e6856f6e34607dc0efb6b0bba4fa4c51.png

Skjermdump fra Instanavigation.com henriktroy

Han altså !!! Forgyller hverdagen jevnt og trutt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som både nesa og inntektene har blitt mindre siden dette bildet ble tatt.

https://www.dn.no/etterbors/caroline-berg-eriksen/blogg/influensere/caroline-berg-eriksen-nesten-doblet-overskuddet/2-1-830765?zephr_sso_ott=1J5KmG

Den knøttlille nesa hun har på mange bilder nå er nødt til å være svært filtrert, evt også operert.  Ikke mulig at sminke kan endre SÅ mye.

https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454

Endret av Lopploella
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (10 timer siden):

Henrik Troy tar ting på kornet igjen. 😄

image.thumb.png.e6856f6e34607dc0efb6b0bba4fa4c51.png

Skjermdump fra Instanavigation.com henriktroy

Rart hun rekker å drikke vann 😄

Taper influensere uten snøring 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...