Pusern3 Skrevet 20. desember 2023 #91521 Del Skrevet 20. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Når var det egentlig begge eierne begynte å se så matleie og desillusjonerte ut? Etter Beckmann-gate? De, spesielt cbe, fremstår så uengasjert og introvert ut at de umulig kan tro på sitt eget konsept lengre, bare tviholder på fasaden før årsregnskapet for 2023 er ferdig. Kontent har ikke bidratt med et eneste løft. Hun ser ut som en blanding av en parodi på seg selv og en som er påvirket av noe annet enn alkohol (synes jeg). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 20. desember 2023 #91522 Del Skrevet 20. desember 2023 K_mb skrev (2 timer siden): LKE er på ingen måte en eldre mann la det være helt klart. Personlig hadde jeg nok ikke følt meg komfortabel i selskap med 20-åringer da de er på et helt annet modningsnivå og et helt annet stadiet i livet enn meg. Har også tre barn hvorav det eldste er 18 år så det sier egentlig seg selv (jeg er i starten av 40-årene) Men kan til en viss grad være enig i at aldershaming kan være ugreit. Men CBE og LKE har ikke seg selv eller bedriften nevneverdig siden 20-årene (tvert imot utviklet seg bakover eller er på stedet hvil?), men det virker for meg likeså at de knuger seg fast i et narrativ om å at livet er en dans på roser hvor de verken eldes eller utvikler seg. De virker helt fastlåst i sin trang etter å vise frem barn med striglet hår og klær, en striglet frue som skal se så tynn og vakker ut som mulig les: filter, redigering og posering som fremhever dette, kakao til jul, kaffe på morgenen, speilselfies, klær som glitrer, og en sixpack mens ribbein stikker ut under trening i kjelleren. Selv i skibakken kan ikke CBE gå uten å bølge håret og å sminke seg opp. Hun skal være i sentrum, ikke klærne hun blir sponset eller fjellene i bakgrunnen. Det er så påtatt og unaturlig og langt ifra hvordan 40-åringer flest lever og ser ut. 40-åringer er ikke gamle, men de er heller ikke 20. Den tid er forbi, selv om herr og fru nekter å innse det. De har barn de bør ta hensyn til de og å skjerme de fra offentligheten, i tillegg bør de tenke over hva de velger å vise frem for allmenheten som kan påvirke følgere såvel som egne barn. Da tenker vi ulikt angående å være eldre. Skjønner jeg har tråkket en del 40-åringer på tærne her ved å kalle LKE eldre. Jeg står fortsatt på mitt, han er eldre, spesielt i settingen med masse influensere i tidlig 20-årene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 20. desember 2023 #91523 Del Skrevet 20. desember 2023 CityCityBangBang skrev (49 minutter siden): https://www.nrk.no/ytring/foreldre-uten-filter_-1.16686914 Godt det blir mer og mer om dette i media. Kanskje det kommer klarere retningslinjer snart. 🙏 Fra din link: https://www.nrk.no/ytring/foreldre-uten-filter_-1.16686914 Tenk hvor uendelig mange bilder og videoer CBE og LKE har lagt ut av sine barn siste ti + år... og fremdeles fortsetter de å legge ut både videoer og bilder. Omsorgssvikt er det å utsette barna for en slik potensiell alvorlig risiko. Det går "bra", inntil det plutselig ikke går bra en dag. Og da er det for sent å endre noe av den skaden man som forelder har gjort i 10 +++ år... 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 20. desember 2023 #91524 Del Skrevet 20. desember 2023 6 minutter siden, Pusern3 said: Hun ser ut som en blanding av en parodi på seg selv og en som er påvirket av noe annet enn alkohol (synes jeg). Uff, det var vel ikke så bra å si. 😒 La oss håpe det ikke stemmer. 🙏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. desember 2023 #91525 Del Skrevet 21. desember 2023 Og det må filmes og deles to hoppende barn. Er det mulig… Jeg tenker på hvordan de stadig instrueres eller oppfordres til å utføre noe (som vi gjør, men da for å sende til Mormor osv - ikke dele på en bedriftskonto) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 21. desember 2023 #91526 Del Skrevet 21. desember 2023 Klappe skrev (8 timer siden): Da tenker vi ulikt angående å være eldre. Skjønner jeg har tråkket en del 40-åringer på tærne her ved å kalle LKE eldre. Jeg står fortsatt på mitt, han er eldre, spesielt i settingen med masse influensere i tidlig 20-årene. Forstår hva du mener. Han er ikke en eldre mann, men han er eldre i forhold til resten av selskapet. Når jeg var i starten av 20-årene syntes jeg 40-åringer var gamlinger 😅🙈 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 21. desember 2023 #91527 Del Skrevet 21. desember 2023 Sophia_08 skrev (11 timer siden): Begynner å lure på om dette er en parodi..? Dette er en parodi fra Henrik Troy er der ikke? For ingen vil da helt seriøst ta et slikt überkleint sexyselfie på en ekkel flyplassdo, hvis ikke det er humor/ironi? Alle andre gjør unna det mest nødvendige på offentlige toaletter før de fortest mulig kommer seg ut. Hvem vil være der mer enn høyest nødvendig? Og hvem tenker dette er virkelig en delikat setting? 🤢 31 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. desember 2023 #91528 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg håper det er en parodi. Ellers er det bare nitrist og ekkelt å poste bilder av awg selv i et hvert speil man treffer på sin vei 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 21. desember 2023 #91529 Del Skrevet 21. desember 2023 Selfies på offentlig toalett er åpenbart en greie for henne siden det gjentas såpass hyppig... Å ta bilde av seg selv mens hun henført beundrer eget speilbilde i et treningsrom på hotellet er noe av det gøyeste hun gjør når hun reiser. Hun må jo være selve definisjonen på navlebeskuende! Det livet hun lever virker bare så.. tomt! 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 21. desember 2023 #91530 Del Skrevet 21. desember 2023 Medici skrev (16 minutter siden): Selfies på offentlig toalett er åpenbart en greie for henne siden det gjentas såpass hyppig... Å ta bilde av seg selv mens hun henført beundrer eget speilbilde i et treningsrom på hotellet er noe av det gøyeste hun gjør når hun reiser. Hun må jo være selve definisjonen på navlebeskuende! Det livet hun lever virker bare så.. tomt! Når trening innendørs er noe av det gøyeste du vet, når du er ute og reiser. Javel. 🤯 Da har du muligens et usunt forhold til trening, eller har null interesse av å utforske stedet du er på. Det finnes da mer enn trening (og selfier) her i verden. Hva med å ta seg en tur i byen for å se hva stedet har å by på. Å løpe på mølle virker for meg veldig bortkastet tid på en reise, særlig når den er så kort og begrenset. Det er så man nesten ikke tror det man leser noen ganger.... 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 21. desember 2023 Populært innlegg #91531 Del Skrevet 21. desember 2023 13 hours ago, FruRosa said: Det ER en parodi, men de involverte ser det ikke selv. Jeg flyr veldig mye mer enn henne og jeg tror ikke hun fatter hvilke assosiasjoner det bildet der bringer, hun er jo for bedåret av sitt eget speilbilde til å tenke på det. Jeg derimot, får lukta fra Gardemoens toaletter inn i neseborene og blir hensatt til et sted jeg virkelig ikke henger mer på enn nødvendig. At hun er så selvopptatt at det ikke engang faller henne inn hvor lite stilig det er å ta selfies på offentlig do sier så utrolig mye, her tenkes det NULL på hva mottakeren skal få ut av kontoen hennes og kun på hva hun kan få tilbake av hjerter og "heldige dassen!"-kommentarer. Beyond parodi det her nå! 44 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 21. desember 2023 #91532 Del Skrevet 21. desember 2023 Snødronninga skrev (17 minutter siden): Når trening innendørs er noe av det gøyeste du vet, når du er ute og reiser. Javel. 🤯 Da har du muligens et usunt forhold til trening, eller har null interesse av å utforske stedet du er på. Det finnes da mer enn trening (og selfier) her i verden. Hva med å ta seg en tur i byen for å se hva stedet har å by på. Å løpe på mølle virker for meg veldig bortkastet tid på en reise, særlig når den er så kort og begrenset. Det er så man nesten ikke tror det man leser noen ganger.... Det høres ikke friskt ut overhode. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 21. desember 2023 #91533 Del Skrevet 21. desember 2023 Klasse😂💩🤙🏻 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. desember 2023 #91534 Del Skrevet 21. desember 2023 Dette med speil-selfies tror jeg er fordi det er et sted hun kan være alene og ta bilder av seg selv. Hun legger nok bort telefonen så snart det kommer noen inn på toalettet. Hun virker ukomfortabel sammen med andre og de eneste gangene vi ser henne i sosialt samvær er det alkohol involvert (hjelper sikkert mot angsten). Ang LKE og alders-shaming. LKE er ikke gammel, men han er 20 år eldre enn de andre rundt det bordet og det kommer man ikke unna. På influencermiddag med jenter på halve hans alder er ikke en good look. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. desember 2023 #91535 Del Skrevet 21. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (23 timer siden): Trillinger? Som brent i samme keramikkovn. Individualitet er en ny Kähler-vase. Det eneste jeg tenkte på da jeg så bildet av de tre, var om det sirkulerte en rabattkupong hos denne kirurgen .... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 21. desember 2023 #91536 Del Skrevet 21. desember 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): Jeg flyr veldig mye mer enn henne og jeg tror ikke hun fatter hvilke assosiasjoner det bildet der bringer, hun er jo for bedåret av sitt eget speilbilde til å tenke på det. Jeg derimot, får lukta fra Gardemoens toaletter inn i neseborene og blir hensatt til et sted jeg virkelig ikke henger mer på enn nødvendig. At hun er så selvopptatt at det ikke engang faller henne inn hvor lite stilig det er å ta selfies på offentlig do sier så utrolig mye, her tenkes det NULL på hva mottakeren skal få ut av kontoen hennes og kun på hva hun kan få tilbake av hjerter og "heldige dassen!"-kommentarer. Beyond parodi det her nå! Heldige dassen 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 21. desember 2023 #91537 Del Skrevet 21. desember 2023 K_mb skrev (7 timer siden): Forstår hva du mener. Han er ikke en eldre mann, men han er eldre i forhold til resten av selskapet. Når jeg var i starten av 20-årene syntes jeg 40-åringer var gamlinger 😅🙈 Som nesten førr ville jeg heller kjørt en gaffel i øyet enn å henge med 20 år gamle reklameplakater uten utdannelse og generelt dannelse. En på +/- 40 år ER voksen, og gammel i forhold med de rundt 20. Ja, jeg snakker for alle på rundt førr. Vi er voksne. Get over it. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. desember 2023 #91538 Del Skrevet 21. desember 2023 Inocybe skrev (8 timer siden): Dette er en parodi fra Henrik Troy er der ikke? For ingen vil da helt seriøst ta et slikt überkleint sexyselfie på en ekkel flyplassdo, hvis ikke det er humor/ironi? Alle andre gjør unna det mest nødvendige på offentlige toaletter før de fortest mulig kommer seg ut. Hvem vil være der mer enn høyest nødvendig? Og hvem tenker dette er virkelig en delikat setting? 🤢 CBE har i så mange år tatt så mange dospeil-selfier i fullt alvor - hvor hensikten har vært å vise seg frem og fremstille seg selv som sexy, gjerne i kompinasjon med thinspo og filter som endrer utseendet hennes. Dette gjør at hvis hun skulle lyktes med parodi på seg selv, da måtte den vært overtydelig, overdreven, gjort med en stor dose selvironi og uhøytidelighet. Dette bildet har ingenting av dette. Så selv om det ev. er ment som en parodi (noe jeg ikke tror det er), så er det totalt mislykket, fordi hun gjør det samme som hun har gjort i årevis, totalt blottet for selvironi i uttrykket som gis, og eventuell ironi kommer heller ikke frem av tekst heller. De emojiene hun har med tyder heller ikke på at det er ironi, bare at hun har på seg myke og varme klær og synes det er kaldt. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. desember 2023 #91539 Del Skrevet 21. desember 2023 Når det ser ut som CBE-familien har vært to ganger i Oslo siste uka, stemmer det nok ikke. Samme klær på både mor og barn som forrige uke. Godt man kan gjenbruke «aktiviteter» og late som det skjer her og nå. 38 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. desember 2023 #91540 Del Skrevet 21. desember 2023 (endret) En plutselig oppgang i følgertall nylig; nærmere 600 nye følgere de 5 siste dagene. Og IG følgertallet er nå over 300 000 igjen. Hva årsaken til denne nylige popularitets-boosten skyldes aner jeg ikke. Kan det være spennende og nytt innhold på IG den siste uken som har fenget såpass mye? Kilde: socialblade.com Og i dag understrekes det (tilfeldig?) hvor gøy CBE synes det er å trene på ferie ( ingenting galt med det. Det er mange som gjør det, inkludert meg selv). Men her er det snakk om å gjøre en jobben sin som influencer, og her ville jeg tenkt nøye igjennom hva jeg ville ønske (og har forpliktet meg til) å presentere fra en tur som denne. I dag postes det flere bilder bl.a. fra skibakken (etter at det ble kommentert her i går). Jeg vet ikke hva det er, men kanskje hun har tatt tipsene herfra til etterretning? Endret 21. desember 2023 av Laia 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå