Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Isola2 said:

Har hun vært aktiv der i det siste? 

Følger henne ikke, så jeg vet ikke. Men hun ba folk følge henne på Snap for ikke så lenge siden. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
CityCityBangBang skrev (11 minutter siden):

Følger henne ikke, så jeg vet ikke. Men hun ba folk følge henne på Snap for ikke så lenge siden. 

Har ikke sett noe av det, men betviler at CBE.no klarer å jobbe så mye som skal til. Må gjerne motbevises, men tenker det krever dedikasjon å få store inntekter der. Iallfall på veien opp. 

• Liker 18
Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 23.12.2023 den 21.30):

Det var min tanke også!

Jenter bør han ikke trene med det synet han har på kvinnekroppen.

Og gutter bør han ikke trene, egentlig av samme grunn, men også fordi det opplegget han kjører er såpass ekstremt at man risikerer at også unge gutter kan kjøres rett inn i ortorektisk forhold til trening, bli overtrent, som også jenter risikerer med ham som trener.

Han har jo vist noen år at han ikke greier å korrigere kona til å gjøre øvelser korrekt. Å da skulle trene barn/ungdom, som er i vekst, det kan gi disse barna/ungdommene varige skader pga. feiltrening.

For å trene barn og ungdom må man levere vandelsattest til idrettslaget. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Surikatt skrev (9 minutter siden):

For å trene barn og ungdom må man levere vandelsattest til idrettslaget. 

Så lenge han ikke har noe på vandelen som handler om vold, overgrep eller misbruk av mindreårige, spiller det ingen rolle om man er dømt for noe annet. Det er kun relevante dommer som fremkommer på en vandelsattest. 

• Liker 13
Skrevet
34 minutter siden, Kollontaj said:

Har ikke sett noe av det, men betviler at CBE.no klarer å jobbe så mye som skal til. Må gjerne motbevises, men tenker det krever dedikasjon å få store inntekter der. Iallfall på veien opp. 

Står noen innlegg om det på side 4545 - her er ett.

Men hun har vært stille i det siste ang Snapchat, så det ble kanskje for mye. 😏image.thumb.png.a4ef2a6127a06614ffda5bd09d429db8.png

• Liker 8
Skrevet

Rekk opp hånden den som er lei av den «Alene hjemme»-symfonien i stories? 😵‍💫 Tror den har figurert i samtlige, på lik linje med kaffekopp, mage og 10 roooolige 🥱

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Sedvanlig klein «hjemmereportasje» nok en gang. Og det i over et tiår, daglig.

Et sterkt ønske om å formidle klasse, mens resten av gjengen rundt bordet har kledd seg jordnært. I kombinasjon med laber allmennkunnskap, fnising og doselfies fra offentlige toaletter så er det bare å si at det er ille stelt med enkelte mennesker.

Hun ville opprettholde treningsrutinen på reise. Ok det, men hvorfor dele det? Hvorfor dele tusenvis av mølleposeringer dag ut og dag inn?  Doselfie-rutine - hvorfor dele det?

Hva om dette ble oversatt til en selvbiografi? Det hadde selvsagt aldri holdt mål, men det er tydeligvis greit å levere drit på internett, og attpåtil kalle det jobb. 

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun "skjermer " resten av familien sin,  med kun en liten filming innom middagsbordet... ungene derimot 🙈

• Liker 25
  • Nyttig 14
Skrevet

Er det fortsatt slik at lke er så uløselig knyttet til cbe at han ikke kan ha sin egen tråd nå som han har egne kanaler og markedsfører sine egne tjenester som trener uten cbe?

Samarbeidet Netfit endte som en stille fis.

Spør i nysgjerrighet.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Merkelig å ikke reklamere for dette, som forøvrig ligger under «oppstart 29.oktober». Programmet er satt opp av LKE. 

IMG_5255.jpeg

• Liker 14
Skrevet
Pasha skrev (7 timer siden):

Hun "skjermer " resten av familien sin,  med kun en liten filming innom middagsbordet... ungene derimot 🙈

Ikke en gang julaften får disse ungene ha for seg selv, men må jobbe for far og mor som ikke greier å tjene nok penger på eget innhold, men må utnytte sine barn for å tjene penger...

"God jul ❤️ ta vare på hverandre" skriver CBE i sin julepost på sin IG-konto.

Ta vare på hverandre inkluderer tydeligvis ikke å beskytte egne barn, deres rettigheter. "ta var på hverandre" åpner tydeligvis for CBE og LKE å utnytte egne barn og deres privatliv.

Det gir ikke akkurat et inntykk av "god" jul.

Nitrist!

Og ellers avslutter hun også dette året med umerket reklame for både Netfit.no, ICIW og dette nye klesmerket hun var i Alpene for. Ikke noe nytt, ikke noe reelt innhold. Det er nesten så hun kunne begynt å resirkulere de siste fem årenes bedriftsinnhold, man hadde knapt merket forskjellen.

• Liker 40
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (16 minutter siden):

Merkelig å ikke reklamere for dette, som forøvrig ligger under «oppstart 29.oktober». Programmet er satt opp av LKE. 

IMG_5255.jpeg

De har så mange halvferdige prosjekter, tomme løfter og halvferdige nettsider at man blir jo rent målløs. Ingenting fullføres, de bare hopper videre og regner med at ingen husker noe. LKE hoppet av ernæringsfysiologutdannelsen, CBE hoppet av PT-utdannelsen. Treningsreisen til netfit ble avlyst, CBE sin deltakelse i maraton ble avlyst, Netfit ble til en slapp netfis. Hvor ble det forresten av ernæringsfysiologen som skulle starte i netfit i september?

Og LKE får åpenbart ingen napp på coach-kontoen sin, så nå har han hoppet videre til å samarbeide med en annen fotballveteran? Jeg tittet innom athlete excel og layout/utseendemessig så ser det bare ut som en fortsettelse av coach-kontoen til LKE. Mørke, skygger og svart, svart, svart. Jeg noterer meg 77 følgere og lurer på hvor lenge det er til neste prosjekt starter. Det er jo det glade vanvidd at det går an å leve av luftslott og tomme løfter i år etter år.

Endret av Rastebenk
  • Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet

Folk som ikke er rene fans husker. Husker fadesene og løgnene. Husker historikken. Hvor mange fans er interesserte i treningsdelen og vil betale for det? Det er jo det de bør finne ut av. Tror de fleste fansene er mest opptatt av fine bilder av søte barn, egentlig. (De bildene får jo flest klikk.) 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Folk som ikke er rene fans husker. Husker fadesene og løgnene. Husker historikken. Hvor mange fans er interesserte i treningsdelen og vil betale for det? Det er jo det de bør finne ut av. Tror de fleste fansene er mest opptatt av fine bilder av søte barn, egentlig. (De bildene får jo flest klikk.) 

Og når de innser det med bildene av barna - da bør de spørre seg hvem disse fansene av barna er...

• Liker 24
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Og når de innser det med bildene av barna - da bør de spørre seg hvem disse fansene av barna er...

Sikkert de samme som dukker opp på døra hjemme hos dem, eller i verste fall besøker barnas skole og redigerer barnebildene til å passe det mørke nettet. Håper pengene er verdt det CBE!

• Liker 13
  • Nyttig 5
Gjest NordreSving
Skrevet

Jeg har gjentatt det mange ganger når det gjelder CBE, grunnen til manglende suksess er at kontoene hennes utelukkende handler om å poste innhold som tar utgangspunkt i hennes behov. Behovet for å vise seg frem, få likes og kommentarer. Når hun så prøver å konverter til innhold som følgere vil ønske å betale for, så fungerer det ikke. 

Det slår meg at maken har eksakt det samme problemet. Han poster også bare innhold som skal vise hvor flink han selv er til å trene og innhold som liksom skal vise hvor mye kunnskap han har. Det første gir ikke motivasjon og det andre går over hodet på de som er i målgruppa. 

Det er en studie i hvordan man ikke kommuniserer med potensielle kunder. I stedet for mer fordyping i trening bør de ta et kurs i markedsføring og kommunikasjon. Første leksjon kan de få gratis for nte gang; fokuset må være på å dekke et behov følgeren har. 

Skrevet
Rastebenk skrev (5 timer siden):

De har så mange halvferdige prosjekter, tomme løfter og halvferdige nettsider at man blir jo rent målløs. Ingenting fullføres, de bare hopper videre og regner med at ingen husker noe. LKE hoppet av ernæringsfysiologutdannelsen, CBE hoppet av PT-utdannelsen. Treningsreisen til netfit ble avlyst, CBE sin deltakelse i maraton ble avlyst, Netfit ble til en slapp netfis. Hvor ble det forresten av ernæringsfysiologen som skulle starte i netfit i september?

Og LKE får åpenbart ingen napp på coach-kontoen sin, så nå har han hoppet videre til å samarbeide med en annen fotballveteran? Jeg tittet innom athlete excel og layout/utseendemessig så ser det bare ut som en fortsettelse av coach-kontoen til LKE. Mørke, skygger og svart, svart, svart. Jeg noterer meg 77 følgere og lurer på hvor lenge det er til neste prosjekt starter. Det er jo det glade vanvidd at det går an å leve av luftslott og tomme løfter i år etter år.

Disse tar mangel på gjennomføringsevne til nye høyder. Bare ord og luftslott alt i sammen. I kveld har jeg via Insta kjøpt løpeprogrammet til Liva Ingebrigtsen, hun lanserte det noen dager før jul, har aldri et nanosekund vurdert å kjøpe noe som helst fra cbe, hverken om trening eller annet. Liva er en av de mange influensere som evner å lage gode troverdige og og ikke minst ferdige og forståelige produkter. I motsetning til cbe som er mest opptatt av selfiene som treningen/Netfit gir henne muligheten til å legge ut. Nå gledes det til løpeglede med Liva etter romjula! 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skulle gjerne hørt fra de som har kjøpt (om noen?) treningsopplegg fra Netfis om hva de har fått og hva de mener om det. Det er litt rart at fornøyde kunder ikke brukes i markedsføringen, er det ikke?

• Liker 21
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden):

Jeg skulle gjerne hørt fra de som har kjøpt (om noen?) treningsopplegg fra Netfis om hva de har fått og hva de mener om det. Det er litt rart at fornøyde kunder ikke brukes i markedsføringen, er det ikke?

Seks personer har vurdert appen, alle har gitt den én stjerne... (de står på 2,3 stjerner i oppsummeringen pga. måten Trustpilot regner ut når det er få som har svart eller firmaet er nytt, mener jeg å ha lest et eller annet sted)

https://no.trustpilot.com/review/netfit.no

• Liker 13
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...