Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Diosa said:

Hvor er YouTubekanalen til døttrene hennes?

Den håper jeg da virkelig ikke eksisterer. 😱

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CityCityBangBang skrev (På 28.11.2023 den 20.53):

Den håper jeg da virkelig ikke eksisterer. 😱

.

Endret av Diosa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun produserer endelig litt innhold som ikke er barn, kaffekopp eller manisk løping. Synd den som filmer har gjemt seg i skapet (?), ellers kunne det jo blitt en ok video..

Screenshot_20231128_221544_Instagram.jpg

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (Akkurat nå):

Hun produserer endelig litt innhold som ikke er barn, kaffekopp eller manisk løping. Synd den som filmer har gjemt seg i skapet (?), ellers kunne det jo blitt en ok video..

Mulig jeg er dum, men jeg følte det var vanskelig å få helt taket på hva hun faktisk driver med her ...

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lille Py said:

Mulig jeg er dum, men jeg følte det var vanskelig å få helt taket på hva hun faktisk driver med her ...

Helt enig. Skjønte ingenting. Men registrerte også de skapdørene som beveget seg.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Py skrev (28 minutter siden):

Plastplanter på ei stang? 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille Py skrev (40 minutter siden):

Hun er på jobb. Hun lager julepynt. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (1 time siden):

Ikke ser man hva hun lager.

Ikke ser man hvordan hun lager det.

Derimot ser vi at CBE og LKE er tilbake til det tidligere foretrukne stalkerperspektivet de brukte så mye på bilder og i videoer både før og etter LKE valgte å forfølge og trakassere en kvinne og begå hærverk mot hennes bil (og som han fikk en tilståelsesdom for)...

Med andre ord, ikke noe nytt, ikke egentlig.

Eneste plusset er at barna ikke eksponeres akkurat her.

Minus for at hun også i dag, utenom dette, har umerket reklame for både Netfit.no og ICIW. Knapt en eneste dag uten lovbrudd. Alt ved det gamle.

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gapatrosten skrev (På 27.11.2023 den 17.00):

Jeg vet at jeg gjentar meg selv, men jeg vil bare minne om at Eriksen stadig vekk gjentar at folk på internett er så fæle og slemme at det er ikke til å tro. 

Det er altså de folka hun velger å mate med en stri strøm av bilder, videosnutter og fortellinger om de to barna sine. 

Det er helt umulig å forstå. 

De er så fast bestemt på å holde på akkurat som de vil, og de gjør selvsagt ingenting galt. Husk at hun sa i podden at diskusjonen om at barna var eksponert for mye, kunne legges død. Det var jo bare å ta en titt på innholdet det, så kunne jo alle se at det ikke stemte. Vi overser glatt det som legges på story blant annet. Ja det er ganske umulig å forstå, det er virkelighetsfjernt.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 minutter siden):

De er så fast bestemt på å holde på akkurat som de vil, og de gjør selvsagt ingenting galt. Husk at hun sa i podden at diskusjonen om at barna var eksponert for mye, kunne legges død. Det var jo bare å ta en titt på innholdet det, så kunne jo alle se at det ikke stemte. Vi overser glatt det som legges på story blant annet. Ja det er ganske umulig å forstå, det er virkelighetsfjernt.

Om det ikke var for at de eksponerte barna så bevisst som de faktisk gjør, så kunne man trodd det var deres livsløgn (at de liksom ikke eksponerer barna mye). Slik de gjør det er det bevisst, planlagt, og iskaldt kynisk - alt bare de selv slipper å ta en vanlig jobb for å forsørge familien.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de driver med merkevarebygging innen feks teater/sang/hår i håp om at det skal dryppe noen oppdrag de selv kan sole seg i glansen av. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, cerruti said:

Jeg tipper de driver med merkevarebygging innen feks teater/sang/hår i håp om at det skal dryppe noen oppdrag de selv kan sole seg i glansen av. 

Ja, det er ganske gjennomsiktig og trist. Man hadde jo det før og, foreldre som for all del ville at barna skulle bli barnestjerner, men nå må de blottlegges i hele prosessen i tillegg.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal fotografer ta bilde av barna for deretter å publiseres på nett? Her må jo en av foreldrene ha gitt tillatelse at de skal fotograferes sammen:
https://www.nettavisen.no/kjendis/kommer-med-avsloring-etter-babynyhet/s/5-95-1480692

En av foreldres oppgaver er å beskytte barna sine. Jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke sier nei til at profesjonelle skal ta bilde av de i nyhetssammenheng eller reklamesamarbeid. Og de ble invitert til denne filmen, så var jo ett oppdrag MED barna.

Bloggeren er en offentlig person og artiklen blir jo hennes forlengede arm, og en potensiell inntektskilde på sikt (og hun bruker barna nok en gang). Det er det som diskuteres.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big surprise at det kun var hennes barn som var avbildet uten NOEN form for forsøk på anonymitet! Jeg synes ikke de andre barna skulle vært med heller, kred til Helene Olafsen og Jørgen Nilsen som ble avbildet selv, helt uten barn selv om de var med!

https://www.nettavisen.no/kjendis/kommer-med-avsloring-etter-babynyhet/s/5-95-1480692

Endret av Pås
  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pås skrev (1 time siden):

Big surprise at det kun var hennes barn som var avbildet uten NOEN form for forsøk på anonymitet! Jeg synes ikke de andre barna skulle vært med heller, kred til Helene Olafsen og Jørgen Nilsen som ble avbildet selv, helt uten barn selv om de var med!

La merke til det jeg også. 
Har ikke fulgt med så mye i det siste, men fjerner hun seg mer og mer fra LKE? Det virker som en planlagt strategi, antageligvis lurt. 
Hvordan går det med netfit.no? Ser jo ganske dødt ut der, skulle ikke hun starte noe online kurs? Har hun omtalt det? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pås said:

Talende at journalisten åpenbart har spurt om hun har planer for å trekke seg tilbake!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eriksen har ikke vært å se på så mange eventer i det siste, og det er det en ganske enkel grunn til. Nemlig det at hun ikke bor i Oslo, og det blir fort tiltak å reise inn til hovedstaten for diverse arrangementer.

Ja, det er nok grunnen..

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...