Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hippyskippy skrev (4 timer siden):

Men han risikerer jo å bli feit!

Hadde isåfall vært mer kledelig enn nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (4 timer siden):

Ja 🙂 Vet du hvor det er fra? 

Du får spørre på carolinebergeriksen.no De svarer sikkert hvis du spør pent

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (4 timer siden):

Det jeg lurer på ut fra det innlegget der er: Hvor i huleste kan man kjøpe den planten i bakgrunnen! 
Hadde jeg kjøpt akkurat en slik en, så hadde dama blitt storfornøyd! :D Noen som vet? 

Det er ingen plante i bakgrunnen. Det er et plastikk-tre, og jeg tviler på at dama hadde blitt storfornøyd om du ga henne et sånt et, de fleste vil ha levende planter i stua, ikke plastikktrær. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forteller frua på Snap at hun har blitt "sykt forkjølet".

Og siden hun er Otrivinavhengig, og bruker det når hun er frisk, virker det ikke nå.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg hvorfor CBE blir mer og mer barnslig? Jada, jeg så også på Bring It On da jeg var ung, men nå synes jeg bare slike filmer er teite. Og i reels prøver hun å være morsom. Det kan være en idé å ta en utdannelse. Det er aldri for sent! Nå er det bare litt av alt mulig på hennes kanal. Jeg synes det er rotete og budskapet når ikke frem.

Jeg fikk henne opp på snap i går også. Magebilder rett opp i ansiktet mitt. Måtte skjule/fjerne henne fra «following». Jeg hadde visst  fulgt henne automatisk. Merkelig! Så kunne hun ikke drikke tykk shake før leggetid. Den måtte være tynn… 

Sikkert ei søt dame å henge med, men dette skal være en bedriftskanal da. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

Da forteller frua på Snap at hun har blitt "sykt forkjølet".

Og siden hun er Otrivinavhengig, og bruker det når hun er frisk, virker det ikke nå.

Så beleilig, så ryker i hvert fall maraton for henne også...

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (8 minutter siden):

Hun skal ikke være med på maraton, da hun hadde glemt at det krasjet med teaterstykket som hun skulle spille i.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Hun har ikke hatt noen plan om å løpe maraton, hun meldte seg på rett etter kulinaris, men så droppet hun det.

Det hadde regnet rosa elefanter før hun hadde stilt i maraton så uforberedt som hun er nå.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er "sykt forkjøla" så ser og høres jeg ikke sånn ut. Ikke hadde jeg trent heller. Tror jeg har en annen oppfatning av hva det betyr. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Når jeg er "sykt forkjøla" så ser og høres jeg ikke sånn ut. Ikke hadde jeg trent heller. Tror jeg har en annen oppfatning av hva det betyr. 

Hvis du er nesespray-avhengig, skal det nok ikke mye tett nese til før du er helt tett. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (På 8.11.2023 den 2.20):

Det er snart Valencia. Greit å ha sykdom å skylde på hvis det ikke går så bra der nede. 

He he, hva var det jeg sa?? Ble så dårlig at det ikke ble noen tur.... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men otrivin avhengighet er jo gøy, kan ta knekken på neseskilleveggen det, så da kan man jo få seg en neseoperasjon. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (41 minutter siden):

Hun skal ikke være med på maraton, da hun hadde glemt at det krasjet med teaterstykket som hun skulle spille i.

Trodde det var halvmaraton som krasjet slik. Men det er jo alltid beleilig med unnskyldninger for å ikke følge opp det de har solgt inn at de gjør/selger.

Må innrømme at jeg har sånn ca null tro at hun glemte det. Men uansett fikk hun vel litt "innhold" av det å påstå at hun skulle løpe.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (25 minutter siden):

«Vil dere se innholdet i pakkekalenderen til jentene?» 

Nei, absolutt ikke, og Carolinebergeriksenno bør ikke vise det frem, heller. 

Om en bare kunne avvikla denne idiotiske delen av bransjen. De tilfører ikke samfunnet noen verdens ting utover å være en sann plage av overtramp og unyttig fjas.

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Om en bare kunne avvikla denne idiotiske delen av bransjen. De tilfører ikke samfunnet noen verdens ting utover å være en sann plage av overtramp og unyttig fjas.

Akkurat i år er det ekstra i utakt med verden utenfor Eriksen-veggene. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (8 timer siden):

Begge to bare kjører på selv om kroppen sier i fra at den trenger hvile. Hele greia er jo bare sykelig…hvem orker trene når man er syk??

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Begge to bare kjører på selv om kroppen sier i fra at den trenger hvile. Hele greia er jo bare sykelig…hvem orker trene når man er syk??

Jeg vil omformulere siste setning litt. Hvem med bare litt forståelse for helse og trening fortsetter å kjøre på etter kroppen sier stopp?   
Ikke mennesker med sunt, godt og reflektert forhold til kropp, helse og trening hvert fall. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...