visningsnavnpåkg Skrevet 12. oktober 2023 #89321 Del Skrevet 12. oktober 2023 Tenk om jeg kunne levd av å ta håret i hestehale. Og ta ut igjen hestehalen. Istedet har jeg strategimøter, budsjettansvar og lange dager hvor folk faktisk forventer at jeg presterer. Har tydeligvis valgt helt feil. 🤔 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 12. oktober 2023 #89322 Del Skrevet 12. oktober 2023 MacBeth skrev (7 timer siden): Samme dame?😲https://kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/ Det triste er at selv ikke denne versjonen av henne er naturlig lenger, selv om den er langt bedre enn de skrekkfiltrene hun har lagt sin elsk på og gir blaffen i om hennes jo små jenter ser. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 12. oktober 2023 #89323 Del Skrevet 12. oktober 2023 Kanutrine skrev (25 minutter siden): Caroline, jeg vet dere leser her. Du har jo et supert utgangspunkt og en solid plattform. Kan du ikke bare steppe up litt? Gi følgerne dine noe som fenger på ekte, skaper engasjement og har litt mer substans? Synes ikke hun har noe supert utgangspunkt eller solid plattform, hun greier jo ikke å engasjere noen og må bl.a. kjøpe følgere så jeg vil be om det motsatte: Caroline kan du steppe helt down? 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 12. oktober 2023 #89324 Del Skrevet 12. oktober 2023 visningsnavnpåkg skrev (9 minutter siden): Tenk om jeg kunne levd av å ta håret i hestehale. Og ta ut igjen hestehalen. Istedet har jeg strategimøter, budsjettansvar og lange dager hvor folk faktisk forventer at jeg presterer. Har tydeligvis valgt helt feil. 🤔 Me and you both... Og jeg har i tillegg klippet håret, så jeg er antageligvis helt lost 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 12. oktober 2023 #89325 Del Skrevet 12. oktober 2023 visningsnavnpåkg skrev (7 minutter siden): Tenk om jeg kunne levd av å ta håret i hestehale. Og ta ut igjen hestehalen. Istedet har jeg strategimøter, budsjettansvar og lange dager hvor folk faktisk forventer at jeg presterer. Har tydeligvis valgt helt feil. 🤔 Normale folk ville blitt dårlige av å måtte levere noe så innholdstomt som hestehale/ikke hestehale og mølleløping dag inn og dag ut. Det er jo direkte pinlig. De har hatt alle muligheter i 14 år - og dette er det de har utviklet seg til å bli. Da er det nok fordi de ikke har annet å bidra med lenger pga. den bobla de har levd i. Takk og pris for at folk flest har langt mer ansvarsfølelse og gjør arbeids som bidrar positivt i samfunnet 25 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2023 #89326 Del Skrevet 12. oktober 2023 visningsnavnpåkg skrev (16 minutter siden): Tenk om jeg kunne levd av å ta håret i hestehale. Og ta ut igjen hestehalen. Istedet har jeg strategimøter, budsjettansvar og lange dager hvor folk faktisk forventer at jeg presterer. Har tydeligvis valgt helt feil. 🤔 Uff, ja. Utdannelse er visst en uting. Heldigvis selger vi hodene våre, ikke kroppen, ungene, privatlivet og bikkja. 16 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 12. oktober 2023 #89327 Del Skrevet 12. oktober 2023 jordy skrev (3 minutter siden): Synes ikke hun har noe supert utgangspunkt eller solid plattform, hun greier jo ikke å engasjere noen og må bl.a. kjøpe følgere så jeg vil be om det motsatte: Caroline kan du steppe helt down? Det korrekte er vel at hun/de en gang hadde et supert utgangspunkt og en solid plattform (tross alt jukset de da også drev med). Hadde de den gangen sluttet med alt jukset og utviklet produktet i takt med hvordan normale følgere faktisk utviklet seg og ble mer modne - da hadde hun/de fremdeles kunnet vært store. Men de har gått helt feil vei, mindre innhold, mindre innsats, mer juks og bedrag og flere lovbrudd. Det er klart dette ikke er bærekraftig for noen bedrifter, det er bare et tidsspørsmål før de får dyre saker på seg, siden Forbrukertilsynet nå har mulighet til det. Så enig, CBE og LKE burde avslutte helt virksomhet i sosiale medier og heller skaffe seg ærlige jobber utenfor offentlighetens lys. De har utspilt sin rolle, de er elendige rollemodeller, de driver med helsefarlig innhold daglig i flere kanaler og via flere firma. 11 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 12. oktober 2023 #89328 Del Skrevet 12. oktober 2023 Pusern3 skrev (6 timer siden): Hun har gjort noe mer permanent med kinnene i det siste 🥹 Har hun egentlig det? Syns det er kjempe vanskelig å se, ettersom sminke og filter er så flittig brukt... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 12. oktober 2023 #89329 Del Skrevet 12. oktober 2023 Skjedd mye med hele fjeset siden dette ihvertfall. https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. oktober 2023 #89330 Del Skrevet 12. oktober 2023 Et overfladisk liv uten noe særlig påfyll av sosial kompetanse og ingen utvikling faglig, bare løping hjemme og ute. Mengder med tomt innhold fra to som virker blottet for eq, har vel sjeldent vært et godt og langvarig inntektsgrunnlag. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mg3 Skrevet 12. oktober 2023 #89331 Del Skrevet 12. oktober 2023 Halloen.. Jeg er en av de som følger her av guilty pleasure, helt ærlig. Jeg oppdaget vel kvinneguiden etter frujohansen sin dekning av skrape-opp-bil-saken. En skjønte jo fort at det var the Eriksens det var snakk om og i søken på bekreftelse havnet jeg her. I fotballfrues storhetstid var jeg en av de som leste bloggen. Hun skrev morsomt, og klarte skape et godt engasjement. Men nå altså. Det er jo helt villt! Løping, slitsomme økter, selfies, filter, umodenhet til 1000. Jeg synes det er merkelig. Meget merkelig. En annen ting jeg såklart har fått med meg er at LKE er fjernet fra bioen, og jeg synes ikke jeg har sett gifteringen hennes på en liten stund..? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 12. oktober 2023 #89332 Del Skrevet 12. oktober 2023 Rufs skrev (21 timer siden): Men er dette seriøst? Tror hun selv at noen trenger å lære hvordan man lager en helt vanlig hestehale? 🤯 (Og jeg failer totalt på trening ser jeg, ingen produkter eller børste når jeg slenger opp håret der. 😳) En vanlig hestehale som man trenger fire ulike produkter for å lage. 😆 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. oktober 2023 #89333 Del Skrevet 12. oktober 2023 Piggsopp skrev (7 minutter siden): En vanlig hestehale som man trenger fire ulike produkter for å lage. 😆 Er dette en helt vanlig hestehale? 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2023 #89334 Del Skrevet 12. oktober 2023 Klink skrev (1 minutt siden): Er dette en helt vanlig hestehale? 😅 Hva er det uvanlige? At den krølles? ☺️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. oktober 2023 #89335 Del Skrevet 12. oktober 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Hva er det uvanlige? At den krølles? ☺️ Ja og ser veldig velstelt ut. Og skjuler strikken. Ikke at jeg nødvendigvis lærte noe nytt, men jeg må nå si mine hårfrisyrer sjeldent ser så fine ut som det hun får til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. oktober 2023 #89336 Del Skrevet 12. oktober 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Ja og ser veldig velstelt ut. Og skjuler strikken. Ikke at jeg nødvendigvis lærte noe nytt, men jeg må nå si mine hårfrisyrer sjeldent ser så fine ut som det hun får til. Tenk på all tid hun har til å holde på med den da. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 12. oktober 2023 Populært innlegg #89337 Del Skrevet 12. oktober 2023 I dag har hun heldigvis unnsluppet det vanskelige dilemmaet med hestehale/ikke hestehale, men problemene stopper ikke der. For skal hun gå med jakken åpen eller lukket? Det finnes ikke grenser for hvilke prøvelser denne kvinnen stilles overfor! 57 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. oktober 2023 #89338 Del Skrevet 12. oktober 2023 Stargaze skrev (7 timer siden): Enkelt valg å avfølge de andre Kontent influencerne også da. Det blir veldig lett! Følger ingen av de, og har kun hørt om et par stykker og de er akkurat like uinteressante som CBE. MacBeth skrev (6 timer siden): Har hun egentlig det? Syns det er kjempe vanskelig å se, ettersom sminke og filter er så flittig brukt... Eh, ja jeg synes det er helt tydelig på bildene fra 22 og 23. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 12. oktober 2023 #89339 Del Skrevet 12. oktober 2023 7 minutter siden, Ellie77 said: I dag har hun heldigvis unnsluppet det vanskelige dilemmaet med hestehale/ikke hestehale, men problemene stopper ikke der. For skal hun gå med jakken åpen eller lukket? Det finnes ikke grenser for hvilke prøvelser denne kvinnen stilles overfor! Nei, utfordringene står virkelig i kø for henne altså..... 😄 (Her savnet jeg LOL-knappen) 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 12. oktober 2023 #89340 Del Skrevet 12. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (30 minutter siden): Nei, utfordringene står virkelig i kø for henne altså..... 😄 (Her savnet jeg LOL-knappen) Jeg synes du burde gå med ansiktet rett fram og ikke til siden, så du ikke kræsjer i en lyktestolpe, Caroline. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå