enkefru Skrevet 13. oktober 2023 #89401 Skrevet 13. oktober 2023 @FruJohansen har en god gjennomgang og oppsummering av Netfit på IG (story) i dag 🙌👏 25 1
h/k Skrevet 13. oktober 2023 #89402 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) LK trener hardt mot Valencia og har skrudd opp temperaturen i bunkersen. 😂 Kilde: strava Endret 13. oktober 2023 av h/k 15 1
Medici Skrevet 13. oktober 2023 #89403 Skrevet 13. oktober 2023 Villroses hage skrev (6 timer siden): Så knebøy gjør ikke noe for lårmusklene? Nei, da så. 🦵🏋️♂️ Forøvrig er ikke timeglassfigur noe man får, men noe man har i genene. Ikke Sarpsborg! Der kan man trene på seg støtte pupper og... 22
Gjest NordreSving Skrevet 13. oktober 2023 #89404 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) På et vis er det jo godt at katta endelig er ute av sekken. De har jo jobbet iherdig med å fremstille CBE som opptatt av prestasjon og løping, når alle som har fulgt henne vet at det eneste hun virkelig er opptatt av er utseende på kropp og idealet med stor rumpe og smal midje. Dette er i det minste troverdig for en gangs skyld. Men de drar jo teppet under beina sine for å fremstå som troverdige rundt løping, og det er jo det segmentet de har jobbet for å nå. At det er LKE sin passion der de har forsøkt å nå CBE sine følgere måtte jo gå galt, men det blir jo slik når LKE ikke får lift-off på egne kanaler. Og så er det jo et spørsmål om hvordan booty-fokuset mixes med yoga og det holistiske fokuset. Disse går jo ikke helt overens. De hiver virkelig kroken ut i alle tenkelige og utenkelige retninger, og ting tyder jo på at de ikke får fisk. Det hele fremstår mer som desperasjon enn noe annet. Om jeg skal være ærlig tror jeg nok at blant CBE sine følgere vil booty-trening være av interesse. De av følgerne som enda naivt idoliserer henne vil sikkert gjerne få oppskrift på en kropp som hennes, uten å forstå hvor redigerte bildene hennes er. Dessverre. Og så må jeg bare si at det er jo åpenbart at LKE sitt «lår som møtes er maskulint» sikkert medvirker til det nye kurset. Endret 13. oktober 2023 av NordreSving Språk
Surikatt Skrevet 13. oktober 2023 #89405 Skrevet 13. oktober 2023 NordreSving skrev (4 minutter siden): På et vis er det jo godt at katta endelig er ute av sekken. De har jo jobbet iherdig med å fremstille CBE som opptatt av prestasjon og løping, når alle som har fulgt henne vet at det eneste hun virkelig er opptatt av er utseende på kropp og idealet med stor rumpe og smal midje. Dette er i det minste troverdig for en gangs skyld. Men de drar jo teppet under beina sine for å fremstå som troverdige rundt løping, og det er jo det segmentet de har jobbet for å nå. At det er LKE sin passion der de har forsøkt å nå CBE sine følgere måtte jo gå galt, men det blir jo slik når LKE ikke får lift-off på egne kanaler. Og så er det jo et spørsmål om hvordan booty-fokuset mixes med yoga og det holistiske fokuset. Disse går jo ikke helt overens. De hiver virkelig kroken ut i alle tenkelige og utenkelige retninger, og ting tyder jo på at de ikke får fisk. Det hele fremstår mer som desperasjon enn noe annet. Om jeg skal være ærlig tror jeg nok at blant CBE sine følgere vil booty-trening være av interesse. De av følgerne som enda naivt idoliserer henne vil sikkert gjerne få oppskrift på en kropp som hennes, uten å forstå hvor redigerte bildene hennes er. Dessverre. Og så må jeg bare si at det er jo åpenbart at LKE sitt «lår som møtes er maskulint» sikkert medvirker til det nye kurset. Hun har jo ikke «booty» selv, engang. Den er flat men av og til redigert stor. 19
Laia Skrevet 13. oktober 2023 #89406 Skrevet 13. oktober 2023 «Få stor rumpe mens du beholder thigh gap»» programmet» Det er mye rart som publiseres i SoMe av mer eller mindre ukvalifiserte treningsprogrammer, men denne var ny for meg. 37
FruRosa Skrevet 13. oktober 2023 #89407 Skrevet 13. oktober 2023 Laia skrev (4 minutter siden): «Få stor rumpe mens du beholder thigh gap» Enkelt! Spis minimalt og løp for livet, da får du tynne lår, og putt rumpepute i tightsen for saftig 🍑 37 1
Frisk Frosk Skrevet 13. oktober 2023 #89408 Skrevet 13. oktober 2023 MFO skrev (1 time siden): Men her legger du til grunn at man IKKE har lest og tilegnet seg informasjon, noe Erikens åpenbart ikke har gjort. Dette er kunnskap som man kan tilegne seg ved å lese og forstå materiale på området. Man MÅ ikke ta en eksamen for å være kompetent. På samme måte som at man kan bestå brevkurs som PT og samtidig være helt kunnskapsløs. Jeg forsvarer ingen og på ingen måte Eriksens. Det hadde jeg håpt kom tydelig fram i innlegget mitt. Her er det du skrev sist, den 10.10.23: "Jeg er enig i at disse to åpenbart mangler en del kunnskap for å gi råd til betalende kunder. Det jeg dog er uenig i er at slik kunnskap kun kan tilegnes via formell utdannelse. Hvem som helst kan lese både anatomi og treningslære, og på denne måten tilegne seg god kunnskap som helt klart kan formidles videre. Problemet er i mine øyne ikke at de mangler vekttall da det i seg selv ikke sikrer god kunnskap. God kunnskap tilegnes fra gode kilder og via et ønske om å lære.. " Må si at jeg ikke får helt tak på hva du egentlig vil frem til. Jeg diskuterer CBE/LKE/Netfit AS og hvordan de forsøker å fremstille seg som eksperter og selge trening til betalende kunder, når de helt tydelig mangler både kunnskap og kompetanse og erfaring innen det meste av det de selger via Netfit AS. Diskuterer du generelt om å tilegne seg kunnskap? Jeg spør fordi jeg ikke får helt tak i hva du mener. Generelt kan man tilegne seg en god del kunnskap med å lese og være nysgjerrig og engasjert, ja, helt klart. Generelt sett... Men når det kommer til kropp og helse, da må man ha mer enn generell kunnskap og generell forståelse - i hvert fall hvis man skal råde/veilede andre! Skal man formidle kunnskap om kropp, helse, kosthold og trening på en forsvarlig måte, da må man ha evnen til å reflektere rundt det man har lest. Man får ikke nødvendigvis hverken erfaring eller kompetanse av å ha lest. Og dette er overtydelig av hvordan Netfit AS fronter sine apper, CBEs trening, påstander de kommer med som svar på spørsmål til tilsynelatende potensielle kunder. De evner ikke å reflektere, de evner ikke å forstå det større bildet som de MÅ forstå for å offentlig eller en-til-en formidle kunnskap (de har lest et sted) på en forsvarlig måte. De viser det gang på gang på gang - og enda verre, de viser at de ikke evner å lære underveis heller, noe "oppdateringen" av løperkne-innlegget deres viste godt. Og de gjør akkurat samme feilene i svaret ang. hofteproblemer. De har ikke nok kunnskap, de har ikke nok refleksjonsevne - fordi de ikke kan nok - og de har ikke nok kompetanse eller erfaring. Noe LKE atter en gang bekreftet med det innlegget i dag hvor han kritiserer en annen pt som faktisk er langt mer forsvarlig enn hva LKE noen gang har vist seg som. Nå er det lenge siden jeg sjekket ulike pt-utdanninger, men ingen burde fått papirer som pt kun vha nettstudier, da er man uansett ikke kvalifisert, uansett hvor god man er teoretisk. Vekttall i seg selv er ikke nødvendigvis det viktigste, men man kommer ikke unna at man med formell utdanning også må lære om kildekritikk, om metode, man må lære å reflektere, man må prøve og feile, dele erfaringer i praksis med både likestilte og de som kan mer og har mer erfaring. Man får ikke et klinisk eller terapeutisk eller trener-blikk eller eller kompetanse ved å bare lese - til det trenger man erfaring som man tilegner seg via tett samarbeid med andre, har praksis, får tilbakemelding fra mer erfarne kollegaer, prøver og feiler. Her er en god forklaring: https://lederne.no/artikler/organisasjonslaering/ LKE har f.eks. en del kunnskap om å vite "hva" (teori). Han har noe kunnskap om "hvordan" han kan trene seg selv. Han har kanskje noe erfaring og kompetanse i hvordan han skal trene de som spiller fotball (men engasjementet hos den lokale fotballklubben i 6. divisjon ble også ganske kortvarig, så selv der er det ikke dybde i det. Men å trene andre, om vi ser bort fra kona/CBE, det har han/de tilsynelatende ingen (eller ekstremt lite) kompetanse i. Dette fordi Netfit AS med CBE og LKE tydeligvis ikke innehar kompetanse til å anvende kunnskapen praktisk. Dette viser seg i måten de kommuniserer via Netfit.no, hvor de ikke evner å ta høyde for at det er null detaljer om den som spør, det er overhode ingen refleksjon rundt hva som er forsvarlig å formidle, da de ikke tar noen forbehold, men heller gir råd som gir mange stor fare for å trene på seg skader eller forverre aktuell skade. Jeg mener at svarene Netfit.no også viser store mangler i både taus og eksplisitt kunnskap, da de fremstiller seg som om de mangler både innsikt og forståelse for kunnskap som skal formidles, og de mangler evne til å formidle det på en klar og strukturert måte (selv når de tydelig forsøker seg på sistnevnte feiler de fordi de avslører at de mangler kompetanen nødvendig for å formidle slik informasjon på en god og forsvarlig måte). Om LKE hadde drevet utelukkende mot fotballspillere, da kunne man nok ha sagt at hans eksplisitte kunnskap var høyere enn hva han har for den retningen de har valgt for Netfit AS /Netfit.no. Hvis du mente generelt, det du skrev, så tror jeg det er viktig å skille tydeligere mellom generelt diskusjon og det Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen holder på med, for dine kommentarer kan leses som et forsvar for at Eriksen/Netfit har nok kunnskap til å trene andre, selv om du skriver at det egentlig ikke er det du mener. Det disse bedriftseierne driver med er farlig og uforsvarlig og totalt ansvarsløst! Man får ikke nok kunnskap og kompetanse til å drive treningsformidling på det nivået de gir inntrykk av å ville gjøre, kun ved å lese på egen hånd. Det er LKE et godt eksempel på. Og Dunning-Kruger-effekten avsløres stadig av både ham og CBE og Netfit.no. 18 4
Knope Skrevet 13. oktober 2023 #89409 Skrevet 13. oktober 2023 MarianneE skrev (13 timer siden): Apropos hestehalen.. Det hender at jeg, som er totalt avhengig av å ha håret i strikk, setter opp en hestehale kun ved hjelp av fingrene og et strikk. Ikke så mye som en børste en gang! Take a walk on the wild side.. Jeg har ikke engang brukt børste! Det er ingen som har lært meg det, og tenk så galt det kan gå om man ikke har fått en ordentlig innføring i det? 13 1
Gjest NordreSving Skrevet 13. oktober 2023 #89410 Skrevet 13. oktober 2023 Googlet lår og maskulinitet og kom over et innlegg fra bloggen. Det er jo trist at CBE for 11 år siden uttalte følgende til en leser: «Dette med lårene har egentlig mest med kroppsbygning å gjøre, det er bare noen som har lettere for å ha det enn andre. Magen blir jo automatisk flatere om du går ned i fettprosent, og da trener en del kardio, men også styrke» Synes ikke du skal fokuserer for mye på hva slags kroppsbygning du har, men heller tenke på helsen din og livsstilen din Den er gull verdt» https://www.carolinebergeriksen.no/2013/02/25/oscar-utdelingen-kjolene/ Nå selger hun treningsprogram som nettopp fokuserer på kroppsbygging og lår som ikke skal være store. Hun var faktisk mer moden og fornuftig for 11 år siden, i allefall i akkurat det øyeblikket hun svarte denne følgeren.
Populært innlegg Knope Skrevet 13. oktober 2023 Populært innlegg #89411 Skrevet 13. oktober 2023 h/k skrev (1 time siden): LK trener hardt mot Valencia og har skrudd opp temperaturen i bunkersen. 😂 Kilde: strava Snedig at han bruker Strava all den tid de sier Netfit er den eneste treningsappen man trenger. 🤷🏼♀️ 37 13
Frisk Frosk Skrevet 13. oktober 2023 #89412 Skrevet 13. oktober 2023 NordreSving skrev (27 minutter siden): På et vis er det jo godt at katta endelig er ute av sekken. De har jo jobbet iherdig med å fremstille CBE som opptatt av prestasjon og løping, når alle som har fulgt henne vet at det eneste hun virkelig er opptatt av er utseende på kropp og idealet med stor rumpe og smal midje. Dette er i det minste troverdig for en gangs skyld. Men de drar jo teppet under beina sine for å fremstå som troverdige rundt løping, og det er jo det segmentet de har jobbet for å nå. At det er LKE sin passion der de har forsøkt å nå CBE sine følgere måtte jo gå galt, men det blir jo slik når LKE ikke får lift-off på egne kanaler. Og så er det jo et spørsmål om hvordan booty-fokuset mixes med yoga og det holistiske fokuset. Disse går jo ikke helt overens. De hiver virkelig kroken ut i alle tenkelige og utenkelige retninger, og ting tyder jo på at de ikke får fisk. Det hele fremstår mer som desperasjon enn noe annet. Om jeg skal være ærlig tror jeg nok at blant CBE sine følgere vil booty-trening være av interesse. De av følgerne som enda naivt idoliserer henne vil sikkert gjerne få oppskrift på en kropp som hennes, uten å forstå hvor redigerte bildene hennes er. Dessverre. Og så må jeg bare si at det er jo åpenbart at LKE sitt «lår som møtes er maskulint» sikkert medvirker til det nye kurset. Ang. det siste - at personlig trener Lars Kristian Eriksen mener at kvinnelår som møtes er maskulint... CBE har helt normale lår, som møtes. Selv CBE har kun "thigh gap" når hun poserer seg nesten ihjel for å få det. Ikke fokus på posering for å få thigh gap hun ikke har: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/10/road-trip-geilo/ Maks fokus på posering for å gi inntrykk av et thigh gap hun ikke naturlig har: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/17/treningstirsdag-bein-rumpe-mage-og-kondisjon/ 17 1
Gjest NordreSving Skrevet 13. oktober 2023 #89413 Skrevet 13. oktober 2023 Og det er jo gøy (eller mest trist) med en tripp down memory lane. Her fra 2012 https://www.carolinebergeriksen.no/2012/04/24/en-hyllest-til-kvinnekroppen/ Da var omkvedet at det viktigste var helse og ikke kropp « Presset fra samfunnet er enormt, mest fordi alle peker én vei og kaller én bestemt kroppstype for prototypen. Jeg er så lei av dette. Det er ikke lett å passe inn, det er nesten som at kroppen «din» er feil uansett hvordan du ser ut» Ja, mon det CBE, hvilket press legger du på følgere når du selger trening som nettopp peker mot en prototype. Noe av det som jo har vært åpenbart for alle som har kritisert henne er jo at hun taler med to tunger, forfekter helse når hun åpenbart fokuserer på kropp. Det ble jo til gangs avslørt under redigerings-skandalen.
Gjest NordreSving Skrevet 13. oktober 2023 #89414 Skrevet 13. oktober 2023 For nye lesere så var det altså slik at kommentaren fra en følger «om lår som møtes er maskulint» fra blogginnlegget om Oscar-kjoler en av de der LKE ble avslørt for å skrive under falskt navn https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=19791968 Det er altså «Marte» som skriver dette som svar til en følger som forteller om problematisk forhold til egne store lår😱 Det er når man blar seg tilbake at man blir påminnet hvilken sjokkerende historikk de har. Og i 2023 er de verre enn noensinne.
MarianneE Skrevet 13. oktober 2023 #89415 Skrevet 13. oktober 2023 Imblar skrev (31 minutter siden): Jeg har ikke engang brukt børste! Det er ingen som har lært meg det, og tenk så galt det kan gå om man ikke har fått en ordentlig innføring i det? Du får spørre Caroline om ikke hun kan lage en video til deg 6
MFO Skrevet 13. oktober 2023 #89416 Skrevet 13. oktober 2023 Frisk Frosk skrev (31 minutter siden): Her er det du skrev sist, den 10.10.23: "Jeg er enig i at disse to åpenbart mangler en del kunnskap for å gi råd til betalende kunder. Det jeg dog er uenig i er at slik kunnskap kun kan tilegnes via formell utdannelse. Hvem som helst kan lese både anatomi og treningslære, og på denne måten tilegne seg god kunnskap som helt klart kan formidles videre. Problemet er i mine øyne ikke at de mangler vekttall da det i seg selv ikke sikrer god kunnskap. God kunnskap tilegnes fra gode kilder og via et ønske om å lære.. " Må si at jeg ikke får helt tak på hva du egentlig vil frem til. Jeg diskuterer CBE/LKE/Netfit AS og hvordan de forsøker å fremstille seg som eksperter og selge trening til betalende kunder, når de helt tydelig mangler både kunnskap og kompetanse og erfaring innen det meste av det de selger via Netfit AS. Diskuterer du generelt om å tilegne seg kunnskap? Jeg spør fordi jeg ikke får helt tak i hva du mener. Generelt kan man tilegne seg en god del kunnskap med å lese og være nysgjerrig og engasjert, ja, helt klart. Generelt sett... Men når det kommer til kropp og helse, da må man ha mer enn generell kunnskap og generell forståelse - i hvert fall hvis man skal råde/veilede andre! Skal man formidle kunnskap om kropp, helse, kosthold og trening på en forsvarlig måte, da må man ha evnen til å reflektere rundt det man har lest. Man får ikke nødvendigvis hverken erfaring eller kompetanse av å ha lest. Og dette er overtydelig av hvordan Netfit AS fronter sine apper, CBEs trening, påstander de kommer med som svar på spørsmål til tilsynelatende potensielle kunder. De evner ikke å reflektere, de evner ikke å forstå det større bildet som de MÅ forstå for å offentlig eller en-til-en formidle kunnskap (de har lest et sted) på en forsvarlig måte. De viser det gang på gang på gang - og enda verre, de viser at de ikke evner å lære underveis heller, noe "oppdateringen" av løperkne-innlegget deres viste godt. Og de gjør akkurat samme feilene i svaret ang. hofteproblemer. De har ikke nok kunnskap, de har ikke nok refleksjonsevne - fordi de ikke kan nok - og de har ikke nok kompetanse eller erfaring. Noe LKE atter en gang bekreftet med det innlegget i dag hvor han kritiserer en annen pt som faktisk er langt mer forsvarlig enn hva LKE noen gang har vist seg som. Nå er det lenge siden jeg sjekket ulike pt-utdanninger, men ingen burde fått papirer som pt kun vha nettstudier, da er man uansett ikke kvalifisert, uansett hvor god man er teoretisk. Vekttall i seg selv er ikke nødvendigvis det viktigste, men man kommer ikke unna at man med formell utdanning også må lære om kildekritikk, om metode, man må lære å reflektere, man må prøve og feile, dele erfaringer i praksis med både likestilte og de som kan mer og har mer erfaring. Man får ikke et klinisk eller terapeutisk eller trener-blikk eller eller kompetanse ved å bare lese - til det trenger man erfaring som man tilegner seg via tett samarbeid med andre, har praksis, får tilbakemelding fra mer erfarne kollegaer, prøver og feiler. Her er en god forklaring: https://lederne.no/artikler/organisasjonslaering/ LKE har f.eks. en del kunnskap om å vite "hva" (teori). Han har noe kunnskap om "hvordan" han kan trene seg selv. Han har kanskje noe erfaring og kompetanse i hvordan han skal trene de som spiller fotball (men engasjementet hos den lokale fotballklubben i 6. divisjon ble også ganske kortvarig, så selv der er det ikke dybde i det. Men å trene andre, om vi ser bort fra kona/CBE, det har han/de tilsynelatende ingen (eller ekstremt lite) kompetanse i. Dette fordi Netfit AS med CBE og LKE tydeligvis ikke innehar kompetanse til å anvende kunnskapen praktisk. Dette viser seg i måten de kommuniserer via Netfit.no, hvor de ikke evner å ta høyde for at det er null detaljer om den som spør, det er overhode ingen refleksjon rundt hva som er forsvarlig å formidle, da de ikke tar noen forbehold, men heller gir råd som gir mange stor fare for å trene på seg skader eller forverre aktuell skade. Jeg mener at svarene Netfit.no også viser store mangler i både taus og eksplisitt kunnskap, da de fremstiller seg som om de mangler både innsikt og forståelse for kunnskap som skal formidles, og de mangler evne til å formidle det på en klar og strukturert måte (selv når de tydelig forsøker seg på sistnevnte feiler de fordi de avslører at de mangler kompetanen nødvendig for å formidle slik informasjon på en god og forsvarlig måte). Om LKE hadde drevet utelukkende mot fotballspillere, da kunne man nok ha sagt at hans eksplisitte kunnskap var høyere enn hva han har for den retningen de har valgt for Netfit AS /Netfit.no. Hvis du mente generelt, det du skrev, så tror jeg det er viktig å skille tydeligere mellom generelt diskusjon og det Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen holder på med, for dine kommentarer kan leses som et forsvar for at Eriksen/Netfit har nok kunnskap til å trene andre, selv om du skriver at det egentlig ikke er det du mener. Det disse bedriftseierne driver med er farlig og uforsvarlig og totalt ansvarsløst! Man får ikke nok kunnskap og kompetanse til å drive treningsformidling på det nivået de gir inntrykk av å ville gjøre, kun ved å lese på egen hånd. Det er LKE et godt eksempel på. Og Dunning-Kruger-effekten avsløres stadig av både ham og CBE og Netfit.no. Jeg siterte deg, men mente å sitere alle som kritiserer de for å dele kunnskap kun fordi de mangler formell kompetanse. Det i seg selv, slik jeg muligens klønete prøver å formidle er vel ikke problemet her. Mange aktører som driver med treningsinspirasjon på Instagram har ingen formell utdannelse, men selger et opplegg som har funket for dem. Greit nok, det må jo folk få lov til å kjøpe hvis de vil. Jeg tenker at de som ber Netfit om spesifikke råd ang trening og skader/sykdom (noe jeg egentlig tviler på at noen gjør) så får man ta de rådene man får med viten om at disse er hobbymosjonister og ikke utdannet innen fysiologi eller anatomi. Har man noe snev av kunnskap selv skjønner man jo at disse rådene er helt på bærtur og spør profesjonelle aktører. Men; det er vel helt greit hvis det finnes et marked for de som ønsker å kjøpe et treningsprogram fra en «hvem-som-helst» de synes ser bra ut..
Knope Skrevet 13. oktober 2023 #89417 Skrevet 13. oktober 2023 MarianneE skrev (6 minutter siden): Du får spørre Caroline om ikke hun kan lage en video til deg Nei, det har hun sikkert ikke tid til, så jeg skal ikke plage henne med det. Hun virker som en veldig travel dame! 13 1
Keaton Skrevet 13. oktober 2023 #89418 Skrevet 13. oktober 2023 Håper noen sponser henne med ny mobil snart; er så uklart når det filmes jmf siste story. 11
Marihone Skrevet 13. oktober 2023 #89419 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg skulle ønske noen fagpersoner sa i fra til CBE om at denne treningsappen ikke er interessant og profesjonell. Kvinne på snart 40 år, som kler seg i "Barbie" kjoler, lager sukkersøte frisyrer med spenne, virker utrolig barnslig og flåsete, som ikke har formell utdannelse, og så skal hun trene andre og være coach. Noen må stoppe henne. Masse reklame for den appen nå. Det appellerer ikke til meg i hvert fall. 37 1
CityCityBangBang Skrevet 13. oktober 2023 #89420 Skrevet 13. oktober 2023 23 minutter siden, NordreSving said: For nye lesere så var det altså slik at kommentaren fra en følger «om lår som møtes er maskulint» fra blogginnlegget om Oscar-kjoler en av de der LKE ble avslørt for å skrive under falskt navn https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=19791968 Det er altså «Marte» som skriver dette som svar til en følger som forteller om problematisk forhold til egne store lår😱 Det er når man blar seg tilbake at man blir påminnet hvilken sjokkerende historikk de har. Og i 2023 er de verre enn noensinne. Takk for påminnelsen. Det er så sykt at det fortsatt ikke er til å tro at de faktisk holdt på sånn. Og at de ikke har lært - tvert i mot! 😭🙊 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå