Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sugar&Spice skrev (5 minutter siden):

Beklager å skuffe deg. Håret er vasket 👍🏼

😂😂 Takk for beskjed. Det var ulidelig å bli holdt på pinebenken så lenge.

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (17 minutter siden):

Tror du er inne på noe her (har også kommentert dette i en tidligere post).

Trist egentlig at et foretak som en gang tronet på toppen, har sunket til et slikt lavmål. En bedrift med to godt voksne fulltidsansatte, hvis eneste måte å skape interesse og engasjement på er å benytte denne metodikken. De hadde alle muligheter men skuslet det bort med katastrofale avgjørelser/strategiske valg

Det som en gang var Norges største bloggerbedrift er nå redusert til en parodi av et komedieshow.

Ja hun blir jo på en måte en parodi på seg selv, og hun er nok klar over det.

Tenker det kan være bra jeg, sett fra den mentale helsens perspektiv👍

For det må jo føles overveldende og utmattende å forsøke å kjempe mot alskens forum og kommentarer overalt. I år etter år. Det er håpløst det. Og frustrerende, med tanke på hva hun uttalte i podcasten.

Ser ut som hun nå heller går for en variant av  "If you can't beat them, join them”. Istedet for å jobbe mot, så jobber hun nå med. Hun slenger ut kjøttbein i form av planer om hårvask o.l, og noen glefser dem alltid i seg. Hun kjører sitt eget løp, uavhengig av Henrik Troy, Kvinneguiden, Discord og Jodel.

Jada, hun fyller kanalene sine med mye rart, men bortsett fra barn og thinspo, så tenker jeg det er bare å la henne sysle med sitt😂

Som influencer er hun vel mer eller mindre ferdig, og denne nye strategien å spille opp til kritikk -med så overdrevent dumme poster- er vel bortimot siste krampetrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 minutt siden):

For det må jo føles overveldende og utmattende å forsøke å kjempe mot alskens forum og kommentarer overalt. I år etter år. Det er håpløst det. Og frustrerende, med tanke på hva hun uttalte i podcasten.

Ser ut som hun nå heller går for en variant av  "If you can't beat them, join them”. Istedet for å jobbe mot, så jobber hun nå med. Hun slenger ut kjøttbein i form av planer om hårvask o.l, og noen glefser dem alltid i seg. Hun kjører sitt eget løp, uavhengig av Henrik Troy, Kvinneguiden, Discord og Jodel.

Jada, hun fyller kanalene sine med mye rart, men bortsett fra barn og thinspo, så tenker jeg det er bare å la henne sysle med sitt😂

Som influencer er hun vel mer eller mindre ferdig, og denne nye strategien å spille opp til kritikk -med så overdrevent dumme poster- er vel bortimot siste krampetrekning.

Fremdeles en gåte for meg hvordan dette skal kunne bringe mat på bordet til en famile på 4 + hund i overskuelig fremtid.

Og dessverre så får ikke barna fred, og de har de siste dagene blitt eksponert helt ekstremt mye, i flere situasjoner der de kanskje trodde de var alene med mor (f.eks. snikfilming bakfra mens de danser). Det er utilgivelig! 🥹 

• Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 minutt siden):

Og dessverre så får ikke barna fred, og de har de siste dagene blitt eksponert helt ekstremt mye, i flere situasjoner der de kanskje trodde de var alene med mor (f.eks. snikfilming bakfra mens de danser). Det er utilgivelig! 🥹 

Ja, og DET er kritikkverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært diskutert her hvor det blir av Kontent, og hvorfor CBE driver på i kjent stil selv etter at de ble tilknyttet dette managementet.

Vel, se på Eccentric People. De hyller og støtter sine profiler, samme hva de bedriver, og har veldig lite nytt å bidra med som forslag. Det er det samme vi ser her. Treasures AS driver sitt firma, og får antakelig voldsomt positive tilbakemeldinger fra Kontent på det de driver med. Ja, jeg er seriøs. Hvordan skal de ellers kunne ta penger av CBE & Co hvis de ikke stryker dem med hårene? Fantastisk livsprosjekt!

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (7 minutter siden):

Det har vært diskutert her hvor det blir av Kontent, og hvorfor CBE driver på i kjent stil selv etter at de ble tilknyttet dette managementet.

Vel, se på Eccentric People. De hyller og støtter sine profiler, samme hva de bedriver, og har veldig lite nytt å bidra med som forslag. Det er det samme vi ser her. Treasures AS driver sitt firma, og får antakelig voldsomt positive tilbakemeldinger fra Kontent på det de driver med. Ja, jeg er seriøs. Hvordan skal de ellers kunne ta penger av CBE & Co hvis de ikke stryker dem med hårene? Fantastisk livsprosjekt!

Det er dette jeg ikke får til å henge på greip. Er ikke også rollen til byrået å skaffe oppdrag og annonsører? Hvordan kan de ta penger fra noen som tilsynelatende ikke produserer noe? (regner med at annonsører ikke er interessert i å betale for selfier fra bil, do, kjeller osv. med tilhørende info om hårlengde- og vaskerutine o.l.) 

Innrømmer at jeg ikke har særlig kjennskap til mekanismene som råder her, derav mine spørsmål lol.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chrisssi skrev (5 timer siden):

Hun har rent ut blitt litt rebelsk etter å ha vært alene på eventyr. Kanskje det er et lite opprør. Vi får nok se en glammet frue i løpet av dagen, etter at hun har vært i schelleren med Netfiten sin 🏃‍♀️ 

Jeg tror det er på anbefaling av Kontent at hun nå stepper opp og pøser på masse innlegg & stories -  Kontent bryr seg tydeligvis heller ikke om at det bare er tull og vas, uten substans/modenhet og mye eksponering av barn bl.a. Køyr på, få det ut, negler, kaffe, barna sine, hårvask og banaliteter. Her er planlagt markedsprofil tydeligvis identisk med en fersk pur-ung nybegynner-rosablogger. Både komisk og trist. Verden trenger mindre overfladiskhet og at voksne erfarne folk som cbe bidrar med noe mer enn dette, dette er jo tragisk å se hvordan mange år i selfdigger-bobla nok har gjort at hun tror at dette er hovedessensen i liv og samfunn. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at treningsøkten Funky publiserte er SÅ MYE MER inspirerende! En økt filmet mens Morten sykler, Funky viser bevegelsene selv og no more or no less. 

CBE når henne ikke engang opp til anklene når det kommer til inspirerende trening og helse!!! 

• Liker 34
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (7 minutter siden):

Må bare si at treningsøkten Funky publiserte er SÅ MYE MER inspirerende! En økt filmet mens Morten sykler, Funky viser bevegelsene selv og no more or no less. 

CBE når henne ikke engang opp til anklene når det kommer til inspirerende trening og helse!!! 

Enig, cbe/Netfit  når ikke Funky, Desire A og andre norske treningsprodukter/profiler opp til nedre del av hælen engang !! 

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 timer siden):

Tipper det er det, det nye managmentet har rådet henne til  - som et siste forsøk 😬

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordy skrev (4 timer siden):

Når hårvask er temaet som debatteres så underbygger det min påstand, helt meningsløst er det og jeg fatter ikke at de kan leve av dette fjaset. 

Helt ok å synes det er meningsløst, men i tråden blir hun latterliggjort av diverse slike ting og det er helt unødvendig å latterliggjøre innhold som ikke er problematisk, kritisk, osv

Enkelte har også ett jag etter å være ute den eller den andre personen på bakgrunn av ting som faktisk er kritikkverdig, problematisk, osv og klarer ikke å skille på dette, og tilfredsstiller seg selv med å være unødvendig hånlig mot personer de ikke synes særlig om

men meg om det

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (18 minutter siden):

Helt ok å synes det er meningsløst, men i tråden blir hun latterliggjort av diverse slike ting og det er helt unødvendig å latterliggjøre innhold som ikke er problematisk, kritisk, osv

Enkelte har også ett jag etter å være ute den eller den andre personen på bakgrunn av ting som faktisk er kritikkverdig, problematisk, osv og klarer ikke å skille på dette, og tilfredsstiller seg selv med å være unødvendig hånlig mot personer de ikke synes særlig om

men meg om det

Kan være enig i det, og kan selv ta meg i å bikke over til å være hånlig,  når frustrasjonen dugger det til, det er helt sant unødvendig.  Men ang. denne bedriften så sier jeg som Marie Stavang  sa i 2018 ang usunt kroppspress bl.a - om det å bruke sin influencing: «Man har et ansvar! Du har 2 valg: Du kan selge betakaroten eller du kan gjøre en forskjell.»

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (30 minutter siden):

men meg om det

Jeg tenker (igjen) at bedriften får den tråden den fortjener. Når CBE publiserer at hun ikke vasket håret på en onsdag, og hevder at det er Big News, så er litt latterliggjøring forventet...

• Liker 31
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duskelapp skrev (1 time siden):

men meg om det

Hvorfor er det ikke problematisk å produsere søppelnnhold, tjene penger på det og attpåtil kalle seg influenser? Jeg fatter det ikke. Jeg ønsker ikke dette trashet som mye av reality-konseptet dynker mediene med og det er legitimt å kommentere hvor fordummende det er.

• Liker 22
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (1 time siden):

Alvorlig talt, for en vanvittig eksponering av ungene. Kan de ikke få ha bursdsgen sin privat! Er mor og far så desp etter inntekter at bursdagen må selges? Stakkars unger. Og foreldrene lukker ørene for alle advarsler om å dele barn ukritisk. Forferdelige foreldre!

Og igjen, lurer på hvilken kvalitet Kontent egentlig vil stå inne for. Hun er jo helt krise om dagen.

Det har vært mye mer eksponering etter at hun kom tilbake.

MYE mer!

Og ikke bare i bilder, men videoer der vi både ser og hører ungene. Ergo lærer vi (enda) mer om hvordan de er.

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (35 minutter siden):

4 kommentarer og de har skjult antall likes på siste innlegg på netfit, ikke akkurat vokdsom oppslutning om dagen. 

Der 3 av de 4 kommentarene er fra PT Adrian, coach Eriksen samt hun TM-klinikk venninnen.

Antall kommentarer: ja selv om de skjules kan man jo gå inn og telle. Tok ikke lang tid for å si det sånn (godt bidrag fra nærmeste krets der også)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del skal hun bare poste om negler og hårvask, jeg kan skjønne at noen ønsker lettbeint underholdning, noe «tanketomt» og ufarlig. Kanskje særlig nå med verdenssituasjonen. Det kan være godt med en pause. Bare så synd hun/de pøser på med barneeksponering og pro ana!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...