Xstrella Skrevet 6. august 2023 #86981 Del Skrevet 6. august 2023 Det der kan hun ikke. Hun er stiv som en stokk. Verste yoga jeg har sett. Vibeke Klemetsen må få helt sjokk hvis hun ser dette her. Alvorlig talt! Skulle ikke vært lov. 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 6. august 2023 #86982 Del Skrevet 6. august 2023 K_mb skrev (8 minutter siden): Jepp, et forsøk på å friste folk til å melde seg på treningsturen, som forøvrig ikke er merket som reklame 🤡 Skulle vært merket som reklame både for Netfit.no og Apollo. De som ser det - tips Forbrukertilsynet, og klag inn Apollo, som benytter seg av umerket reklame gjennom samarbeidende influenceres kanaler. Det er en så stor aktør at de bør vekke mer oppmerksomhet hos Forbrukertilsynet. https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husmilla Skrevet 6. august 2023 #86983 Del Skrevet 6. august 2023 Er det vanlig å gå i vinterstøvletter på fjelltur om sommeren? Eller er dette en ny type fjellsko jeg ikke har fått med meg? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trelawney Skrevet 7. august 2023 Populært innlegg #86984 Del Skrevet 7. august 2023 Xstrella skrev (7 timer siden): Det der kan hun ikke. Hun er stiv som en stokk. Verste yoga jeg har sett. Vibeke Klemetsen må få helt sjokk hvis hun ser dette her. Alvorlig talt! Skulle ikke vært lov. Hun må jo gjerne gjøre yoga som hun selv vil - men det er laaangt fra dette til å være kvalifisert til å undervise andre. Hun viser enkelte posisjoner («asanas»), men ikke overgangene. For meg ser dette derfor kun ut som posering, ikke praksis. Iscenesettelsen av dette, på en fjellknaus med spektakulær utsikt - filmet av drone (!) gjør det til nok en rolle. Rollen som spirituell yogini, i balanse med seg selv. Som rollen som pariser, med loff og basker, og rollen som midtsommerdrøm med blomstrete kjole og krans. Jeg kjøper det ikke ett sekund. Synes det er supert at Caroline trener yoga, altså. Har praktisert selv i over ti år, og vet det er trening - ikke posering og zen, nødvendigvis. Hun virker utrolig nølende i utøvelsen av posisjonene hun viser og uten overgangene mellom framstår det mer som et modelloppdrag enn en faktisk økt. 74 3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg På besøk Skrevet 7. august 2023 Populært innlegg #86985 Del Skrevet 7. august 2023 Trelawney skrev (1 time siden): Hun må jo gjerne gjøre yoga som hun selv vil - men det er laaangt fra dette til å være kvalifisert til å undervise andre. Hun viser enkelte posisjoner («asanas»), men ikke overgangene. For meg ser dette derfor kun ut som posering, ikke praksis. Iscenesettelsen av dette, på en fjellknaus med spektakulær utsikt - filmet av drone (!) gjør det til nok en rolle. Rollen som spirituell yogini, i balanse med seg selv. Som rollen som pariser, med loff og basker, og rollen som midtsommerdrøm med blomstrete kjole og krans. Jeg kjøper det ikke ett sekund. Synes det er supert at Caroline trener yoga, altså. Har praktisert selv i over ti år, og vet det er trening - ikke posering og zen, nødvendigvis. Hun virker utrolig nølende i utøvelsen av posisjonene hun viser og uten overgangene mellom framstår det mer som et modelloppdrag enn en faktisk økt. Enig. Jeg har også praktisert av og på i snart 10 år, men ville aldri sagt at jeg var kvalifisert til å lede noe som helst. Kanskje jeg kan dra gjennom fem-seks solhilsner på slutten av husmortrimmen på sletta her borte, liksom. Håret hennes er åpenbart i veien, for hun knikser med nakken og snur på hodet for å få det bort fra ansiktet. Hun har overhode ikke blikket fokusert innover, men ser rundt seg og leker deilig. #yogabarbie 55 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. august 2023 #86986 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) På besøk skrev (12 minutter siden): Enig. Jeg har også praktisert av og på i snart 10 år, men ville aldri sagt at jeg var kvalifisert til å lede noe som helst. Kanskje jeg kan dra gjennom fem-seks solhilsner på slutten av husmortrimmen på sletta her borte, liksom. Håret hennes er åpenbart i veien, for hun knikser med nakken og snur på hodet for å få det bort fra ansiktet. Hun har overhode ikke blikket fokusert innover, men ser rundt seg og leker deilig. #yogabarbie Og den hun skal ligge på magen og dra seg mykt opp i en strekk gjør hun bare halveis, rart og helt stivt. Håper Henrik Troy tar en parodi på denne her. Hun bør være flau som legger slik ut, fordi det er så dårlig. Endret 7. august 2023 av Xstrella 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. august 2023 #86987 Del Skrevet 7. august 2023 Helt latterlig at hun skal undervise andre, og veilede- når hun knapt får til øvelser og overganger selv. Herlighet. 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. august 2023 #86988 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg har null peiling på yoga, men ser likevel at det der er helt feil. Alt jeg sitter igjen med av inntrykk er RUMPE. 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2023 #86989 Del Skrevet 7. august 2023 Nå har de vært så lenge i sin egen boble at de overhodet ikke ser hvor iscenesatt og parodisk "Magisk yoga" faktisk fremstår. Dette kan da ikke fansen kjøpe heller. 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. august 2023 #86990 Del Skrevet 7. august 2023 Kommentarfeltet skryter og roser som vanlig. De kan ikke ha sett mye yoga. 15 000 kr for en slik tur, og med det amatør yogaopplegget forstår jeg ikke de får kunder. Hvem er det som melder seg på slik poseringstur? 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 7. august 2023 #86991 Del Skrevet 7. august 2023 Ahhh, skulle vært flue på veggen i fjellheimen; »Lasse, få den j**** drona i gang, jeg klarer ikke holde ryggen sånn lengre» 🧘🏼♀️ 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 7. august 2023 #86992 Del Skrevet 7. august 2023 Xstrella skrev (14 minutter siden): Hvem er det som melder seg på slik poseringstur? Mannfolk, kanskje 🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 7. august 2023 Populært innlegg #86993 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Netfit er blitt en ny poseringskanal for kroppen og rumpa til kanalen carolinebergeriksenno som plutselig er "sertfisert yogalærer" som nybegynner, der kroppen også poserer og fokuserer på mage og rumpe fra før. Yogaen fremstår haltende og ustø, men skal sammen med kroppsfokuset selge seg selv som yogalærer, en app og en reise med Apollo. Er noe av dette reklamemerket / retusjert person? Coach Eriksen løper som en gal under eget foretak med lite vekt på annet enn unødvendig avanserte opplegg uten å egentlig komme i mål, og er en av trenerne under netfits paraply som skal selge seg selv som PT, en app for nybegynnere og en treningsreise. Uten reklamemerking? Jeg skjønner meg ikke på dette tullballet, annet enn at disse to bedriftseierne er mektig fokusert på rumpa til den ene og prestasjonene til den andre og at dette skal selge dem som trenere, en app og en treningsreise med Apollo. Skal de fortsette med denne rumpefikseringen og navlebeskuelsen fremfor formidling av kunnskap, inspirerende naturlighet og trening som livsstil og glede, kan kanalene bare slås sammen og bytte navn til "Netfis by rumpa til Caroline". Rett og slett ræva markedsføring utført av to stagnerte veteraner, for budskapet jeg ser formidles på disse kanalene er "se på meg, se så fin og flink jeg er" og "se på meg, jeg tar hobbyen min så seriøst at jeg må fokusere på meg selv og mine laktatmålinger og bevise at folk med erfaring tar feil". Hvis noen likevel har tro på dette Munch-Skriket av et opplegg, må de gladelig bruke pengene sine på app, tjenester og treningsreise hvis de mener de får valuta for pengene. Endret 7. august 2023 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 45 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LullaSkrulla Skrevet 7. august 2023 Populært innlegg #86994 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg husker da jeg begynte med yoga for en femten års tid siden, så syntes jeg det var kult å stille meg oppi de ulike posisjonene og særlig de som så litt mer fancy ut. Andre i klassen min gjorde det også og vi ble oppriktig glade for hva kroppene våre etter hvert fikk til. Jeg tenker det er helt naturlig å bli glad og stolt av det. På den tiden var vel «fitness yoga» og litt mer poseringsyoga in. Etter hvert lærte vi at yoga var så mye mer enn det og fokuset ble innover i oss selv. «Hva trenger jeg i dag?», «Hvordan kjennes dette ut nå?» og ikke minst få koblet på pusten og gjøre økten i en flyt. Sånt kan man naturlig nok ikke som nybegynner, noe jeg tolker CBE å være, og hvordan hun da skal kunne veilede i yoga, undrer jeg meg over. 46 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. august 2023 #86995 Del Skrevet 7. august 2023 Nå har ikke jeg fulgt med nok til å vite om hun har noen yoga-lærerutdanning eller erfaring å vise til, men det er ikke ut som hun er klar for å instruere andre i yoga. Jeg ville ikke betalt for å gå på yoga hos noen som virker som en nybegynner og som har fokus på selve posisjonene framfor selve filosofien. Men dette sier jeg basert på videoen på insta, det kan jo være mer bak som jeg ikke kjenner til. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 7. august 2023 #86996 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) «-som jeg vil utvikle og bli bedre på», skriver hun. Hun skriver også «gleder meg til å dele dette med alle som skal være med på treningsreisen…» Dette kan jo tolkes på flere måter. Både at hun innrømmer at hun trenger å utvikle seg og bli bedre, men også at hun vil dele opplevelsen, kanskje ikke nødvendigvis at det er slik at hun er yogainstruktør på timene selv, men vil være der sammen med deltakerne. Aner ikke om der er andre som deltar også, som instruktør altså? Nå prøver jeg bare å forstå henne, aner egentlig ikke om det er hun som faktisk er ansvarlig for timene, eller andre? Endret 8. august 2023 av reiseglad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 7. august 2023 #86997 Del Skrevet 7. august 2023 reiseglad skrev (37 minutter siden): «-som jeg vil utvikle og bli bedre på», skriver hun. Hun skriver også «gleder meg til å dele dette med alle som skal være med på treningsreisen…» Dette kan jo tolkes på flere måter. Både at hun innrømmer at hun trenger å utvikle seg og bli bedre, men også at hun vil dele opplevelsen, kanskje ikke nødvendigvis at det er slik at hun er yogainstruktør på timene selv, men vil være der sammen med deltakerne. Aner ikke om der er andre som deltar også, som instruktør altså? Nå prøver jeg bare å forstå henne, aner egentlig ikke om det er hun som faktisk er ansvarlig for timene, eller andre? Du gjør et godt forsøk på å legge godviljen til. For godt, etter min mening. Jeg tolker det dithen at hun imøtekommer kritikken hun vet vil komme, og forsøker seg på å si noe sånt som at man aldri blir utlært i yoga og at hun også skal utvikle seg videre, så ingen kan komme her og si at hun ikke gjør det riktig. Men sertifisert instruktør er hun og reisen selges inn som at hun skal lede yoga-timene. 29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. august 2023 #86998 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) 4 av 7 siste innlegg på Netfit så er Ozo med. Skulle nesten tro Ozo- kontoen og Netfit har blitt slått sammen. 🤭 Endret 7. august 2023 av Zenhouse 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. august 2023 #86999 Del Skrevet 7. august 2023 Zenhouse skrev (54 minutter siden): 4 av 7 siste innlegg på Netfit så er Ozo med. Skulle nesten tro Ozo- kontoen og Netfit har blitt slått sammen. 🤭 Haha, la merke til det samme, det er mye hund med! Var det ikke små snutter med øvelser som var greia før, nå er det mer posering, hund og løping. Virker ikke som at utgangspunktet med «trene Netfit» følges lengre. Og hvorfor står det at de startet 2020? https://netfit.no I januar 2019 henviste hun jo til Netfit: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/ (lanserer) https://www.carolinebergeriksen.no/2019/03/19/slik-trener-du-hele-kroppen-pa-25-minutter/ (innlegg om øvelser) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 7. august 2023 #87000 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Daglig leder i Netfit.no, Adrian Paul, har i dag på sin IG-konto, mradrianpaul, en story med umerket reklame for Netfit og treningsreisen - med videoen av CBE som gjør poseringsvideo. https://instanavigation.com/user-profile/mradrianpaul Velger å ikke legge ved bilder fra videoen og hotellet, av åpenbare grunner. Apollo er like skyldig i disse lovbruddene som det Adrian Paul og Netfit er. (og som et lite apropos - frontbildet til den videoen på bildet over avslører at cbe og hennes team av personlige trenere overser en viktig del av hennes trening, avslører hvor hun er for svak mtp. hvor mye hun tilsynelatende trener) Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 7. august 2023 av Måne Rampelyset feil 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå