Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frisk Frosk skrev (15 timer siden):

Et ev. nytt hus vil IKKE innbringe mye spons hvis leverandørene gjør jobben sin på forhånd.

Først får de sponset bad, arbeid og inventar... så få år senere forteller hun om dårlige materialer og dårlig utført arbeid.

2017:

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/

image.png.4fcd2ac4acc2f61172abd23e36961f84.png

2018:

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/

image.png.56f38c23e0112cbc5fc03382116bb1a5.png

I siste link innrømmer hun også å ha sølvkre, noe som tyder på fuktproblemer:

image.png.1c04e91427e56eba482f42c081602ae2.png

Og hun sier:

image.png.15e711f6bbdbd07b0f0e4092d326c4ec.png

2021:

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/15/oppussing-av-bad/

image.png.0f4759a2ddade49e0f9d9934de277127.png

...

image.png.bf184525d5488059c5228b90793ecb8e.png

...

På spørsmål om hvorfor det har tatt så mange år å gjøre noe med det, så svarer hun i samme link at de bare har vært trege. Og sier øverst i linket at de tenker gjøre det i 2022.

Ingen leverandører eller håndtverkere bør en gang vurdere å sponse husbygging eller oppussing for disse to. For i neste øyeblikk kan de snu helt om og gjøre det til det motsatte av reklame. Det er jo noe CBE har gjort flere ganger, bl.a. med BaLion treningstøy.

Jeg håper at hvis de skal kjøpe/bygge hus, at de holder det helt utenfor sin forretningsdrift. Men det tviler jeg de har penger til. Uansett bør ingen sponse dem i et slikt prosjekt, for det er risikosport for de som sponser/kjøper reklame for dem.

LKE har jo uttalt at det som postes på Story på IG "ikke teller", fordi det forsvinner etter et døgn (og derfor er det ikke så viktig at de stadig bryter norsk lov der). Det kan virke som om samme holdning gjelder det meste av annonsesamarbeid/spons også - at i det øyeblikket samarbeidet er over er også lojaliteten til Treasures AS borte, for da kan de godt snu helt om og kaste samarbeidspartnere under bussen, bare de selv har noe å tjene på det.

Jeg håper kommende potensielle samarbeidspartnere gjør en langt bedre jobb enn tidligere har gjort med å undersøke hvordan denne bedriften drifter den. Hvis ikke kan det bli dyrt for samarbeidspartnere, som også kan få bøter/straff for samme lovbrudd som Treasures AS / CBE/ LKE gjør i reklamene.

Tipper hun angrer veldig på det badet med sorte vegger og vil pusse opp alt på nytt. Bare tull at det er dårlig håndverk. Da hadde de gjort noe med det for lenge  siden. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mammams skrev (10 timer siden):

Kommer ikke opp noe her, hva handlet posten om? 

66B31C1E-652C-4DD7-976D-64C11D4B98B0.jpeg

• Liker 13
Skrevet
Sillymac skrev (13 timer siden):

Hun var på festivalen i alle fall, her på et fint bilde sammen med selveste AB 😂

IMG_8939.jpeg

Her har man kremen av influencere samlet. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Og CBE.no bare: shit, må jeg stå nærmest kameraet? 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Og CBE.no bare: shit, må jeg stå nærmest kameraet? 

Ja, sendte henne sikkert rett i kjelleren at hun da ble seende størst ut 😝

• Liker 17
Skrevet
Sillymac skrev (14 timer siden):

Haha. Nei det er ikke CBEs bilde. Synes hun ser mer ut som seg selv her, med unntak av litt større lepper kanskje!

Hvem sitt bilde er det?

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på siste siders deling av bilder av fruen før og etter silikon, er det å se hvor mye "arbeid" som er lagt i ansiktet ganske sært. Fra rundt, mykt og uten særlige konturer, til hevede øyenbryn og øyelokk, markerte kinnbein og hard kjevelinje. Det fremstår som om det forsøkes å etterligne et filter før ytterligere filtrering og redigering er på plass for et "best mulig utgangspunkt".

Ikke ulikt flere andre som tar betalt for å påvirke en målgruppe, sånn sett. Jeg lurer på hvor påvirket alle disse påvirkerne er, der det må meisles, sparkles, og fylles for å ligne alle andre og fine, individuelle særpreg åpenbart er fyfy.

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Har LKE startet ny "poseringskarriere" ala CBE? Ser også pappahjerne ser humoren og retweeter den kleine storyen

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym90059005 skrev (28 minutter siden):

Har LKE startet ny "poseringskarriere" ala CBE? Ser også pappahjerne ser humoren og retweeter den kleine storyen

Caroline sa i podcasten sin at alt de får kritikk på gjør de bare mer av. Så hvis vi da tenker at de ofte får kritikk på det som ikke fungerer (eksponering av barn, filtrering/retusjering, manglende merking og ikke minst - bløff/poseringskonto) - Så kan vi nok forvente at også LKE vil "step up" å gjøre mer av det som IKKE fungerer. 

Det er så man ikke tror det er sant. Utenifra ser det ut som om de går inn for å ødelegge siste rest av influencerkarrieren sin. Pga trass! 

• Liker 21
Skrevet

Er det én ting hun har til felles med Iselin Guttormsen, så er det å sminke seg mindre pene. Av mangel på bedre ord.

Smellvakre, men det ser corny ut når det ikke gjøres riktig 🙈

Så et bilde med CBE hvor hun poserte med iskrem, hvor hele vaskebrettmagen viste :ler: 

Regner med parodiene til dette ekstremt fit fokuset, hagler :knegg: 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Anonym90059005 skrev (55 minutter siden):

Ååå gud så kleint! Hva er det han tror han er? Får litt sånn Hyacint Bucket og «Høy på pæra» vibber.

Man in the castle liksom?

En mann hvis  «jobb» er å løpe, og ta bilder av fruen.  Og slette kommentarer selvsagt. En snitt inntekt, ingen millionær, hvor firmaet som selger trening/coaching/turer er et raskt synkende skip.

Sprade rundt på et slott som en playboy? Kvalmende.

Kan ikke tenke meg noe mindre mandig. Er det sånn som dette de tror skal trekke kunder? Dream on.

• Liker 34
  • Nyttig 4
Skrevet

😂 elsker slow motion! Slay!  :ironi:

• Liker 20
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (4 timer siden):

Ååå gud så kleint! Hva er det han tror han er? Får litt sånn Hyacint Bucket og «Høy på pæra» vibber.

En mann hvis  «jobb» er å løpe, og ta bilder av fruen.  Og slette kommentarer selvsagt. En snitt inntekt, ingen millionær, hvor firmaet som selger trening/coaching/turer er et raskt synkende skip.

Kan ikke tenke meg noe mindre mandig. Er det sånn som dette de tror skal trekke kunder? Dream on.

"Keiseren s nye klær" himself. 

Endret av Isild
  • Liker 11
Skrevet
1 hour ago, Stargaze said:

Hvor er den storyen? Ser ikke noe på hans konto

Skrevet

Jeg begynner å lure på om det er fotoforbud på slottet, inne og ute? Det hadde vært kjempehyggelig å se hvordan det er der, både inne i selve bygningen og ute i hagen, men de har kanskje ikke lov å vise bilder derfra. Min andre tanke er at det er nedslitt og ukoselig, med spindelvev, muselort og skrukketroll over alt, og at hun ikke vil vise hvor ekkelt og fattigslig de bor denne uka. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Pust skrev (14 minutter siden):

Jeg begynner å lure på om det er fotoforbud på slottet, inne og ute? Det hadde vært kjempehyggelig å se hvordan det er der, både inne i selve bygningen og ute i hagen, men de har kanskje ikke lov å vise bilder derfra. Min andre tanke er at det er nedslitt og ukoselig, med spindelvev, muselort og skrukketroll over alt, og at hun ikke vil vise hvor ekkelt og fattigslig de bor denne uka.

Endret av Linda Kristine
Skrev feil. Skulle svare denne brukeren, ikke sitere innlegget.
Skrevet

Tenk, hvis ikke denne tråden hadde «levd» hadde sikkert ikke CBE kunnet tjene penger på SOME i 2023. 

• Liker 3
Skrevet

Denne  LK, han har blitt så gubbete. Han er en kjekk kar, men poserer som han er 71 🙈 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...