Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Torden skrev (4 minutter siden):

Jeg ser for meg rumpelukt i setet etter en svett time med løping 😂 

Ikke bare rumpelukt. Litt andre uhygieniske ting følger med i passasjersetet også.

Satser på at Coach Eriksen vet alt om svetting, naken rumpe, tarmbakterier og treningsmatter, og tar alle forholdsregler med våtservietter og antibac dersom han har håp om å selge bilen en dag.

Bildet i seg selv er totalt dust. Men ikke utypisk.

• Liker 23
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Dere som har hørt podkasten - har de hatt noe reklame?

Do-selfiene er bare så kleine.  Jeg undrer virkelig oppriktig på hva som foregår oppe i et hode som tenker "speil! Selfie! Dele med 300.000 følgere." 

Aldri reklame. Men jeg har dog bare hørt de 4 siste ca. Ikke de før det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (33 minutter siden):

Nei, nå må de slutte! Orker ikke mer😂😂😂. Slitt boxer i «mystisk» svart/hvitt, HVA driver de med?

Ny karrierevei? Boxermodel..?🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Minnie Mus skrev (17 minutter siden):

Heldige boxeren 😂

Ja den ser ut til å være på vei til å forlate åstedet🥹

• Liker 6
Skrevet
Urwa skrev (4 timer siden):

Dagens…må være vondt å alltid poserer slikt? Så skjev benstilling damn it. 

IMG_8490.jpeg

Pinlig og patetisk, etter min mening. Hva i all verden er vitsen?      

• Liker 12
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Ikke mye saft igjen her i hvert fall. Her ser man tydelug at jo tynnere man blir jo eldre og mer rynkete ser man ut. Ser jo ut som en 80-åring her.

Litt underhudsfett er noe alle mannfolk trenger.

F6A9DB51-E17F-43B9-A038-D4B9CC183CE7.jpeg

CBE har uttalt at hun ikke bruker undertøy under treningstøyet. Det kan hende det gjelder fler i husholdningen. 

Hvorfor kjører de om Rjukan for å løpe? Er det et spesielt fint sted for LKE å filme CBE bakfra mens hun løper? Kjører e134 noen ganger i året, veien er kjedelig nok om jeg ikke skulle lagt på 1,5-2 timer ekstra (inkl løping). 

• Liker 19
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Dere som har hørt podkasten - har de hatt noe reklame?

Do-selfiene er bare så kleine.  Jeg undrer virkelig oppriktig på hva som foregår oppe i et hode som tenker "speil! Selfie! Dele med 300.000 følgere." 

Nei. Det har vært reklame helt på slutten de få gangene jeg har kommet meg så langt. Men ingenting i starten eller midt i. I tillegg idag så var det klippet inn pause midt i en utredning CBE hadde før hun fortsatte i samme duren. Hørtes helt malplassert ut. 

Idag var episoden ekstra flat mtp innhold. Ingen engasjement overhodet om noe! Virket ikke som de kjente de de skal på ferie sammen noe særlig heller, så det blir artig gitt å se hva slags folk det er på det franske slottet. Hørtes ut som de skulle på et billig hotell på CG hvert fall. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Ikke mye saft igjen her i hvert fall. Her ser man tydelug at jo tynnere man blir jo eldre og mer rynkete ser man ut. Ser jo ut som en 80-åring her.

Oisann, det var jo ...lekkert. 😵‍💫 (Ble sittende og måpe litt før hjernen min klarte å oppfatte at det ikke er tissefanten til Eriksen som titter fram der, men... hoftekammen...?)

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (2 timer siden):

Hva med å ikke kommentere slikt om utseende? 

Endret av Klink
  • Liker 8
Skrevet
MiniBaguette skrev (5 minutter siden):

Oisann, det var jo ...lekkert. 😵‍💫 (Ble sittende og måpe litt før hjernen min klarte å oppfatte at det ikke er tissefanten til Eriksen som titter fram der, men... hoftekammen...?)

Ja hva er det som titter fram der egentlig 😅

• Liker 2
Skrevet
MiniBaguette skrev (4 minutter siden):

Kan se ut som om team eriksen kjører strategien «alt innhold er godt innhold». Og når man trodde man hadde sett alt, svinger far sjøl seg kraftig i valsen med skitten boxer, mystisk blikk og glimt av penis. I svart hvitt såklart. Jeg leeeeer høyt. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker4247 skrev (5 minutter siden):

Pinlig og patetisk, etter min mening. Hva i all verden er vitsen?      

CBE har ikke brukt Snapchat på en stund,husker ikke helt hvorfor hun aldri satset på den kanalen. Men..det virker på meg som et forsøk på å få inn litt penger (mange influensere drar vel inn en del penger på Snapchat?) Podcasten ga aldri noen avkastning (sjokk…), netfit går vel ikke så det suser,bloggen er død, de får ikke de mest innbringende Instagram-annonsørene lengre, ungene begynner å bli store, pupper og ræv skaper ikke så mye blest lengre…det lyser desperasjon!

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (22 minutter siden):

Ja hva er det som titter fram der egentlig 😅

Fordi dette er vesentlig i forhold til det de ønsker å oppnå. Coaching, treningsturer, Netfit app.

Da bør man kanskjefremstille seg mer positivt. Å løpe seg så tynn er ikke sunt i det hele tatt. Han burde postet bilder som viser dem sterke, blide og positive hvis de ønsker kunder. 

Det er faktum at man ser eldre ut når man ikke har noe underhudsfett i det hele tatt. Ikke bare eldre men gammel. Det er sannhet.

Hvem tror de blir fristet til å bruke ham som coach etc etter et sånt (og andre) bilde(r).

Vi er nok mange her som trener en del, og sikkert fint hadde slått frua. For min del ville det å betale noen, som nesten ser syk, for å trene meg god vært helt uaktuelt. 
Jeg hadde ikke stolt på at det var kompetanse til å gjøre det gradvis, og på en sunn måte.

• Liker 21
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Cissacissa said:

Hva er dette?

1150FF8F-BF24-43F7-9262-63253D180411.jpeg

Det lurer jeg også på. Får det DESSVERRE ikke ut av hodet!!!!! 🙈 Hva vil han med dette bildet? Hvem skal det appelere til? Jeg skjønner virkelig ingenting. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

image.png.6af74387c83f64d52f931965295d44c1.png

Dette var befriende å se da. 👌 CBE uten innsugd mage! Og uten "langbeinfjes"-filteret, og med ganske normale lepper. Applaus fra meg. (Så får vi heller overse v-tegnet og bloggerfoten. )

Kom igjen Caroline - mer av dette!!! Da skal til og med jeg spandere en 🤩

• Liker 30
  • Nyttig 3
Gjest Atheena
Skrevet

Har de begge fått ortoreksi? Hva er dette for noe? Så helt tilfeldig snap. Aldri hørt om noen som tar en pit stop på kjøretur for en løpepause. Jeg er faktisk overrasket for har aldri tenkt tanken. Håper ingen blir inspirert!!! 

Skrevet
Stargaze skrev (6 timer siden):

Dette bildet tolker jeg kun som et proana-bilde for menn.

På lik linje med, og kanskje hakket verre enn konas doselfie i rosa treningsklær på forrige side.

Disse to er blitt akkurat like ille.

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tolker bildet som at LKE ikke fant toalettet. 

• Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...