Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Matt, lei og anstrengt. 

Kanskje samarbeidet mellom de også ryker? skulle ikke forundre meg. Hun bør jo få betalt... 

• Liker 8
Skrevet

Tenk at en bedriftskonto lager innhold av at de har funnet et toalett! Det er ikke til å tro. Og peace-tegn😂😂 Usikker på om hun fant fred i doen eller i en selfie med armen i været så midjen synes. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror de dytter de siste dråpene ut av sitronen om dagen, for kan ikke være mye saft igjen! 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (10 minutter siden):

Tenk at en bedriftskonto lager innhold av at de har funnet et toalett! Det er ikke til å tro. Og peace-tegn😂😂 Usikker på om hun fant fred i doen eller i en selfie med armen i været så midjen synes. 

De har niks, nada nytt å komme med om dagen så de kjører på med det samme gamle. Virker som alle andre enn dem selv begynne å skjønne at dette ikke går så bra lenger. De er for langt inni sin egen navle til å oppfatte at de er i ferd med å kjøre bedriften i grøfta. 

• Liker 16
Skrevet

Blir det yogacontent på et svaberg nede ved vannet på Stord tro?😆

• Liker 13
Skrevet

Dere som har hørt podkasten - har de hatt noe reklame?

Do-selfiene er bare så kleine.  Jeg undrer virkelig oppriktig på hva som foregår oppe i et hode som tenker "speil! Selfie! Dele med 300.000 følgere." 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
EmilieH skrev (8 minutter siden):

Tror de dytter de siste dråpene ut av sitronen om dagen, for kan ikke være mye saft igjen! 

Ikke mye saft igjen her i hvert fall. Her ser man tydelug at jo tynnere man blir jo eldre og mer rynkete ser man ut. Ser jo ut som en 80-åring her.

Litt underhudsfett er noe alle mannfolk trenger.

F6A9DB51-E17F-43B9-A038-D4B9CC183CE7.jpeg

• Liker 24
  • Nyttig 7
Skrevet
Kollontaj skrev (4 timer siden):

Tviler på noe comeback til høsten, podcasten var alt for avslørende om intellektuelt nivå. Er vel også ganske lite av dette som har blitt «innholdet» (de gjør jo ingenting og husker ikke noe, kan ingenting, der ligger hunden begravet.)

4BBE7540-9D40-492F-B47A-BC7806A37A98.png

Kanskje det ble litt tynt med annonsører? Tipper dette var et forsøk på å finne en inntektskilde, og når det ikke skjedde etter 8 måneder, var det vel lite interessant. Eller hadde de annonsører? 

• Liker 13
Skrevet
Klementine skrev (33 minutter siden):

Kanskje samarbeidet mellom de også ryker? skulle ikke forundre meg. Hun bør jo få betalt... 

Hun er jo ansatt på en måte siden hun er kontaktperson/manager eller hva det nå er hun er når det gjelder reklamesamarbeid, men kanskje lønna har uteblitt eller blitt redusert siden det neppe er særlig med reklamekroner som kommer inn

• Liker 4
Skrevet
Stargaze skrev (5 minutter siden):

Ikke mye saft igjen her i hvert fall. Her ser man tydelug at jo tynnere man blir jo eldre og mer rynkete ser man ut. Ser jo ut som en 80-åring her.

Åh hjelpes, det siste vi trenger å se er de slitne trusene til LKE 🤢 hva er det som får de til å poste slikt innhold? Skal det være inspirerende? 

• Liker 43
Skrevet
NettoppJa skrev (3 minutter siden):

Åh hjelpes, det siste vi trenger å se er de slitne trusene til LKE 🤢 hva er det som får de til å poste slikt innhold? Skal det være inspirerende? 

Så ut som noe han hadde funnet langs veien... den boxer der. Jesus Christ!!! Hva er det med disse folka? Ser ingen andre holde på slikt?

• Liker 29
Skrevet

Når det gjelder alt av bilder CBE og LKE legger ut av seg selv så har jeg lagt merke til at øynene/blikkene er gledesløse, det forsøkes å smile, men blikket er tomt

• Liker 28
Skrevet
NettoppJa skrev (10 minutter siden):

Han sitter jo naken, ser du vel. Kult, edgy og jæskla interessant. 
Dette er icks. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg la ikke merke til boxern engang. Sirret bare skrekkslagen på LKE.

Men dere vet... LKE er jo ekspert på boxere, han har vokst opp med det. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Annonse
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (29 minutter siden):

Nei, nå må de slutte! Orker ikke mer😂😂😂. Slitt boxer i «mystisk» svart/hvitt, HVA driver de med?

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 41
Skrevet
Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Han sitter jo naken, ser du vel. Kult, edgy og jæskla interessant. 
Dette er icks. 

Det er noe jeg ikke skjønner tydeligvis 🤣😂 mor og far på tur, dette er bra innhold ass 😝

• Liker 16
Skrevet

Heldige boxeren 😂

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (46 minutter siden):

Mor på do og far kler av seg og viser en utvasket bokser - HVA er dette??

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet
Malindalin skrev (42 minutter siden):

Men hva i alle dager er dette for et bilde å legge ut? Naken og senete med en brukt boxer i fokus 😮‍💨

Jeg ser for meg rumpelukt i setet etter en svett time med løping 😂 

• Liker 20
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...