Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lin10 skrev (2 timer siden):

Hun har jo akkuarat  begynt med podcast. Så har hun begynt med yoga og prøver ut andre treningsformer, som de snakker om på podcasten. Helt uforståelig for  meg at du mener at hun ikke finner på noe nytt som fenger. Hun fornyer ser jo ofte tiden. Nå er fokuset med på trening på hennes Instagram. En jobb hvor hun kan styre sin hverdagen i stor grad, tenker jeg må være veldig tilfredsstillende. Så virker hun som en fantastisk mamma som tydeligvis har mye tid med barna sine, så alt handler ikke om karriere og streben etter nye ting. Det  som må våre slitsomt oppi dette, må jo være for deg og din bekymring på hennes vegne! 

Du nevner stadig at hun er en fantastisk mamma , hva er det som får deg til å mene dette?

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at denne grenseløse utleveringen av egne barn for likes og kroner i kassa er dårlig omsorg. I ytterste konsekvens setter de egen barn i fare med denne eksponeringen. 
At de får kjærlighet og omsorg skulle bare mangle, det er liksom det foreldre skal gjøre. 

• Liker 35
  • Nyttig 1
Skrevet
Felis skrev (7 timer siden):

Av en eller annen grunn dro Spotify i gang med Life By Caroline i bilen min i dag. Og siden jeg ikke har lyst på 9700kr i bot, så tok det litt tid før jeg fikk skrudd av.

Uansett, i introen sier Caroline at hun ikke bryr seg om Valentines, at de aldri har feiret det og at det bare er en dato. Hun blir like glad for blomster fra Lars Kristian hvilken som helst annen dag. Ikke at han gir henne det, men...

Et lite googlesøk viser at Valentines har vært en big deal for Caroline hvert eneste år fra 2011 til 2020. Aner ikke hvordan det var i 2021 og 2022, for jeg gidder ikke å sjekke IG, men i 2023 driter hun altså en lang marsj i hele Valentines. Hva har forandret seg? Ingen som bestilte reklamesamarbeid i år?

Dette er faktisk drøyt… utrolige løgner… igjen

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
EmilieH skrev (7 timer siden):

Og følgertallene stuper, nå er det nede i 297 660 lurer på hvor lenge de kan holde på med dette livet! 

Kan ikke annet en smile litt over at folk ser og aksjonerer 

• Liker 4
Skrevet
EmilieH skrev (6 timer siden):

Men da er spørsmålet mitt, hvordan får de det til å gå rundt med alt som blir dyrere og dyrere i dagens samfunn? 2 barn på privatskole, stort hus, bil, hund og en mann som tilsynelatende ikke gjør så mye. Skjønner det ikke! 

man kan lure…. En boble som snart sprekker????

• Liker 3
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (6 timer siden):

Men man ser vel også tydelig at de ikke tjener det samme som før? Luksuslivet og forbruket er betraktelig tonet ned,
hun kjøpr vel ikke dyre merkevesker og sko lenger?

Det er dramatisk forskjell. Både i forhold til dyre innkjøp og gaver fra mannen etc. og ikke minst dramatisk endring på type reisemål i ferier og weekender. Færre generelt og ikke minst slutt på de eksklusive besøkene på resorter i Hellas etc. Selv suite på Continental etc er langt vekk nå. Hadde det vært for noen år siden, ville de nok forlengst kost seg en helg på suite på Sommero hotell i Oslo. Heldigvis mister de anseelse og respekt i forhold til slik sponsing 

Endret av Pusern3
  • Liker 16
Skrevet
lurker skrev (5 timer siden):

De tjente godt i mange år, så antageligvis har de brukt deler av denne inntekten til å skaffe seg passive inntektskilder, som fond, aksjer og/eller eiendom. 

I tillegg skviser de det siste ut av denne sitronen, samt som noen over her nevnte; gått veldig ned i levestandard.

Det virker tafatt at to unge, friske mennesker ikke kommer seg videre og skaffer seg et varig leverbrød, i stedet for å klamre seg til en avleggs influencer-karriere. På det nivået hun leverer nå, kunne hun uansett lett kombinert det med studier eller fast jobb.

Unge?????? Alt er relativt …. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lin10 skrev (3 timer siden):

Hun har jo akkuarat  begynt med podcast. Så har hun begynt med yoga og prøver ut andre treningsformer, som de snakker om på podcasten. Helt uforståelig for  meg at du mener at hun ikke finner på noe nytt som fenger. Hun fornyer ser jo ofte tiden. Nå er fokuset med på trening på hennes Instagram. En jobb hvor hun kan styre sin hverdagen i stor grad, tenker jeg må være veldig tilfredsstillende. Så virker hun som en fantastisk mamma som tydeligvis har mye tid med barna sine, så alt handler ikke om karriere og streben etter nye ting. Det  som må våre slitsomt oppi dette, må jo være for deg og din bekymring på hennes vegne! 

Kan du vise til kilder? Siden du påstår at CBE/Treasures AS stadig fornyer seg. Nå har ikke jeg Instagram, så jeg følger ikke med der, men jeg er engasjert i samfunnsdebatten - og jeg kan faktisk ikke huske sist denne bedriften fornyet seg. Så den påstanden er fullstendig absurd. Sist det var en "fornyelse" må vel ha vært når CBE var med i et tv-program høsten 2021. Det er halvannet år siden? Det er langt ifra "stadig fornyelse". 

Og den yogaen kan diskuteres. Vi er flere som har praktisert yoga i svært lang tid her inne, og CBE har nok godt nytte av yoga, men The Shala/yogaen er et betalt partnerskap - og ikke noe Treasures AS har vært positiv til tidligere. Hun uttalte sist i fjor høst hvor "dårlig" yoga er, og snakket negativt om det. Så det bekrefter jo nok en gang, at CBE har manglende troverdighet og "snakker pent" om ting så lenge det gir penger i kassa. Hadde CBE virkelig villet gjort et dypdykk i Yoga-praksis, og ikke white-skinny-bitch-posør-yoga, så hadde hun nok vært mer ydmyk i sin fremtreden og ikke bare fokusert på forvridde "yoga stillinger" som får hun til å se mest mulig tynn ut. Alle øvelsene hennes gjøres jo feil, med mest mulig fokus på innsuget mage og struttende bekken. 

Syntes det er skikkelig trist når voksne mennesker ser ut til å ikke evne, å gjennomskue hvordan en influencer-virksomhet driver arbeidet sitt, men iht dine sjeldne innlegg her inne - så spekulerer jeg pent i at du er en som står nær paret, som ønsker å reklamere for bedriften. For det er de eneste innleggene du har lagt ut løpet av et år, og det finner jeg ganske merkverdig. 

• Liker 34
  • Nyttig 6
Gjest Snøsøta
Skrevet
Lin10 skrev (4 timer siden):

Det er ikke fornyelse når du gjør ting som du alltid har gjort dem. Same shit, new wrapping kalles det. Bra hun kommer seg litt mer ut av huset, det er det eneste jeg kan se er nytt.

Skrevet
Pusern3 skrev (25 minutter siden):

Unge?????? Alt er relativt …. 

Enig. Gubben fyller 40 i sommer. Hun er 36. 
Midt i livet

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Siste innlegget på Insta… Ser ikke ut som det er mulig å være normal eller naturlig noen gang som helst, heller ikke hos frisøren eller på gata. Vandringen/poseringen i gata; just don’t 🙈🙈

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
FruJohansen skrev (22 timer siden):

Mange influensere lever helt fint med en tredjedel av følgertallet tik CBE, en hel del annonsører er nok blitt mer bevisste på å etterspørre statistikker på land, by og demografi før de inngår avtaler. Disse er mer avgjørende enn det totale følgertallet. 

Men så var det dette med omdømmet, da. Det blir vanskeligere og vanskeligere for en bedrift med godt omdømme, å knytte til seg en influenser med dårlig omdømme, for publikum sier fra nå! Det er f.eks ingen kommersiell aktør som kunne risikert en storm som NRK har med Sophie Elise uten å ta et eneste synlig grep, for NRK løper ca null risiko. Vi er alle tvunget til å finansiere driften, og de kan fortsette å gi gigantiske føkk ju til alle som nå er misfornøyde.

Treasures AS har pådratt seg eksepsjonelt dårlig omdømme, og viser overhodet ingen ønske om endring i så henseende. Det eneste de gjør, er å utvide aksjonsradiusen sin noe, med podcast og yogakurs. Men innholdet er like innholdsløst som det har vært siden de flyttet seg fra blogg til IG, og treningsuniverset består fremdeles av invitasjoner til å betrakte frontfigurens kropp i utstuderte posisjoner i figurnære antrekk, med minst mulig tekstiler. Styrets leder fortsetter sine underlige utspill på Twitter og lykkes tilsynelatende ikke med å stable på beina en egen karriere.

Jeg tror flere og flere ser hvor tåpelig, amatørmessig og tomt det de driver med nå er, og derfor aktivt avfølger. For driften er det nok først og fremst krise at annonsørene ser det. Og akkurat det har vært godt synlig en stund, så spørsmålet står: hvor lenge kan dette vare? 

Ja følgertallet på Instagram fremstår veldig kunstig høyt. Antall likes gjemmes på de aller fleste bildene/reels'ene for å skjule den katastrofale engasjementraten. Men ikke oftere enn at man innimellom kan se at bilder og reels kan være nede i så lite som 6-700 likes 😳 Det er nok også gode grunner til at CBE har valgt å skjule podcasten fra den offisielle listen, altså for å skjule lyttertallet.

Hvor lenge kan paret fortsette med å avskrive fortløpende levekostnader på firmaet forresten? Er "bedriftskostnader" en uttømmelig gullgruve for dem? Levestandarden deres har gått kraftig ned, men de skriver jo åpenbart av fryktelig mye på firmaet fremdeles?

Jeg er så og si aldri innom IG-kontoen hennes mer, og podcasten har jeg ingen interesse av. De siste 3-4 årene har fokuset kun vært på en svett og anstrengt kvinnekropp i minimal bekledning, noe jeg personlig har null interesse av. De øvrige kontoene med netfit, coach, bikkja osv har jeg aldri hatt interesse av.

Jeg syns likevel at det er fascinerende å se denne slake nedoverbakken som de har gått på de siste 6-7 årene, og hvordan voldsomme egoer forhindrer absolutt alt som kan minne om en snuoperasjon. Når man har en så klokkeklar tro på egen fortreffelighet at dagene blir en eviglang repetisjon hvor de bare venter på at et stadig mindre engasjert publikum endelig skal innse at JA, selvfølgelig så er de interesserte i at ei anspent dame med søvnproblemer tvinger seg på løpeturer på mølla kl 23 på kvelden og at hun ellers koser seg med beige pasta, beige pizza og 6 daglige kaffekopper!

... Ja, det er oppriktig fascinerende å bevitne ignoransen, egoet og nedturen. Yoga kunne ha vært en slags sidevei, samtidig så innehar CBE ikke ett eneste snev av egenskaper for en seriøs yogi. "Yoga"videoen hun la ut viser kun en svært anstrengt og selvbevisst dame i minimal bekledning som er mest opptatt av å suge inn magen og å stikke ut rumpa. Ekteparet som nærmer seg 40 maler på det samme, det samme, det samme. Silikonpupper og ribbein, silikonpupper og ribbein. Igjen, igjen og igjen. Gjesp.

Endret av Rastebenk
  • Liker 37
  • Nyttig 3
Skrevet
ingo skrev (14 timer siden):

Siste innlegget på Insta… Ser ikke ut som det er mulig å være normal eller naturlig noen gang som helst, heller ikke hos frisøren eller på gata. Vandringen/poseringen i gata; just don’t 🙈🙈

Jeg skjønner ikke hvorfor hun legger ut sånt. Det er jo tilgjort til de grader… Det samme med fokuset på den mye fyldigere munnen enn utgangspunktet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (17 timer siden):

Enig. Gubben fyller 40 i sommer. Hun er 36. 
Midt i livet

Sånn er det. De kunne snart vært foreldre til den aldersgruppen det føles som de prøver appellere til. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Rastebenk skrev (3 timer siden):

Ja følgertallet på Instagram fremstår veldig kunstig høyt. Antall likes gjemmes på de aller fleste bildene/reels'ene for å skjule den katastrofale engasjementraten. Men ikke oftere enn at man innimellom kan se at bilder og reels kan være nede i så lite som 6-700 likes 😳 Det er nok også gode grunner til at CBE har valgt å skjule podcasten fra den offisielle listen, altså for å skjule lyttertallet.

Hvor lenge kan paret fortsette med å avskrive fortløpende levekostnader på firmaet forresten? Er "bedriftskostnader" en uttømmelig gullgruve for dem? Levestandarden deres har gått kraftig ned, men de skriver jo åpenbart av fryktelig mye på firmaet fremdeles?

Jeg er så og si aldri innom IG-kontoen hennes mer, og podcasten har jeg ingen interesse av. De siste 3-4 årene har fokuset kun vært på en svett og anstrengt kvinnekropp i minimal bekledning, noe jeg personlig har null interesse av. De øvrige kontoene med netfit, coach, bikkja osv har jeg aldri hatt interesse av.

Jeg syns likevel at det er fascinerende å se denne slake nedoverbakken som de har gått på de siste 6-7 årene, og hvordan voldsomme egoer forhindrer absolutt alt som kan minne om en snuoperasjon. Når man har en så klokkeklar tro på egen fortreffelighet at dagene blir en eviglang repetisjon hvor de bare venter på at et stadig mindre engasjert publikum endelig skal innse at JA, selvfølgelig så er de interesserte i at ei anspent dame med søvnproblemer tvinger seg på løpeturer på mølla kl 23 på kvelden og at hun ellers koser seg med beige pasta, beige pizza og 6 daglige kaffekopper!

... Ja, det er oppriktig fascinerende å bevitne ignoransen, egoet og nedturen. Yoga kunne ha vært en slags sidevei, samtidig så innehar CBE ikke ett eneste snev av egenskaper for en seriøs yogi. "Yoga"videoen hun la ut viser kun en svært anstrengt og selvbevisst dame i minimal bekledning som er mest opptatt av å suge inn magen og å stikke ut rumpa. Ekteparet som nærmer seg 40 maler på det samme, det samme, det samme. Silikonpupper og ribbein, silikonpupper og ribbein. Igjen, igjen og igjen. Gjesp.

jeg opplever dem og det de prøver fronte og leve av som en idrettsutøver i fallende form. Resultatene blir stadig dårligere men vedkommende greier ikke stanse (med æren i behold). Det ender trist og nærmest pinlig til slutt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Da bloggen var på topp, var jeg i det minste av den oppfatning at CBE jobbet mye. Nå gjør hun jo beviselig ikke det, hun dokumenterer hvor lite hun jobber hver eneste dag.
Jeg tror ikke det er lett for to som aldri har hatt fast jobb å forstå hvilke krav som egentlig settes til jobbing og etikk for den gjengse person.
De har heller ikke gjort noen lengre studier, så de er ikke trent i dette å gjøre en langvarig innsats for noe annet enn egen fysikk. Så de føler sikkert at de gjør mer enn nok, for de forstår ikke hva som er vanlig.
Men at de skal kunne leve av dette så mye lenger, fatter jeg ikke.
Norge har mer enn nok av influencere og kjendiser, CBE gjør seg ikke på TV, det taper hun massivt på. Hvorfor skal hun bli
relevant igjen? Det meste av imaget lå i "fotballfrue"-merkevaren, som nå ikke finnes lenger.
Hvor mange nordmenn vet hvem Caroline Berg Eriksen er om de hører navnet? Færre og færre.
Kanskje på tide LKE kommer seg ned fra kontoret og begynner i det firmaet til stefaren?
Hadde jeg vært dem, hadde jeg vært nervøs for framtida nå!

• Liker 28
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Da bloggen var på topp, var jeg i det minste av den oppfatning at CBE jobbet mye. Nå gjør hun jo beviselig ikke det, hun dokumenterer hvor lite hun jobber hver eneste dag.
Jeg tror ikke det er lett for to som aldri har hatt fast jobb å forstå hvilke krav som egentlig settes til jobbing og etikk for den gjengse person.
De har heller ikke gjort noen lengre studier, så de er ikke trent i dette å gjøre en langvarig innsats for noe annet enn egen fysikk. Så de føler sikkert at de gjør mer enn nok, for de forstår ikke hva som er vanlig.
Men at de skal kunne leve av dette så mye lenger, fatter jeg ikke.
Norge har mer enn nok av influencere og kjendiser, CBE gjør seg ikke på TV, det taper hun massivt på. Hvorfor skal hun bli
relevant igjen? Det meste av imaget lå i "fotballfrue"-merkevaren, som nå ikke finnes lenger.
Hvor mange nordmenn vet hvem Caroline Berg Eriksen er om de hører navnet? Færre og færre.
Kanskje på tide LKE kommer seg ned fra kontoret og begynner i det firmaet til stefaren?
Hadde jeg vært dem, hadde jeg vært nervøs for framtida nå!

Har LKE en stefar?

• Liker 1
Skrevet
MacBeth skrev (1 minutt siden):

Har LKE en stefar?

Mente nok svigerfar

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, LilleSnupp said:

Mente nok svigerfar

Hehe, ja! Det er fordi de har nevnt det før, at han kunne ta over firmaet hans.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...