Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Siden de gir ut startnummer til dette løpet i Drammen pluss at man kan vinne utstyrspakker så må det jo være et samarbeid med noen 😕

Startnummer kan de jo bare kjøpe til medlemmene sine, vel? Og mulighet til å vinne utstyrspakker, det kan like gjerne være left overs fra tidligere samarbeid. Når de skriver det sånn kan det like godt være løpesokker fra four, noe nutrilettbarer og minibands? 

Det er kanskje tvretimot med håp om samarbeid, for hvis det allerede var et etablert, så kunne de sagt utstyrspakker fra Hoka etc. for å lokke flere? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem trenger egentlig hjelp av dem for å gjennomføre et 10 km langt løp? Det må jo være helt utrente mennesker og sånn de holder på, er det vel ikke akkurat den type mennesker de retter seg mot. Bom, igjen. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som et noe desperat fremstøt, siden ingenting de prøver på ser ut til å stanse følgerflukten fra både CBE og Netfit.

Endret av Laia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen grunn til at jeg er temmelig sikker på at Adrian Paul ikke er delaktig i dette siste stuntet fra Netfit, i tillegg til at han ikke nevnes med navn, det er at han kan tjene mer på et par-tre-fire-fem timers arbeid i egen bedrift, enn hva han trolig kan på åtte ukers arbeid med noen eventuelle Netfit-kunder.

Timer for PT hos Optimal Trening, er 1000 kr pr. 50 minutter. I den prisen oppgis ikke hvilken pt eller erfaring. Det er ikke uvanlig at de med mest kompetanse og lengst erfaring og som i tillegg er mest profilert tar enda høyere pris enn andre pt'er. Om det gjelder AP, det vet jeg ikke, men man kan i hvert fall anta at han tjener minst 1000 kr pr. 50 minutters arbeid i egen bedrift. https://optimaltrening.com/priser/

Videre - de som har løpt en del tidligere, de vil jo ikke ha bruk for hjelp opp mot det å løpe 10 km. Det er også minimalt hvor mye man kan bedre egen tid under to måneder før start. De som aldri har løpt før, de bør ha mer enn knappe to måneder for å løpe 10 km. Så @Surikatts spørsmål er helt på sin plass.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at folk har sett mengdetreningen de driver med (uten å oppnå noe toppresultat) tviler jeg på at mannen i gata er interessert i dette. 

Å trene seg opp til 10k er ikke noe hokus pokus og  gratisprogram er et tastetrykk unna. I stedet for å betale til småarrogante besserwissere. (Ja du kobles automatisk til lke c)

Men de trenger vel penger nå, og må kjøre et desperat forsøk…

Endret av Stargaze
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok så i tillegg til å gå et yoga kurs skal hun nå også trene folk til et løp. Uten kompetanse på området? OG være tilgjengelig 24/7? Virkelig? DØGNET RUNDT? Dersom jeg hadde betalt for døgnet rundt oppfølging hadde jeg krevd nettopp det - svar kl 03.30 om det så var nødvendig.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 minutter siden):

Ok så i tillegg til å gå et yoga kurs skal hun nå også trene folk til et løp. Uten kompetanse på området? OG være tilgjengelig 24/7? Virkelig? DØGNET RUNDT? Dersom jeg hadde betalt for døgnet rundt oppfølging hadde jeg krevd nettopp det - svar kl 03.30 om det så var nødvendig.

CBE sover visstnok ikke uansett, så… 

Spøk til side: helt greit å prøve å tjene penger på noe annet enn det de har gjort hittil. Noen kunder får de sikkert også, er ikke alle som er opptatt av å sjekke bakgrunn og sånt uviktig småtteri. 

• Liker 26
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utenfor min fatteevne at de ikke forsøker seg på noe utenfor husets fire vegger! Må jo være mye enklere penger å tjene enn dette her. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (På 4.2.2023 den 14.10):

I den siste tiden virker det som til og med mølleløpingen skal forsøkes seksualiseres mest mulig også. Har aldri sett noen entre en mølle på den måten hun gjør f.eks på dagens stories,og den shortsen virker bare å bli kortere og kortere 😕

Det virker som som en helt bevisst fremstilling.

Nå også som dagens innlegg i feed 🤦‍♀️ for øvrig med ca. 750 👍’s etter å ha lagt ute i 10 timer, som ikke er spesielt imponerende.

Dette innlegget summerer bare opp mitt inntrykk av hele bedriften CBE og alt den representerer.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle nivåer - var det så? 

Har ikke jogget/løpt på mange år, og dette er i alle fall langt unna mitt "beginner" nivå. :sjenert:

image.thumb.png.fa884790cfcd35107dbbb0a4dc108e6d.png

Endret av Roadrunner
Glemte bilde
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir inntrykk av at Netfit har egen app.. de burde heller skrevet "oppfølging via app"... men hvem bryr seg om detaljer.

Kjekt at heiarop fra teamet er noe av det en betaler for😄

Screenshot_20230205_193856_Instagram.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så kleint, "caroline og teamet heier på deg" - dvs carro og lke?

Tren heller med NIKE, kjent og populært sportsmerke, helt gratis: 10K Training Programs for All Skill Levels | Hal Higdon

Startnummer koster fra 299-499. 

På omtimal trening kan du få 50% rabatt på massage om du melder deg innen mars. Medlemskap - Optimal Klinikk - En smertefri hverdag

ps. Netfit app, ikke via den derre plattformen som er for alle å bruke....? en heeelt egen app altså?!

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir med, bare tanken på at CBE skal heie på meg underveis, er verdt prisen! 

🫤

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (23 minutter siden):

Alle nivåer - var det så? 

Har ikke jogget/løpt på mange år, og dette er i alle fall langt unna mitt "beginner" nivå. :sjenert:

image.thumb.png.fa884790cfcd35107dbbb0a4dc108e6d.png

Og at de definerer dette som et «beginner» program viser jo tydelig inkompetansen.

Håper ingen nybegynnere kjører i gang med dette…

Kontakt heller noen med kompetanse

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (4 timer siden):

Startnummer kan de jo bare kjøpe til medlemmene sine, vel?

De vil vel ikke kjøpe noe som helst, de ville jo ikke kjøpe saks og annet de trengte når de holdt på med omvendt julenisse for noen år siden 😛

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...