kraftwerk Skrevet 4. februar 2023 #76661 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Snødronninga skrev (4 timer siden): Ok, takk 🙂 Da regner jeg med det er endel å studere på egen hånd. Dette er noe nytt, spennende og noe hun gledet seg til å begynne med, hvis jeg tolket henne riktig. Da er det merkelig at det ikke nevnes med ett ord, med unntak av de gangene de har samling. Hun er jo så glad i å skryte. 🤔 Men seriøst, det kunne jo vært interessant innhold og et "friskt pust" blant det hun deler til vanlig som går på repeat. Jeg syntes også det er veldig merkelig at hun ikke dokumenterer denne yoga-reisen. Som du sier, det kunne vært et friskt pust i denne kanalen, for ikke å snakke om de eventuelle følgerne hun kunne tiltrukket seg. Syntes det er leit at hun bare er en "wannabe" - troverdigheten er så lav at det blir litt komisk.. Som jeg skrev i et innlegg i går, hun har fått flere sjanser til å bygge opp merkevaren igjen, økte inntekter og engasjement, men hun velger det motsatte gang på gang. Det er forbi min forfatning at noen bevisst tar slike valg for seg selv. Endret 4. februar 2023 av kraftwerk 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 4. februar 2023 #76662 Del Skrevet 4. februar 2023 Hvor er dette innlegget der hun skriver om sin mentale helse og alt det der..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. februar 2023 #76663 Del Skrevet 4. februar 2023 Amber skrev (42 minutter siden): Hvor er dette innlegget der hun skriver om sin mentale helse og alt det der..? https://www.tv2.no/underholdning/trodde-jeg-skulle-do-av-hjerteinfarkt/15476027/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. februar 2023 #76664 Del Skrevet 4. februar 2023 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Enig, det skal så lite til, så det er påfallende at det ikke kommer ett eneste ord om det. Det styrker jo inntrykket av at dette i hovedsak er et betalt samarbeid, dvs. et reklameoppdrag. Hun hadde ikke trengt å dele bilder av yogaøvelser eller komme med noe faglig rundt det, men bare delt litt oppriktig engasjement og glede over noe. Istedenfor går det i å skryte av antall treninger etter nyttår for både CBE og LKE, samtidig som hun poserer og strammer magen og holder pusten. Tenk å sett en oppriktig glad og avslappet CBE som pustet med magen - det hadde vært noe, det! Yoga er bra om du sliter med angst fordi det får deg til å slappe av og fokusere på noe annet. Men i stedet velger hun manisk løping halvnaken på den mølla! Hvordan gikk hele spons-greia med yogasenteret til? Nekter å tro at de tok kontakt med henne! Fisker hun spons til alt mulig og de beit på? Kommer hun til å skylde på angsten når hun dropper ut om noen uker..? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. februar 2023 #76665 Del Skrevet 4. februar 2023 Isola2 skrev (22 minutter siden): Yoga er bra om du sliter med angst fordi det får deg til å slappe av og fokusere på noe annet. Men i stedet velger hun manisk løping halvnaken på den mølla! Hvordan gikk hele spons-greia med yogasenteret til? Nekter å tro at de tok kontakt med henne! Fisker hun spons til alt mulig og de beit på? Kommer hun til å skylde på angsten når hun dropper ut om noen uker..? Om hun fullfører eller ikke synes jeg ikke vi skal spekulere så mye i foreløpig, selv om man kjenner historien hennes. Men man kan jo lure på hva dette reklamesamarbeidet egentlig dreier seg om, for særlig synlig er det definitivt ikke i CBEs bedriftskanaler, så god reklame er det jo ikke. Men med tanke på opplegget til kursarrangør og at de har færre timer enn hva normalt går inn for å få den "godkjenningen", så er det kanskje ikke så rart. (Refererer da til det som er dokumentert i tråden tidligere med link til The Shala og der de beskriver kursopplegget, hvor antall timer med undervisning de oppgir ikke går opp med retningslinjene de liksom skal følge.) Jeg vet ikke nok om hvordan slike influencere får oppdrag. Antar det er en kombinasjon av at bedrifter eller pr-byrå på vegne av bedrifter aktivt søker dem, at influencerne har agenter som jobber for å skaffe dem oppdrag og/eller at de gjør det selv, og sikkert også noe gjennom bekjentskap. Må innrømme at jeg synes det er merkelig at et seriøst Yogasenter/-skole skulle velge en slik profil som de nå har gjort når man ser på historikken til CBE, det usunne forholdet til trening som vises gjennom ekteparet Eriksens ulike bedriftskanaler og troverdigheten de (overhodet ikke) har (lenger). 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 4. februar 2023 #76666 Del Skrevet 4. februar 2023 Lurer på om hun sikter til "kjerringene på KG" i denne uttalelsen? Tapte samarbeid og "konfrontering" av løgn i kommentarfelt, jeg kan ikke se for meg at hun mener noen andre enn folk fra KG og eventuelt #FruJohansen 🧐. Veldig trist at hun isåfall mener at folk virkelig ønsker hun det verste, det er da ingen som ønsker dette mennesket vondt? CBE som alltid har vært veldig "dette er faktisk en bedrift". Ja, Caroline - du driver en bedrift, som blir kritisert for det en mener er kritikkverdig, og det er faktisk noe flertallet av absolutt alle bedrifter står i - forbrukermakten. Ingen kritiserer deg som privatperson og ønsker deg vondt. - Enkelte mennesker har fulgt meg over flere år med ingen annen hensikt enn å ønske meg det verste. Jeg er klar over at jeg selv har valgt å være en offentlig person, og jeg vet det har en bakside. Heldigvis er det for det meste positivt, hvis ikke hadde jeg nok gjort noe annet for lenge siden, sier hun til God kveld Norge. CBE har holdt på med dette nå i 14-år og jeg kan minnes at flere har etterlyst mer åpenhet i kanalene hennes, noe mer personlig og genuint. Dette har hun frastøtt og har ikke villet relatere bedriften sin til, men nå - har aldri CBE hatt en plattform hvor dette kunne vært aktuelt, really?! Nei, jeg er helt enig i hva du @Frisk Frosk skrev i går - dette er en taktikk og en (kynisk) fremgangsmåte. Og ettersom det jeg har hørt i podcasten i desember, så er det ikke så veldig annerledes enn fra bloggen, det går i det samme overfladiske og lite dybde. Mulig det blir annerledes fremover, det vet ikke jeg noe om. Minst også huske at hun tidligere har uttalt akkurat det samme "jeg vil at følgerne mine skal se flere sider av meg" - det er jo også en typisk influencer-uttalelse. – Jeg har aldri hatt en plattform hvor det har vært naturlig for meg å snakke om dette tidligere. Jeg vil at følgerne mine skal se flere sider av meg enn det som er synlig på Instagram og blogg, forteller Eriksen til God kveld Norge. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 4. februar 2023 #76667 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Isola2 skrev (21 minutter siden): Yoga er bra om du sliter med angst fordi det får deg til å slappe av og fokusere på noe annet. Men i stedet velger hun manisk løping halvnaken på den mølla! Hvordan gikk hele spons-greia med yogasenteret til? Nekter å tro at de tok kontakt med henne! Fisker hun spons til alt mulig og de beit på? Kommer hun til å skylde på angsten når hun dropper ut om noen uker..? Jeg er ganske sikker på at hun fisker etter spons og at hun får hjelp fra manager/management for å få i gang samarbeid. Ellers hadde vi nok sett en god del reklame for diverse, hun reklamerer ikke dor noen ting lengre tror jeg. Denne yoga-reisen hennes er så vidt meg bekjent, ikke dokumentert i kanalene hennes i det hele tatt. Foruten den dagen hun faktisk var på Shala. Syntes det er trist og tar meg nesten litt nær av det, siden yoga betyr så mye for meg 😂🙈 - føler hun latterliggjør det. Endret 4. februar 2023 av kraftwerk 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 4. februar 2023 Populært innlegg #76668 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg må innrømme at jeg heller ikke skjønte den «jeg har aldri hatt en plattform hvor det har vært naturlig for meg å snakke om dette tidligere». Mystisk. Etter å ha skrevet blogg i flere år, der familielivet har vært kulisser for alskens reklamer, inkludert fødsel og søvn (opptil flere ganger), kan jeg ikke skjønne hva som mentes med uttalelsen over. 47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 4. februar 2023 #76669 Del Skrevet 4. februar 2023 kraftwerk skrev (6 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at hun fisker etter spons og at hun får hjelp fra manager/management for å få i gang samarbeid. Ellers hadde vi nok sett en god del reklame for diverse, hun reklamerer ikke dor noen ting lengre tror jeg. Denne yoga-reisen hennes er så vidt meg bekjent, ikke dokumentert i kanalene hennes i det hele tatt. Foruten den dagen hun faktisk var på Shala. Syntes det er trist og tar meg nesten litt nær av det, siden yoga betyr så mye for meg 😂🙈 - føler hun latterliggjør det. Hun har lagt ut (minst) ett bilde av en yogamatte på instastory i etterkant av første kurshelg, men fordi jeg ikke tok skjermbilde kan jeg ikke vise til dokumentasjon. Jeg kan heller ikke si noe om det har vært flere. Men okke som burde det vært mer enn ett bilde som på en eller annen måte viser hvordan hun jobber med dette mellom samlinger. Annet enn en yoga-relatert ingrediens i «god natt-kakaoen» som hun brått har lagt sin elsk på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. februar 2023 #76670 Del Skrevet 4. februar 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg heller ikke skjønte den «jeg har aldri hatt en plattform hvor det har vært naturlig for meg å snakke om dette tidligere». Mystisk. Etter å ha skrevet blogg i flere år, der familielivet har vært kulisser for alskens reklamer, inkludert fødsel og søvn (opptil flere ganger), kan jeg ikke skjønne hva som mentes med uttalelsen over. For min del bekrefter det inntrykket av at utspillet om angstanfall fungerte som en måte å selge inn podkasten på. At en influencer starter podkast lager ingen overskrifter. At en influencer snakker offentlig om panikkanfall for første gang etter mange år i offentligheten scorer litt høyere, og gir taletid i God kveld Norge (eller hva det var), der hun fikk (får?) formidlet at hun har startet podkast, for whom it may concern. Mission accomplished. 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. februar 2023 #76671 Del Skrevet 4. februar 2023 Aricia skrev (8 minutter siden): For min del bekrefter det inntrykket av at utspillet om angstanfall fungerte som en måte å selge inn podkasten på. At en influencer starter podkast lager ingen overskrifter. At en influencer snakker offentlig om panikkanfall for første gang etter mange år i offentligheten scorer litt høyere, og gir taletid i God kveld Norge (eller hva det var), der hun fikk (får?) formidlet at hun har startet podkast, for whom it may concern. Mission accomplished. Ja, ikke sant, det er lett å tenke det. Hun har jo til og med filmet seg selv ved minst en anledning der hun snakket om hat-kommentarer og leste opp fra kommentarfeltet, samt gitt intervjuer i dameblader om «livet», snakket om sex i podcast, derfor litt merkelig at panikkanfall om natta ikke har vært nevnt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 4. februar 2023 #76672 Del Skrevet 4. februar 2023 I og med at vi ikke hørte noe om verken yoga eller kurset før hun bokstavelig talt stod på døra der, antar jeg at kurset hadde ufylte plasser ved start og dermed ikke tapte noe på å la henne prøve seg. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 4. februar 2023 #76673 Del Skrevet 4. februar 2023 PecanPie skrev (6 minutter siden): Hun har lagt ut (minst) ett bilde av en yogamatte på instastory i etterkant av første kurshelg, men fordi jeg ikke tok skjermbilde kan jeg ikke vise til dokumentasjon. Jeg kan heller ikke si noe om det har vært flere. Men okke som burde det vært mer enn ett bilde som på en eller annen måte viser hvordan hun jobber med dette mellom samlinger. Annet enn en yoga-relatert ingrediens i «god natt-kakaoen» som hun brått har lagt sin elsk på. Jeg tenker at det finnes en avtale mellom CBE og Shalla (fremforhandlet av agenten) der x antall innlegg skal handle om yogautdannelsen. Mer enn dette antallet kunne være å se på som gratis-reklame og ikke ønskelig for bedriften, som ikke kan selge annonseplass billig - det er tross alt det de lever av. Så er det umulig for oss følgere å si noe om når CBE trener yoga for sin egen del eller som en del av det betalte samarbeidet, så uansett hvor givende hun synes det er, ville det kunne medføre en verdi for yogaskolen at hun snakker om reisen sin - og derfor kan det hende innleggene burde merkes som reklame. Hun har vært litt slapp på dette før, men hvis jeg hadde samarbeidet med denne bedriften hadde jeg sikret meg godt om å få godkjenne alle innlegg som omhandlet mitt produkt (ref. Gnagsår fra sportstøy), at det ikke skulle være noe reklame som kunne misforstås (ref. turtøy i andre farger enn plaggene brukt i merket reklame) eller misvisende informasjon, solhilsner med svai rygg kan være brudd på avtalen. Derfor er dette samarbeidet ekstra umusikalsk for alle yogier, det som skal gi pust og ro og rydding i hodet, må hasjtagges reklame. Når det er sagt, så håper jeg hun finner ro og søvn og hvile i kulissene, og at hun slipper angst og panikk. Hvis yoga kan hjelpe, unner jeg henne å oppdage det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 4. februar 2023 #76674 Del Skrevet 4. februar 2023 Hanne357 skrev (11 minutter siden): Jeg tenker at det finnes en avtale mellom CBE og Shalla (fremforhandlet av agenten) der x antall innlegg skal handle om yogautdannelsen. Mer enn dette antallet kunne være å se på som gratis-reklame og ikke ønskelig for bedriften, som ikke kan selge annonseplass billig - det er tross alt det de lever av. Så er det umulig for oss følgere å si noe om når CBE trener yoga for sin egen del eller som en del av det betalte samarbeidet, så uansett hvor givende hun synes det er, ville det kunne medføre en verdi for yogaskolen at hun snakker om reisen sin - og derfor kan det hende innleggene burde merkes som reklame. Hun har vært litt slapp på dette før, men hvis jeg hadde samarbeidet med denne bedriften hadde jeg sikret meg godt om å få godkjenne alle innlegg som omhandlet mitt produkt (ref. Gnagsår fra sportstøy), at det ikke skulle være noe reklame som kunne misforstås (ref. turtøy i andre farger enn plaggene brukt i merket reklame) eller misvisende informasjon, solhilsner med svai rygg kan være brudd på avtalen. Derfor er dette samarbeidet ekstra umusikalsk for alle yogier, det som skal gi pust og ro og rydding i hodet, må hasjtagges reklame. Når det er sagt, så håper jeg hun finner ro og søvn og hvile i kulissene, og at hun slipper angst og panikk. Hvis yoga kan hjelpe, unner jeg henne å oppdage det. Det kan hende du har rett, og uansett finnes det en eller annen avtale mellom yogaskolen og CBE. Jeg tenker også at CBE og Netfits tidligere yogahistorie er med på å bygge opp under at samarbeidet er betalt, og at det vil gjøre det vanskelig for bedriften(e) å legge ut noe som helst yogarelatert uten at mottaker vil koble det opp mot pågående samarbeid (forutsatt at samarbeidet fremdeles pågår, og ikke bare gjaldt en helg i januar, men det vil vel tiden vise). Ellers er jeg enig med deg i at hvis hun har funnet noe som gir henne ro er det flott. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. februar 2023 #76675 Del Skrevet 4. februar 2023 Nutz skrev (47 minutter siden): I og med at vi ikke hørte noe om verken yoga eller kurset før hun bokstavelig talt stod på døra der, antar jeg at kurset hadde ufylte plasser ved start og dermed ikke tapte noe på å la henne prøve seg. Det stemmer. Kurset CBE går på startet en fredag. Jeg var innom siden til the Shala lørdagen og stusset da på at kurset var satt 7200 i pris - og det er det fremdeles: Argh... får ikke til å få kopiert det og få med prisene, men her er linken. (Feel free til å kopiere inn om noen får det til, jeg får bare opp bildet uten pris når jeg kopierer bildet inn her.) https://www.theshala.no/fysiske-kurs Kurset CBE tar kostet 36 000 kr, og var andre kursdag satt ned til 28 800, og slik står det fremdeles. Dette er kurs som har et tak på antall deltakere, så det er tydelig at det er ledige plasser fremdeles. Og da må jeg si at det blir enda merkeligere at dette kurset skal føre frem til "godkjenning", siden det er krav timeantall om fysisk undervisning (noe de allerede slik kurset er satt opp i utgangspunktet ikke gir mange nok timer som den godkjenningen YTT200 krever..., som dokumentert tidligere i tråden av... Snøsøta?). De andre to kursene som også er fysiske kurs er heller ikke oppfylte. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. februar 2023 #76676 Del Skrevet 4. februar 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Nå er det jo også sånn at spiseforstyrrelse er en psykisk lidelse. Og det er ikke uvanlig med angst og angstanfall i den forbindelse. Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelse, og fikk ganske heftige angstanfall. Det som ofte utløste det var angsten for å ha spist for mye og/eller trent for lite. Rett og slett angst for ikke å ha den «perfekte» kropp. Hun har jo vært åpen om spiseforstyrrelser, så ikke så rart om det er det. Den treningen tar jo helt overhånd. Og dårlig samvittighet for ikke å ta økten, være for sliten etc fører til tunge tanker når alt dreier seg om kalorier inn/ut. Ref styrkelkt en sen lørdagskveld etter både tidlig økt og ute aktivitet. Ikke rart man blir stresset og engstelig av å leve sånn. Man bør avslutte treningen i god tid før man skal legge seg, ellers har kroppen vanskelig for å finne roen. Hun sier selv hun har problemer med å sovne. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. februar 2023 #76677 Del Skrevet 4. februar 2023 kraftwerk skrev (1 time siden): Lurer på om hun sikter til "kjerringene på KG" i denne uttalelsen? Tapte samarbeid og "konfrontering" av løgn i kommentarfelt, jeg kan ikke se for meg at hun mener noen andre enn folk fra KG og eventuelt #FruJohansen 🧐. Veldig trist at hun isåfall mener at folk virkelig ønsker hun det verste, det er da ingen som ønsker dette mennesket vondt? CBE som alltid har vært veldig "dette er faktisk en bedrift". Ja, Caroline - du driver en bedrift, som blir kritisert for det en mener er kritikkverdig, og det er faktisk noe flertallet av absolutt alle bedrifter står i - forbrukermakten. Ingen kritiserer deg som privatperson og ønsker deg vondt. - Enkelte mennesker har fulgt meg over flere år med ingen annen hensikt enn å ønske meg det verste. Jeg er klar over at jeg selv har valgt å være en offentlig person, og jeg vet det har en bakside. Heldigvis er det for det meste positivt, hvis ikke hadde jeg nok gjort noe annet for lenge siden, sier hun til God kveld Norge. CBE har holdt på med dette nå i 14-år og jeg kan minnes at flere har etterlyst mer åpenhet i kanalene hennes, noe mer personlig og genuint. Dette har hun frastøtt og har ikke villet relatere bedriften sin til, men nå - har aldri CBE hatt en plattform hvor dette kunne vært aktuelt, really?! Nei, jeg er helt enig i hva du @Frisk Frosk skrev i går - dette er en taktikk og en (kynisk) fremgangsmåte. Og ettersom det jeg har hørt i podcasten i desember, så er det ikke så veldig annerledes enn fra bloggen, det går i det samme overfladiske og lite dybde. Mulig det blir annerledes fremover, det vet ikke jeg noe om. Minst også huske at hun tidligere har uttalt akkurat det samme "jeg vil at følgerne mine skal se flere sider av meg" - det er jo også en typisk influencer-uttalelse. – Jeg har aldri hatt en plattform hvor det har vært naturlig for meg å snakke om dette tidligere. Jeg vil at følgerne mine skal se flere sider av meg enn det som er synlig på Instagram og blogg, forteller Eriksen til God kveld Norge. Merkelig det der... "Jeg er klar over at jeg selv har valgt å være en offentlig person...", men det glemmer hun når hun drar frem krokodilletårene gang på gang når bedriften og bedriftseiere får sterk kritikk for den absolutt kritikkverdige måten de altfor ofte velger å drifte firmaet på. Og når lovbrudd og barneeksponering, thinspo/proana, bildejuks +++ blir saklig kririsert, da er hun og mannen plutselig bare en privat liten familie med to uskyldige unger (ungene er uskyldige, ja, bare så synd de glemmer det selv det meste av tiden) som blir utsatt for personlig hets... De har kjørt samme taktikk i alle år. Og de har tydeligvis tenkt å fortsette å bruke samme taktikk videre, noe Caroline beviste da hun brukte den taktikken for å dekke over at mannen hadde forfulgt en kvinne og utsatt hennes bil for hærverk og at han hadde innrømmet alle forhold til politiet. Og hun bruker det nå med Tv2, hun vil tydeligvis ha oppmerksomhet om sin podcast = forretningsvirksomhet... men setter seg i en offerrolle nok en gang, hvor fælt det er å være henne som får psykiske problemer pga. alle som bare hater henne og er grusomme mot henne. Dette er kynisk og kalkulert, hele veien. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. februar 2023 #76678 Del Skrevet 4. februar 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg heller ikke skjønte den «jeg har aldri hatt en plattform hvor det har vært naturlig for meg å snakke om dette tidligere». Mystisk. Etter å ha skrevet blogg i flere år, der familielivet har vært kulisser for alskens reklamer, inkludert fødsel og søvn (opptil flere ganger), kan jeg ikke skjønne hva som mentes med uttalelsen over. Enkelt og greit - det er det å si dette her og nå som ev. vil selge og føre til noen nye klikk eller noen nye lyttere. At det ikke har noe med virkeligheten å gjøre, det er helt irrelevant, tydeligvis. Og ikke minst, så gir det pr-messig et inntrykk av at det hun nå kommer med er noe virkelig nytt, som igjen skal vekke interesse og nysgjerrighet. Mens sannheten er at det egentlig ikke er noe som helst nytt i det hun nå presenterer. Det nye er vel bare at det er et annet medium hun bruker. Ellers går det meste i det samme som alltid. Til og med ekteparets sexliv har hun jo snakket om tidligere... men det var sikkert naturlig for henne å snakke om? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. februar 2023 #76679 Del Skrevet 4. februar 2023 Regner forøvrig med at CBE.no sikter til KG-folk når haterne adresseres. Dessverre for dem (og heldigvis for bilene våre) vet de bare hvem @FruJohansen er. Det er her den farlige kritikken har kommet, altså det de omtaler som hat, men heldigvis har langt flere enn de udugelige kjerringene på KG hevet seg inn i debatten opp gjennom. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 5. februar 2023 #76680 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Det passa vel bra å dra kortet om netthets igjen etter fokuset på Matha Leivestad. Iselin Guttormsen har jo også nylig tytet om dette, etter helt legitim kritikk av eksponering av barn. Tviler ikke på at sistnevnte også har opplevd hets i kjølevannet, da det alltid er noen nettroll der ute som benytter anledningen til å dra det for langt. Men i stedet for å fokusere på kritikken, avleder hun med å fokusere på hetserne. Det er jo ikke akkurat noe nytt fra cbo.no sin kant å «forebygge» kritisk fokus ved å angripe kritikk som hets før det virkelige skuddet treffer dem. De har vel grunner til å frykte det med så mye jug, juks og lite troverdighet de skilter med. Så kan det godt være hun sliter med angst. Hun forteller jo en historie om det helt tilbake til barndommen. I tillegg spiseforstyrrelse. Det skal jeg ikke utfordre og er også irrelevant. Endret 5. februar 2023 av ~ Ada ~ Rettelse 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå