servitrise&suppe Skrevet 28. januar 2023 #76061 Del Skrevet 28. januar 2023 NordreSving skrev (2 minutter siden): Frasen du brukte var «Når dere her diskuterer reposting av bursdagshilsener og mye annet helt uvesentlig,» Du brukte altså ordet «dere» FØR noen svarte deg og forklaringen din om at bruken av «dere» handlet om at to svarte deg er jo dermed ikke sann. Problemet med skriftlig debatt er jo at alle kan gå tilbake og lese hva du skrev og at du ikke får endret siteringene av dine egne innlegg. Skal du delta i en diskusjon får du stå for det du skrive, ikke lulle deg inn i hvite løgner og tro at du slipper unna med det. Jeg savner svar på spørsmålet mitt og det som er temaet som du reagerer på; Hvorfor tror du at CBE reposter bursdagshilsninger? For en oppførsel. Du får nok heller snakke med noen andre her. Jeg trekker meg ut av tråden for denne gang. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2023 #76062 Del Skrevet 28. januar 2023 vinterskog skrev (28 minutter siden): Oh no.... Orket ca 5 sekunder, såååå tilgjort, den ene verre enn den andre. Fikkk skikkelig vondt av begge, men det var cbe som fikk meg til å skru av etter første replikk fra henne. Modig, det skal hun ha! Er vel en grunn til at Lorentzen-damene slår an, se forskjellen på hvordan hun henvender seg til publikum. CBE ser i notater eller på Marna, fremstår ubekvem og ikke i situasjonen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 28. januar 2023 #76063 Del Skrevet 28. januar 2023 Crash skrev (46 minutter siden): https://tv.vg.no/video/256510/se-alt-fra-vixen-awards-her Fra 55:00 og 10 minutter frem Jeg måtte skru av, ble helt flau. De begge virket veldig uforberedt og ukomfortable. Ingen respons fra publikum. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 28. januar 2023 #76064 Del Skrevet 28. januar 2023 Kollontaj skrev (14 minutter siden): Er vel en grunn til at Lorentzen-damene slår an, se forskjellen på hvordan hun henvender seg til publikum. CBE ser i notater eller på Marna, fremstår ubekvem og ikke i situasjonen. Lorentzen er åpne, varme og inviterer inn til en samtale - det er strake motsetningen til CBE. Skulle nesten tro CBE har begynt å slite psykisk med angst (ref; panikkangst om natten), etter alle disse årene i kjelleren. Og det har jeg ikke særlig vanskeligheter med å tro at hun sliter med heller, hun er nok veldig trygg hjemme i egne omgivelser, men andre steder blir det kanskje veldig vanskelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2023 #76065 Del Skrevet 28. januar 2023 Panikkangst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. januar 2023 #76066 Del Skrevet 28. januar 2023 servitrise&suppe skrev (41 minutter siden): For en oppførsel. Du får nok heller snakke med noen andre her. Jeg trekker meg ut av tråden for denne gang. Det svir å bli satt på plass? 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 28. januar 2023 #76067 Del Skrevet 28. januar 2023 Crash skrev (1 time siden): https://tv.vg.no/video/256510/se-alt-fra-vixen-awards-her Fra 55:00 og 10 minutter frem Sweet lord så flaut for de begge. 😃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. januar 2023 #76068 Del Skrevet 28. januar 2023 22 minutter siden, kraftwerk said: Jeg måtte skru av, ble helt flau. De begge virket veldig uforberedt og ukomfortable. Ingen respons fra publikum. Hvorfor i alle dager stirrer hun ned i kortene sine når hun ikke skal si noe? Det er så uproft og bare rart, se opp og ut på publikum når du kan! Dette burde hun jo vite, som tross alt har spilt teater og burde ha litt sceneerfaring. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 28. januar 2023 #76069 Del Skrevet 28. januar 2023 hvalstad45 skrev (4 minutter siden): Hvorfor i alle dager stirrer hun ned i kortene sine når hun ikke skal si noe? Det er så uproft og bare rart, se opp og ut på publikum når du kan! Dette burde hun jo vite, som tross alt har spilt teater og burde ha litt sceneerfaring. Virket veldig uforberedt, skikkelig synd for her hadde hun en fin mulighet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. januar 2023 #76070 Del Skrevet 28. januar 2023 Her oser det utrygghet og hun lener seg veldig på Marna. Frua har ikke tv tekke. Sier det igjen. Hun må gjøre det hun er best på. Ihjelredigere seg ugjenkjennelig foran speilet med rumpeputene sine. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. januar 2023 #76071 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Er vel en grunn til at Lorentzen-damene slår an, se forskjellen på hvordan hun henvender seg til publikum. CBE ser i notater eller på Marna, fremstår ubekvem og ikke i situasjonen. Både komikerfrue og fotballfrue overrasket meg faktisk. Ingen av dem virket forberedt i det hele tatt, begge to leste høyt fra kortene sine og kikket også stort sett ned i kortene for å forberede seg til neste gang de skulle si noe (selv om Marna ironisk nok virket mer scenevant enn CBE). Ingen i publikum lo av de halvhjertede spøkene de leste opp og ikke klarte de å snakke i kor når de skulle, heller. Hvorfor forberedte de seg ikke på opptredenen sin? Dette burde da være en skikkelig gyllen eksponeringsflate med tanke på å kunne hanke inn flere oppdrag i influenserverdenen? Veteranenes nærværelse ble hvert fall grundig slått av prisvinnerne de utropte, som sto der med ektefølt varme og engasjement. For en generasjonskløft! For meg hadde det vært helt krise å fremstå så halvhjertet og uøvd i jobbsammenheng. Endret 28. januar 2023 av Rastebenk 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. januar 2023 #76072 Del Skrevet 28. januar 2023 Når jeg så dette klippet, ble jeg bare lykkelig for å ikke være der. Snakk om klein "underholdning". To has beens leser opp vitser om seg selv som de knapt skjønner mens de gleder seg til å komme av scenen. Marna litt bedre enn CBE, men jeg var overrasket over hvor lite god hun var og. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 28. januar 2023 #76073 Del Skrevet 28. januar 2023 Xstrella skrev (11 minutter siden): Her oser det utrygghet og hun lener seg veldig på Marna. Frua har ikke tv tekke. Sier det igjen. Hun må gjøre det hun er best på. Ihjelredigere seg ugjenkjennelig foran speilet med rumpeputene sine. Ja for det får hun så mye positive kommentarer på 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. januar 2023 #76074 Del Skrevet 28. januar 2023 Sjekket instagrammen og det er bare så trist å se hvordan hun på den reelsen med kjolen desperat klarer å snu bort halve ansiktet. Hvordan i alle dager kan hun bli SÅ opphengt på å ikke vise den ene ansiktshalvdelen? JEg syns det er rimelig psykt i seg selv. Men ellers er det endelig et innlegg de viser likes på, hele 4000, sier nok mye o hvor lite hun ofte får. Slikt innhold burde hun jo hatt ofte, men hun blir nok ikke bedt på så veldig mye mer som presentør når det var det der hun klarte å levere. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 28. januar 2023 Populært innlegg #76075 Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) hvalstad45 skrev (11 minutter siden): Når jeg så dette klippet, ble jeg bare lykkelig for å ikke være der. Snakk om klein "underholdning". To has beens leser opp vitser om seg selv som de knapt skjønner mens de gleder seg til å komme av scenen. Marna litt bedre enn CBE, men jeg var overrasket over hvor lite god hun var og. Her må jo CBE ha brukt et par dagsverk på utseendet sitt (fake tan, profesjonell sminke og hår, speilblank hud etter klinikkbesøk), ... pluss sånn ca ti minutter på å lese gjennom hva hun skulle si. Kanskje de begge var mugne i og med at de ble presentert som hasbeens? Da burde de jo ha slått tilbake ved å fremstå som flotte fyrverkerier, ikke ved å mumle seg gjennom presentasjonene med hakene på brystet. Uansett, to tomler opp for å komme seg ut av huset uten gubben, CBE!! (Kanskje Marna kan gi deg noen tips om hvordan man blir kvitt mannlig dødvekt?) Endret 28. januar 2023 av Rastebenk 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 28. januar 2023 #76076 Del Skrevet 28. januar 2023 Rastebenk skrev (6 minutter siden): Her må jo CBE ha brukt et par dagsverk på utseendet sitt (fake tan, profesjonell sminke og hår, speilblank hud etter klinikkbesøk), ... pluss sånn ca ti minutter på å lese gjennom hva hun skulle si. Kanskje de begge var mugne i og med at de ble presentert som hasbeens? Da burde de jo ha slått tilbake ved å fremstå som flotte fyrverkerier, ikke ved å mumle seg gjennom presentasjonene med hakene på brystet. Uansett, to tomler opp for å komme seg ut av huset uten gubben, CBE!! (Kanskje Marna kan gi deg noen tips om hvordan man blir kvitt mannlig dødvekt?) Ble de presentert som "has-beens"? 🙈 Fikk ikke med meg det, men kan jo tenke meg at det var veldig surt for CBE. Det er litt av en bekreftelse foran hundrevis av tilskuere og medie-Norge. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 28. januar 2023 #76077 Del Skrevet 28. januar 2023 Det var ubehagelig å se på, men hvem skriver egentlig dette mølet? "Slenge med jura" osv., jeg hadde hatt store problemer med å fremføre det selv jeg. Synes CBE så classy ut, synd hun er så utilpass på scenen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. januar 2023 #76078 Del Skrevet 28. januar 2023 hvalstad45 skrev (47 minutter siden): Når jeg så dette klippet, ble jeg bare lykkelig for å ikke være der. Snakk om klein "underholdning". To has beens leser opp vitser om seg selv som de knapt skjønner mens de gleder seg til å komme av scenen. Marna litt bedre enn CBE, men jeg var overrasket over hvor lite god hun var og. Min oppfatning var at det var null kjemi mellom de to og at det satt Marna helt ut. Det var faktisk litt hjerteskjærende, jeg kan bare tenke meg den ‘grav meg ned’ følelsen de hadde mens de sto der - og etterpå🙈blir helt svett bare av tanken😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. januar 2023 #76079 Del Skrevet 28. januar 2023 Nikea skrev (37 minutter siden): Det var ubehagelig å se på, men hvem skriver egentlig dette mølet? "Slenge med jura" osv., jeg hadde hatt store problemer med å fremføre det selv jeg. Synes CBE så classy ut, synd hun er så utilpass på scenen. Ja det var skikkelige kleine spøker. Manusforfatter hadde muligens også kun ti minutter på seg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 28. januar 2023 #76080 Del Skrevet 28. januar 2023 1 hour ago, hvalstad45 said: Hvorfor i alle dager stirrer hun ned i kortene sine når hun ikke skal si noe? Det er så uproft og bare rart, se opp og ut på publikum når du kan! Dette burde hun jo vite, som tross alt har spilt teater og burde ha litt sceneerfaring. Hvis jeg får lov til å "arrestere" deg. Det er en vesensforskjell mellom å spille en rolle i et teaterstykke og å måtte vise frem sitt faktiske selv. I et teaterstykke ikler man seg fremmed ham. Det rollefiguren sier og gjør berører derfor ikke en selv fordi personen som spilles er en annen. Rollefiguren blir i så henseende et skjold man kan "gjemme" sitt faktisk jeg bak, og som samtidig gir muligheten til å få være en annen person. Det kan være veldig befriende av en rekke årsaker. Når man så skal gi en pris slik CBE gjorde igår, så opptrer hun i kraft av sin rolle som personaen Caroline Berg Eriksen. Den rollen er tuftet på et narrativ hvor CBE har kontroll i alle bauger og ender, herunder poseringer og muligheten til å ta så mange opptak/bilder som ønskelig før sluttproduktet publiseres og blir allment skue. Det kolliderer fullstendig med gårsdagens faktiske omstendigheter. Ikke bare hadde CBE kun én enslig mulighet til å prestere, hun hadde heller ikke en teater-rolle å gjemme seg bak. 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå