Sugar&Spice Skrevet 2. november 2022 #70401 Del Skrevet 2. november 2022 venter på del 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 2. november 2022 #70402 Del Skrevet 2. november 2022 https://discord.gg/7TvfkNV5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. november 2022 #70403 Del Skrevet 2. november 2022 <3 <3 skrev (10 minutter siden): har helt frysninger her....fy fader så tøff hun er Ja hun er tøff! Men hvor er vi egentlig kommet, når man ikke kan ytre sin mening offentlig uten å risikere å bli stalket og få ødelagt bil? Det er skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. november 2022 #70404 Del Skrevet 2. november 2022 Med en slik oppførsel så bør det som er av annonsører og sponsorer umiddelbart ta avstand til dette og avslutte nåværende og kommende samarbeid 😠 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70405 Del Skrevet 2. november 2022 7 minutter siden, Finlay said: Ja hun er tøff! Men hvor er vi egentlig kommet, når man EI KVINNE ikke kan ytre sin mening offentlig uten å risikere å bli stalket og få ødelagt bil? Det er skremmende. ... for all historikk hittil fra Lars Kristian Eriksen ved Treasures AS viser tydelig at han nærmest unntaksvis går til angrep på kvinner. Unntaket er vedkommende som "skulle hatt ei kule i panna". Hvilket kjønn vedkommende har, er ikke kjent. 50 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sinnatagg Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70406 Del Skrevet 2. november 2022 Lurer litt på hvilken post de kan skrive av boten (som jeg regner med han fikk) på skatten jeg? Utenom det så synes jeg det er skremmende å se hvor langt han er villig til å gå for å hevde sin rett. Virkelig skremmende. 53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 2. november 2022 #70407 Del Skrevet 2. november 2022 Tro hvor mye en slik dom kommer på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Carrie_S Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70408 Del Skrevet 2. november 2022 7 minutter siden, Skrottefar said: Med en slik oppførsel så bør det som er av annonsører og sponsorer umiddelbart ta avstand til dette og avslutte nåværende og kommende samarbeid 😠 Dette er det verste jeg har hørt en bloggbedrift i Norge har gjort. Hvis dette hadde vært direktøren i en bedrift, ville han måtte gå av. Folk har fått sparken for mindre ting. Denne tråden har tatt opp endel ting som jeg mener er unødvendig pirk og direkte usaklig kritikk, men denne saken er det viktig å belyse og det bør gjøres i media. Det er en stor sak at mannen til en kjent blogger forfølger og truer følgere som skriver kritiske kommentarer. Selv om de har levd under negativt press i mange år, er ikke det en unnskyldning. 58 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 2. november 2022 #70409 Del Skrevet 2. november 2022 Carrie_S skrev (1 minutt siden): Dette er det verste jeg har hørt en bloggbedrift i Norge har gjort. Hvis dette hadde vært direktøren i en bedrift, ville han måtte gå av. Folk har fått sparken for mindre ting. Denne tråden har tatt opp endel ting som jeg mener er unødvendig pirk og direkte usaklig kritikk, men denne saken er det viktig å belyse og det bør gjøres i media. Det er en stor sak at mannen til en kjent blogger forfølger og truer følgere som skriver kritiske kommentarer. Selv om de har levd under negativt press i mange år, er ikke det en unnskyldning. Media vet jo om dette, men vil ikke skrive om det, av ulike grunner. Men jeg TROR de kan skifte mening dersom flere tipser. 40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70410 Del Skrevet 2. november 2022 6 minutter siden, LullaSkrulla said: Tro hvor mye en slik dom kommer på? Jeg vet ikke, men jeg har sett summer på 10 000kr til 30 000kr på trakasseringssaker omtalt i media. Jeg vil også mene at han sikkert må betale for å utbedre bilens skader. Omlakkering er dyrt. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 2. november 2022 #70411 Del Skrevet 2. november 2022 Noen som har link til Discord-serveren som nevnes? LKE har alltid gitt meg dårlige vibber, men dette er jo helt sinnssykt! Til å ha så lav fettprosent så har han jaggu dårlig impulskontroll 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 2. november 2022 #70412 Del Skrevet 2. november 2022 Felis skrev (2 minutter siden): Media vet jo om dette, men vil ikke skrive om det, av ulike grunner. Men jeg TROR de kan skifte mening dersom flere tipser. Hvorfor vil de ikke skrive om det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70413 Del Skrevet 2. november 2022 2 minutter siden, Felis said: Media vet jo om dette, men vil ikke skrive om det, av ulike grunner. Men jeg TROR de kan skifte mening dersom flere tipser. Jeg synes det er rart hvis det stemmer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. november 2022 #70414 Del Skrevet 2. november 2022 Felis skrev (1 minutt siden): Media vet jo om dette, men vil ikke skrive om det, av ulike grunner. Men jeg TROR de kan skifte mening dersom flere tipser. Med tanke på hva alt annet media skriver om så skjønner jeg ikke at de ikke kan skrive noe om dette, for hvorfor skal media beskytte LKE? De har skrevet om Erlend Bakke, Anne Brith og gud vet hvor mange andre, så hvorfor ikke LKE? 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2022 #70415 Del Skrevet 2. november 2022 Det rene vanvidd! Håper det straffeforfølges og får konsekvenser for bedriften. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 2. november 2022 #70416 Del Skrevet 2. november 2022 Nå er jo de fleste mindre dommer i Norge offentlige, er det noen som vet hvor man evt finner denne, om dette stemmer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 2. november 2022 #70417 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Skrottefar skrev (7 minutter siden): Med tanke på hva alt annet media skriver om så skjønner jeg ikke at de ikke kan skrive noe om dette, for hvorfor skal media beskytte LKE? De har skrevet om Erlend Bakke, Anne Brith og gud vet hvor mange andre, så hvorfor ikke LKE? Nemlig! Og AB har jo iallefall barn, vet ikke med den andre. Så det er ikke et argument. En slik adferd må frem i lyset. Ikke beskyttes! Hva kan bli det neste? Denne mannen har en lang historikk med å krysse grenser for hva en kan anse som akseptabelt adferd. Det er tydelig at det blir mer og mer ekstremt. Jeg synes det er skremmende. Umulig å vite hva han kan være i stand til faktisk om han presses eller trigges. Et sinnemestringskurs hadde muligens vært en god julegave! (dog neppe nyttig, da deltagere må erkjenne at de faktisk har et problem) Endret 2. november 2022 av Bulsara ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily91 Skrevet 2. november 2022 #70418 Del Skrevet 2. november 2022 ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): Det rene vanvidd! Håper det straffeforfølges og får konsekvenser for bedriften. Helt enig. Dette er en alvorlig situasjon hvor det ikke går å legge seg flat og betale bot. Det må større konsekvenser til. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 2. november 2022 #70419 Del Skrevet 2. november 2022 Dette er de mest urovekkende videoene jeg har hørt noensinne, fra Fru Jahnsen 😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70420 Del Skrevet 2. november 2022 6 minutter siden, Nepped said: Nå er jo de fleste mindre dommer i Norge offentlige, er det noen som vet hvor man evt finner denne, om dette stemmer? https://www.domstol.no/no/lese-en-dom/ Pressen har en egen innlogging her, hvor de kan logge seg inn og få tilgang til alt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå