neon_sun Skrevet 2. november 2022 #70381 Del Skrevet 2. november 2022 ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): Beklager min uvitenhet, men er det snakk om det at han brukte ulike kontoer i kommentarfeltet med støtte til kona? Eller er det noe annet/nytt? Nei, nå er det over på et helt nytt nivå. Om du blar litt bakover i tråden er det forklart. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 2. november 2022 #70382 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg sluttet å lese CBE og denne tråden for mange år siden. Ikke gjorde det noe godt for psyken min å alltid føle man ikke rakk til, og det var et umennesklig press å leve etter hennes livsstil. Noe som dere og @FruJohansen har vært utrolig flinke på er fokuset på deling av bilder og informasjon om barna. Jeg har selv i det siste halvvåret jobbet hardt med å fjerne egen digitale fingeravtrykk, og jeg har problemer med å få MINE EGNE innlegg fjernet! HELDIGVIS har ikke mine foreldre delt noe av min barndom for det hadde vært klin umulig å fjerne. Deres bilder og informasjon vil for alltid leve på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70383 Del Skrevet 2. november 2022 Orly skrev (17 minutter siden): Under influencere Finner ingen chatterom eller noe på Discord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 2. november 2022 #70384 Del Skrevet 2. november 2022 Interessant å se gjennom @FruJohansensin oppsummering av Beckman-gate sett i lys av det som kommer frem her nå. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 2. november 2022 #70385 Del Skrevet 2. november 2022 En "tilståelsesdom" vil da bety at vedkommende har tilstått og blitt dømt for forholdene? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2022 #70386 Del Skrevet 2. november 2022 MiniBaguette skrev (4 minutter siden): Han har tatt steget fra tastaturkriger og ut i den virkelige verden. Sjekk frujohansen på instagram, der får du historien. Ok takk😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 2. november 2022 #70387 Del Skrevet 2. november 2022 PÅ tide å minne litt om historikken til bedriften her Caroline berg eriksen: - Det var utrolig ubehagelig og skremmende (seher.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. november 2022 #70388 Del Skrevet 2. november 2022 Denne saken er intet mindre enn sinnssyk! Og det er sinnssykt at vi faktisk er i en slik situasjon at vi tenker: WOW - så modig fruJohansen er, som TØR fortelle denne historien! (selv uten å nevne navn). Det hadde jeg aldri turt under fullt navn! Hvorfor ikke? Jo - av frykt for represalier! Det er hinsides! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70389 Del Skrevet 2. november 2022 1 hour ago, kraftwerk said: Så du mener hun skal vise frem dokumentene på videoen? Det er ikke hennes dokumenter, og fru Johansen kan risikere å bli anmeldt til politiet - hvis hun legger ut slike sensitive opplysninger på nett. Så når Tv2 har en artikkel om en drapsdømt/kriminell, og skriver "tv2 har sett dokumentasjon for saken, og kan bekrefte dette", så mener du at tv2 også må legge ut disse dokumentene i artikkelen? Siden det blir veldig drøyt å hevde noe uten at du får lese det? Domslutninger er offentlig informasjon som alle kan få ved å henvende seg til retten. I noen tilfeller, som i seksualsaker, blir det regnet som for sensitivt til at de deler utover pressen, da kan også pressen få forbud mot å sitere detaljer fra saken og dommen. I dette tilfellet vil det ikke være ulovlig å dele dommen. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70390 Del Skrevet 2. november 2022 LullaSkrulla skrev (3 minutter siden): En "tilståelsesdom" vil da bety at vedkommende har tilstått og blitt dømt for forholdene? Ja, da har han tilstått og fått redusert straff pga tilståelse. 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 2. november 2022 #70391 Del Skrevet 2. november 2022 Finlay skrev (2 minutter siden): Denne saken er intet mindre enn sinnssyk! Og det er sinnssykt at vi faktisk er i en slik situasjon at vi tenker: WOW - så modig fruJohansen er, som TØR fortelle denne historien! (selv uten å nevne navn). Det hadde jeg aldri turt under fullt navn! Hvorfor ikke? Jo - av frykt for represalier! Det er hinsides! har helt frysninger her....fy fader så tøff hun er 19 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70392 Del Skrevet 2. november 2022 Orly skrev (25 minutter siden): Under influencere Kan du sende meg en link på PM så jeg kan joine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 2. november 2022 #70393 Del Skrevet 2. november 2022 kraftwerk skrev (3 minutter siden): Ja, da har han tilstått og fått redusert straff pga tilståelse. Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 2. november 2022 #70394 Del Skrevet 2. november 2022 kraftwerk skrev (5 minutter siden): Kan du sende meg en link på PM så jeg kan joine? Meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. november 2022 #70395 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Oline12 skrev (Akkurat nå): Meg og Her å 😊 Endret 2. november 2022 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70396 Del Skrevet 2. november 2022 Venter spent på at Levina m.fl skal delta i diskusjonen her, det må jeg si 🤓 Jeg håper Beckmann er informert om hva saklige kommentarer i Beckmanns kommentarfelt kan føre med seg når feil influencer hyres inn. Og så håper jeg virkelig dette plukkes opp av de store avisene - dette er FOR alvorlig til at det bare kan forbigås i stillhet. 56 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 2. november 2022 #70397 Del Skrevet 2. november 2022 kraftwerk skrev (14 minutter siden): Finner ingen chatterom eller noe på Discord? Samme her. Kan dere dele linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosinvin Skrevet 2. november 2022 #70398 Del Skrevet 2. november 2022 Send gjerne link hit og 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70399 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) 20 minutter siden, Ultiva said: Mediene kan antakeligvis ikke røre denne politisaken av hensyn til parets barn. Er mange som omtales i mediene som har barn. De kan skrive om denne saken uten å trekke inn barna. Det er godt innenfor nyhetskriteriene, og det vil ikke være brudd på Vær Varsom Plakaten å vise til en offentlig dom. Når de har skrevet om konkursen til han i Madcon og pengerotet til John Arne Riise og truslene fra Erland Bakke, bør de også skrive om dette. Personlige pengeproblemer er langt mer sensitivt enn en kriminalsak. Endret 2. november 2022 av Carrie_S 38 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cezanne Skrevet 2. november 2022 #70400 Del Skrevet 2. november 2022 1 minutt siden, Sol79 said: Samme her. Kan dere dele linken? vil gjerne også ha link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå