Populært innlegg Orly Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70321 Del Skrevet 2. november 2022 Håper beckmann får vite dette, så kan de se hvem som er helt ute av kontroll . 52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 2. november 2022 #70322 Del Skrevet 2. november 2022 Klink skrev (15 minutter siden): Venter spent på resten er jo bare en del på ig hennes Mye mer på Discord, på influenser-seksjonen.. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70323 Del Skrevet 2. november 2022 11 minutter siden, kraftwerk said: Da får jeg sikkert sett andre del senere og 😊. Syntes det er trist at mediene ikke setter søkelys på akkurat ting som dette, det er svært kritikkverdig - og bekrefter mye av ting som har blitt sagt om han her inne. Jeg vet Kristin Gjelsvik har hatt en del innlegg om CBE og hennes ansvarsfraskrivelse. Kunne virkelig ønske noen litt mer kjente og profilerte, begynte å snakke om denne saken offentlig. Kjenner dog jeg blir engstelig, tenk å faktisk bli så sint og barnslig, at man ødelegger store verdier hos en totalt fremmed - som uttaler sin frie mening. Også går CBE ut i mediene og ynker seg som et lite barn, når hun Er vel vitende om at mannen hennes driver med skremselspropaganda. Jeg er enig i at det er sak for feks Dagbladet eller VG. En dom er bevis godt nok. De laget jo store saker på manager Erland Bakke, også før han var dømt, og han er kjendis på samme nivå. Han ble også navngitt. Hulsker ble også outet før han ble dømt. 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. november 2022 #70324 Del Skrevet 2. november 2022 Rastebenk skrev (4 minutter siden): Mye mer på Discord, på influenser-seksjonen.. Jeg er ikke helt kjent med discord, hva er det ? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. november 2022 #70325 Del Skrevet 2. november 2022 Klink skrev (17 minutter siden): Venter spent på resten er jo bare en del på ig hennes Å jeg venter spent på hva forsvarerne skal forsvare dette med. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. november 2022 #70326 Del Skrevet 2. november 2022 Orly skrev (1 minutt siden): Å jeg venter spent på hva forsvarerne skal forsvare dette med. Du får kontakte forsvarerne og høre. Jeg lurer selvfølgelig på hvordan vi kan vite at det er sant, men venter altså spent på fortsettelsen, slike grove beskyldninger bør på en eller annen måte dokumenteres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70327 Del Skrevet 2. november 2022 1 minutt siden, Klink said: Jeg er ikke helt kjent med discord, hva er det ? Discord er en egen nettside/app hvor hvem som helst kan opprette egne servere for chatting og invitere andre inn. Mange unge bruker det til chat ifm gaming. Noen servere krever invite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. november 2022 #70328 Del Skrevet 2. november 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Du får kontakte forsvarerne og høre. Jeg lurer selvfølgelig på hvordan vi kan vite at det er sant, men venter altså spent på fortsettelsen, slike grove beskyldninger bør på en eller annen måte dokumenteres. Ventet på den der ja. Frujohansen hadde ikke skrevet dette på egen Instagram uten det var sant . 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 2. november 2022 #70329 Del Skrevet 2. november 2022 Just now, Klink said: Du får kontakte forsvarerne og høre. Jeg lurer selvfølgelig på hvordan vi kan vite at det er sant, men venter altså spent på fortsettelsen, slike grove beskyldninger bør på en eller annen måte dokumenteres. Det var ikke min mening å slå fast at det var sant. Det vet jeg ikke. Jeg oppfattet det som at det var god dokumentasjon her, men det vet jeg ikke. Beklager om jeg startet spekulasjon. Det var ikke min mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70330 Del Skrevet 2. november 2022 Orly skrev (1 minutt siden): Å jeg venter spent på hva forsvarerne skal forsvare dette med. Tja, de kjører vel den samme gamle leksa: Han er bare en mann som blir så fortvilet over hetsen mot hans kone at han ikke klarte å la være... Vi tåler vel alle et gjensyn med Ingeborg Heldal, og hennes svært treffende beskrivelse https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll Og kan vi ta et øyeblikk og anerkjenne hvor modig @FruJohansen er? Jeg er altfor glad i bilen min til å stå frem med fullt navn, men jeg er glad for at noen tør👏 95 4 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70331 Del Skrevet 2. november 2022 1 minutt siden, Orly said: Å jeg venter spent på hva forsvarerne skal forsvare dette med. Da er vi to 🤭 LKE tilstod og innrømmet forholdene (forfølgelse, trakassering, og saksskade) under rettsforhandlingene. Jeg er følgelig veldig interessert i forsvarstalene til @Levina, @Luvinesta, @Nudeldama, @Nebel86 55 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Orly Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70332 Del Skrevet 2. november 2022 Felis skrev (Akkurat nå): Tja, de kjører vel den samme gamle leksa: Han er bare en mann som blir så fortvilet over hetsen mot hans kone at han ikke klarte å la være... Vi tåler vel alle et gjensyn med Ingeborg Heldal, og hennes svært treffende beskrivelse https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll Og kan vi ta et øyeblikk og anerkjenne hvor modig @FruJohansen er? Jeg er altfor glad i bilen min til å stå frem med fullt navn, men jeg er glad for at noen tør👏 Hun er knalltøff, har skikkelig respekt for den damen 👏 51 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kraftwerk Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70333 Del Skrevet 2. november 2022 Klink skrev (3 minutter siden): Du får kontakte forsvarerne og høre. Jeg lurer selvfølgelig på hvordan vi kan vite at det er sant, men venter altså spent på fortsettelsen, slike grove beskyldninger bør på en eller annen måte dokumenteres. Hun sier jo at hun har sett dokumentasjon, tviler sterkt på at hun ville lagd en video ut fra rene ryker og fantasier. FruJohansen er en person som ønsker å holde seg seriøs og troverdig, så at hun ville lagd videoer av dette uten å vite sannheten - er ganske usannsynlig. 71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 2. november 2022 #70334 Del Skrevet 2. november 2022 3 minutter siden, kraftwerk said: Hun sier jo at hun har sett dokumentasjon, tviler sterkt på at hun ville lagd en video ut fra rene ryker og fantasier. FruJohansen er en person som ønsker å holde seg seriøs og troverdig, så at hun ville lagd videoer av dette uten å vite sannheten - er ganske usannsynlig. Samt at - selv om det ikke nevnes navn - ville være ærekrenkende. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. november 2022 #70335 Del Skrevet 2. november 2022 Hunter7 skrev (8 minutter siden): Da er vi to 🤭 LKE tilstod og innrømmet forholdene (forfølgelse, trakassering, og saksskade) under rettsforhandlingene. Jeg er følgelig veldig interessert i forsvarstalene til @Levina, @Luvinesta, @Nudeldama, @Nebel86 Hvor har du funnet denne dokumentasjonen? Og hvorfor skriver ikke media om dette? (Det siste er et retorisk spørsmål og ikke noe jeg forventer at du kan svare på) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2. november 2022 #70336 Del Skrevet 2. november 2022 Hunter7 skrev (8 minutter siden): Da er vi to 🤭 LKE tilstod og innrømmet forholdene (forfølgelse, trakassering, og saksskade) under rettsforhandlingene. Jeg er følgelig veldig interessert i forsvarstalene til @Levina, @Luvinesta, @Nudeldama, @Nebel86 La meg gjette; Det er nett troll som var /er problemet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 2. november 2022 #70337 Del Skrevet 2. november 2022 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Hvor har du funnet denne dokumentasjonen? Og hvorfor skriver ikke media om dette? (Det siste er et retorisk spørsmål og ikke noe jeg forventer at du kan svare på) Det ligger ingen dokumentasjon ute offentlig. Men FruJohansen har sett den. Det er snakk om en tilståelsesdom. Alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. november 2022 #70338 Del Skrevet 2. november 2022 Sjokkerende, selv fra den kanten. Er det noen som vet hvilken kommentar denne brukeren hadde skrevet? Det er jo helt absurd at cbe gikk ut med et innlegg om mobbing og hets i etterkant, mens hennes egen mann og medeier i bedriften gjør dette. Hvem vil samarbeide med disse videre? 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 2. november 2022 #70339 Del Skrevet 2. november 2022 @FruJohansen har ikke navngitt vedkommende på sin Insta, fordi hun vil ha fokus på sak og ikke person. Litt usikker på hva man dermed kan skrive / diskutere her. Vil nødig bidra til at frujohansen får problemer. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. november 2022 #70340 Del Skrevet 2. november 2022 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Sjokkerende, selv fra den kanten. Er det noen som vet hvilken kommentar denne brukeren hadde skrevet? Det er jo helt absurd at cbe gikk ut med et innlegg om mobbing og hets i etterkant, mens hennes egen mann og medeier i bedriften gjør dette. Hvem vil samarbeide med disse videre? Det lurer jeg også på , men om det ikke skrives om så er det vel heller ingen som får vite om det 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå