loffen Skrevet 31. oktober 2022 #70181 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ja, er det noen som har sett at han er med til Oslo, kanskje? Nope. Trur ikke det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 31. oktober 2022 #70182 Del Skrevet 31. oktober 2022 En ting er at de ikke går knask eller knep med barna. Det skal jeg ikke legge meg opp i,de har tross alt gjort mye kjekt med barna i dagene før. Jeg reagerer mer på at det legges ut en så selvdyrkede film og blir lagt så mye tid og penger for noe så "trivielt" som halloween når en har bikket typ 20 år og har familieliv. Forstår det bare ikke, fremstår latterlig rett og slett. Hadde blitt så utrolig flau om det var min mor. Det handler ikke om at hun ikke ser bra ut,for det gjør hun -men dette syke behovet for å vise seg som tilsynelatende går fremfor alt annet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. oktober 2022 #70183 Del Skrevet 31. oktober 2022 Sunfl0wer skrev (4 minutter siden): Men det er jo helt horribelt for flere her inne på KG at far gjør noe alene med barna. Mødre er jo egoistisk som gjør det de ønsker av og til må du skjønne🙈🙈 Nei, det er selvsagt ikke horribelt. Trodde de dro sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 31. oktober 2022 #70184 Del Skrevet 31. oktober 2022 Den dagen Tingeling har sin egen insta-konto der hun fråtser i publisering av avkledd-bilder og unger, kan vi sammenligne Tingelings ene, grønne korte kjole med cbe's til enhver tids særs minimalt dekkende garderobe. Tingeling har bare én drakt, mens cbe har skapet fullt av frimerker. Jeg gir blaffen i hva cbe har på seg, men registrerer at det til enhver tid er kort, trangt og lite til fantasien. Det jeg også registrerer er at hver gang Berg Eriksen er på det enkelte kaller "jobb på en lørdagskveld" noe vanlige folk kaller fest, fremstår hun som et rådyr på en øde vei plutselig fanget av frontlyktene på en bil i høy fart. 32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 31. oktober 2022 #70185 Del Skrevet 31. oktober 2022 Vet ikke om han er i byen i kveld, men så han etterlyste om noen ville være med og løpe 3-4 mil i Frognerkilen i morgen kl. 10. Skal kanskje inn og hente fruen på en av de travle hverdagene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 31. oktober 2022 #70186 Del Skrevet 31. oktober 2022 MinniMusa skrev (6 minutter siden): En ting er at de ikke går knask eller knep med barna. Det skal jeg ikke legge meg opp i,de har tross alt gjort mye kjekt med barna i dagene før. Jeg reagerer mer på at det legges ut en så selvdyrkede film og blir lagt så mye tid og penger for noe så "trivielt" som halloween når en har bikket typ 20 år og har familieliv. Forstår det bare ikke, fremstår latterlig rett og slett. Hadde blitt så utrolig flau om det var min mor. Det handler ikke om at hun ikke ser bra ut,for det gjør hun -men dette syke behovet for å vise seg som tilsynelatende går fremfor alt annet. Og hvorfor tror du folk velger eks influencer yrket? Fordi de ikke har ett behov for å vise seg fram? Alle som velger slike type yrker har ett eksponeringsbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 31. oktober 2022 #70187 Del Skrevet 31. oktober 2022 Sunfl0wer skrev (33 minutter siden): Av og til må man faktisk velge seg selv. Men så klart reageres det når det er mødre som tar seg en fest eller gjøre noe DE har lyst til. Og i hennes bransje er det en del av jobben å delta på slike ting. Hun er veldig sjelden på denne typen minglearrangementer, så hun pleier ikke å ha problemer med å velge det bort. Evt kanskje hun ikke pleier å bli invitert? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 31. oktober 2022 #70188 Del Skrevet 31. oktober 2022 Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden): Den dagen Tingeling har sin egen insta-konto der hun fråtser i publisering av avkledd-bilder og unger, kan vi sammenligne Tingelings ene, grønne korte kjole med cbe's til enhver tids særs minimalt dekkende garderobe. Tingeling har bare én drakt, mens cbe har skapet fullt av frimerker. Jeg gir blaffen i hva cbe har på seg, men registrerer at det til enhver tid er kort, trangt og lite til fantasien. Det jeg også registrerer er at hver gang Berg Eriksen er på det enkelte kaller "jobb på en lørdagskveld" noe vanlige folk kaller fest, fremstår hun som et rådyr på en øde vei plutselig fanget av frontlyktene på en bil i høy fart. Nå er det jo nettopp hennes kostyme i kveld som kritiseres for å være sexy, og da kan det fint sammenlignes med Tingeling sin, da hun har kledd seg ut som en fe. Jeg har ikke uttalt meg eller sammenlignet CBE sin instakonto for øvrig med Tingeling. Blir litt rart å dra inn det, når det kun er hennes kostyme i kveld som diskuteres😊 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 31. oktober 2022 #70189 Del Skrevet 31. oktober 2022 Sunfl0wer skrev (14 minutter siden): Og hvorfor tror du folk velger eks influencer yrket? Fordi de ikke har ett behov for å vise seg fram? Alle som velger slike type yrker har ett eksponeringsbehov. Og kropp er det eneste man har kunnskap til å eksponere/formidle? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 31. oktober 2022 #70190 Del Skrevet 31. oktober 2022 MinniMusa skrev (1 minutt siden): Og kropp er det eneste man har kunnskap til å eksponere/formidle? Hun har valgt å fokusere på "det perfekte" image,trening og kropp på sine kanaler. Så klart skulle man ønske at det var litt mer dybde på hennes kanaler,men det har det vel sjeldent vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2022 #70191 Del Skrevet 31. oktober 2022 Anonym90059005 skrev (27 minutter siden): Vet ikke om han er i byen i kveld, men så han etterlyste om noen ville være med og løpe 3-4 mil i Frognerkilen i morgen kl. 10. Skal kanskje inn og hente fruen på en av de travle hverdagene. Sikkert. Hun tok jo toget inn i dag. Kan ikke forvente at hun tar tog begge veier. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. oktober 2022 #70192 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Sunfl0wer skrev (16 minutter siden): Hun har valgt å fokusere på "det perfekte" image,trening og kropp på sine kanaler. Så klart skulle man ønske at det var litt mer dybde på hennes kanaler,men det har det vel sjeldent vært? Ikke sunt å være så selvbevisst (les;navlebeskuende). Med sunn helse er du opptatt av hva som foregår der ute, utenfor deg selv. La si du har skrevet en bok. Du er stolt og glad over de positive tilbakemeldingene på hva du har fått til, men det er fortrinnsvis produktet (boka) du er stolt av og vil nå ut med. Du er stolt av det du leverer fra deg. Hun er mer opptatt av hvordan hun selv ser ut enn klærne/tingene hun reklamerer. Ja, det gjelder flere influensere også. Burde hete influensaer. Det er ikke friskt. Endret 31. oktober 2022 av ~ Ada ~ Skrivefeil 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 31. oktober 2022 #70193 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg var ute i stad med hunden og så to jenter rundt 10 år hvorav en av de var kledd som Tingeling med markant mere overlatt til fantasien (som seg hør og bør). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 31. oktober 2022 #70194 Del Skrevet 31. oktober 2022 Sunfl0wer skrev (17 minutter siden): Hun har valgt å fokusere på "det perfekte" image,trening og kropp på sine kanaler. Så klart skulle man ønske at det var litt mer dybde på hennes kanaler,men det har det vel sjeldent vært? Og da er det ok? For oss som har fulgt henne siden hun startet var det betydelig mer "dybde" den gang. Veldig spesiell utvikling (eller mangel på sådan) 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 31. oktober 2022 #70195 Del Skrevet 31. oktober 2022 Sunfl0wer skrev (28 minutter siden): Hun har valgt å fokusere på "det perfekte" image,trening og kropp på sine kanaler. Så klart skulle man ønske at det var litt mer dybde på hennes kanaler,men det har det vel sjeldent vært? Hva mener du med at hun fokuserer på trening? At hun filmer og deler filtrerte,svette og "grusomme" økter? At hun fremstår kunnskapsrik på næringsrikt kosthold og grunnleggende restutisjonsprinsipp? At hun bor med en selvutnevnt coach med usynlig kunder og med elendig rykte? Eller at hun er med i en (fiasko)kanal der mottaker får et iscenesatt bilde av hun med et svar som man ikke vet om kommer fra en person med faglig tyngde eller ikke? Er det profesjonellt? Spent på svar. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 31. oktober 2022 #70196 Del Skrevet 31. oktober 2022 MinniMusa skrev (13 minutter siden): Og da er det ok? For oss som har fulgt henne siden hun startet var det betydelig mer "dybde" den gang. Veldig spesiell utvikling (eller mangel på sådan) Jeg synes ikke hun har en så veldig engasjerende livsstil og profil. Hun er fort en jeg bare ser kort på instagram stories og så blar jeg videre. Men synes det hun gjør rundt eks jul er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 31. oktober 2022 #70197 Del Skrevet 31. oktober 2022 Kan fortsette i det uendelige. Fokus på det "perfekte" og kropp. Hvordan skal vi tro og tolke noe som er filtrert, operert og kunstig? Skal det inspirere 14åringer eller 37åringer? Og hvorfor i all verden ha et så sykt og skadelig behov når man attpåtil har innrømt spiseforstyrrelse? Det er kanskje ikke ulovlig,men til de grader umoralskt og sykt. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 31. oktober 2022 #70198 Del Skrevet 31. oktober 2022 MinniMusa skrev (1 minutt siden): Hva mener du med at hun fokuserer på trening? At hun filmer og deler filtrerte,svette og "grusomme" økter? At hun fremstår kunnskapsrik på næringsrikt kosthold og grunnleggende restutisjonsprinsipp? At hun bor med en selvutnevnt coach med usynlig kunder og med elendig rykte? Eller at hun er med i en (fiasko)kanal der mottaker får et iscenesatt bilde av hun med et svar som man ikke vet om kommer fra en person med faglig tyngde eller ikke? Er det profesjonellt? Spent på svar. Hun fokuserer åpenbart på trening når det er som regel det hun legger ut. Aldri snakket noe om profesjonaliteten og den delen med hennes mann. Jeg snakket om hva hun fokuserer på og hva hun viser fram i sine kanaler. Og det engasjerer ikke meg. Men det gjør det for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 31. oktober 2022 #70199 Del Skrevet 31. oktober 2022 Sunfl0wer skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke hun har en så veldig engasjerende livsstil og profil. Hun er fort en jeg bare ser kort på instagram stories og så blar jeg videre. Men synes det hun gjør rundt eks jul er veldig fint. Ja hun er veldig flink å pynte og putle på hjemme, bare se på responsen kontra andre innlegg. Hvorfor ikke gjøre mer av det? Hun har jo dritgod tid i tillegg. Både mat og dekking/selskap hadde hun hatt mye potensiale på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 31. oktober 2022 #70200 Del Skrevet 31. oktober 2022 MinniMusa skrev (2 minutter siden): Kan fortsette i det uendelige. Fokus på det "perfekte" og kropp. Hvordan skal vi tro og tolke noe som er filtrert, operert og kunstig? Skal det inspirere 14åringer eller 37åringer? Og hvorfor i all verden ha et så sykt og skadelig behov når man attpåtil har innrømt spiseforstyrrelse? Det er kanskje ikke ulovlig,men til de grader umoralskt og sykt. Når jeg snakker om det perfekte så snakker jeg om at hun alltid viser seg selv og eks sitt hjem fra sin beste side. Aldri ett støvkorn eller rot på de bildene hun legger ut. Og når jeg skriver det perfekte så er det også det å ikke fortelle om dårlige dager eller engasjere seg i ting som foregår i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå