Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Urwa skrev (1 time siden):

Oii hva er fokuset her da? Rompa eller søpla👀?

Det er ALLTID CBE sine atributter som er i fokus uansett hva de publiserer når det gjelder reklame, og hadde fokuset vært på søpla, ja, da hadde det blitt avslørt at søpla hadde de tatt med hjemmefra, for disse noksagt'ene der nede i Særp kan ikke forholde seg til andres søppel må vite 😅

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (54 minutter siden):

Ikke så normalt for småbarnsforeldre som skal ut å gå «knask eller knep» med barna, men det høres ut som at fruen ditcha ungene, til fordel for en IG-photoshoot i selveste Særp 🤣. Vil vel egentlig ikke si at det er særlig vanlig å kle seg ut «sexy» på Halloween lengre, dette var vel veldig inn i 2009-2015 kanskje, men det er ganske ut ser jeg. Nå er det mye mer utvalg og fokus på  "profesjonell" sminke og kle seg ut som forskjellige karakterer/mennesker, akkurat som i USA. Når jeg var 18/19 år kledde jeg meg ut sexy på Halloween, men hadde ikke gjort det nå som jeg er 29 år. Personlig syntes jeg det er ganske tacky og kleint når man ikke lenger er ungdom/tenåring som skal på fylla, og hadde jeg hatt barn så hadde jeg selvfølgelig gått ute med de 😊

Så etter en viss alder skal kvinner dekke seg til og kun kle seg streit? Og de har allerede feiret halloween i flere dager hjemme hos dem,så de har garantert feiret en hel del allerede med barna sine. Så at de ditcher dem er å ta litt vel hardt i. 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (36 minutter siden):

Ja, nå er jo Halloween feiret med barna hjemme en ukes tid og forventningene bygget opp, så hvorfor ikke tilbringe selve hoveddagen på voksenfest.

Er da innenfor det når de trossalt har gjort mye for barna når det kommer til halloween allerede. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (5 minutter siden):

Syns hun ser helt lik seg ut, med unntak av at hun ser helt SYKT ukomfortabel ut foran kamera hun ikke har 100% kontroll over. 

Under CBE er det bilde av Anikken Jørgensen, hun er mer lik IG-CBE enn CBE er selv. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hoppetau
Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Er da innenfor det når de trossalt har gjort mye for barna når det kommer til halloween allerede. 

For mine er det uansett det å gå Knask eller Knep som er selve hoved-ktiviteten. Det er spenningen av mørket, de tenkte lyktene, at noen skremmer dem litt og at alle er ute samtidig.  Mange gjorde nok litt i helgen, akkurat som man gjør julealtiviteter før jul. Den viktige dagen er likevel selveste julaften uansett hva man har gjort før. For mine barn er Halloween nesten helt på topp der med julaften, og jeg ser at alle barna rundt forventer at det skal ut og gås (i skolealder i alle fall). Godt mulig barna er og går i dag likevel, men foreldrene ønsker altså ikke å delta.

Jeg hadde nok ikke reagert like mye hadde det ikke vært fordi jeg vet de tok lignende valg forrige barnebursdag også. For barn har selve dagen en verdi i seg selv det de ikke det samme å flytte feiringen. Magien ligger mest i selveste dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (2 minutter siden):

For mine er det uansett det å gå Knask eller Knep som er selve hoved-ktiviteten. Det er spenningen av mørket, de tenkte lyktene, at noen skremmer dem litt og at alle er ute samtidig.  Mange gjorde nok litt i helgen, akkurat som man gjør julealtiviteter før jul. Den viktige dagen er likevel selveste julaften uansett hva man har gjort før. For mine barn er Halloween nesten helt på topp der med julaften, og jeg ser at alle barna rundt forventer at det skal ut og gås (i skolealder i alle fall). Godt mulig barna er og går i dag likevel, men foreldrene ønsker altså ikke å delta.

Jeg hadde nok ikke reagert like mye hadde det ikke vært fordi jeg vet de tok lignende valg forrige barnebursdag også. For barn har selve dagen en verdi i seg selv det de ikke det samme å flytte feiringen. Magien ligger mest i selveste dagen. 

Herregud,la nå dama kose seg når hun er invitert til fest! Barna lider nok ingen nød. Klassisk momshaming. 

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (13 minutter siden):

Er da innenfor det når de trossalt har gjort mye for barna når det kommer til halloween allerede. 

Tenker ikke at barna lider noen nød, men jeg synes nå det fortrinnsvis er barnas dag når de er så små. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Tenker ikke at barna lider noen nød, men jeg synes nå det fortrinnsvis er barnas dag når de er så små. 

Men det er ikke alltid at foreldre kan være med på alt. 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Men det ikke alltid foreldre kan være med på alt. 

I dette tilfellet tar du feil.Det er ikke alltid foreldrene velger å være med på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (2 minutter siden):

I dette tilfellet tar du feil.Det er ikke alltid foreldrene velger å være med på alt.

Av og til må man faktisk velge seg selv. Men så klart reageres det når det er mødre som tar seg en fest eller gjøre noe DE har lyst til. Og i hennes bransje er det en del av jobben å delta på slike ting. 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (2 minutter siden):

Men det ikke alltid foreldre kan være med på alt. 

Nei, det er viktig med litt egentid og...

Altså, jeg bryr meg i grunn katta -  barna har det sikkert supert med besteforeldre eller noe. Synes bare det generelt er altfor mye spjåk og dolling over hele greia der, over dagevis, som så selvsagt toppes med dronninga sjæl, på selve dagen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hoppetau
Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Av og til må man faktisk velge seg selv. Men så klart reageres det når det er mødre som vil ta seg en fest eller gjøre noe DE har lyst til. 

Ja, når det prioriteres sexy kostymer på halloween og lang frokost med påfølgende joggetur på barnets bursdag, da reageres det. Ikke på fest eller trening generellt. 

For min del reagerer jeg ikke mest på barnas vegne men foreldrenes. Som ikke ser gleden i å dele de viktige øyeblikkene med barna og tror de kan erstattes av tidligere eller senere feiringer. For meg er det beste i verden å få være med når barn gleder seg så, i den der barnslige gleden, som vi ikke har i så mange år. Jeg syntes ikke synd på barns men på foreldrene som ikke ser dette og velger det vekk. Ja, jeg vet jeg drar det litt langt men det ER tirst med foreldre som velger lang hotellfrokost og trening over å komme tidlig hjem på barnets bursdag eller velger sexy-kostymefest over å være med barna. 

Vær sexy i kostyme alle andre dager (hvorfor var ikke denne lagt til lørdag egentlig?). Velg å prioritere det du selv vil, alle andre dager enn dager som faktisk er barnas dag. I alle fall når det skjer gang nr to på ganske kort tid..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Av og til må man faktisk velge seg selv. Men så klart reageres det når det er mødre som tar seg en fest eller gjøre noe DE har lyst til. Og i hennes bransje er det en del av jobben å delta på slike ting. 

Ja, enig i dette. Det er mye man kan ta CBE for, men at hun velger å dra på en fest er en ikke-sak. Her har foreldrene hatt utskjæring av gresskar med barnas venner i går, og ellers gjort mye spennende sammen med barna. Og for alt vi vet har jo barna fått feiret Halloween og gått knask eller knep, sammen med de som passet dem. Diskusjonen rundt CBE sklir ut til det usaklige, når hun skal tas for å dra på en fest. 
 

Og kostymet hennes er heller ingenting å ta henne for. Kjolen er ikke mer sexy enn Tingeling sin kjole, så lurer på hva dere da mener om at hun figurerer i barnefilmer😅

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Ja, når det prioriteres sexy kostymer på halloween og lang frokost med påfølgende joggetur på barnets bursdag, da reageres det. Ikke på fest eller trening generellt. 

For min del reagerer jeg ikke mest på barnas vegne men foreldrenes. Som ikke ser gleden i å dele de viktige øyeblikkene med barna og tror de kan erstattes av tidligere eller senere feiringer. For meg er det beste i verden å få være med når barn gleder seg så, i den der barnslige gleden, som vi ikke har i så mange år. Jeg syntes ikke synd på barns men på foreldrene som ikke ser dette og velger det vekk. Ja, jeg vet jeg drar det litt langt men det ER tirst med foreldre som velger lang hotellfrokost og trening over å komme tidlig hjem på barnets bursdag eller velger sexy-kostymefest over å være med barna. 

Vær sexy i kostyme alle andre dager (hvorfor var ikke denne lagt til lørdag egentlig?). Velg å prioritere det du selv vil, alle andre dager enn dager som faktisk er barnas dag. I alle fall når det skjer gang nr to på ganske kort tid..

 

Nå snakker ikke jeg om bursdag. Hvorfor ikke festen var på lørdag må du spørre Alexandra Joner om siden det er hennes fest. Og jeg synes du momshamer til de grader. Det er også en del av jobben i den bransjen til å vise seg fram på slike fester. Skjønner ikke problemet med tanke på at de allerede har gjort mye for barna når det kommer til Halloween. Hun har nok allerede sett mye glede fra barna de dagene opp mot selve dagen. Og tviler sterkt på at barna sitter hjemme og ikke får gå trick or treat. De koser seg nok og moren deres koser seg på fest,som mødre fortjener å gjøre av og til. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loffen skrev (1 minutt siden):

Hun er jo i Oslo uten mannen. :opplyser: 

Han er sikkert hjemme og går knask eller knep med barna da vel.

Men det er jo helt horribelt for flere her inne på KG at far gjør noe alene med barna. Mødre er jo egoistisk som gjør det de ønsker av og til må du skjønne🙈🙈 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 minutter siden):

Hun er jo i Oslo uten mannen. :opplyser: 

Han er sikkert hjemme og går knask eller knep med barna da vel.

Det må nå være en av de første gangene de to har delt seg opp for å bistå barna når alternativet er at begge kan reise på noe.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 minutter siden):

Hun er jo i Oslo uten mannen. :opplyser: 

Han er sikkert hjemme og går knask eller knep med barna da vel.

Er ikke mannen med en gang, og likevel klager folk her på at CBE er på fest? Da har vel barna en super feiring med faren sin, mens mor koser seg med litt alenetid på fest. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...