Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. 

170DAFFF-D68E-49DD-9287-2C07D2DA63A1.png

Kanskje grei reklame for klærne, ikke for treningskunnskapene til LKE.

Det ser vondt ut å være så bøyd i ryggen. CBE burde skaffe seg ny PT 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SKE87 skrev (10 minutter siden):

Det er også litt komisk å reklamere for turklær inne på en kafe…. Hadde gått ut i skauen jeg🤷🏼‍♀️

Er vel en CBEsk utgave av gorpcore, men den stilen er noe mer laidback og løs. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Den reklamen der 😂😂 merkelige greier også klarer hun jo nesten ikke sette seg opp fordi hun må krumme ryggen så veldig og presse rumpen ut. Bare rart hele greia. 

Når skoene er større enn hele hoftepartiet 😅 Bruker 48 i sko eller noe.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (4 timer siden):

Ingen kan vite hva hun faktisk spiser, ettersom vi jo ikke kan følge med på det faktiske livet hennes.

Men det hun poster i sosiale media, er under enhver kritikk. Det er nesten aldri ordentlig mat, men bare stort sett bare proteinpulver, ferdigkjøpte produkter som iskaffe, ispinner, sjokolade, merkelige kombinasjoner som hun har oppi blenderen, osv.

Og de veldig få gangene hun viser fram ordentlig mat, er det i mikroskopiske porsjoner.

Hele kontoen framstår som en syk persons verk.

Og et særdeles dårlig forbilde 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gameon skrev (4 timer siden):

Jeg synes reklamen er latterlig dessverre.... hun er så fjollete pga måten hun stikker ræva ut noe voldsomt, det er så kleint at jeg blir matt. Se den snutten når hun setter seg på kafeen, jeg begynte å le, det er helt vilt hvor tilgjort måten å stå og sette seg på er! Jeg skjønner ikke hvordan LKE som filmer ikke ser dette?? 

Og buksene er jo for små.. De er alt for trange og korte, det er ikke mulig å få noe inn i lommene på hverken cargobuksa eller den andre. Skjønte ikke at det var cargobukse engang, syntes det så så rart ut med noe løst stoff på lårene. Ikke så det ut som lommer..

Og å gå og stå som om hun holder på å tisse på seg hele tiden. Jeg fatter ikke at noen vil bruke henne til å reklamere for klærne de vil selge? Legger jo bare merke til alt som er rart.  :eeeh: Men jæskla skøy, da :ler:

• Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Likheten med figurene i Donald Duck er slående; digre føtter, ekstremt svai rygg og struttende stuss.

CBE fremstår mer og mer som en parodi!

Screenshot_20221028-000857_Chrome.jpg

Screenshot_20221028-001036_Chrome.jpg

Screenshot_20221028-003501_Instagram.jpg

Jeg synes faktisk det er dårlig gjort overfor Dolly Duck å sammenligne de to! 😂

Men altså - på nederste bilde: hvorfor står hun så det ser ut som hun har bæsjet på seg? Eller tråkker på en sneip?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så ukomfortabel foran kamera at det er vondt å se på. For ikke å snakke om den maniske trangen til å se til høyre på hver eneste reel. Painful to watch.

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (13 timer siden):

Rent umiddelbart tolker jeg den stillingen som at hun må sykt på do eller er redd for lekkasje. 
LKE er fotograf her og da tenker jeg at han enten sier at det ikke er tid til dobesøk, eller så er det han som bestemmer at hun skal vrenge kroppen i rare stillinger. 

Endret av mater.sapiens
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (9 timer siden):

Jeg fatter ikke at noen vil bruke henne til å reklamere for klærne de vil selge?

Det synes jeg er rart også. Utrolig lite naturlig og komfortabel foran kamera. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffekopp og snik lydopptak av intetanende barn som i et veldig privat øyeblikk synger på mammas Megahit, legges ut for 299 000 følgere. Hva tenker hun på ved å gjøre noe slikt. 🥹

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (3 minutter siden):

Kaffekopp og snik lydopptak av intetanende barn som i et veldig privat øyeblikk synger på mammas Megahit, legges ut for 299 000 følgere. Hva tenker hun på ved å gjøre noe slikt. 🥹

Hun tenker ikke. 

• Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mater.sapiens skrev (1 time siden):

Rent umiddelbart tolker jeg den stillingen som at hun må sykt på do eller er redd for lekkasje. 
LKE er fotograf her og da tenker jeg at han enten sier at det ikke er tid til dobesøk, eller så er det han som bestemmer at hun skal vrenge kroppen i rare stillinger. 

Det skal nok se ut som hun "tilfeldigvis" er knipset i det hun reiser seg fra stolen, og er i bevegelse. Vi ser henne liksom i et ubevoktet øyeblikk. Mens alle vet at akkurat dette bildet er nøye valgt ut, blant kanskje hundre bilder.

Så forresten hun ble spurt om hun brukte hair extensions, noe hun svarte benektende på. Tror jeg ikke en døyt på altså😄Har sett flere ganger på story hvor hennes eget hår slutter, og løshåret begynner. Lett å se når hun f.eks er ute i vind, hennes eget hår er lettere og tynnere, og er i bevegelse. Mens det kunstige henger i ro og er mye tjukkere og tyngre. Greit nok, men hvorfor lyve og skryte av hvor fort håret vokser? Det blir bare for dumt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (19 minutter siden):

Hun tenker ikke. 

Laia skrev (23 minutter siden):

Enda et svært privat øyeblikk av barn som deles på dagens story. Men - så lenge det ikke vises i feeden og forsvinner om 24 timer telles det vel ikke som eksponering for bedriftseier, og gjør det enklere å vise til potensielle annonsører at hun ikke driver med utlevering av ungene på insta. 

Kommentaren om at kontoen blir så kald og upersonlig uten barna betyr jo bare at hun selv egentlig har veldig, veldig lite å komme med. Men, kan jo diskuteres om hun er klar over det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (16 timer siden):

Oi, håret hennes har vokst skikkelig masse!

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, loffen said:

Og buksene er jo for små.. De er alt for trange og korte, det er ikke mulig å få noe inn i lommene på hverken cargobuksa eller den andre. Skjønte ikke at det var cargobukse engang, syntes det så så rart ut med noe løst stoff på lårene. Ikke så det ut som lommer..

Og å gå og stå som om hun holder på å tisse på seg hele tiden. Jeg fatter ikke at noen vil bruke henne til å reklamere for klærne de vil selge? Legger jo bare merke til alt som er rart.  :eeeh: Men jæskla skøy, da :ler:

😝Modellen har tydeligvis (igjen) bestilt inn klær som er et nummer eller to for små. Buksa rynker seg stygt foran, og jakka bak. Rart at de gjør denne feilen om igjen og om igjen, og at oppdragsgiverne betaler for at klærne de skal vise fram sitter alt annet en flatterende :klo:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...