Aquarius04 Skrevet 12. oktober 2022 #69581 Del Skrevet 12. oktober 2022 Sophia_08 skrev (7 timer siden): Spørsmålene som stilles🙈 og besvares! Spørsmålene som stilles av dem selv…Selvforherligelsen er grenseløs. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2022 #69582 Del Skrevet 12. oktober 2022 BaHare skrev (3 timer siden): Hun når ikke Camilla Pihl opp til anklene engang. 🫣😉 Det er nok sant. Ikke ofte jeg sjekker hva CP driver med, men hun er iallfall helt lik seg selv på bilder og film, fremstår voksen og troverdig (jeg vet om de steinene og en del eksponering av barn også der). Skjønner ikke hva de store hvite flekkene over CBEs øyne er i den videoen, ser ikke ut som øyeskygge (da må det være mengder). 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. oktober 2022 #69583 Del Skrevet 12. oktober 2022 Kollontaj skrev (12 minutter siden): Det er nok sant. Ikke ofte jeg sjekker hva CP driver med, men hun er iallfall helt lik seg selv på bilder og film, fremstår voksen og troverdig (jeg vet om de steinene og en del eksponering av barn også der). Skjønner ikke hva de store hvite flekkene over CBEs øyne er i den videoen, ser ikke ut som øyeskygge (da må det være mengder). Ser Camillaphil har rimelig tilgjorte fakter med kopp på sydentur hun også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. oktober 2022 #69584 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hva SKJER med øyesminken hennes her? (Stillbilde av film på Story) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. oktober 2022 #69585 Del Skrevet 12. oktober 2022 FruRosa skrev (1 minutt siden): Hva SKJER med øyesminken hennes her? (Stillbilde av film på Story) Hva slags filter er det hun har brukt her? Hun er helt ihjelfiltrert. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 12. oktober 2022 #69586 Del Skrevet 12. oktober 2022 Surikatt skrev (8 minutter siden): Hva slags filter er det hun har brukt her? Hun er helt ihjelfiltrert. Helt enig. Det er så mye filter at hun nesten ikke ser ekte ut og det blir litt for mye uncanny valley for meg 🤯 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 12. oktober 2022 #69587 Del Skrevet 12. oktober 2022 Surikatt skrev (25 minutter siden): Hva slags filter er det hun har brukt her? Hun er helt ihjelfiltrert. Evt så var øyeløft noe av det hun ikke helt husker siden de "gjør det de syns hun trenger". Helt utrolig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natron Skrevet 12. oktober 2022 #69588 Del Skrevet 12. oktober 2022 MinniMusa skrev (1 minutt siden): Evt så var øyeløft noe av det hun ikke helt husker siden de "gjør det de syns hun trenger". Helt utrolig. Dama nærmer seg 40. Hva ER det hun og den kosmetiske sykepleieren (jeg antar at hun er utdannet og vet hva hun driver med?) mener at Caroline Berg Eriksen trenger å få gjort? Og etter at de har gjort det de i fellesskap åpenbart mener at ei tobarnsmamma i Sarpsborg trenger å få gjort, peises det på med filter på toppen. DET er jammen triste greier. Og nei, Berg Eriksen er ikke høyere enn snittet, snarere lavere. I likhet med gubben som endelig og noe ubehjelpelig har bestemt seg for å prøve seg med ekte PT-kunder, ikke bare usynlige athletes. 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 12. oktober 2022 #69589 Del Skrevet 12. oktober 2022 Levina skrev (På 10.10.2022 den 22.17): Er så godt å se at hun lever sitt liv autentisk tror du har en ganske annen definisjon av autentisk enn de fleste av oss. 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. oktober 2022 #69590 Del Skrevet 13. oktober 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Hva SKJER med øyesminken hennes her? (Stillbilde av film på Story) Gud,der kvapp jeg,lik sminke som mormor🙈 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 13. oktober 2022 #69591 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Levina skrev (På 10.10.2022 den 22.17): Hun har ingen meldeplikt for noe hun gjør, ei heller vise kvitteringer på hva hun kjøper. Er så godt å se at hun lever sitt liv autentisk Hva er autentisk med posering, retusjering, skjønnhetsfiltere, ringlights, profesjonelle softbokser og soleklar iscenesetting? Dama poserer til og med anstrengt oppå en krakk for å få vippet opp og vist frem rumpa si mens hun lager kaffe på kjøkkenet. Og nei hun trenger ikke å fremvise oss kvitteringer på alt det unødvendige shoppinghysteriet hun viser frem. Vi vet at de sendes til regnskapsføreren for å kunne få alle avdrag og avslag som er mulig. Husker hvordan de styret for å passe på kvitteringene når de kjøpte is på usa-ferie. Livredde for å måtte betale for eget overforbruk der ja. Endret 13. oktober 2022 av Rastebenk 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 13. oktober 2022 #69592 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Klink skrev (10 timer siden): https://en.wikipedia.org/wiki/Sealioning Endret 13. oktober 2022 av Frøken Scott 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 13. oktober 2022 #69593 Del Skrevet 13. oktober 2022 LisenL skrev (11 timer siden): La merke til at det er et spørsmål i kommentarfeltet om hvor Chloe’ vesken er kjøpt, under innlegget fra 4 dager siden. Den som stiller spørsmålet bemerker at hun ikke har sett/ funnet vesken i denne hvite fargen noe sted. Spørsmålet står ubesvart etter 1 døgn. Spent på om CBE svarer, sletter eller ignorerer… Kommentaren er borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. oktober 2022 #69594 Del Skrevet 13. oktober 2022 Leda skrev (1 minutt siden): Kommentaren er borte nå. Nei? Jeg ser den fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 13. oktober 2022 #69595 Del Skrevet 13. oktober 2022 Kollontaj skrev (11 timer siden): Det er nok sant. Ikke ofte jeg sjekker hva CP driver med, men hun er iallfall helt lik seg selv på bilder og film, fremstår voksen og troverdig (jeg vet om de steinene og en del eksponering av barn også der). Skjønner ikke hva de store hvite flekkene over CBEs øyne er i den videoen, ser ikke ut som øyeskygge (da må det være mengder). Hun har også sine ting som du skriver. Men hun bruker ikke filter det jeg kan se, og så bruker hun og reklamerer faktisk for klær jeg kunne tenke meg å kjøpe. Både kjoler og skjorter/bluser. 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. oktober 2022 #69596 Del Skrevet 13. oktober 2022 BaHare skrev (8 minutter siden): Hun har også sine ting som du skriver. Men hun bruker ikke filter det jeg kan se, og så bruker hun og reklamerer faktisk for klær jeg kunne tenke meg å kjøpe. Både kjoler og skjorter/bluser. 😊 Ja, er noe med å kle seg og reklamere for klær som treffer noenlunde alder også hos kundegruppen. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 13. oktober 2022 #69597 Del Skrevet 13. oktober 2022 Sugar&Spice skrev (2 timer siden): Nei? Jeg ser den fremdeles. Beklager, jeg så feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 13. oktober 2022 #69598 Del Skrevet 13. oktober 2022 Rekk opp hånda alle som tror på at noen har ropt «Bra jobba, Caroline!» etter henne på gata🙈 Sååå (pute)flaut det må være 🫣 Ser for meg seansen, med LK småløpende for å filme frua «flau», og så går de tilbake for å filme den andre versjonen. Disse segmentene er sikkert gjort flere opptak av også🤣 For et sirkus! 🎪 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 13. oktober 2022 #69599 Del Skrevet 13. oktober 2022 "Bra jobba, Caroline! 🤓😏" for hva da, å klare å gå? Influencere lever i en rar verden. 28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 13. oktober 2022 Populært innlegg #69600 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) lenebu skrev (39 minutter siden): "Bra jobba, Caroline! 🤓😏" for hva da, å klare å gå? Influencere lever i en rar verden. Jammen ikke lett å gå med albuene og skuldrene i stram vinkel bakover for å poppe frem kravebeina og tvinge frem bananbøyen i korsryggen, magen skal også suges inn og strammes, halsen skal strekkes, pupper og ribbein skal skytes frem, bloggerfoten skal løftes og ansiktet skal kun vises fra venstre side! Snakk om å leve "autentisk", som @Levina kaller det 😂 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 13. oktober 2022 av Rastebenk 37 2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå