Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sophia_08 skrev (7 timer siden):

Spørsmålene som stilles🙈 og besvares!

Screenshot_20221012-153347_Instagram.jpg

Spørsmålene som stilles av dem selv…Selvforherligelsen er grenseløs. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BaHare skrev (3 timer siden):

Hun når ikke Camilla Pihl opp til anklene engang. 🫣😉

Det er nok sant. Ikke ofte jeg sjekker hva CP driver med, men hun er iallfall helt lik seg selv på bilder og film, fremstår voksen og troverdig (jeg vet om de steinene og en del eksponering av barn også der). 

Skjønner ikke hva de store hvite flekkene over CBEs øyne er i den videoen, ser ikke ut som øyeskygge (da må det være mengder). 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Det er nok sant. Ikke ofte jeg sjekker hva CP driver med, men hun er iallfall helt lik seg selv på bilder og film, fremstår voksen og troverdig (jeg vet om de steinene og en del eksponering av barn også der). 

Skjønner ikke hva de store hvite flekkene over CBEs øyne er i den videoen, ser ikke ut som øyeskygge (da må det være mengder). 

Ser Camillaphil har rimelig tilgjorte fakter med kopp på sydentur hun også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 minutt siden):

Hva SKJER med øyesminken hennes her?

(Stillbilde av film på Story)

Screenshot_20221012-235141_Instagram.jpg

Hva slags filter er det hun har brukt her? Hun er helt ihjelfiltrert. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (8 minutter siden):

Helt enig. Det er så mye filter at hun nesten ikke ser ekte ut og det blir litt for mye uncanny valley for meg 🤯

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (25 minutter siden):

Evt så var øyeløft noe av det hun ikke helt husker siden de "gjør det de syns hun trenger". Helt utrolig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MinniMusa skrev (1 minutt siden):

Evt så var øyeløft noe av det hun ikke helt husker siden de "gjør det de syns hun trenger". Helt utrolig.

Dama nærmer seg 40. Hva ER det hun og den kosmetiske sykepleieren (jeg antar at hun er utdannet og vet hva hun driver med?) mener at Caroline Berg Eriksen trenger å få gjort?

Og etter at de har gjort det de i fellesskap åpenbart mener at ei tobarnsmamma i Sarpsborg trenger å få gjort, peises det på med filter på toppen. DET er jammen triste greier.

Og nei, Berg Eriksen er ikke høyere enn snittet, snarere lavere. I likhet med gubben som endelig og noe ubehjelpelig har bestemt seg for å prøve seg med ekte PT-kunder, ikke bare usynlige athletes.

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (På 10.10.2022 den 22.17):

Er så godt å se at hun lever sitt liv autentisk

tror du har en ganske annen definisjon av autentisk enn de fleste av oss. 

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Hva SKJER med øyesminken hennes her?

(Stillbilde av film på Story)

Screenshot_20221012-235141_Instagram.jpg

Gud,der kvapp jeg,lik sminke som mormor🙈

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (På 10.10.2022 den 22.17):

Hun har ingen meldeplikt for noe hun gjør, ei heller vise kvitteringer på hva hun kjøper.  Er så godt å se at hun lever sitt liv autentisk

Hva er autentisk med posering, retusjering, skjønnhetsfiltere, ringlights, profesjonelle softbokser og soleklar iscenesetting? Dama poserer til og med anstrengt oppå en krakk for å få vippet opp og vist frem rumpa si mens hun lager kaffe på kjøkkenet. 

Og nei hun trenger ikke å fremvise oss kvitteringer på alt det unødvendige shoppinghysteriet hun viser frem. Vi vet at de sendes til regnskapsføreren for å kunne få alle avdrag og avslag som er mulig. Husker hvordan de styret for å passe på kvitteringene når de kjøpte is på usa-ferie. Livredde for å måtte betale for eget overforbruk der ja.

Endret av Rastebenk
  • Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisenL skrev (11 timer siden):

La merke til at det er et spørsmål i kommentarfeltet om hvor Chloe’ vesken er kjøpt, under innlegget fra 4 dager siden. Den som stiller spørsmålet bemerker at hun ikke har sett/ funnet vesken i denne hvite fargen noe sted. Spørsmålet står ubesvart etter 1 døgn. Spent på om CBE svarer, sletter eller ignorerer…

Kommentaren er borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (11 timer siden):

Hun har også sine ting som du skriver. Men hun bruker ikke filter det jeg kan se, og så bruker hun og reklamerer faktisk for klær jeg kunne tenke meg å kjøpe. Både kjoler og skjorter/bluser. 😊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BaHare skrev (8 minutter siden):

Hun har også sine ting som du skriver. Men hun bruker ikke filter det jeg kan se, og så bruker hun og reklamerer faktisk for klær jeg kunne tenke meg å kjøpe. Både kjoler og skjorter/bluser. 😊

Ja, er noe med å kle seg og reklamere for klær som treffer noenlunde alder også hos kundegruppen.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekk opp hånda alle som tror på at noen har ropt «Bra jobba, Caroline!» etter henne på gata🙈 Sååå (pute)flaut det må være 🫣 Ser for meg seansen, med LK småløpende for å filme frua «flau», og så går de tilbake for å filme den andre versjonen. Disse segmentene er sikkert gjort flere opptak av også🤣 For et sirkus! 🎪 

• Liker 39
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...