Stargaze Skrevet 19. august 2022 #67321 Del Skrevet 19. august 2022 Lett, og litt pinlig, hinting etter Karpebilletter? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. august 2022 #67322 Del Skrevet 19. august 2022 39 minutter siden, Stargaze said: Lett, og litt pinlig, hinting etter Karpebilletter? Hvilken sang er hun nevnt i? Det har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19. august 2022 #67323 Del Skrevet 19. august 2022 hvalstad45 skrev (4 minutter siden): Hvilken sang er hun nevnt i? Det har ikke jeg fått med meg. Dup i dup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. august 2022 #67324 Del Skrevet 19. august 2022 De Netfit-videoene med øvelser er virkelig ikke bra. Hun har null power og ikke styrke nok. Jeg bruker masse treningsvideoer og app'er, det var faktisk overraskende dårlig å se henne utføre øvelser når man er vant til å se proffe trenere. Å bruke henne som en slags "fasit" er virkelig villedende. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 19. august 2022 #67325 Del Skrevet 19. august 2022 Bulletproofhoware skrev (3 timer siden): Jeg skrev ikke dette for å bli angrepet, tenkte at om det var én ting man ikke trenger å ta henne på, så er det god oppdragelse av en hund som løper bak eieren og ikke drar eier etter seg. Tok utgangspunkt i at dette er en sprek hund som tåler løping. Det er selvfølgelig vanskelig å se om den løper bak fordi den er sliten, og i såfall får jeg vondt av den. Jeg eier stor hund selv, og det er en fordel om de lærer seg å gå bak, så eieren kommer først i svinger osv. Jeg avslutter denne diskusjonen her. Jeg antar at du ikke har hunden i bånd da. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal komme først rundt svinger, for har man kontroll på hunden har ikke det noe å si. Men vi avslutter her 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 19. august 2022 #67326 Del Skrevet 19. august 2022 (endret) « det er ikke fotballfrues feil at du er bælfeit» synger Karpe. Godt poeng Karpe👍🏼 ha, ha CBE har vel blitt beskyldt for det også. Endret 19. august 2022 av Levina 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 19. august 2022 #67327 Del Skrevet 19. august 2022 Klink skrev (4 timer siden): Hunden er av svært aktiv rase, tviler sterkt på at farten hun løper i er vanskelig gor hunden å følge. Husk at hundens alder, form, vær, temperatur, underlag og mye mer spiller inn. Om hunden springer flere mil i uka på hardt underlag og har vel såvidt bikket året er ikke det godt for ledd, samt at den også trenger restitusjon. Det finnes null tvil om at CBE og mannen begynte for krevende trening for hunden alt for tidlig, og jeg blir ikke sjokkert om det viser seg at den har eller får hofteledds- eller albuedysplasi som konsekvens. Da er det sjeldent behagelig å løpe langt, og hunden vil vise ubehag f.eks. ved å løpe bak eier. Det er også stor forskjell på å lære en hund å springe bak eier og å måtte dra hunden med seg. Og dersom det mot all formodning, i dette tilfellet, skulle vært innlært – hvorfor i all verden skal hunden springe bak når det ikke er folk eller andre hunder i umiddelbar nærhet? Det er i alle fall en effektiv måte å fjerne gleden i løpinga hos en trekkhund, og den hadde i grunn hatt det bedre hjemme. Jeg har lite tiltro til CBE og LKE sitt hundehold. De har vist seg korttenkte og uvitende om hund helt siden de dro han med på lange skiturer som ung valp, attpåtil med stålkant på skia. Det sa alt man trengte å vite om hvor lite de vet om hundens utvikling og helse. Etter å ha hørt på podcasten med Maren virker det heller ikke som at de har spesielt peiling eller er oppdaterte på hundetrening heller. 36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. august 2022 #67328 Del Skrevet 19. august 2022 Bulletproofhoware skrev (5 timer siden): Dette er en fin ting for å ha mer kontroll på hunden. Eieren først, eieren bestemmer fart, hvem hunden kan hilse på osv. Er du kjent med hundehold og dressur? Det ser ikke slik ut med tanke på kommentaren din. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. august 2022 #67329 Del Skrevet 19. august 2022 Levina skrev (44 minutter siden): « det er ikke fotballfrues feil at du er bælfeit» synger Karpe. Godt poeng Karpe👍🏼 ha, ha CBE har vel blitt beskyldt for det også. Skal dette forestille humor? Du synes vel at dette er like morsomt https://www.ba.no/nyheter/leste-fotballfrue-fikk-anoreksi/s/1-41-6616620 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 19. august 2022 #67330 Del Skrevet 19. august 2022 Levina skrev (57 minutter siden): « det er ikke fotballfrues feil at du er bælfeit» synger Karpe. Godt poeng Karpe👍🏼 ha, ha CBE har vel blitt beskyldt for det også. Har hun? Er det ikke det motsatte, thinspo? Noe som filterfrua sikkert tar som komplemang. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 19. august 2022 #67331 Del Skrevet 19. august 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): Skal dette forestille humor? Du synes vel at dette er like morsomt https://www.ba.no/nyheter/leste-fotballfrue-fikk-anoreksi/s/1-41-6616620 Tror ikke Karpe mener at det er humor, men en interessant observasjon i samfunnet vårt, som jeg opplever noe humoristisk nettopp fordi her inne blir hun holdt ansvarlig for mye. Istedenfor å gå i seg selv, så har CBE aka fotballfrue blitt beskyldt for mye. Det er så mye lettere å legge skylden på andre når man er misfornøyd med noe. Psykiske lidelser som spiseforstyrrelser er og det du linker til som anoreksi har sammensatte årsaker, som selvfølgelig CBE ikke kan klandres for. Det et ikke slik at man ser bilde av CBE eller noen andre slanke personer og så utvikler man en spiseforstyrrelse, det et mye mer komplekst som så. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. august 2022 #67332 Del Skrevet 19. august 2022 Levina skrev (1 minutt siden): Tror ikke Karpe mener at det er humor, men en interessant observasjon i samfunnet vårt, som jeg opplever noe humoristisk nettopp fordi her inne blir hun holdt ansvarlig for mye. Istedenfor å gå i seg selv, så har CBE aka fotballfrue blitt beskyldt for mye. Det er så mye lettere å legge skylden på andre når man er misfornøyd med noe. Psykiske lidelser som spiseforstyrrelser er og det du linker til som anoreksi har sammensatte årsaker, som selvfølgelig CBE ikke kan klandres for. Det et ikke slik at man ser bilde av CBE eller noen andre slanke personer og så utvikler man en spiseforstyrrelse, det et mye mer komplekst som så. Du lo jo… så da må du jo finne dette underholdene. Caroline B Eriksen er et dårlig og farlig forbilde for alle jenter og kvinner. 22 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. august 2022 #67333 Del Skrevet 19. august 2022 vinterskog skrev (4 minutter siden): Har hun? Er det ikke det motsatte, thinspo? Noe som filterfrua sikkert tar som komplemang. Negativt kroppspress over hele linjen der. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. august 2022 #67334 Del Skrevet 19. august 2022 Klink skrev (9 timer siden): Hvordan vet du at det er derfor egentlig? Hva mener du? Hvorfor jeg tenker at de har lagt ut bildet fordi det er så markant thighgap? Fordi CBE utfører samtlige poseringer danaemercer avslører, blandt annet hvordan man tilter bekkenet bakover for å oppnå et unaturlig thighgap. Det er ganske klart at det poseres for et "bredere" thighgap, og bildet er jo dermed lagt ut nettopp fordi de er fornøyd med thighgap`et. At LKE veldig godt liker thighgap vet vi jo også. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 19. august 2022 #67335 Del Skrevet 19. august 2022 vinterskog skrev (11 minutter siden): Har hun? Er det ikke det motsatte, thinspo? Noe som filterfrua sikkert tar som komplemang. Det er nok ment i betydningen av at folk som er « bælfeite» for å bruke Karpes egen ord, kan bli irritert på CBE og blir trigget av henne fordi hun er slank. Høres rart ut, men for noen tror jeg det er slik. Istedenfor å gå inn i selv og gjøre de grepene som må til for å gå ned i vekt, så er det lettere å bare være negativ til CBE. Enkelte blir trigget av henne. Nå er det Karpe som synger/ rapper dette og de er jo kjent for å ta opp samfunnsaktuelle tema og har ofte interessant og « tatt på kornet» lyrikk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. august 2022 #67336 Del Skrevet 19. august 2022 Levina skrev (40 minutter siden): Tror ikke Karpe mener at det er humor, men en interessant observasjon i samfunnet vårt, som jeg opplever noe humoristisk nettopp fordi her inne blir hun holdt ansvarlig for mye. Istedenfor å gå i seg selv, så har CBE aka fotballfrue blitt beskyldt for mye. Det er så mye lettere å legge skylden på andre når man er misfornøyd med noe. Psykiske lidelser som spiseforstyrrelser er og det du linker til som anoreksi har sammensatte årsaker, som selvfølgelig CBE ikke kan klandres for. Det et ikke slik at man ser bilde av CBE eller noen andre slanke personer og så utvikler man en spiseforstyrrelse, det et mye mer komplekst som så. Helt enig! Hun kan klandres for å ha uheldig innhold i sine kanaler når du først har anoreksi eller er disponert for å få det! Det er svært sammensatt,ja! Man har selv det største ansvaret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. august 2022 #67337 Del Skrevet 19. august 2022 (endret) Isild skrev (44 minutter siden): Hva mener du? Hvorfor jeg tenker at de har lagt ut bildet fordi det er så markant thighgap? Fordi CBE utfører samtlige poseringer danaemercer avslører, blandt annet hvordan man tilter bekkenet bakover for å oppnå et unaturlig thighgap. Det er ganske klart at det poseres for et "bredere" thighgap, og bildet er jo dermed lagt ut nettopp fordi de er fornøyd med thighgap`et. At LKE veldig godt liker thighgap vet vi jo også. Tenkte at intensjonen ikke nødvendigvis er thighgap. Hun vil tydeligvis ha det, men jeg tolker ikke bildet til å være se her, her er thighgapet. Uttrykket er forøvrig noe jeg bare har lest om på kvinneguiden. Jeg tolker det mer som at det er noe hun må ha på hvert eneste bilde og derfor redigerer eller poserer det slik på alle bilder. Uansett budskap eller intensjon. Endret 19. august 2022 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. august 2022 #67338 Del Skrevet 19. august 2022 Levina skrev (15 minutter siden): Det er nok ment i betydningen av at folk som er « bælfeite» for å bruke Karpes egen ord, kan bli irritert på CBE og blir trigget av henne fordi hun er slank. Høres rart ut, men for noen tror jeg det er slik. Istedenfor å gå inn i selv og gjøre de grepene som må til for å gå ned i vekt, så er det lettere å bare være negativ til CBE. Enkelte blir trigget av henne. Nå er det Karpe som synger/ rapper dette og de er jo kjent for å ta opp samfunnsaktuelle tema og har ofte interessant og « tatt på kornet» lyrikk. Alltid oppfattet den linja som en kritikk av et samfunn som møter overvektige med slike holdinger: ikke skyld på de som klarer kroppsidealet. Oppfølger tematikken i Baraf/Fairuz, om foreldregenerasjonen som ikke lever så «sunt» og «riktig» som mer privilegerte folk. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. august 2022 #67339 Del Skrevet 19. august 2022 Det er ingen som er firkanta i skrittet så det er bare juks. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 19. august 2022 #67340 Del Skrevet 19. august 2022 Mulig hun bruker gode, gamle Saba selfsit. De gir sånn firkanta skritt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå