AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65321 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Det er da ikke noe nytt eller noe jeg ikke er inneforstått med. Har barna gitt sitt samtykke til å lokke til seg annonseplasser? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. juli 2022 #65322 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Klink skrev (4 minutter siden): Ja hun driver ikke med menneskehandel av den grunn? Kan kanskje kalle det barnearbeid , men det er en sterk overdrivelse. Eller hva skal du fram til? Hvordan vet du at hun ikke driver med menneskehandel. Digital sådan. Det vet hun ikke selv en gang. Hun aner ikke hvem som screener bilder. Misbruker og deler på det mørke nettet. Bilder av barn manipuleres til nakenbilder hvor ansiktene til barna vises. Ville du tatt sjansen på det meddin datter? Endret 7. juli 2022 av Stargaze 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65323 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): Hun bruker barna sine for å tjene penger. Ja hvis det jeg skriver er rett så gjør hun det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65324 Del Skrevet 7. juli 2022 Stargaze skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at hun ikke driver med meneskehandel. Digital sådan. Hun aner ikke hvem som screener bilder. Misbruker og deler på det mørke nettet. Bilder av barn manipuleres til nakenbilder hvor ansiktene til barna vises. Ville du tatt sjansen på det meddin datter? Ro ned littegrann. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65325 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (2 minutter siden): Har barna gitt sitt samtykke til å lokke til seg annonseplasser? Det kan godt hende, men de er vel for små til å vite hva det innebærer? Du går fremdeles ut fra at jeg er for at de eksponeres, det er jeg ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65326 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Ja hvis det jeg skriver er rett så gjør hun det. Det er jo det som er et av problemene med denne virksomheten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. juli 2022 #65327 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Ro ned littegrann. Dette er fakta. Men viktigere å tjene penger enn å ta hensyn til barns rett til et privatliv. Kvalmt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65328 Del Skrevet 7. juli 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Hun selger kropp og barn. Svært lite annonser hos henne i hvertfall.. Hun selger ikke barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65329 Del Skrevet 7. juli 2022 Stargaze skrev (Akkurat nå): Dette er fakta. Men viktigere å tjene penger enn å ta hensyn til barns rett til et privatliv. Kvalmt. Drøye påstander. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65330 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Det kan godt hende, men de er vel for små til å vite hva det innebærer? Du går fremdeles ut fra at jeg er for at de eksponeres, det er jeg ikke. Barn i den alderen innehar ikke sajtykkekompetanse. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65331 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Hun selger ikke barn. Hun selger mindreårige for klikk og salg! 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65332 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Barn i den alderen innehar ikke sajtykkekompetanse. Nei det vet jeg. Og det er skrevet hundreogørtiførti ganger her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65333 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Hun selger mindreårige for klikk og salg! De bruker barn i en instakonto med annonser, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65334 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) AnnePåLande skrev (4 minutter siden): Det er jo det som er et av problemene med denne virksomheten. Ja? Hva har den muren med det å gjøre? Ingen barn der. Endret 7. juli 2022 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65335 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Nei det vet jeg. Og det er skrevet hundreogørtiførti ganger her. Så flott. Tenker Norge bør se mer over til Frankrike da ansatte i CBE presser barns til å gå i deres fotsko med tanke på denne eksponeringen: » Barna viser seg ofte fram på nettet i det de leker, danser og synger, men de bruker også produkter som de kan få penger for å teste ut og vise fram. Opptakene skjer vanligvis hjemme, og det er i mange tilfeller foreldrene som styrer kameraene»https://www.nrk.no/urix/frankrike_-barne-influensere-skal-beskyttes-fra-sine-foreldre-1.15198578 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65336 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Ja? Hva har den muren med det å gjøre? Ingen barn der. Nei, si det med tanke på at det ble delt på en bedriftskonto. Dårlig dømmekraft. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 7. juli 2022 #65337 Del Skrevet 7. juli 2022 Er det en parodi på posering? 45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. juli 2022 #65338 Del Skrevet 7. juli 2022 123Frustrert skrev (8 minutter siden): Er det en parodi på posering? Skulle akkurat til å poste dette selv.. altså.. like før hun brekker i to. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 7. juli 2022 #65339 Del Skrevet 7. juli 2022 123Frustrert skrev (11 minutter siden): Er det en parodi på posering? Dette er nok lagt ut kun i den hensikt for å provosere oss her inne. Tenker de storkoser seg med å lese alle kommentarene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. juli 2022 #65340 Del Skrevet 7. juli 2022 Fnugg1 skrev (3 minutter siden): Dette er nok lagt ut kun i den hensikt for å provosere oss her inne. Tenker de storkoser seg med å lese alle kommentarene. Tror du det? Hva slags kick får de ut av å lese at folk synes de fremstår som to tullinger? 36 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå