Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (2 timer siden):

Det er stor forskjell på egne og andres bilder.

Paret er 35 og 39 år, men fjerner linjer, bleker tenner og styrer på😂Det er litt komisk!

Kilder: carolinebergeriksenno Instagram. https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454

26AF20F5-877E-4BF2-8085-FAA0CFB9E5E2.jpeg

ja, utrolig at dette er de samme menneskene 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blinkie skrev (6 timer siden):

Det ser ut som hun får orgasme av isen hun spiser 😂😂

Hvem vet.. kanskje hun fikk det ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 timer siden):

På disse bildene fra Idyll ser hun jo helt annerledes ut enn på redigerte bildene hun tyter ut. Søt og normal, fin kropp.

675418DC-AEAB-4829-8BEC-66DCEC690048.thumb.jpeg.082a6583cd5b490f9763c634ca835d1e.jpeg

DFE2283E-2A36-4274-83C2-7370A55CBD09.jpeg

Er det hun på det øverste bilde🙈🙈🙈🙈🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 timer siden):

Jeg synes begge ser helt ekstremt retusjerte ut!😄

Hvis man tar en titt på CBEs hånd- som ser ut til å ha sluppet unna redigeringen - er det veldig åpenbart.

06661D17-38E2-4946-BCEC-082EDD96BB69.jpeg

Begge er veldig retusjerte. Ingen linjer eller rynker i ansiktet, og ekstremt hvite tenner og øyne. 
Et kjapt klikk inn på LKEs Instagram viser en mann som har både ringer og skygger under øynene. (Som er helt vanlig, bortsett fra at han her har retusjert helt vekk). 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke gjør all verden å retusjere et slikt bilde, det er ikke reklame. Langt verre å gjøre det på reklamebilder, spesielt hvis det er hudpleieprodukter. Da er det fullstendig ødeleggende for troverdigheten (om den finnes). 

Endret av Kollontaj
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (4 timer siden):

Bra at CBE selv sender inn "spørsmål" til de konstruerte spørsmålsrundene til Netfit. Herregud så kleint.

Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder

C635F4B5-F1B7-400F-B0D4-7ECD33DF1F58.jpeg

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guffen skrev (11 minutter siden):

Skipper måltider?hvorfor ? Hvorfor det jage etter perfeksjon ? Det er FERIE, NYYYT

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutten_ skrev (46 minutter siden):

Skipper måltider?hvorfor ? Hvorfor det jage etter perfeksjon ? Det er FERIE, NYYYT

For et forbilde 😳 For et svar.. Oppfordre til å hoppe over måltider. Jeg har ikke ord 😭 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det ikke gjør all verden å retusjere et slikt bilde, det er ikke reklame. Langt verre å gjøre det på reklamebilder, spesielt hvis det er hudpleieprodukter. Da er det fullstendig ødeleggende for troverdigheten (om den finnes). 

Er ikke dette bilder fra Idyllfestivalen, som hun har reklamert for? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (22 minutter siden):

Er ikke dette bilder fra Idyllfestivalen, som hun har reklamert for? 

Nei, snakker om bryllupsdagbildet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guffen skrev (1 time siden):

Jeg blir også provosert av dette, hvorfor i all verden skal man skippe måltider? Og hvilke veiledere er det som foreslår dette? Nok et eksempel på et usunt syn på kropp og helse, de er utrolig dårlige forbilder, skremmende at de når ut til så mange. 
Men hvem er det som egentlig spør alle disse spørsmålene på netfit? Det lurer jeg virkelig på. 

• Liker 40
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (46 minutter siden):

Ingen, og da mener jeg INGEN seriøse aktører ville svart på denne måten. Det er så mye feil her at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne en gang!

En ting er å anbefale noen å skippe måltider, men i tillegg tar hun/han utgangspunkt i hva en selv gjør?! 
igjen INGEN som jobber med å veilede mennesker intrening og kosthold gjør det!

Så kan man jo ta opp hele problematikken ved at dette tydeligevis er CBE sin måte å holde seg slank i ferien på. Er hvertfall det som skrives. Større trigger til sf skal man se lenge etter.

Jeg vet ikke om man skal le eller gråte!

Himmel!
For noe forbanna møkk av noen svar. Uproft, triggende, sykt og FEIL. 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden):

Jeg blir også provosert av dette, hvorfor i all verden skal man skippe måltider? Og hvilke veiledere er det som foreslår dette? Nok et eksempel på et usunt syn på kropp og helse, de er utrolig dårlige forbilder, skremmende at de når ut til så mange. 
Men hvem er det som egentlig spør alle disse spørsmålene på netfit? Det lurer jeg virkelig på. 

Media burde absolutt på banen her. Oppfordre folk til å skippe måltider!! Og dette slipper de unna med? 

• Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
BellaSwan skrev (9 timer siden):

Aldri sett voksne folk løpe så vimsete som det der. Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg trodd det var en parodi.

Jeg trodde seriøst filmen var ment som tull da jeg så den. At dette liksom er slik hun løper dagen etter å ha drukket alkohol. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffen skrev (2 timer siden):

Mon tro hva Ingeborg S sier om dette. 😏

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...