Pusern3 Skrevet 21. juni 2022 #64101 Del Skrevet 21. juni 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Det er stor forskjell på egne og andres bilder. Paret er 35 og 39 år, men fjerner linjer, bleker tenner og styrer på😂Det er litt komisk! Kilder: carolinebergeriksenno Instagram. https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454 ja, utrolig at dette er de samme menneskene 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. juni 2022 #64102 Del Skrevet 21. juni 2022 Blinkie skrev (6 timer siden): Det ser ut som hun får orgasme av isen hun spiser 😂😂 Hvem vet.. kanskje hun fikk det ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. juni 2022 #64103 Del Skrevet 21. juni 2022 Stargaze skrev (5 timer siden): På disse bildene fra Idyll ser hun jo helt annerledes ut enn på redigerte bildene hun tyter ut. Søt og normal, fin kropp. Er det hun på det øverste bilde🙈🙈🙈🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 21. juni 2022 #64104 Del Skrevet 21. juni 2022 Finlay skrev (4 timer siden): Jeg synes begge ser helt ekstremt retusjerte ut!😄 Hvis man tar en titt på CBEs hånd- som ser ut til å ha sluppet unna redigeringen - er det veldig åpenbart. Begge er veldig retusjerte. Ingen linjer eller rynker i ansiktet, og ekstremt hvite tenner og øyne. Et kjapt klikk inn på LKEs Instagram viser en mann som har både ringer og skygger under øynene. (Som er helt vanlig, bortsett fra at han her har retusjert helt vekk). 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juni 2022 #64105 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Jeg tenker at det ikke gjør all verden å retusjere et slikt bilde, det er ikke reklame. Langt verre å gjøre det på reklamebilder, spesielt hvis det er hudpleieprodukter. Da er det fullstendig ødeleggende for troverdigheten (om den finnes). Endret 21. juni 2022 av Kollontaj 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guffen Skrevet 21. juni 2022 #64106 Del Skrevet 21. juni 2022 Aquarius04 skrev (4 timer siden): Bra at CBE selv sender inn "spørsmål" til de konstruerte spørsmålsrundene til Netfit. Herregud så kleint. Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten_ Skrevet 21. juni 2022 #64107 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (11 minutter siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Skipper måltider?hvorfor ? Hvorfor det jage etter perfeksjon ? Det er FERIE, NYYYT 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 21. juni 2022 #64108 Del Skrevet 21. juni 2022 Kanutten_ skrev (46 minutter siden): Skipper måltider?hvorfor ? Hvorfor det jage etter perfeksjon ? Det er FERIE, NYYYT For et forbilde 😳 For et svar.. Oppfordre til å hoppe over måltider. Jeg har ikke ord 😭 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ikkenoledig Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64109 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (1 time siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Ingen, og da mener jeg INGEN seriøse aktører ville svart på denne måten. Det er så mye feil her at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne en gang! En ting er å anbefale noen å skippe måltider, men i tillegg tar hun/han utgangspunkt i hva en selv gjør?! igjen INGEN som jobber med å veilede mennesker intrening og kosthold gjør det! Så kan man jo ta opp hele problematikken ved at dette tydeligevis er CBE sin måte å holde seg slank i ferien på. Er hvertfall det som skrives. Større trigger til sf skal man se lenge etter. Jeg vet ikke om man skal le eller gråte! 68 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. juni 2022 #64110 Del Skrevet 21. juni 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Jeg tenker at det ikke gjør all verden å retusjere et slikt bilde, det er ikke reklame. Langt verre å gjøre det på reklamebilder, spesielt hvis det er hudpleieprodukter. Da er det fullstendig ødeleggende for troverdigheten (om den finnes). Er ikke dette bilder fra Idyllfestivalen, som hun har reklamert for? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg PallePalle Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64111 Del Skrevet 21. juni 2022 Ikkenoledig skrev (10 minutter siden): Ingen, og da mener jeg INGEN seriøse aktører ville svart på denne måten. Det er så mye feil her at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne en gang! En ting er å anbefale noen å skippe måltider, men i tillegg tar hun/han utgangspunkt i hva en selv gjør?! igjen INGEN som jobber med å veilede mennesker intrening og kosthold gjør det! Så kan man jo ta opp hele problematikken ved at dette tydeligevis er CBE sin måte å holde seg slank i ferien på. Er hvertfall det som skrives. Større trigger til sf skal man se lenge etter. Jeg vet ikke om man skal le eller gråte! Enig! Nå ble jeg provosert! Det spørsmålet burde fått gode råd om å slappe av, det er jo tendenser til usunne tanker i spm. Og så bare mater de stresset med å bekrefte. Jeg orker ikke. INGEN! med seriøs kompetanse innen helse ville svare sånn. Ubrukelig coaching. Dritt tvers igjennom. De bidrar til at alle fordommene mine mot hele coach-bransjen forsterkes. 44 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg PallePalle Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64112 Del Skrevet 21. juni 2022 Spiseforstyrrelse er en av de vanligste dødsårsakene til unge jenter. Ta ansvar! Jeg bli lei meg og sinna når folk tar en sånn rolle uten å ta inn over seg realitetene 50 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juni 2022 #64113 Del Skrevet 21. juni 2022 Sugar&Spice skrev (22 minutter siden): Er ikke dette bilder fra Idyllfestivalen, som hun har reklamert for? Nei, snakker om bryllupsdagbildet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 21. juni 2022 #64114 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (1 time siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Jeg blir også provosert av dette, hvorfor i all verden skal man skippe måltider? Og hvilke veiledere er det som foreslår dette? Nok et eksempel på et usunt syn på kropp og helse, de er utrolig dårlige forbilder, skremmende at de når ut til så mange. Men hvem er det som egentlig spør alle disse spørsmålene på netfit? Det lurer jeg virkelig på. 40 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 21. juni 2022 #64115 Del Skrevet 21. juni 2022 Ikkenoledig skrev (46 minutter siden): Ingen, og da mener jeg INGEN seriøse aktører ville svart på denne måten. Det er så mye feil her at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne en gang! En ting er å anbefale noen å skippe måltider, men i tillegg tar hun/han utgangspunkt i hva en selv gjør?! igjen INGEN som jobber med å veilede mennesker intrening og kosthold gjør det! Så kan man jo ta opp hele problematikken ved at dette tydeligevis er CBE sin måte å holde seg slank i ferien på. Er hvertfall det som skrives. Større trigger til sf skal man se lenge etter. Jeg vet ikke om man skal le eller gråte! Himmel! For noe forbanna møkk av noen svar. Uproft, triggende, sykt og FEIL. 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 21. juni 2022 #64116 Del Skrevet 21. juni 2022 Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden): Jeg blir også provosert av dette, hvorfor i all verden skal man skippe måltider? Og hvilke veiledere er det som foreslår dette? Nok et eksempel på et usunt syn på kropp og helse, de er utrolig dårlige forbilder, skremmende at de når ut til så mange. Men hvem er det som egentlig spør alle disse spørsmålene på netfit? Det lurer jeg virkelig på. Media burde absolutt på banen her. Oppfordre folk til å skippe måltider!! Og dette slipper de unna med? 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 21. juni 2022 #64117 Del Skrevet 21. juni 2022 BellaSwan skrev (9 timer siden): Aldri sett voksne folk løpe så vimsete som det der. Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg trodd det var en parodi. Jeg trodde seriøst filmen var ment som tull da jeg så den. At dette liksom er slik hun løper dagen etter å ha drukket alkohol. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 21. juni 2022 #64118 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (2 timer siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Mon tro hva Ingeborg S sier om dette. 😏 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 21. juni 2022 #64119 Del Skrevet 21. juni 2022 Og så dette våset da. Kostholdseksperter rir igjen…🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sursøtsaus Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64120 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (8 minutter siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Men for faen da. Hva slags tips er dette? For det første: De kjenner ikke til personen som spør. De aner ikke om dette er snakk om en som bare generelt stresser litt fordi de vil opprettholde den gode flyten i treningsrutinen sin, eller om det er en som genuint sliter med å overtenke trening og mat. De vet heller ikke hvor mye personen spiser til vanlig, eller hvor stor effekt det kan ha for personen om de skipper måltid. Hva som er mye eller lite for CBE er ikke nødvendigvis det vedkommende ville ansett som mye. De kjenner heller ikke til aktivitetsivået til personen og hvor mye mat personen "burde" få i seg. De vet ikke hva som er personens mål med treningen. Hvis målet er vektøking og muskelbygging er det ikke lurt å skippe måltid. For det andre: CBE skal være jævla takknemlig for de råtne eplene i kommentarfeltet som distraherer fra den saklige kritikken, for det er nettopp eksempler som det her som viser hvor problematisk hun er når det kommer til kropp og mat. Hun presenterer et tips fra diet-culture helvete à la 00-tallet. Det er DETTE som gjør at du får kritikk, CBE, fordi du gir ukritisk tips om å hoppe over måltider, og at på til skryter av at det er lett for deg å gjøre det. Det hjelper ikke å anerkjenne at kostholdet er individuelt når du likevel kommer med tips om å bare droppe måltider. Det er et mye bedre tips å enten be vedkommende spise tilnærmet normalt som ellers siden ferie ikke trenger å bety "vanskelig", eller enda bedre: Be personen stresse ned matfokuset, at det bare er en ferie så da er det også viktig å kunne kose seg med maten. Jeg merker jeg blir frustrert når bl.a Ingeborg Senneset ikke plukker opp denne problematiske måten å bruke platformen sin på. Jeg blir sint fordi bedriften har holdt på slik i mange år, og hver gang det kommer kritikk om den ræva påvirkningskraften hennes, så drukner fokuset i tabloider og "nettroll". Folk har fått beskjed fra sine psykologer om å slutte å følge henne fordi hun har matet spiseforstyrrelser med innholdet sitt, og bloggen hennes har bidratt til at folk føler seg verre, ikke inspirerte slik hun hevder hun ønsker, nettopp fordi hun kommer med slike venninetips som egentlig er slankemareritt. Wake up! 56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå