Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (8 minutter siden):

Hvorfor løper hun så bredbeint? Så ikke godt ut. 

For å se mest mulig tynn ut! 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Syke folk som ikke ser annen verdi i seg selv enn kropp? At 34 år gamle damer holder på slik er meg en gåte. Damer over 21 generelt. Lurer på hva lærerne til disse barna tenker med slike mødre. 

Over 35 år (uten at det betyr noe da..)

• Liker 8
Skrevet
Surikatt skrev (3 timer siden):

Vel, eldste har fått på seg sminke på et av bildene, også. Og trutmunn. Korrigering. Tror faktisk det er yngste. Som går i barnehagen. En ting er man kan tulle med det hjemme men å legge det ut på nettet. Har ikke ord.  Tenker hun ikke på hvor bilder som dette kan havne. Sykt. 

veldig veldig trist og bekymringsfullt. 

• Liker 6
Skrevet
EmilieH skrev (49 minutter siden):

Så en storie fra agnethe i går. Hun hadde puttet på et filter på et bilde som hun hadde sett en blogger bruke veldig mye, lignet fryktelig på det caroline bruker hele tiden. Hun hadde også meldt det inn til forbrukerrådet for hun mente alle måtte gå foran som gode forbilder når de så ting som ikke var sant. Sånne påvirkere skulle det vært så mange flere av! 

Bravo!!!

• Liker 2
Gjest SnowBells
Skrevet
Xstrella skrev (45 minutter siden):

For at ikke lårene hennes skal møtes. Ektemannen hennes LKE har nemlig uttalt til offentligheten at lår som møtes ikke er feminint i det hele tatt, det er maskulint. Så får det heller bli en litt pussig, bredbent løpestil for å unngå dette 🤷‍♀️

Skrevet

Mye umerket ICIW-reklame her nå...

• Liker 10
Gjest SnowBells
Skrevet
odipodis skrev (Akkurat nå):

Mye umerket ICIW-reklame her nå...

Definitivt. Det var vel @Kollontaj som hadde regnet ut at det var foreløpig i år er 4 merkede reklameinnlegg på instagram? Så med mindre bedriftens inntekter fortsetter med å stupe, så er det MYE skjult reklame (og dermed brudd på markedsføringsloven) ute og går.

Skrevet

Hvorfor fremstår det som bevisst at hun ikke viser øynene/Deler av ansiktet? Urovekkende få selfie/antrekk bilder til henne å være. Kan det være et inngrep eller noe annet? 

• Liker 13
Skrevet
SnowBells skrev (9 minutter siden):

For at ikke lårene hennes skal møtes. Ektemannen hennes LKE har nemlig uttalt til offentligheten at lår som møtes ikke er feminint i det hele tatt, det er maskulint. Så får det heller bli en litt pussig, bredbent løpestil for å unngå dette 🤷‍♀️

Hehe, det er vel heller motsatt. Det er feminint at lårene møtes. Slik er det for de aller fleste kvinner. 

Stakkars Caroline som har en mann som snakker ned om normale kvinnekropper. Spesielt når de har to jenter selv. 

• Liker 43
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Smulte skrev (4 minutter siden):

Jeg vokste opp med foreldre som har samme holdninger til kvinnekroppen som dette paret og tro meg, det setter sine spor i en ung jentes sinn og kropp.

Oi, det er ikke bra. Har flere jenter selv, noe av det viktigste jeg fokuserer på er nettopp det at de skal få et positivt forhold til sin egen (og andres) kropp. Har selv vokst opp med foreldre som har gjort dette på en god måte (selv med en far som var toppidrettsutøver, i en idrett hvor kropp og vekt har litt (mye) å si). Men blir skremt over andres innstilling til dette. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 18
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Smulte skrev (40 minutter siden):

Jeg vokste opp med foreldre som har samme holdninger til kvinnekroppen som dette paret og tro meg, det setter sine spor i en ung jentes sinn og kropp.

❤️❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

CBE hadde ikke det ganglaget tidligere. I Leo Ajkics serie der han var kjæreste med ulike kjente kvinner, både går og løper hun helt vanlig, så vidt jeg husker. ☺️ 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (19 minutter siden):

CBE hadde ikke det ganglaget tidligere. I Leo Ajkics serie der han var kjæreste med ulike kjente kvinner, både går og løper hun helt vanlig, så vidt jeg husker. ☺️ 

...i tillegg til å løpe vanlig hadde hun på seg posete joggebukse.

Virket mye mer avslappet til egen kropp den gang.

• Liker 12
Skrevet

Anbefaler Stacey Dooley sin serie, episoden Familiebloggerne på NRK. Gjerne lese hva som har skjedd videre i familiens «kamp» for inntekt. Skremmende! 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet
Klementine skrev (1 time siden):

Hvorfor fremstår det som bevisst at hun ikke viser øynene/Deler av ansiktet? Urovekkende få selfie/antrekk bilder til henne å være. Kan det være et inngrep eller noe annet? 

Tenker at det har mye å gjøre med flere ting. Hun er ikke innenfor husets fire vegger, hvor kulissene og alt mulig utstyr står klart til enhver tid. Passer seg ikke å legge seg på gulvet, i treningsrommet på hotellet, som hun gjør hjemme. 4 personer på et hotellrom gir nok ikke like "polerte" bilder. Bilder ute i omgivelsene er ikke like idylliske som de dem har hatt i hellas. Ting er litt begrenset på området de er. Er en grunn for at bildene/videoene blir kuttet og filmet kun fra vinkler som ser veldig idyllisk ut. Tiden til å redigere seg selv fra topp til tå, er nok heller ikke der. Nå er det ikke bare de 2 voksene hele dagen. Så bilder i vinduer, langt fra, utvalgte kroppsdeler og søyler, er nok det letteste. For å vise sitt sanne jeg, er det dessverre ikke bra nok, for henne.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Ser flere sier at det er for å få lårene til å se tynnere ut, men jeg tror det i dette tilfelle rett og slett handler om å skape stabilitet/balanse på en fjelltopp med ustabilt underlag. Jeg også løper mer bredbent på veg ned fra fjelltopper. Til sammenligning kan du se på Reelen fra 17. januar hvor benstillingen er litt mer naturlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Klementine skrev (3 timer siden):

Tenker hun tar en ferie fra all sminken. Ikke all selvfølgelig, men ansiktet er nok ikke klarert for eksponering 

• Liker 2
Skrevet
Luckie skrev (Akkurat nå):

Ispause, med fokus på magen. 

Skulle til å svare "det begynner å bli for dumt", men… det ble for dumt for en goood stund siden, egentlig. 

• Liker 37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...