Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
sukkerspinndilla skrev (3 timer siden):

Det type gapesmilet er en influenser teknikk, da virker man på ekte glad og troverdig, smilet har et navn, men har glemt det

Ja, det har et navn, The denial pose!

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (4 timer siden):

Det var litt av et bilde å legge ut.

Hvorfor denne trangen til å vise hvor lykkelig hun er? ER man egentlig lykkelig når man holder på sånn her?

EA44C41E-1E17-4A4F-A051-E5BD98D82FAC.jpeg

Sånn ser bikkja mi ut når han gapesmiler, men hos han så ser man at han er lykkelig, ser det på øynene, noe man ikke ser her 

• Liker 8
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Wild Eyes skrev (1 time siden):

Ja, det har et navn, The denial pose!

Det var ikke det… men det var et fint navn dette også

Skrevet
NurseRatched skrev (2 timer siden):

Jeg er gravid i 6. uke, men pga. den jobben jeg har, har jeg allerede blitt tatt ut fra jobb siden positiv graviditetstest for snart to uker siden (jobber på institusjon for folk i aktiv rus, hvor man grunnet voldsrisiko ikke skal jobbe når man er gravid), og allerede har jeg blitt… rar. Jeg ommøblerer i hytt og gevær, jeg bestiller ting til huset jeg egentlig ikke trenger, og jeg bruker ekstremt lang tid på å gjøre ingenting. Så når CBE har tråkket hjemme dag ut og dag inn i et tiår, er det jammen ikke rart hun har blitt som hun har blitt. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at hun orker, jeg kjeder VETTET av meg, og bare tanken på å ikke skulle gå på jobb på nesten ett og et halvt år gjør meg gal. Null input fra omverdenen (bortsett fra venner selvfølgelig), og jeg føler meg bare helt nytteløs 🤷🏼‍♀️ Jeg tror virkelig både hun og mannen hadde hatt godt av å finne seg noe annet å gjøre, for den bobla de lever i nå er ikke sunn. 

Kjenner den! Tørnet omtrent på dag 5 i korona-karantene (var ikke akkurat syk) 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Smugleseren skrev (34 minutter siden):

Kjenner den! Tørnet omtrent på dag 5 i korona-karantene (var ikke akkurat syk) 

Det er da man virkelig setter pris på at man faktisk har en jobb å gå til etterhvert. Jeg tror ingen friske mennesker som er kapable til å jobbe har godt av å bare gå hjemme - den inputen og det sosiale rundt det å være på jobb er så viktig! Når man suller rundt i sin egen verden, tror jeg det er lett å bli låst fast i egne tankemønstre (ref. bedriftens manglende evne til å ta i mot konstruktiv kritikk blant annet). 

• Liker 28
Skrevet
NurseRatched skrev (8 timer siden):

Jeg er gravid i 6. uke, men pga. den jobben jeg har, har jeg allerede blitt tatt ut fra jobb siden positiv graviditetstest for snart to uker siden (jobber på institusjon for folk i aktiv rus, hvor man grunnet voldsrisiko ikke skal jobbe når man er gravid), og allerede har jeg blitt… rar. Jeg ommøblerer i hytt og gevær, jeg bestiller ting til huset jeg egentlig ikke trenger, og jeg bruker ekstremt lang tid på å gjøre ingenting. Så når CBE har tråkket hjemme dag ut og dag inn i et tiår, er det jammen ikke rart hun har blitt som hun har blitt. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at hun orker, jeg kjeder VETTET av meg, og bare tanken på å ikke skulle gå på jobb på nesten ett og et halvt år gjør meg gal. Null input fra omverdenen (bortsett fra venner selvfølgelig), og jeg føler meg bare helt nytteløs 🤷🏼‍♀️ Jeg tror virkelig både hun og mannen hadde hatt godt av å finne seg noe annet å gjøre, for den bobla de lever i nå er ikke sunn. 

Gratulerer med graviditeten ❤️

Og ja, jeg kjenner meg igjen. Pga skade var jeg sykmeldt i lengre perioder for noen år tilbake. Jeg "råtnet på rot" rett og slett. Følte jeg ble litt dummere for hver dag hvis man kan si det. Innså hvor mye det betyr for meg å ha den kollegiale kontakten, det faglige påfyllet og en meningsfull jobb - UTENFOR huset. 

Herr og Fru har helt sikkert til en viss grad noe administrativt arbeid ift annonsører osv, men med all den tiden de viser at de har tid til trening, egenpleie og "sulling", så er de mest av alt hjemmeværende uten andre oppgaver enn å ta bilder av AT de er hjemmeværende -og legge ut middelmådige snutter på stories.  Tidligere la iallefall Caroline ned jobb i å lage blogginnlegg, men tekst og litt "forseggjorte" bilder, nå er det ikke veldig imponerende lenger 

Jeg hadde særlig fått klaustrofobi av å gå hjemme med mannen. Her hos oss ble ferien avlyst i fjor sommer, og vi var hjemme sammen i 3 uker. Veldig hyggelig, og vi fikk gjort mye  - men det holdt med 3 uker for å si det sånn. 

• Liker 28
  • Hjerte 3
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

Gratulerer med graviditeten ❤️

Og ja, jeg kjenner meg igjen. Pga skade var jeg sykmeldt i lengre perioder for noen år tilbake. Jeg "råtnet på rot" rett og slett. Følte jeg ble litt dummere for hver dag hvis man kan si det. Innså hvor mye det betyr for meg å ha den kollegiale kontakten, det faglige påfyllet og en meningsfull jobb - UTENFOR huset. 

Herr og Fru har helt sikkert til en viss grad noe administrativt arbeid ift annonsører osv, men med all den tiden de viser at de har tid til trening, egenpleie og "sulling", så er de mest av alt hjemmeværende uten andre oppgaver enn å ta bilder av AT de er hjemmeværende -og legge ut middelmådige snutter på stories.  Tidligere la iallefall Caroline ned jobb i å lage blogginnlegg, men tekst og litt "forseggjorte" bilder, nå er det ikke veldig imponerende lenger 

Jeg hadde særlig fått klaustrofobi av å gå hjemme med mannen. Her hos oss ble ferien avlyst i fjor sommer, og vi var hjemme sammen i 3 uker. Veldig hyggelig, og vi fikk gjort mye  - men det holdt med 3 uker for å si det sånn. 

Takk, den var veldig ønsket ❤️

Jeg kjenner meg SÅ igjen i absolutt alt du sier - spesielt det å ha noe meningsfylt å fylle dagene med. Nå bare «surrer» jeg rundt uten mål og mening. 

Det er overhodet ikke imponerende i det hele tatt det «arbeidet» de gjør. Jeg kan ikke skjønne hvordan noen mener dette kan kalles en jobb, for som flere har påpekt opptil flere ganger, så bruker de arbeidstiden på det andre gjør ETTER jobb. Og ja, hadde jeg tilbragt all min tid med mannen, tror jeg kanskje jeg hadde kvelt ham (satt på spissen selvfølgelig) 😅. Jeg tror man da fort tar hverandre veldig for gitt og blir lei, og mistenker at det er mye av grunnen til at hun søker bekreftelse utenfra. Dessverre. 

• Liker 22
  • Hjerte 2
Skrevet

17 dager på ferie😳 Er ikke så nøye med skolen da sikkert. Vet det er vinterferie snart, men ikke i 17 dager. Er det ikke veldig mye smitte på granca også?

• Liker 19
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Luckie skrev (18 minutter siden):

17 dager på ferie😳 Er ikke så nøye med skolen da sikkert. Vet det er vinterferie snart, men ikke i 17 dager. Er det ikke veldig mye smitte på granca også?

17 dager på ferie er da ikke unormalt🤦‍♀️🤦‍♀️ Mange som tar ferie utenom sommerferie og skoleferier også. Skal det kritiserer også nå? Og kan fort være at de får med lekser og lese oppgaver fra skolen mens de er borte. 

Og nå er så og si alt av korona regler her i landet opphørt og da kan man få reise uten å måtte kjenne på reiseskam. Smitte er det overalt,men nå har dette vart i 2 år og smitte kommer det til å fortsette å være lenge framover. Nå må man kunne leve litt mer normalt med dette. 

Skrevet
Luckie skrev (24 minutter siden):

Er jo 10 dager med vinterferie tar man med helg, så blir bare 7 dager ekstra. Ikke så mye det 

• Liker 5
Skrevet
Sunfl0wer skrev (6 minutter siden):

17 dager på ferie er da ikke unormalt🤦‍♀️🤦‍♀️ Mange som tar ferie utenom sommerferie og skoleferier også. Skal det kritiserer også nå? Og kan fort være at de får med lekser og lese oppgaver fra skolen mens de er borte. 

Og nå er så og si alt av korona regler her i landet opphørt og da kan man få reise uten å måtte kjenne på reiseskam. Smitte er det overalt,men nå har dette vart i 2 år og smitte kommer det til å fortsette å være lenge framover. Nå må man kunne leve litt mer normalt med dette. 

Dette. Det er nok neppe noe mer smitte noe annet sted enn det er i Norge nå.

• Liker 7
Skrevet
Luckie skrev (51 minutter siden):

Skolenes vinterferien er jo inkludert  men det blir vel en hel skoleuke i tillegg? Jeg syns det er mye, men vi er også en familie som prioriterer skole og gjør vårt beste for å videreformidle gode holdninger til skolearbeid hos barna våre. Føles spesielt ille å ta en uke fri nå fordi skolen endelig etter åresvis med restriksjoner er åpen og har normale dager. Det er nå barna virkelig får kjenne på gleden over normalitet. I tillegg er det ikke kosedager med lite fagarbeid nå som det er før jul og sommerferie. 

• Liker 37
  • Nyttig 3
Skrevet
Inocybe skrev (Akkurat nå):

Skolenes vinterferien er jo inkludert  men det blir vel en hel skoleuke i tillegg? Jeg syns det er mye, men vi er også en familie som prioriterer skole og gjør vårt beste for å videreformidle gode holdninger til skolearbeid hos barna våre. Føles spesielt ille å ta en uke fri nå fordi skolen endelig etter åresvis med restriksjoner er åpen og har normale dager. Det er nå barna virkelig får kjenne på gleden over normalitet. I tillegg er det ikke kosedager med lite fagarbeid nå som det er før jul og sommerferie. 

Hadde vært fullstendig uaktuelt med masse fridager i tillegg til ferier. Veldig glad det er strenge regler i forhold til fri utenom ferier 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Skrevet
Gull vaffel skrev (35 minutter siden):

Er jo 10 dager med vinterferie tar man med helg, så blir bare 7 dager ekstra. Ikke så mye det 

Bare 7 dager ekstra? Det er ganske mye det

• Liker 38
Skrevet

17 dagers ferie. Det er sånt pensjonister har tid til å dra på det. Langtidsferie. Ikke vanlig for travle småbarnsforeldre eller skoleelever, det.
(Skal vel "jobbes" med bikiniinnhold til bloggen, da)

• Liker 42
Skrevet

Regner med de har med besteforeldre så de kan løpeLØPEløpe 17 dager i strekk? Åååh så mye fint løpecontent man kan lage i varmen da! 

• Liker 30
Skrevet

Den ferien til Granca må jo bli utfordende for dem når de skal overleve 17 dager uten en mørk bunker med tredemølle å løpe på... 
Uteløping står ikke høyt på programmet hos Berg-Eriksens .. 

• Liker 11
Skrevet
Inocybe skrev (21 minutter siden):

Jeg er enig. Det blir ikke så mye, men samtidig vet vi at det i de siste to årene har vært preget av hjemmeskole og dårlige læreforhold, å ta barna ut av skolen nå ville jeg personlig aldri ha gjort fordi jeg verdsetter skolegang veldig høyt. Hadde det vært noe veldig spesielt så kanskje, men aldri for å dra til granka, også vet vi jo at de dro til fjellet og tok fri en dag da også bare for en uke siden. 

det er liv, men synes det sier veldig mye om disse folka når de velger å ta barnet ut av skolen for å dra til granka, og jeg blir liksom ikke overrasket. 

• Liker 19
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...