Aquarius04 Skrevet 30. juli 2021 #47261 Del Skrevet 30. juli 2021 Kollontaj skrev (På 29.7.2021 den 12.49): Det startet her: https://www.carolinebergeriksen.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/comment-page-10/ Steinen blir vel ikke større i det glasshuset der… 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. juli 2021 #47262 Del Skrevet 30. juli 2021 Frua har fått sååå mange meldinger fra folk som var helt fra seg pga at hun hadde nevnt å legge ned bloggen når hun skulle begynne med youtube. Ja, selvfølgelig har hun det...... Så da blir det youtube ved siden av bloggen da. Skal hun begynne med youtube, så må hun roe ned farten når hun snakker, helt håpløst å skjønne hva hun sier når hun liksom har det travelt og snakker fort. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juli 2021 #47263 Del Skrevet 30. juli 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Frua har fått sååå mange meldinger fra folk som var helt fra seg pga at hun hadde nevnt å legge ned bloggen når hun skulle begynne med youtube. Ja, selvfølgelig har hun det...... Så da blir det youtube ved siden av bloggen da. Skal hun begynne med youtube, så må hun roe ned farten når hun snakker, helt håpløst å skjønne hva hun sier når hun liksom har det travelt og snakker fort. Som sagt så har hun allerede en YouTube kanal. Den floppet så det sang. Den har vel 9000 følgere eller noe. Hun er så stiv og unaturlig foran kamera at det er nesten vondt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. juli 2021 #47264 Del Skrevet 30. juli 2021 2 minutter siden, Powerball said: Som sagt så har hun allerede en YouTube kanal. Den floppet så det sang. Den har vel 9000 følgere eller noe. Hun er så stiv og unaturlig foran kamera at det er nesten vondt å se på. Ja hun er det. Men hvis det omtrent ble "landesorg" når hun nevnte å slutte med blogg, hvorfor er det så lite kommentarer under blogginnleggene hennes da tro? Hvor er all den fansen? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juli 2021 #47265 Del Skrevet 30. juli 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Ja hun er det. Men hvis det omtrent ble "landesorg" når hun nevnte å slutte med blogg, hvorfor er det så lite kommentarer under blogginnleggene hennes da tro? Hvor er all den fansen? Bloggen hennes har vel bare 10 000 lesere. På instagram så er de fleste følgerne falske, inaktive, eller har bare glemt å trykke unfollow. Jeg tror hun engasjerer svært få. Hun har vel 10-20 engasjerte fans, og 30-40 engasjerte kritikere her inne. Resten tror jeg er rimelig "meh". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. juli 2021 #47266 Del Skrevet 30. juli 2021 Minnie Mus skrev (28 minutter siden): Frua har fått sååå mange meldinger fra folk som var helt fra seg pga at hun hadde nevnt å legge ned bloggen når hun skulle begynne med youtube. Ja, selvfølgelig har hun det...... Så da blir det youtube ved siden av bloggen da. Skal hun begynne med youtube, så må hun roe ned farten når hun snakker, helt håpløst å skjønne hva hun sier når hun liksom har det travelt og snakker fort. #skjeddealdri 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47267 Del Skrevet 30. juli 2021 Powerball skrev (42 minutter siden): Bloggen hennes har vel bare 10 000 lesere. På instagram så er de fleste følgerne falske, inaktive, eller har bare glemt å trykke unfollow. Jeg tror hun engasjerer svært få. Hun har vel 10-20 engasjerte fans, og 30-40 engasjerte kritikere her inne. Resten tror jeg er rimelig "meh". Dokumentasjon? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 30. juli 2021 #47268 Del Skrevet 30. juli 2021 Hollyjolly skrev (19 minutter siden): Dokumentasjon? Dette har vært dokumentert x-antall ganger i tråden allerede. Du er en ny bruker, mener en kan forvente at en leser seg litt opp før en hopper inn i en debatt 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juli 2021 #47269 Del Skrevet 30. juli 2021 (endret) Hollyjolly skrev (26 minutter siden): Dokumentasjon? Det er bare å sette seg en smule inn i hva som kjennetegner falske instagramfølgere. F eks: Kontoer uten profilbilde. Kontoer uten innlegg. Kontoer uten personlig informasjon i bio. Kontoer som bare heter en rekke bokstaver og tall, f eks fidbdkf778dd. Kontoer som har voldsom mismatch mellom antall følgere og kontoer man selv følger. F eks at man har 5 følgere og selv følger 3000 stk. Jeg påstår ikke at CBE har kjøpt følgere. Men falske følgere er et enormt problem for Instagram generelt. https://influencermatchmaker.co.uk/blog/fake-instagram-followers-how-spot-them Endret 30. juli 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47270 Del Skrevet 30. juli 2021 Fjugur skrev (Akkurat nå): Dette har vært dokumentert x-antall ganger i tråden allerede. Du er en ny bruker, mener en kan forvente at en leser seg litt opp før en hopper inn i en debatt Jeg har fulgt tråden ganske lenge, men har enda til gode å se dokumentasjon på at flertallet av følgerne på Instagram er falske, inaktive eller har glemt å trykke unfollow. Det er diskutert flere ganger, men har enda ikke sett dokumentasjon på at dette gjelder flesteparten. Tvert imot har mange av følgerne på Instagram private kontoer, hvor man verken kan se om de er falske eller inaktive, så jeg ble derfor oppriktig nysgjerrig på hvor man finner dokumentasjon på den ovennevnte påstanden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47271 Del Skrevet 30. juli 2021 Powerball skrev (3 minutter siden): Det er bare å sette seg en smule inn i hva som kjennetegner falske instagramfølgere. F eks: Kontoer uten profilbilde. Kontoer uten innlegg. Kontoer uten personlig informasjon i bio. Kontoer som bare heter en rekke bokstaver og tall, f eks fidbdkf778dd. Kontoer som har voldsom mismatch mellom antall følgere og kontoer man selv følger. F eks at man har 5 følgere og selv følger 3000 stk. Jeg påstår ikke at CBE har kjøpt følgere. Men falske følgere er et enormt problem for Instagram generelt. https://influencermatchmaker.co.uk/blog/fake-instagram-followers-how-spot-them Helt enig i at noen av følgerne er falske kontoer, det ser man raskt ved å bla i lista, men at dette gjelder flertallet? Vil også gjerne vite hvor du finner dokumentasjon på at noen følgere har glemt å trykke "unfollow". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juli 2021 #47272 Del Skrevet 30. juli 2021 Hollyjolly skrev (1 minutt siden): Jeg har fulgt tråden ganske lenge, men har enda til gode å se dokumentasjon på at flertallet av følgerne på Instagram er falske, inaktive eller har glemt å trykke unfollow. Det er diskutert flere ganger, men har enda ikke sett dokumentasjon på at dette gjelder flesteparten. Tvert imot har mange av følgerne på Instagram private kontoer, hvor man verken kan se om de er falske eller inaktive, så jeg ble derfor oppriktig nysgjerrig på hvor man finner dokumentasjon på den ovennevnte påstanden. Her har du et eksempel på en som følger CBE. Her er det veldig mye som tyder at det er en fake follower. Ingen profilbilde, ingen innlegg, få følgere og følger selv et svært høyt antall. Slike følgere har CBE titusenvis av. Igjen, jeg sier ikke at CBE har kjøpt følgere. Men at fake followes er et kjempeproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juli 2021 #47273 Del Skrevet 30. juli 2021 (endret) Hollyjolly skrev (4 minutter siden): Helt enig i at noen av følgerne er falske kontoer, det ser man raskt ved å bla i lista, men at dette gjelder flertallet? Vil også gjerne vite hvor du finner dokumentasjon på at noen følgere har glemt å trykke "unfollow". Hva er ellers grunnen til at hun har 309 000 følgere men bare 2000 av dem trykker like på et innlegg? Det er en veldig tydelig indikasjon på at 99 % ikke blir engasjerte av eller er interesserte i det hun legger ut. Endret 30. juli 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47274 Del Skrevet 30. juli 2021 (endret) Powerball skrev (12 minutter siden): Her har du et eksempel på en som følger CBE. Her er det veldig mye som tyder at det er en fake follower. Ingen profilbilde, ingen innlegg, få følgere og følger selv et svært høyt antall. Slike følgere har CBE titusenvis av. Igjen, jeg sier ikke at CBE har kjøpt følgere. Men at fake followes er et kjempeproblem. Igjen: Enig at at hun har falske følgere, og også at dette er kjent for den saks skyld, men du skriver at de fleste er falske, inaktive eller har glemt å avfølge, derfor lurer jeg på hvor dette er dokumentert. Er det laget en statistikk, eller er det bare ditt inntrykk ved å bla i følgerlista? Endret 30. juli 2021 av Hollyjolly 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47275 Del Skrevet 30. juli 2021 Powerball skrev (7 minutter siden): Hva er ellers grunnen til at hun har 309 000 følgere men bare 2000 av dem trykker like på et innlegg? Det er en veldig tydelig indikasjon på at 99 % ikke blir engasjerte av eller er interesserte i det hun legger ut. Jeg vet ikke grunnen, er derfor jeg ber om dokumentasjon av deg som kommer med påstanden. Ellers er vel dette bare synsing? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. juli 2021 #47276 Del Skrevet 30. juli 2021 Hollyjolly skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke grunnen, er derfor jeg ber om dokumentasjon av deg som kommer med påstanden. Ellers er vel dette bare synsing? Hvorfor tror du at bare noen få tusen av hennes 309K følgere trykker liker? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 30. juli 2021 #47277 Del Skrevet 30. juli 2021 Dette er tre av CBEs følgere, tatt fra samme, og helt tilfeldige, skjermdump Det er naivt å tro at de representerer et mindretall, når man tar stikkprøver på følgerne er det en mengde slike. Klart disse ikke er reelle instagrambrukere. (Kan ikke linke, men de finnes enkelt igjen på Instagram). 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. juli 2021 #47278 Del Skrevet 30. juli 2021 Irriterende at man på mange IG kontoer begynner å følge, selv uten å trykket følg. Det er derfor jeg alltid sjekker at jeg ikke plutselig følger en konto etter å sett på innlegg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47279 Del Skrevet 30. juli 2021 pøbelsara skrev (3 minutter siden): Hvorfor tror du at bare noen få tusen av hennes 309K følgere trykker liker? Som svart i forrige innlegg; jeg vet ikke årsaken. Jeg blir derfor oppriktig nysgjerrig når noen hevder å vite hva som gjelder de fleste av 309 000 følgere og ber derfor om dokumentasjon på dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyjolly Skrevet 30. juli 2021 #47280 Del Skrevet 30. juli 2021 Hedy Lamarr skrev (1 minutt siden): Dette er tre av CBEs følgere, tatt fra samme, og helt tilfeldige, skjermdump Det er naivt å tro at de representerer et mindretall, når man tar stikkprøver på følgerne er det en mengde slike. Klart disse ikke er reelle instagrambrukere. (Kan ikke linke, men de finnes enkelt igjen på Instagram). Igjen: Helt enig i at det er flere slike brukere, også ved stikkprøver. Men ber igjen om hvor det er dokumentert at de gjelder "de fleste". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå