Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Minnie Mus skrev (1 time siden):

Det blir så tilgjort og krampeaktig, finnes jo ikke noe naturlig av det hun legger ut. Ingenting man kan kjenne seg igjen i. Den der fjåsinga, knisinga og tullet hun driver med når hun skal reklamere for noe, har motsatt effekt på meg. Mulig jeg hadde syntes det var kult hvis jeg hadde vært fjortis, men ikke som voksen.

Problemet for henne er at fjortiser heldigvis ikke ser henne....håper jeg!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

I tillegg er bildene/filmene arbeidssøknad til annonsører. 

Jeg antar at det er denne kampen som er viktigst nå. Det er et ganske betydelig fall fra å plukke fra øverste hylle (Ganni-agenturet, Adax, Bianco) til billigpolyester fra Chiquelle. Prosjekt Netfit.no fungerer heller ikke i så måte. Hvem er samarbeidspartnere i sommer bortsett fra Brimi Sæter og den der camping-annonsøren?

Å fremstå blid og positiv, vrikke og vri, lage piruetter og skape imaginær sommeridyll hver dag foran kamera ville være forferdelig slitsomt hvis det var min jobb. Spesielt med konkurrenter som Funkygine, Fitfocus, Sophie Elise, Isabell Raad og andre i samme bransje som er i medvind raser avgårde med nye, egne prosjekter til tross for pandemi.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...jeg søkte opp campingvogn-leverandøren som tydeligvis ikke klarer å bestemme seg for om de heter Lifestylecamper.no eller Xcamp.no, og med et begredlig norsk på uferdige nettsider.

Ble verken imponert eller inspirert, snarere tvert i mot.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang samarbeid; Vita og Wanda har samarbeid med Zalando, Jakt og fiske, Diplom-is (og andre). De må gjøre noe riktig. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Ang samarbeid; Vita og Wanda har samarbeid med Zalando, Jakt og fiske, Diplom-is (og andre). De må gjøre noe riktig. 

Er det ikke dette som er gjeve samarbeid? Med godt kjente, veletablerte merkevarer?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

allie skrev (På 7.7.2021 den 9.23):

Var inne og så på det ene skjørtet hun reklamerte for på ig Story. 
Modellen har et skjørt som sitter helt annerledes. Tydelig at CBE bruker str xs fordi hun bare gjør det.

Screenshot av ig Story og nettside til chiquelle.

BBCBBD7E-3FE1-4492-9B15-49BB7A123362.jpeg

Må innrømme at jeg hadde kjøpt det like smalt som CBE 😂

Endret av Torden
Edit, eller i allefall smalere enn modellen på hjemmesiden til leverandøren.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo muligheten da til å snu kjærringa, for vanligvis er de gode på ferier. Jeg er likevel skeptisk gitt om hva de har på lager. Redd det blir reprise av tidligere år med avbrutte turer osv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Er det ikke dette som er gjeve samarbeid? Med godt kjente, veletablerte merkevarer?

Jo. De imponerer litt, de jentene der. (Ja, jeg vet det har vært redigering av bilder også der. Flaue greier.) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Klementine said:

Nå har de jo muligheten da til å snu kjærringa, for vanligvis er de gode på ferier. Jeg er likevel skeptisk gitt om hva de har på lager. Redd det blir reprise av tidligere år med avbrutte turer osv. 

Så lenge de slipper å anstrenge seg og prestere noe annet enn rolige turer og å ta masse bilder og ha det komfortabelt, så regner jeg med at det ikke blir avbrutt. Vært noe annet med lange fjellturer, da hadde nok CBE blitt syk eller måtte bryte.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Jo. De imponerer litt, de jentene der. (Ja, jeg vet det har vært redigering av bilder også der. Flaue greier.) 

Ja det er fryktelig flaue greier og da de ble fersket brukte de samme strategi som CBE.

https://www.tv2.no/a/13986063/

De påstod at det var få bilder, og tilbake i tid. Begge deler er motbevist. Dessuten kaller de det urettferdig og definerer det som personangrep. 

De løy også til Mads Hansen tidligere og sverget at de ikke redigerte.

Helt parallelt med hvordan CBE håndterte det og ikke det spor bedre. Når de i så liten grad tar ansvar og beklager er det grunn til å tro at de ikke forstår og tar lærdom. Hva skal da være motivasjonen for å slutte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (12 timer siden):

Jeg forbinder ikke "Jakt og fiske" eller friluftsliv generelt med akkurat de to der, men de deltok vel i 71 grader nord? Et realityprogram behørig blogget om og med gjentatte spørsmål i carolinebergeriksen.nos kommentarfelt gjennom årene, der det kategorisk har vært cbe som har skrevet å ha avslått forespørsler om deltakelse i programmet (blitt spurt flere ganger) eller av ulike grunner ikke har hatt mulighet til å delta selv om det ville "vært så gøy".

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyelse
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden):

Jeg forbinder ikke Jakt og fiske eller friluftsliv med akkurat de to der, men de deltok vel i 71 grader nord? Et realityprogram behørig blogget om med gjentatte spørsmål om i carolinebergeriksen.nos kommentarfelt der det kategorisk har vært cbe som har skrevet å ha avslått forespørsler om deltakelse.

71 grader nord kjendis og På tur med Monsen..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (4 minutter siden):

Ja, det stemmer når du skriver det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (8 minutter siden):

Og Kompani Lauritzen, vel? Mye TV-tid til å befeste seg som aktive og turglade med litt futt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Powerball
Torden skrev (1 time siden):

Må innrømme at jeg hadde kjøpt det like smalt som CBE 😂

Du foretrekker å ha skjørtemidjen oppunder ribbeina og å ikke kunne gå mer enn noen få skritt før skjørtet har kveilet seg opp rundt hoftene dine? 

Jeg skal innrømme at jeg ikke syns skjørtet var noe pent på den andre modellen heller, men det er fordi det ser ut som et billig, syntetisk stoff som er sydd sammen med et par halvhjertede sømmer.

Jeg ser forresten at CBE ikke har hatt fantasi nok til å bruke en annen topp sammen med skjørtet engang. Er ikke poenget med å bruke influensere at de skal prøve å personliggjøre reklamen? 

Screenshot_20210708-203718_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Og Kompani Lauritzen, vel? Mye TV-tid til å befeste seg som aktive og turglade med litt futt. 

Apropos aktive og turglade. Skulle gjerne ha sett fjorårets fjelltur på skjerm, der CBE fortalte om vond lyske og de fortsatte likevel. Der tror jeg det var mye som skjedde som de ikke vil at vi skal vite. De gikk vel tomme for det meste, måtte avbryte halvveis, LKE snakket om at det ble "overlevelsestur" og CBE forsvant fra sosiale medier i flere dager etterpå. Det var etter den turen at LKE ville hun skulle starte opp med kveldsøkter i tillegg til morgenøkter (for å "bli en bedre løper", som CBE skrev).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (8 minutter siden):

Du foretrekker å ha skjørtemidjen oppunder ribbeina og å ikke kunne gå mer enn noen få skritt før skjørtet har kveilet seg opp rundt hoftene dine? 

Jeg skal innrømme at jeg ikke syns skjørtet var noe pent på den andre modellen heller, men det er fordi det ser ut som et billig, syntetisk stoff som er sydd sammen med et par halvhjertede sømmer.

Jeg ser forresten at CBE ikke har hatt fantasi nok til å bruke en annen topp sammen med skjørtet engang. Er ikke poenget med å bruke influensere at de skal prøve å personliggjøre reklamen? 

Screenshot_20210708-203718_Samsung Internet.jpg

Les editen min 🥰 jeg ville valgt smalere enn modellen, men gjerne pittelitt løsere enn CBE.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...