Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Hun betalte og ble så glad at hun gråt? Ok. 

Kan jo være at det er mannen som har overrasket kona med fredagsblomster.  Det er kanskje et ukjent fenomen er inne. Jeg har ihverfall blitt rørt av å få en vakker blomsterbukett. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

1 time siden, Lin10 skrev:

Kan jo være at det er mannen som har overrasket kona med fredagsblomster.  --- klipp ---

Hvordan forklarer man at blomsterbutikken bruker bilder av CBE i sine reklamer, hvis det ikke er et samarbeid?

Endret av Lavande
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
4 timer siden, Maneo skrev:

Det er så lite greit måten hun lar jentene håndtere hunden på i badekaret! Man ser TYDELIG at hunden er stresset og usikker, og hun lar jentungen holde den fast i labbene mens den andre jentungen spyler den. Makan til idioti! 🤦🏻‍♀️ Stakkar hund!

Mangel på respekt for dyr er ikke noe nytt. Kanskje ikke så rart hvis man ser hvordan de agerer innenfor bedriftens rammer også. Edit; alt som vises av dyr er i bedriftens rammer.

Endret av Lin11
Gjest Lavande
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Lin10 skrev:

Kan jo være at det er mannen som har overrasket kona med fredagsblomster. --- klipp-‐--

Da takker man mannen sin, og ikke butikken med tagging på bedriftskontoen slik - https://instagram.com/carolinebergeriksenno

Screenshot_20200703-222754_Instagram.thumb.jpg.136a9d31d140d329759f1b439b81474d.jpg

Tilføyelse : "Rekk opp hånden" de som vet navnet på den som har laget blomsterbuketten som mannen kommer hjem med.....

Endret av Lavande
Skrevet
18 minutter siden, Lin10 skrev:

Kan jo være at det er mannen som har overrasket kona med fredagsblomster.  Det er kanskje et ukjent fenomen er inne. Jeg har ihverfall blitt rørt av å få en vakker blomsterbukett. 

Ja.. Jøss.. Verken gud eller Jesus blir sint på deg om du innrømme at du tat feil vettu. For sist vi alle sjekket så heter ikke mannen til CBE akkurat Ina😂 

• Liker 25
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
3 timer siden, Lin10 skrev:

Fredagsblomster er så 60-tallet. Jeg kjøper min egen blomst. 

Endret av Lin11
Skrevet
1 time siden, Lin10 skrev:

Du spekulerer at det er en bukett hun har fått, men siden det ikke er merket, så er det ikke et betalt samarbeid. Buketten skal derfor ikke merkes! Hun har selv uttrykt flere ganger at reklame merkes. 

Til info så skal det merkes som reklame om hun har fått buketten, selv om det ikke er betaling utover det.

Men kan jo være at hun har kjøpt buketten og kun ønsker å støtte en lokal forhandler ved å nevne dem. 

Hele diskusjonen er bare spekulasjoner. 

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Til info så skal det merkes som reklame om hun har fått buketten, selv om det ikke er betaling utover det.

Men kan jo være at hun har kjøpt buketten og kun ønsker å støtte en lokal forhandler ved å nevne dem. 

Hele diskusjonen er bare spekulasjoner. 

Velkommen til KG 💐

• Liker 7
Skrevet

Så er hun i gang igjen med reklame for lekestue til døtrene. Hun gleder seg til å vise bilder. Kan ikke disse barna ha lekestua si i fred da, må hun spre det over hele Internett? Hun kommer garantert til å spre bilder av uvitende barn, også. Så nå vet alle hvor denne lekestua står og hvor de leker. Grøss, sier jeg bare. 

• Liker 41
Skrevet
9 timer siden, Lin11 skrev:

Fredagsblomster er så 60-tallet. Jeg kjøper min egen blomst. 

CBE kjøper ingenting selv.

• Liker 23
Skrevet
13 timer siden, Louiah skrev:

Så trist at hun holder på sånn her. 

https://imgur.com/a/1PY6wCY

Hun tror sikkert hun ser sånn ut i virkeligheten. Det filteret er creepy. Har prøvd det selv, men kunne aldri funnet på å legge ut selfie fordi jeg ser jo nesten ikke ut som meg selv. Og ja, det er også umerket reklame.

• Liker 22
Skrevet
16 hours ago, Nudeldama said:

Vel, uavhengig av om jeg har en blogg som er ment også for reklame eller en ren privat blogg, så synes jeg - utfra hva vi vet - at det CBE har gjort er riktig. Hun har fått blomster på døren som hun ikke kjenner til eller har bestilt, og som da virker til å være en uvitende gave fra blomsterforhandleren, og har takket dem med @. 

Hvordan vet vi at hun har fått blomster på døren som hun ikke kjenner til? 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Fra forbrukertilsynet sin veiledning om reklame når det gjelder hva som skal merkes:

Sitat
  • Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering.

Jeg tviler på at denne blomsterbutikken sender blomster til tilfeldige personer. Selvfølgelig har de sendt dem til nettopp henne fordi de forventer omtale og eksponering. Spiller ingen rolle om hun visste om det på forhånd eller ikke. 

Endret av ¤flicka¤
  • Liker 32
Skrevet

Barn selger mer enn hennes redigerte kropp. Det er faktisk barna hun selger på her, ikke lekestue. Og den gadd de ikke betale for selv. 

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...