Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ser noen spør etter tips til spretten rumpe på bloggen. CBE svarer å løpe, spise mye grønt og trene styrkeøvelser for rompa. Dette må vel være tidenes dårligste tips.  Jeg skal spise sykt mye grønt frem til jul, så skal jeg se hvor spretten den rompa blir. Og hun skal designe den beste treningsappen som finnes... Syns jeg leste fra en annen treningsdame at hvis man løper for mye, så bryter man ned musklene. Vet ikke om det stemmer, men det kan jo forklare hvorfor CBE ikke har mye muskler. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/01/laksespyd-med-gresslokmajones/#comments

Hvordan er det dårlige tips? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
51 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ser noen spør etter tips til spretten rumpe på bloggen. CBE svarer å løpe, spise mye grønt og trene styrkeøvelser for rompa. Dette må vel være tidenes dårligste tips.  Jeg skal spise sykt mye grønt frem til jul, så skal jeg se hvor spretten den rompa blir. Og hun skal designe den beste treningsappen som finnes... Syns jeg leste fra en annen treningsdame at hvis man løper for mye, så bryter man ned musklene. Vet ikke om det stemmer, men det kan jo forklare hvorfor CBE ikke har mye muskler. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/01/laksespyd-med-gresslokmajones/#comments

Nevner hun ikke proteiner? Løping og grøntfor? Høres rart ut.. Det var sikkert ironisk ment. 

Endret av Marioposa
  • Liker 7
Gjest Lin11
Skrevet
11 minutter siden, Marioposa skrev:

Nevner hun ikke proteiner? Løping og grøntfor? Høres rart ut.. Det var sikkert ironisk ment. 

Eller så svarer de etter hva slags kunnskap de innehar? Har noen sett proteinrik kost på Netfit kontoen? Eller på bloggen? Er det ikke mye grønt og løping som er lidenskapen? 

Skrevet
29 minutter siden, Klink skrev:

Man får ikke muskler av å spise masse grønt.. 

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Man får ikke muskler av å spise masse grønt.. 

Tja kjenner vegetarianere med muskler jeg 😊

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Klink skrev:

Å få sprettrumpe krever at man trener styrke, også med vekter. Holder ikke med øvelsene som vises på Netfit. I tillegg må man sørge for å spise nok proteiner.

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Klink skrev:

Ikke noe problem å få i seg nok proteiner via bønner, linser, tofu, meieriprodukter, osv.

Men du skal spise ganske mye grønt for å klare det...

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Ikkenoledig skrev:

Å få sprettrumpe krever at man trener styrke, også med vekter. Holder ikke med øvelsene som vises på Netfit. I tillegg må man sørge for å spise nok proteiner.

Ho sa jo det også 🤷‍♀️ Trene rumpe øvelser. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Klink skrev:

Ho sa jo det også 🤷‍♀️ Trene rumpe øvelser. 

Sa ikke at hun ikke sa styrke :) men øvelser med egen kroppsvekt - som på Netfit holder ikke :) Du spurte hvorfor det var dårlig råd. Mitt svar⬆️

• Liker 14
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Sa ikke at hun ikke sa styrke :) men øvelser med egen kroppsvekt - som på Netfit holder ikke :) Du spurte hvorfor det var dårlig råd. Mitt svar⬆️

Jeg tenker at det var et godt råd og at hun har svart det som virker. Styrketrening og spise sunt. 

Og man må ikke trene med vekter for å få muskler på rumpa. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, Sol79 skrev:

Hun skrev jo at telt utgikk, men at hun håpet at det ble noen toppturer likevel..

Hvor har hun skrevet dette?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Hvor har hun skrevet dette?

På insta. Så det jeg også. Er det galt også å ikke gidde å ligge i telt i regnvær? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Jeg har sprettrumpe. Og kun fordi jeg trener tung styrke flere ganger i uken. Jeg løper også, men det er for å forbrenne. Men du får ikke sprettrumpe av løping, der må det være litt mer vekt enn egenvekt. Du får fine bein derimot, det merket jeg etter at jeg løp oftere.

Dette er ikke ment for å skryte altså, men om jeg ikke opprettholder vekttrening, synker rumpa veldig fort ned.

Syns det var dårlig råd å spise grønt og løpe. Og netfit. Det er bare ikke et godt nok svar. CBE er bygd annerledes enn de aller fleste, og med svaien hennes ser rumpa større ut enn den er. Hun spiller mye på det.

Endret av miamiamia
  • Liker 33
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
1 time siden, miamiamia skrev:

Jeg har sprettrumpe. Og kun fordi jeg trener tung styrke flere ganger i uken. Jeg løper også, men det er for å forbrenne. Men du får ikke sprettrumpe av løping, der må det være litt mer vekt enn egenvekt. Du får fine bein derimot, det merket jeg etter at jeg løp oftere.

Dette er ikke ment for å skryte altså, men om jeg ikke opprettholder vekttrening, synker rumpa veldig fort ned.

Syns det var dårlig råd å spise grønt og løpe. Og netfit. Det er bare ikke et godt nok svar. CBE er bygd annerledes enn de aller fleste, og med svaien hennes ser rumpa større ut enn den er. Hun spiller mye på det.

Ikke glem lys og skygge, det er også de fleste forunt. 

Endret av Lin11
Gjest Lin11
Skrevet
31 minutter siden, Klink skrev:

Jeg tenker at det var et godt råd og at hun har svart det som virker. Styrketrening og spise sunt. 

Og man må ikke trene med vekter for å få muskler på rumpa. 

Nei, det er ikke et godt råd. Og man MÅ trene styrke for å trene rumpa. Typisk influensere som skal selge inn ting de ikke kan. 

Skrevet
1 minutt siden, Lin11 skrev:

Nei, det er ikke et godt råd. Og man MÅ trene styrke for å trene rumpa. Typisk influensere som skal selge inn ting de ikke kan. 

Ja, styrke ja. Det skrev ho jo. 

• Liker 2
Gjest Lin11
Skrevet
2 minutter siden, Klink skrev:

Hva slags styrke?

Skrevet
2 minutter siden, Klink skrev:

Hadde det bare vært CBE som en treningsinteressert dame som svarte hadde svaret vært ok. Men nå lanserer de Netfit, og da blir hun plutselig en som man må forvente å få korrekte og veloverveide svar fra. Svaret hennes inneholder for mye som er ukorrekt. Da hjelper det ikke at 1/3 del av svaret er delvis riktig.

Skal hun bli en seriøs aktør innen trening må hun enten svare korrekt eller si at dette kan hun ikke svare på.

• Liker 31
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Hadde det bare vært CBE som en treningsinteressert dame som svarte hadde svaret vært ok. Men nå lanserer de Netfit, og da blir hun plutselig en som man må forvente å få korrekte og veloverveide svar fra. Svaret hennes inneholder for mye som er ukorrekt. Da hjelper det ikke at 1/3 del av svaret er delvis riktig.

Skal hun bli en seriøs aktør innen trening må hun enten svare korrekt eller si at dette kan hun ikke svare på.

Eller rett og slett sette seg inn i kunnskapen som den nye og den gamle PT'en i prosjektet sannsynligvis innehar mer av. Spør Adrian Paul hvordan man bygger muskler.

Edit: Synes ikke det er rart at cbe selv oftest har sufflør når hun skal uttale seg.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 18
Skrevet
57 minutter siden, Klink skrev:

Får du musker av å spise salat bladet altså? Hmm..

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...