Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hva menere du med dere? Om du hadde giddet så hadde du lest på forrige side der det faktisk blir snakket om MH og CBE. Der nevner faktisk en annen bruker at fotball verden er liten å det kan være en mulighet for at LK har noe på MH som gjør at han ikke tar tak i CBE&co og all kritikken som bedriften får. Så ikke anta noe på siste kommentar i tråden når du ikke har lest deg opp fra de/den forrige siden/e her.

Ja, det er helt sikkert derfor han ikke tar tak i CBE og co. 😊

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Levina skrev:

Konklusjonen kan være det. Men det er noe ingen her på forumet som vet for sikkert. Det er kun MH som vet svaret på det😉

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Levina skrev:

Du tenker at det ikke er noe å kritisere cbe for? Barneeksponering? Manglende merking av rekame? Kroppsfokus?

• Liker 21
Skrevet (endret)
52 minutter siden, Levina skrev:

:Knegg: Så du tror at Mads Hansen mener at det er bare hans egen  femåring som ikke skjønner hva det betyr å vises på en stor IG-konto og derfor skal slippe og eksponeres? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 44
Skrevet
2 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hva menere du med dere? Om du hadde giddet så hadde du lest på forrige side der det faktisk blir snakket om MH og CBE. Der nevner faktisk en annen bruker at fotball verden er liten å det kan være en mulighet for at LK har noe på MH som gjør at han ikke tar tak i CBE&co og all kritikken som bedriften får. Så ikke anta noe på siste kommentar i tråden når du ikke har lest deg opp fra de/den forrige siden/e her.

For noe konspiratorisk vås. 

Kjekt å prøve å være litt saklig.

• Liker 18
Skrevet

Når var det de skulle til Dovre og Rondane forresten??

Skrevet
40 minutter siden, Consita skrev:

Når var det de skulle til Dovre og Rondane forresten??

Er det ikke i dag de skal reise? Har det hvertfall travelt ettersom hun ikke har lagt ut noe på story i dag. Det har vel aldri skjedd før at hun deler så lite i løpet av en dag.   

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Er det ikke i dag de skal reise? Har det hvertfall travelt ettersom hun ikke har lagt ut noe på story i dag. Det har vel aldri skjedd før at hun deler så lite i løpet av en dag.   

Fyllesjuk, tenkte jeg 🙈ikke basert på egen erfaring 😂

• Liker 13
Skrevet

Skrev inn et spørsmål til CBE i kommentarfeltet til det siste innlegget med undertøy fra MyMuse, der jeg spurte om hva hun synes om å vise både brystvorter og rumpe på bloggen for alle å se. Den ble ikke publisert, gitt. 

• Liker 15
Skrevet
27 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Skrev inn et spørsmål til CBE i kommentarfeltet til det siste innlegget med undertøy fra MyMuse, der jeg spurte om hva hun synes om å vise både brystvorter og rumpe på bloggen for alle å se. Den ble ikke publisert, gitt. 

Synlige lady parts også. Jeg føler meg som en pervers kikker når slike bilder popper opp på insta. Godt mulig at jeg er over gjennomsnittet prippen, men det er ikke meg det går ut over at CBE flasher alt, det er barna det går ut over. Lurer forresten på om foreldrene hennes er stolte når hun legger ut slike bilder?

• Liker 29
Gjest tranedatter
Skrevet
6 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Synlige lady parts også. Jeg føler meg som en pervers kikker når slike bilder popper opp på insta. Godt mulig at jeg er over gjennomsnittet prippen, men det er ikke meg det går ut over at CBE flasher alt, det er barna det går ut over. Lurer forresten på om foreldrene hennes er stolte når hun legger ut slike bilder?

Det var moren som foreslo å legge ut post partum bildet i undertøy...to ganger.

Skrevet
7 minutter siden, tranedatter skrev:

Det var moren som foreslo å legge ut post partum bildet i undertøy...to ganger.

Eplet faller ikke langt fra stammen, mao... CBE er heldig. Når hun vokste opp kunne ikke foreldrene legge ut hverken bilder eller privatliv på nettet. I sterk kontrast til hennes egne døtre. 

• Liker 23
Skrevet

Den eneste som er ansvarlig for å legge ut avslørende bilder av seg selv er caroline berg eriksen. Og mannen. Å stille spørsmålstegn ved om foreldrene hennes er stolte av slike bilder insinuerer at noen i settingen burde skamme seg, det hører ikke hjemme noe sted.  Slike insinuasjoner devaluerer bare berg eriksens delte ansvar over hva som publiseres og setter fokuset feil. Legg ansvaret for publiseringen der det hører hjemme: Hos de to voksne firmaeierne.

• Liker 46
Skrevet
49 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Den eneste som er ansvarlig for å legge ut avslørende bilder av seg selv er caroline berg eriksen. Og mannen. Å stille spørsmålstegn ved om foreldrene hennes er stolte av slike bilder insinuerer at noen i settingen burde skamme seg, det hører ikke hjemme noe sted.  Slike insinuasjoner devaluerer bare berg eriksens delte ansvar over hva som publiseres og setter fokuset feil. Legg ansvaret for publiseringen der det hører hjemme: Hos de to voksne firmaeierne.

Moren til CBE er sikkert stolt av sin flotte datter😊Helt normalt at mødre er stolte av barna sine. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Aquarius04 skrev:

Det forstår jeg veldig godt. Jeg hadde heller ikke publisert en slik kommentar.

• Liker 10
Skrevet

Ser noen spør etter tips til spretten rumpe på bloggen. CBE svarer å løpe, spise mye grønt og trene styrkeøvelser for rompa. Dette må vel være tidenes dårligste tips.  Jeg skal spise sykt mye grønt frem til jul, så skal jeg se hvor spretten den rompa blir. Og hun skal designe den beste treningsappen som finnes... Syns jeg leste fra en annen treningsdame at hvis man løper for mye, så bryter man ned musklene. Vet ikke om det stemmer, men det kan jo forklare hvorfor CBE ikke har mye muskler. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/01/laksespyd-med-gresslokmajones/#comments

• Liker 22
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ser noen spør etter tips til spretten rumpe på bloggen. CBE svarer å løpe, spise mye grønt og trene styrkeøvelser for rompa. Dette må vel være tidenes dårligste tips.  Jeg skal spise sykt mye grønt frem til jul, så skal jeg se hvor spretten den rompa blir. Og hun skal designe den beste treningsappen som finnes... Syns jeg leste fra en annen treningsdame at hvis man løper for mye, så bryter man ned musklene. Vet ikke om det stemmer, men det kan jo forklare hvorfor CBE ikke har mye muskler. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/01/laksespyd-med-gresslokmajones/#comments

Skrev hun virkelig mye grønt? Det er proteiner man må ha for å bygge muskler. Ikke mye proteiner i grønt for å si det sånn. Man skal IKKE løpe, men trene styrke. Løping er Kardio, altså fettforbrennende. Med forbehold om at de faktisk skrev det, ikke mye treningsekspert over det. Netfit ekspertene sine det 🙄

Endret av Lin11
Skrevet

Det skal regne hver dag, hele uka. Skal si jeg er spent på den fjellturen. Tipper de avlyser, og heller sitter på hytta og reklamerer for ullundertøy og hudpleieprodukter. 

• Liker 29
Skrevet

Hun skrev jo at telt utgikk, men at hun håpet at det ble noen toppturer likevel..

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, MiniMjau skrev:

Det skal regne hver dag, hele uka. Skal si jeg er spent på den fjellturen. Tipper de avlyser, og heller sitter på hytta og reklamerer for ullundertøy og hudpleieprodukter. 

De har vel allerede skrevet at et ser ut som det ikke blir telting.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...