Inocybe Skrevet 3. juli 2020 #23861 Skrevet 3. juli 2020 17 minutter siden, Lin11 skrev: Interessant artikkel, har du link til denne? Nepotisme? bland inn besteforeldre, søsken og tanter og onkler som applauderer deg i kommentarfeltet. https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/LAJdmQ/blokker-verden-jeg-vil-ha-fred-ingeborg-senneset? Tror den er stengt for ikke-abonnenter, men anbefaler uansett å støtte pressen vår 19
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23862 Skrevet 3. juli 2020 8 minutter siden, Inocybe skrev: https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/LAJdmQ/blokker-verden-jeg-vil-ha-fred-ingeborg-senneset? Tror den er stengt for ikke-abonnenter, men anbefaler uansett å støtte pressen vår Urolig treffende fra Ingeborg Senneset, mange av de samme refleksjonene er delt her på «det mørkeste stedet på KG» 🤪 bra at det får plass i redaksjonelle medier.
Maneo Skrevet 3. juli 2020 #23863 Skrevet 3. juli 2020 Det er så lite greit måten hun lar jentene håndtere hunden på i badekaret! Man ser TYDELIG at hunden er stresset og usikker, og hun lar jentungen holde den fast i labbene mens den andre jentungen spyler den. Makan til idioti! 🤦🏻♀️ Stakkar hund! 38
Gjest tranedatter Skrevet 3. juli 2020 #23864 Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, Louiah skrev: Så trist at hun holder på sånn her. https://imgur.com/a/1PY6wCY 39 minutter siden, Lin11 skrev: De har merket riktig at det er reklame, bildet er smakfullt og naturlig. Så naturlig at man også ser en enkelt del av noe bare kvinner har 🤪 fint at man bjuder på til venner og bekjente når man skal vise frem «designet« sitt. Er det en aldri så liten tattis på hennes høyre lyske? Godt å se ikke bare meg som har føflekker på kroppen, de har jeg ikke sett før! Tommelen opp for uredigerte kropper, denne er jo flott! Må vare lære seg puste med magen, hjelper både mot stress, vondt i hodet og vond nakke.
Kollontaj Skrevet 3. juli 2020 #23865 Skrevet 3. juli 2020 (endret) God artikkel av Senneset! Merkelig at bedrifter ønsker å knytte seg til så uprofesjonelle folk, men de vet kanskje ikke alltid om det. Her må vi bruke forbrukermakten vår og si fra! Ps. Sikter til bedrifter som ikke selger lurepulver. Endret 3. juli 2020 av Kollontaj 22
Louiah Skrevet 3. juli 2020 #23866 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, tranedatter skrev: Er det en aldri så liten tattis på hennes høyre lyske? Godt å se ikke bare meg som har føflekker på kroppen, de har jeg ikke sett før! Tommelen opp for uredigerte kropper, denne er jo flott! Må vare lære seg puste med magen, hjelper både mot stress, vondt i hodet og vond nakke. Nei, det er filteret hun har brukt som lager den «effekten». Filteret heter «retro cam» og er populært blant influensere om dagen da en ser brunere og «smooth» ut. 15
Lin10 Skrevet 3. juli 2020 #23867 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 3 timer siden, Lin11 skrev: Det er reklame for blomsterbutikken. Og levering på døren. Bare å tipse FT. Bare spekulasjoner. Hun kan fint betale for buketten selv og få den tilsendt. Hun er så høflig at hun takker for den flotte buketten som er laget. Synes det er fint at hun kan fronte lokale butikker, men er det betalt av henne, så er det ikke reklame og derfor skal ikke merkes. Hun vet nok hva som skal merkes etter 11 år, men her inne er det som alltid antakelser. Det er heller ikke ulovlig eller budd på noen lov at hun lar butikken låne bilder som de har tatt. Endret 3. juli 2020 av Lin10 3
Gjest tranedatter Skrevet 3. juli 2020 #23868 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, Louiah skrev: Nei, det er filteret hun har brukt som lager den «effekten». Filteret heter «retro cam» og er populært blant influensere om dagen da en ser brunere og «smooth» ut. Ha der ser man! Man VIL ha føflekker på kroppen. Velbekommen! edit: Men huden ser jo ikke slett ut? Jeg er for gammel for sånt her. Syntes til og meg att man kan skue brister i huden i formen av gamle strekkmerker. Endret 3. juli 2020 av tranedatter
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 3. juli 2020 Populært innlegg #23869 Skrevet 3. juli 2020 10 minutter siden, Lin10 skrev: Bare spekulasjoner. Hun kan fint betale for buketten selv og få den tilsendt. Hun er så høflig at hun takker for den flotte buketten som er laget. Synes det er fint at hun kan fronte lokale butikker, men er det betalt av henne, så er det ikke reklame og derfor skal ikke merkes. Hun vet nok hva som skal merkes etter 11 år, men her inne er det som alltid antakelser. Det er heller ikke ulovlig eller budd på noen lov at hun lar butikken låne bilder som de har tatt. Hun betalte og ble så glad at hun gråt? Ok. 52
Aricia Skrevet 3. juli 2020 #23870 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Hun betalte og ble så glad at hun gråt? Ok. I så fall ville hun vært såpass glemsk at jeg ville bekymret meg litt om jeg var henne. 30
Inocybe Skrevet 3. juli 2020 #23871 Skrevet 3. juli 2020 12 minutter siden, Lin10 skrev: Bare spekulasjoner. Hun kan fint betale for buketten selv og få den tilsendt. Hun er så høflig at hun takker for den flotte buketten som er laget. Synes det er fint at hun kan fronte lokale butikker, men er det betalt av henne, så er det ikke reklame og derfor skal ikke merkes. Hun vet nok hva som skal merkes etter 11 år, men her inne er det som alltid antakelser. Det er heller ikke ulovlig eller budd på noen lov at hun lar butikken låne bilder som de har tatt. Det er ikke spekulativt at hun har samarbeid med butikken. Det er heller ikke spekulativt at Kari Nordmann ikke hadde fått en tilsvarende surprise-bukett på døren. Buketten skal merkes! Rett over er det et annet eksempel på at CBE heller ikke merker korrekt i andre anledninger. På undertøysbildet er merket med reklame i mindre font enn resten av teksten. Det er ikke lov det heller. https://m.imgur.com/a/1PY6wCY Enig i det er bra hun promoterer lokale butikker. Mye bedre enn miljøfiendtlig Kina-ræl, men er ikke for mye forlangt at hun følger helt enkle regler laget for å beskytte forbrukere. Dvs oss. 30
LilleSnupp Skrevet 3. juli 2020 #23872 Skrevet 3. juli 2020 18 minutter siden, Lin10 skrev: Bare spekulasjoner. Hun kan fint betale for buketten selv og få den tilsendt. Hun er så høflig at hun takker for den flotte buketten som er laget. Synes det er fint at hun kan fronte lokale butikker, men er det betalt av henne, så er det ikke reklame og derfor skal ikke merkes. Hun vet nok hva som skal merkes etter 11 år, men her inne er det som alltid antakelser. Det er heller ikke ulovlig eller budd på noen lov at hun lar butikken låne bilder som de har tatt. Ja, det er nok bare spekulasjoner at hun har betalt for buketten selv og fått den tilsendt. Flott at du presiserer det 👍 28
Lin10 Skrevet 3. juli 2020 #23873 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, Inocybe skrev: Det er ikke spekulativt at hun har samarbeid med butikken. Det er heller ikke spekulativt at Kari Nordmann ikke hadde fått en tilsvarende surprise-bukett på døren. Buketten skal merkes! Rett over er det et annet eksempel på at CBE heller ikke merker korrekt i andre anledninger. På undertøysbildet er merket med reklame i mindre font enn resten av teksten. Det er ikke lov det heller. https://m.imgur.com/a/1PY6wCY Enig i det er bra hun promoterer lokale butikker. Mye bedre enn miljøfiendtlig Kina-ræl, men er ikke for mye forlangt at hun følger helt enkle regler laget for å beskytte forbrukere. Dvs oss. Du spekulerer at det er en bukett hun har fått, men siden det ikke er merket, så er det ikke et betalt samarbeid. Buketten skal derfor ikke merkes! Hun har selv uttrykt flere ganger at reklame merkes. 3
Inocybe Skrevet 3. juli 2020 #23874 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Lin10 skrev: Du spekulerer at det er en bukett hun har fått, men siden det ikke er merket, så er det ikke et betalt samarbeid. Buketten skal derfor ikke merkes! Hun har selv uttrykt flere ganger at reklame merkes. Jeg spekulerer ikke. Jeg _vet_ det skal merkes. Les innlegget og linken under. Du og CBE tar feil. 3 timer siden, LilleSnupp skrev: Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering (jf. Forbrukertilsynets veileder for merking av reklame i sosiale medier). 34
Lin10 Skrevet 3. juli 2020 #23875 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Inocybe skrev: Jeg spekulerer ikke. Jeg _vet_ det skal merkes. Les innlegget og linken under. Du og CBE tar feil. Du har ikke skjønt det! Har hun betalt buketten av egne penger. Buketten er er ikke merket med sponset eller reklame. Eks vippset butikken og de har sendt buketten til henne. #noen må ha det inn med teskje eller vet bedre enn influenceren selv😅 1
Populært innlegg Inocybe Skrevet 3. juli 2020 Populært innlegg #23876 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 16 minutter siden, Lin10 skrev: Du har ikke skjønt det! Har hun betalt buketten av egne penger. Buketten er er ikke merket med sponset eller reklame. Eks vippset butikken og de har sendt buketten til henne. #noen må ha det inn med teskje eller vet bedre enn influenceren selv😅 Jo da jeg har skjønt det. Det er tross alt bedriftens MO å unnlate å merke så jeg er ikke overrasket. Jeg er mer overrasket over at noen kjøper historien hennes om at hun blir så rørt hun gråter når hun får en bukett blomster hun ifølge deg har betalt for. DET er sær oppførelse det. Hersketeknikken din på slutten kan du droppe. Du klager jevnlig over du får motgang her, men ser ikke hvordan du selv legger opp til det ved å behandle andre på måter du selv syter over hvis brukes mot deg. Slutt med det så kanskje andre vil behandle deg med respekt de også. Endret 3. juli 2020 av Inocybe Stavefeil 60
miamiamia Skrevet 3. juli 2020 #23877 Skrevet 3. juli 2020 Er så lei av de filtrene. Hun bruker de så ofte at hun tror hun ser slik ut i RL. Ikke sunt. 15
MaleficentAurora Skrevet 3. juli 2020 #23878 Skrevet 3. juli 2020 (endret) Selvsagt er det en samarbeid med Eucalyptusblomster forhandler før ellers så ville de ikke ha brukt CBE eller nevnt henne på IG kontoen sin. https://www.instagram.com/eucalyptusblomster/?hl=nb Endret 3. juli 2020 av MaleficentAurora 21
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23879 Skrevet 3. juli 2020 41 minutter siden, Lin10 skrev: Du har ikke skjønt det! Har hun betalt buketten av egne penger. Buketten er er ikke merket med sponset eller reklame. Eks vippset butikken og de har sendt buketten til henne. #noen må ha det inn med teskje eller vet bedre enn influenceren selv😅 Det blir opp til FT å finne ut av det. Kunne virkelig ikke bry meg mindre om hva du synser om.
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23880 Skrevet 3. juli 2020 56 minutter siden, Lin10 skrev: Du spekulerer at det er en bukett hun har fått, men siden det ikke er merket, så er det ikke et betalt samarbeid. Buketten skal derfor ikke merkes! Hun har selv uttrykt flere ganger at reklame merkes. Ja, og tannfeen og julenissen finnes også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå