Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så lite greit måten hun lar jentene håndtere hunden på i badekaret! Man ser TYDELIG at hunden er stresset og usikker, og hun lar jentungen holde den fast i labbene mens den andre jentungen spyler den. Makan til idioti! 🤦🏻‍♀️ Stakkar hund!

• Liker 38
Gjest tranedatter
Skrevet
1 time siden, Louiah skrev:

Så trist at hun holder på sånn her. 

https://imgur.com/a/1PY6wCY

39 minutter siden, Lin11 skrev:

De har merket riktig at det er reklame, bildet er smakfullt og naturlig. Så naturlig at man også ser en  enkelt del av noe bare kvinner har 🤪 fint at man bjuder på til venner og bekjente når man skal vise frem «designet«  sitt. 

Er det en aldri så liten tattis på hennes høyre lyske? 

Godt å se ikke bare meg som har føflekker på kroppen, de har jeg ikke sett før! Tommelen opp for uredigerte kropper, denne er jo flott! Må vare lære seg puste med magen, hjelper både mot stress, vondt i hodet og vond nakke. 

Skrevet (endret)

God artikkel av Senneset! Merkelig at bedrifter ønsker å knytte seg til så uprofesjonelle folk, men de vet kanskje ikke alltid om det. Her må vi bruke forbrukermakten vår og si fra! 

Ps. Sikter til bedrifter som ikke selger lurepulver. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, tranedatter skrev:

Er det en aldri så liten tattis på hennes høyre lyske? 

Godt å se ikke bare meg som har føflekker på kroppen, de har jeg ikke sett før! Tommelen opp for uredigerte kropper, denne er jo flott! Må vare lære seg puste med magen, hjelper både mot stress, vondt i hodet og vond nakke. 

Nei, det er filteret hun har brukt som lager den «effekten». Filteret heter «retro cam» og er populært blant influensere om dagen da en ser brunere og «smooth» ut.

• Liker 15
Skrevet (endret)
3 timer siden, Lin11 skrev:

Det er reklame for blomsterbutikken. Og levering på døren. Bare å tipse FT.

FCDA863B-3E9D-4DDD-893B-22FB6E4E6BCE.jpeg

Bare spekulasjoner. Hun kan fint betale for buketten selv og få den tilsendt. Hun er så høflig at hun takker for den flotte buketten som er laget. Synes det er fint at hun kan fronte lokale butikker, men er det betalt av henne, så er det ikke reklame og derfor skal ikke merkes. Hun vet nok hva som skal merkes etter 11 år, men her inne er det som alltid antakelser. 

Det er heller ikke ulovlig eller budd på noen lov at hun lar butikken låne bilder som de har tatt. 

Endret av Lin10
  • Liker 3
Gjest tranedatter
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Louiah skrev:

Nei, det er filteret hun har brukt som lager den «effekten». Filteret heter «retro cam» og er populært blant influensere om dagen da en ser brunere og «smooth» ut.

Ha der ser man! Man VIL ha føflekker på kroppen. Velbekommen! ;) 

edit: Men huden ser jo ikke slett ut? Jeg er for gammel for sånt her. Syntes til og meg att man kan skue brister i huden i formen av gamle strekkmerker.

Endret av tranedatter
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Hun betalte og ble så glad at hun gråt? Ok. 

I så fall ville hun vært såpass glemsk at jeg ville bekymret meg litt om jeg var henne. :Knegg:

• Liker 30
Skrevet
12 minutter siden, Lin10 skrev:

Bare spekulasjoner. Hun kan fint betale for buketten selv og få den tilsendt. Hun er så høflig at hun takker for den flotte buketten som er laget. Synes det er fint at hun kan fronte lokale butikker, men er det betalt av henne, så er det ikke reklame og derfor skal ikke merkes. Hun vet nok hva som skal merkes etter 11 år, men her inne er det som alltid antakelser. 

Det er heller ikke ulovlig eller budd på noen lov at hun lar butikken låne bilder som de har tatt. 

Det er ikke spekulativt at hun har samarbeid med butikken. Det er heller ikke spekulativt at Kari Nordmann ikke hadde fått en tilsvarende surprise-bukett på døren. Buketten skal merkes!

Rett over er det et annet eksempel på at CBE heller ikke merker korrekt i andre anledninger. På undertøysbildet er merket med reklame i mindre font enn resten av teksten. Det er ikke lov det heller.
https://m.imgur.com/a/1PY6wCY

Enig i det er bra hun promoterer lokale butikker. Mye bedre enn miljøfiendtlig Kina-ræl, men er ikke for mye forlangt at hun følger helt enkle regler laget for å beskytte forbrukere. Dvs oss. 

• Liker 30
Skrevet
18 minutter siden, Lin10 skrev:

Ja, det er nok bare spekulasjoner at hun har betalt for buketten selv og fått den tilsendt. Flott at du presiserer det 👍

• Liker 28
Skrevet
Akkurat nå, Inocybe skrev:

Det er ikke spekulativt at hun har samarbeid med butikken. Det er heller ikke spekulativt at Kari Nordmann ikke hadde fått en tilsvarende surprise-bukett på døren. Buketten skal merkes!

Rett over er det et annet eksempel på at CBE heller ikke merker korrekt i andre anledninger. På undertøysbildet er merket med reklame i mindre font enn resten av teksten. Det er ikke lov det heller.
https://m.imgur.com/a/1PY6wCY

Enig i det er bra hun promoterer lokale butikker. Mye bedre enn miljøfiendtlig Kina-ræl, men er ikke for mye forlangt at hun følger helt enkle regler laget for å beskytte forbrukere. Dvs oss. 

Du spekulerer at det er en bukett hun har fått, men siden det ikke er merket, så er det ikke et betalt samarbeid. Buketten skal derfor ikke merkes! Hun har selv uttrykt flere ganger at reklame merkes. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Lin10 skrev:

Du spekulerer at det er en bukett hun har fått, men siden det ikke er merket, så er det ikke et betalt samarbeid. Buketten skal derfor ikke merkes! Hun har selv uttrykt flere ganger at reklame merkes. 

Jeg spekulerer ikke. Jeg _vet_ det skal merkes. Les innlegget og linken under. Du og CBE tar feil. 

3 timer siden, LilleSnupp skrev:

• Liker 34
Skrevet

1 minutt siden, Inocybe skrev:

Jeg spekulerer ikke. Jeg _vet_ det skal merkes. Les innlegget og linken under. Du og CBE tar feil. 

Du har ikke skjønt det! Har hun betalt buketten av egne penger. Buketten er er ikke merket med sponset eller reklame. Eks vippset butikken og de har sendt buketten til henne. #noen må ha det inn med teskje eller vet bedre enn influenceren selv😅

• Liker 1
Skrevet

Er så lei av de filtrene. Hun bruker de så ofte at hun tror hun ser slik ut i RL. Ikke sunt.

• Liker 15
Gjest Lin11
Skrevet
41 minutter siden, Lin10 skrev:

Du har ikke skjønt det! Har hun betalt buketten av egne penger. Buketten er er ikke merket med sponset eller reklame. Eks vippset butikken og de har sendt buketten til henne. #noen må ha det inn med teskje eller vet bedre enn influenceren selv😅

Det blir opp til FT å finne ut av det. Kunne virkelig ikke bry meg mindre om hva du synser om. 

Gjest Lin11
Skrevet
56 minutter siden, Lin10 skrev:

Ja, og tannfeen og julenissen finnes også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...