Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21261 Skrevet 15. mai 2020 (endret) Hun/de kunne fint fortalt sin mening på en hyggelig og saklig måte uten å syrlig antyde at de lyver, og uten å bruke emojies som skal undergrave dem og trenings-prosjektet ytterligere med 😂🤣 i hver kommentar hun postet. Når hun gjør det så blir tonen bitchete, ikke vet jeg om hun er bitch, men det er en markant forskjell på å være det, og oppføre seg som en. Poenget som fløy dere hus forbi var at det nok en gang var andre som var frekke mot de først, men det ser vel de fleste her inne seg blind på bare det blir litt "nytt" påfyll å pludre, og ja, bitche om i noen sider/timer til. Endret 15. mai 2020 av Luvinesta 11
Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21262 Skrevet 15. mai 2020 2 hours ago, pøbelsara said: Jepp. Dobbel-standarder er vel kanskje også en standard? Jeg tenker at hvis man skal klage over nivået på debatten, burde man i det minste gå foran med et godt eksempel. On 3/30/2020 at 7:39 PM, pøbelsara said: Hun kunne ha ligget i karet til vannet ble helt kaldt på den tiden hun har brukt på å bitche i kommentarfeltet. 🛁 On 1/13/2020 at 8:49 AM, pøbelsara said: Jaja. Hun synes tydeligvis det ser bra ut å drive å bitche slik i kommentarfeltet. Hun får bare fortsette. Det bidrar jo bare til å bekrefte at rosa-SoMe er en skikkelig cowboybransje uten snev av seriøsitet. Og jepp, dobbeltstandard er også en standard, Pøbelsara... 🙄 13
Bypass Skrevet 15. mai 2020 #21263 Skrevet 15. mai 2020 12 minutter siden, Luvinesta skrev: Hun/de kunne fint fortalt sin mening på en hyggelig og saklig måte uten å syrlig antyde at de lyver, og uten å bruke emojies som skal undergrave dem og trenings-prosjektet ytterligere med 😂🤣 i hver kommentar hun postet. Når hun gjør det så blir tonen bitchete, ikke vet jeg om hun er bitch, men det er en markant forskjell på å være det, og oppføre seg som en. Poenget som fløy dere hus forbi var at det nok en gang var andre som var frekke mot de først, men det ser vel de fleste her inne seg blind på bare det blir litt "nytt" påfyll å pludre, og ja, bitche om i noen sider/timer til. https://naob.no/ordbok/bitche Hun antydet vel ikke at de løy? Hun spurte hva formålet ved challengen var, fordi treningsmessig er det lite positiv effekt ved å trene på den måten. Hun gikk også inn og korrigerte seg selv når hun fikk et fornuftig svar, og enden på visa var at hun ønsket dem lykke til og Netfit endret challengen ut ifra kommentarene hun ga. Svært lite bitchy over den dama. Har fulgt henne i flere år, er veldig ydmyk og ikke minst nyansert! 30
Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21264 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 42 minutter siden, Bypass said: Hun antydet vel ikke at de løy? Hun spurte hva formålet ved challengen var, fordi treningsmessig er det lite positiv effekt ved å trene på den måten. Hun gikk også inn og korrigerte seg selv når hun fikk et fornuftig svar, og enden på visa var at hun ønsket dem lykke til og Netfit endret challengen ut ifra kommentarene hun ga. Svært lite bitchy over den dama. Har fulgt henne i flere år, er veldig ydmyk og ikke minst nyansert! "Jeg lurer faktisk på hva formålet med en sånn challenge skal være🧐?" "kanskje lurt å redigere tirsdagens blogginnlegg også hvor det står at man skal trene mage hver dag😬 ikke rart man blir litt forvirra😉" "Jeg spurte hva formålet var. Dere svarte først at det bare skulle være gøy. Hadde gitt meg der jeg😊 men så sa dere at det også skulle være hypertrofitrening🤷♀️" "det er jo ikke dette dere skriver🤣 " "Hvis dere ikke skal øke belastningen og det ikke skal trenes hver dag i 30 dager så burde dere ikke skrive det. Og det var heller ikke det første dere skrev. " "Tror jeg fikk 3 forskjellige svar på det i løpet av denne samtalen?" "Men altsp dere kaller det en 30 dagers challenge, dere skriver at det postes ny økt hver 30 dag og jeg ser jo i kommentarfeltet at dere svarer folk at det er økter til hver dag. Hvis vi tar en liten håndsopprekning så er jeg sikker på at 99% forstår dette som at det skal trenes hver dag🤣 " Nå kjenner jeg ikke til henne eller treningsportalen hennes, men kan ikke akkurat si at jeg fikk inntrykk av spesielt mye ydmykhet i det kommentarfeltet, fra noen av dem egentlig, barnslig og uproft å ta en sånn "fight" under offentlig treningsprofil. Hvordan hun er ellers har jeg ingen forutsetninger for å si noe om. Sikkert veldig flink, hyggelig og alt det der, men at hun kunne ordlagt seg på en annen mer hyggelig måte i utgangspunktet for å få frem poenget sitt er det ikke tvil om. Mulig det er alle emojiene som gjør det 🧐 Men ja, teit fra begge parter, fikk "pappaen min er sterkere enn din" vibber av hele greia, men så var det ikke CBE eller mannen som begynte, som igjen var poenget mitt i det hele. Endret 15. mai 2020 av Luvinesta 10
Rev. Revenge Skrevet 15. mai 2020 #21265 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 🙄 Tilføyelse: Her er det bare å ta på seg brillene og legge alskens motiver og emosjoner inn etter hvordan det passer med subjektiv tolkning. Litt slik som med forskning. Den kan tolkes slik vi vil, skrev Berg Eriksen i kommentarfeltet til en 8.mars kronikk. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=17805538 Endret 15. mai 2020 av Revenge o'Cavatina ombestemte meg 21
LilleSnupp Skrevet 15. mai 2020 #21266 Skrevet 15. mai 2020 (endret) Så har vi den andre parten.. "Jeg ser ikke helt hva slags misoppfatning det skal bidra til, men du står fritt til å velge om du vil ta challengen eller ikke 👍" "så omtenksom av deg 😊 Jeg er helt sikker.. " "nå lure lurer jeg på om du misforstår med vilje? .. .. Faglig tørrprat om "hva som er best" kan vi ta et annet sted enn kommentarfeltet her, da det er et superkomplekst spørsmål som på ingen måte har et fasitsvar, selv om du åpenbart tror at du har det." "1. Du forstår at du ikke skal trene ... ... 🤷♀️" 2. Vi har ikke.. .. Jeg hadde kjøpt det argumentet ditt om vi hadde.." Sånn kan man også lese det.. Tilføyelse: Dog synes jeg det uthevede taler for seg selv. Endret 15. mai 2020 av LilleSnupp 31
Marioposa Skrevet 15. mai 2020 #21267 Skrevet 15. mai 2020 54 minutter siden, Luvinesta skrev: Hun/de kunne fint fortalt sin mening på en hyggelig og saklig måte uten å syrlig antyde at de lyver, og uten å bruke emojies som skal undergrave dem og trenings-prosjektet ytterligere med 😂🤣 i hver kommentar hun postet. Når hun gjør det så blir tonen bitchete, ikke vet jeg om hun er bitch, men det er en markant forskjell på å være det, og oppføre seg som en. Poenget som fløy dere hus forbi var at det nok en gang var andre som var frekke mot de først, men det ser vel de fleste her inne seg blind på bare det blir litt "nytt" påfyll å pludre, og ja, bitche om i noen sider/timer til. Du hopper for andre gang over disse positive ❤️🙌🏻🤷🏼♀️😊👌🏻 som også ble brukt av Fitfocus i kommentarfeltet. Hvorfor unnlater du de positive? 31
Ultiva Skrevet 15. mai 2020 #21268 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 46 minutter siden, Luvinesta skrev: "kanskje lurt å redigere tirsdagens blogginnlegg også hvor det står at man skal trene mage hver dag😬 ikke rart man blir litt forvirra😉" "Jeg spurte hva formålet var. Dere svarte først at det bare skulle være gøy. Hadde gitt meg der jeg😊 men så sa dere at det også skulle være hypertrofitrening🤷♀️" "det er jo ikke dette dere skriver🤣 " "Hvis dere ikke skal øke belastningen og det ikke skal trenes hver dag i 30 dager så burde dere ikke skrive det. Og det var heller ikke det første dere skrev. " "Tror jeg fikk 3 forskjellige svar på det i løpet av denne samtalen?" "Men altsp dere kaller det en 30 dagers challenge, dere skriver at det postes ny økt hver 30 dag og jeg ser jo i kommentarfeltet at dere svarer folk at det er økter til hver dag. Hvis vi tar en liten håndsopprekning så er jeg sikker på at 99% forstår dette som at det skal trenes hver dag🤣 " Nå kjenner jeg ikke til henne eller treningsportalen hennes, men kan ikke akkurat si at jeg fikk inntrykk av spesielt mye ydmykhet i det kommentarfeltet (fra noen av dem, barnslig og uproft å ta en sånn oppvask under offentlig treningsprofil), men at hun er det ellers har jeg ingen forutsetninger for å si noe på. Med tanke på antall likerklikk som fitfocus har fått på sine kommentarer jamfør hvor mange netfit har fått på sine, selv på netfit sin egen konto, så er det åpenbart hvem som kom best ut av den diskusjonen. Endret 15. mai 2020 av Ultiva 36
Bypass Skrevet 15. mai 2020 #21269 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, Marioposa skrev: Du hopper for andre gang over disse positive ❤️🙌🏻🤷🏼♀️😊👌🏻 som også ble brukt av Fitfocus i kommentarfeltet. Hvorfor unnlater du de positive? Helt enig. Ser man diskusjonen i sin helhet er det ingen tvil om hvem som kom best ut. 27
Marioposa Skrevet 15. mai 2020 #21270 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 35 minutter siden, Luvinesta skrev: "Jeg lurer faktisk på hva formålet med en sånn challenge skal være🧐?" "kanskje lurt å redigere tirsdagens blogginnlegg også hvor det står at man skal trene mage hver dag😬 ikke rart man blir litt forvirra😉" "Jeg spurte hva formålet var. Dere svarte først at det bare skulle være gøy. Hadde gitt meg der jeg😊 men så sa dere at det også skulle være hypertrofitrening🤷♀️" "det er jo ikke dette dere skriver🤣 " "Hvis dere ikke skal øke belastningen og det ikke skal trenes hver dag i 30 dager så burde dere ikke skrive det. Og det var heller ikke det første dere skrev. " "Tror jeg fikk 3 forskjellige svar på det i løpet av denne samtalen?" "Men altsp dere kaller det en 30 dagers challenge, dere skriver at det postes ny økt hver 30 dag og jeg ser jo i kommentarfeltet at dere svarer folk at det er økter til hver dag. Hvis vi tar en liten håndsopprekning så er jeg sikker på at 99% forstår dette som at det skal trenes hver dag🤣 " Nå kjenner jeg ikke til henne eller treningsportalen hennes, men kan ikke akkurat si at jeg fikk inntrykk av spesielt mye ydmykhet i det kommentarfeltet, fra noen av dem egentlig, barnslig og uproft å ta en sånn "fight" under offentlig treningsprofil. Hvordan hun er ellers har jeg ingen forutsetninger for å si noe om. Sikkert veldig flink, hyggelig og alt det der, men at hun kunne ordlagt seg på en annen mer hyggelig måte for å få frem poenget sitt er det ikke tvil om. Mulig det er alle emojiene som gjør det 🧐 ❤️🙌🏻😊👌🏻 Mangler igjen!!! @Luvinesta Prøver du å vri det hele mer negativt for Fitfocus???? Hvorfor tar du ikke med hele samtalen som inneholder disse POSITIVE ❤️🙌🏻🤷🏼♀️😊👌🏻 også? Endret 15. mai 2020 av Marioposa 26
Bypass Skrevet 15. mai 2020 #21271 Skrevet 15. mai 2020 17 minutter siden, Marioposa skrev: ❤️🙌🏻😊👌🏻 Mangler igjen!!! @Luvinesta Prøver du å vri det hele mer negativt for Fitfocus???? Hvorfor tar du ikke med hele samtalen som inneholder disse POSITIVE ❤️🙌🏻🤷🏼♀️😊👌🏻 også? Det riktige ville vel vært å legge inne hele kommentarfeltet, så man fikk se hva hun brukte de «bitchy» emojiene til å svare på også. 22
Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21272 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 47 minutter siden, Marioposa said: ❤️🙌🏻😊👌🏻 Hvorfor er ikke disse med i kommentarene som du tar med???? Prøver du å vri det hele mer negativt for Fitfocus???? Fordi siteringene var eksempler til @Bybass om at Fitfocus antydet at de løy eller kom med uriktige påstander, linken til diskusjonen er der for alle som vil lese den, med alle emojies involert. Diskusjonen ble ikke stort bedre av passiv aggressive smileys fra begge parter... Det er alt jeg har å si, jeg orker ikke enda en runde med gishgallopp av ting som blir forsøkt tatt en annen retning fra det som opprinnelig ble diskutert og som bare ender i nitpicking og svada bare fordi noen må "vinne diskusjonen". Det blir bare meningsløst, og jeg har helt andre ting å bedrive tiden min med utover kvelden. Poenget var ikke om Fitfocus er verre eller bedre (Netfit var like barnslig), men at det faktisk ikke er Caroline som svarer nebbete og frekt til alle som ikke er i nesegrus beundring, og at det som regel alltid er noen som kaster den første steinen når det kommer eksempler her inne på hvor frekke de er. Det var min opprinnelige mening, og det avslutter jeg med. Endret 15. mai 2020 av Luvinesta 11
Bypass Skrevet 15. mai 2020 #21273 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, Luvinesta skrev: Fordi siteringene var eksempler til @Bybass om at Fitfocus antydet at de løy eller kom med uriktige påstander, linken til diskusjonen er der for alle som vil lese den, med alle emojies involert. Det er alt jeg har å si, jeg orker ikke enda en runde med gishgallopp av ting som blir forsøkt tatt en annen retning fra det som opprinnelig ble diskutert og som bare ender i svada bare fordi noen må "vinne diskusjonen". Det blir bare meningsløst, og jeg har helt andre ting å bedrive tiden min med utover kvelden. Poenget var ikke om Fitfocus er verre eller bedre (Netfit var like barnslig), men at det faktisk ikke er Caroline som svarer nebbete og frekt til alle som ikke er i nesegrus beundring, og at det som regel alltid er noen som kaster den første steinen når det kommer eksempler her inne på hvor frekke de er. Det var min opprinnelige mening, og det avslutter jeg med. Ok da får vi være enig i å være uenig. Synes Fitfocus stilte et godt spørsmål, men fikk nebbete svar tilbake. Men i CBE sitt forsvar vil jeg rose henne/dem for å faktisk endre opplegget etter at de fikk tilbakemelding fra Fitfocus. For som mange poengterer i denne diskusjonen så er de jo verdensmestere, og har ikke for vane å gjøre det. 17
MissLucy Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #21274 Skrevet 15. mai 2020 Ingeborg Senneset om influencere, sharenting og annonsører: https://www.aftenposten.no/kultur/i/QoALa4/hvis-en-influenser-er-produktet-blir-da-barnet-tilbehoeret-ingeborg-senneset?fbclid=IwAR0ejf5ytPFjuDtJzT7Gs9gXPFtseNJthuNVUcVTKwR6j57lzYyFoYhts2o 31
pøbelsara Skrevet 15. mai 2020 #21275 Skrevet 15. mai 2020 2 timer siden, Luvinesta skrev: Og jepp, dobbeltstandard er også en standard, Pøbelsara... 🙄 Du vet forskjellen på et verb og et substantiv. ...? 29
Kollontaj Skrevet 15. mai 2020 #21276 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 17 minutter siden, pøbelsara skrev: Du vet forskjellen på et verb og et substantiv. ...? Virker ikke sånn. 😏 Viktig å skape et eget verdensbilde av stakkars bedriften Treasures AS som angripes, akk, så umotivert fra alle og enhver. Endret 15. mai 2020 av Kollontaj 31
Dr. A. Kula Skrevet 15. mai 2020 #21277 Skrevet 15. mai 2020 På 14.5.2020 den 0.21, Luvinesta skrev: Jeg har ikke fått med meg at dette skjer så og si hver eneste gang, nei. Og om dette skjedde nærmest daglig så ville det vel vært en smal sak å kunne klare å dokumentere det, eller? Jeg spør ikke etter dokumentasjon på der noen legger ut stygge kommentarer og får tilsvar fra folk som reagerer (som er helt naturlig og sunt vett fra folk flest) men der det hevdes at Caroline og flere i kommentarfeltet er nebbete og angriper noen som kun er konstruktive og saklige. Og når jeg ikke ser noen klare å komme med et eneste eksempel på dette så konkluderer jeg med at det er løgn. Det blir veldig tåpelig å sitte på et offentlig diskusjonsforum og si at man bare ikke føler for å dokumentere utsagn, at man må bla seg bakover i den 1060 siders lange tråden, "alle vet hvordan kommentarfeltet fungerer" "venter til rette anlending" "Har sett det selv" eller "gidder ikke å lete". Den som kommer med en påstand har også ansvaret for å legge frem dokumentasjon, noe Aquarius04 (som jeg diskuterte med) ikke klarte, og tydeligvis ingen andre heller. Gi meg link til eller screenshot av kommentarfeltet der noen som er saklige mot Caroline blir jaget av hyener, om dere ikke engang klarer ett eksempel så sier det jo seg selv at dette ikke er en realitet eller noe som hender så ofte som det hevdes her og det sier jo mest om troverdigheten og hvor ofte ting blir dratt ut av proposjoner for å lage en egen sannhet. Se hva jeg har uthevet fra dine betenkeligheter i innlegget ditt over. Så sammenligner du med egen bruk av virkemidler i innlegget under, de samme du etterlyser fra andre. Jeg sliter med å se at du selv linjer til konkrete kommentarer i blogg eller andre kanaler. Du liksom-siterer en kommentar uten å dokumentere hvor den er fra. Så da må jeg - i likhet med deg selv - bare konkludere med at alt du skriver er bare løgn. For du mener vel ikke jeg skal lete i 10 år med SoMe innlegg for å få bekreftet påstanden din? På 13.5.2020 den 22.28, Luvinesta skrev: Dette er tull fra ende til annen. Det er langt fra nesegrus beundring til direkte ufyselige kommentarer ala: Når man redigerer så mye og glemmer «å sette» tilbake navelen. #thininspofrahelvete. Som småbarnsmor bør du ha litt mer mellom øra en å legge ut ihjel redigerte bilder for å se skinni ut. Stakkars barn som har en slik rollemodell. Er det f.eks denne kommentaren du siktet til som du mener at ihuga fans av CBE angriper? Alle som har litt vett i hodet reagerer når man ser slik oppførsel, det er helt normalt at man blir satt på plass når man oppfører seg som et troll som ikke vet hvordan de skal forholde seg til andre mennesker. Det gjelder ikke bare i kommentarfeltet til Caroline, men ellers i sammfunnet også. Ser ellers lite til nebbete kommentarer fra Caroline og mannen altså, så opplys meg gjerne om hvor alle disse kommentarene jeg ikke finner befinner seg. Om det ikke var denne kommentaren du siktet til så har jeg en oppfordring til deg. Vis meg én kommentar som er konstruktiv kritikk og ikke er gjennomsyret av forakt herfra til månen som blir angrepet i kommentarfeltet av andre. Jeg venter i spenning. En ting er at du mener at alt som er positivt i Carolines favør er nesegrus beundring, men slike stygge kommentarer som det over her er ikke en kommentar som smaker litt av kritikk. Og det er det som skjer gang på gang her inne, ting som ikke har rot i virkeligheten blir dratt frem som en sannhet, og det er nok derfor det er så mange som reagerer på denne tråden, betviler troverdigheten her inne, og ønsker å være et motstykke til alt som blir dratt ut av proposjoner. På 14.5.2020 den 1.19, Luvinesta skrev: Nå var det @Aquarius04 som påsto at halvparten av kommentarene i kommentarfeltet var nebbete svar fra frua og at ihuga fans gikk løs på alle som ikke er i nesegrus beundring, akkurat det ville jeg ha dokumentasjon på for det er ikke er mulig å dokumentere noe som ikke stemmer. Jeg har sett flere ganger at det har gått en kule varmt i kommentarfeltet, men det er da folk som regelrett er stygge og langt fra konstruktive (at hun velger å publisere disse kommentarene er en annen sak), men her ble det fremstilt som om alle som våget å stille (saklige) kritiske spørsmål annet enn nesegrus beundring ble jaget av både CBE og ihuga fans/selverklært "Caroline-politi", og det stemmer jo overhodet ikke, det er hatske kommentarer som fører til det og det er helt på sin plass mener nå jeg. Jeg etterspør ikke dokumentasjon på saklig kritikk, men på at Caroline er nebbete mot de som holder seg saklig og konstruktiv. Ser jo masse publiserte kommentarer som er konstruktiv kritikk når jeg sjekker nå og som hun svarer hyggelig på. Alt kommer an på hvordan man legger det frem. Det er nok av de som er dårlig kamuflert hyggelige for å få inn noen stikk. Den andre tingen jeg reagerte på var at @Klaraku78 hevdet at Caroline mistet følgere hver dag fordi hun vissnok ikke er ydmyk nok, at hun tror at alt hun gjør er riktig og at alle andre tar feil, at hun er så perfekt... Men da jeg bladde bakover i bloggen så fant jeg ikke en eneste kommentar fra Caroline (eller andre) som var frekk, bedrevitende eller nebbete, tvert i mot så jeg flere ydmyke kommentarer fra henne der hun takket for hyggelige meldinger og tips. Det var hatske kommentarer som fikk gjennomgå, og som igjen, er helt på sin plass, både når det gjelder sosiale medier og ellers i samfunnet. Det blir fort veldig skjevt, useriøst og uriktig ved å fremstille henne som generelt nebbete, når det kun er stygge kommentarer hun svarer syrlig på. Kommentarfeltet er virkelig ikke så slemt og urettferdig slik det fremstilles enkelte ganger. Og bloggen hennes er ikke en diskusjonsportal, så jeg forstår godt at en "feelgood" blogg fokuserer mest på positive kommentarer enn kun kritiske spørsmål noen mener hun er berettiget til å svare på hele tiden. Igjen så underbygger du ikke en eneste påstand med en eneste link eller skjermdump. Hvorfor skal du ha påstander dokumentert når du ikke dokumenterer en eneste egen påstand? 28
MaleficentAurora Skrevet 15. mai 2020 #21278 Skrevet 15. mai 2020 Kan jeg spørre hva diskusjonen nå går ut på? Er en smule forvirret💫 3
Inocybe Skrevet 15. mai 2020 #21279 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, MissLucy skrev: Ingeborg Senneset om influencere, sharenting og annonsører: https://www.aftenposten.no/kultur/i/QoALa4/hvis-en-influenser-er-produktet-blir-da-barnet-tilbehoeret-ingeborg-senneset?fbclid=IwAR0ejf5ytPFjuDtJzT7Gs9gXPFtseNJthuNVUcVTKwR6j57lzYyFoYhts2o Takk Senneset for å ta opp den stygge sannheten om bloggerbarna 👏👏👏 Bloggerbarn = influencerforeldrenes tilbehør og klikk-generatorer. Siden influencerforeldrene ikke av seg selv gjør det beste for sine barn, er det slik Senneset sier, opp til oss forbrukere å boikotte firmaer som reklamerer ved å trampe på uskyldige barns rettigheter. Husk å gi firmaene beskjed om hvorfor de mister deg som kunde så de kan ta et bedre valg enn å utnytte barn ved neste kampanje. 40
Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21280 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 4 hours ago, Dr. A. Kula said: Se hva jeg har uthevet fra dine betenkeligheter i innlegget ditt over. Så sammenligner du med egen bruk av virkemidler i innlegget under, de samme du etterlyser fra andre. Jeg sliter med å se at du selv linjer til konkrete kommentarer i blogg eller andre kanaler. Du liksom-siterer en kommentar uten å dokumentere hvor den er fra. Så da må jeg - i likhet med deg selv - bare konkludere med at alt du skriver er bare løgn. For du mener vel ikke jeg skal lete i 10 år med SoMe innlegg for å få bekreftet påstanden din? Igjen så underbygger du ikke en eneste påstand med en eneste link eller skjermdump. Hvorfor skal du ha påstander dokumentert når du ikke dokumenterer en eneste egen påstand? Lenker og dokumentasjon skal du selvsagt få 😅 Det første du sikter til er fra "Rozita". Kommentar nr. 7 fra toppen https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments Også flere eksempler på konstruktiv kritkk der Caroline verken svarer nebbete eller lar noen andre svare for seg, kommentaren fra Helga der vedkommende også takker for fint svar. Svarer hyggelig på flåsete kommentar fra "Meg" Svarer hyggelig på konstruktivt spørsmål om dårlig kvalitet på undertøyet fra "Andrine" Svarer hyggelig på negativ og publisert kommentar fra "Karoline" som mente samarbeidet var kjedelig. Eksempel på der hun hyggelig takker for tips for innspill, fra innlegget https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/11/en-litt-annerledes-pavlova-til-17-mai/#comments Også eksempel på at hun publiserer konstruktive kommentarer som er en mellomting mellom nesegrus beundring som det så fint heter her inne, og hatske kommentarer som får tilsvar fra andre. Nederst i kommentarfeltet. Enda et eksempel på at hun kan ta konstruktiv kritikk, og samtidig takke. Nr. 4 fra øverst fra ":)" https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/09/feeling-fresh/#comments https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/07/den-rosa-stuen/#comments Caroline svarer humoristisk på kommentar fra "Idaho" om at mannen må få angst av all rosafargen. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/05/netfit-cardiookt/#comments Tips fra "Karianne" som anbefaler dem sette seg inn i hvordan man filmer, noe som Caroline takker for og som videre spør om flere tips om filming og hastighet. Samme med anbefaling fra "Martine". Og "Stina" Ser ikke mye til 'narritivet' her inne om at hun visstnok skal være så mye bedre enn alle andre hele tiden og svarer frekt og nebbete på konstruktive kommentarer altså (som hun forøvrig *aldri* publiserer) Det er en smal sak å kunne dokumentere når det faktisk har rot i virkeligheten, man trenger ikke å gå lenger enn de to første sidene på bloggen og en uke tilbake for å finne det og ikke flerfoldige år og fremdeles ikke klare å dokumentere påstandene og spekulasjoner man slenger rundt seg ukritisk. Endret 15. mai 2020 av Luvinesta 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå